Spelen half zeven. Ze hadden klacht ingediend bij UEFA.quote:
Hadden ze kunnen weten, dat is hij 80% van de tijd.quote:Op zondag 18 november 2012 19:51 schreef alors het volgende:
Bayern Munchen, net nu Robben geblesseerd is, ze zullen wel balen bij de NOS
Marcelo heeft hem in zijn zak.quote:Op zondag 18 november 2012 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Wilfried Bony
Volgende week moet PSV oppassen
Gelukkig is Louis zijn invloed bij Bayern nog van ongekende waarde, dat legitimeert deze keuze.quote:Op zondag 18 november 2012 19:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hadden ze kunnen weten, dat is hij 80% van de tijd.
Overal waar Louis is geweest is z'n invloed nog zichtbaar.quote:Op zondag 18 november 2012 19:53 schreef Grifte het volgende:
[..]
Gelukkig is Louis zijn invloed bij Bayern nog van ongekende waarde, dat legitimeert deze keuze.
bedanktquote:
quote:Op zondag 18 november 2012 19:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Spelen half zeven. Ze hadden klacht ingediend bij UEFA.
Mooi, want ik was heel serieus.quote:Op zondag 18 november 2012 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deze zet ik even met een printscreentje op mijn bureaublad. Zoals jij graag doet.
Is dit nou serieus?quote:Op zondag 18 november 2012 19:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat is dan behoorlijk raar van jou.quote:
nos gaat vast een andere wedstrijd uitzendenquote:Op zondag 18 november 2012 19:51 schreef alors het volgende:
Bayern Munchen, net nu Robben geblesseerd is, ze zullen wel balen bij de NOS
Ja vastquote:Op zondag 18 november 2012 19:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Huh hoe kan je dat nou verkeerd begrijpenquote:Op zondag 18 november 2012 20:10 schreef Adelante het volgende:
Oeh de scheids zou 'fuck you' hebben gezegd tegen die negerOf hij had het niet goed begrepen, aldus nu.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |