Volgende week worden ze ook geholpen. Ik denk dat Vink of Blom Ajax - PSV fluit volgende week.quote:
whut?quote:Op zondag 25 november 2012 19:09 schreef CaptainCookie het volgende:
Bony wat zit je nou expres niet te scoren zodat clubs te weinig voor je gaan bieden zodat je bij Vitesse blijft?
PSV fans doen niks anders dan fluiten en zitten.quote:Op zondag 25 november 2012 19:09 schreef Caland het volgende:
Ze missen een kans en gelijk gefluit. Wtf man
quote:Op zondag 25 november 2012 19:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
En weer een enorme mogelijkheid.
PSV had al 6-3 voor kunnen staan inmiddels.
Door drie verdedigers heen, plopperdeplop...quote:
quote:Op zondag 25 november 2012 19:11 schreef GGMM het volgende:
Nu ik de kansen allemaal op een rij zie is het wel duidelijk dat het allemaal behoorlijk gelijkwaardig was. Had vanmiddag juist het gevoel dat PSV overduidelijk de betere was.
Alleen de slotfase was voor PSV, maar ja, toen stonden ze al 1-2 achter, dus het is logisch dat ze vanaf dat moment gingen drukken.
Zo'n knullige actie was datquote:Op zondag 25 november 2012 19:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
Door drie verdedigers heen, plopperdeplop...
Hoesen en Siem de Jong. Babel kan na dit seizoen ook wel weg.quote:Op zondag 25 november 2012 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hebben wij Hoesen en Babel. Ik vind het goed
Hij liep zich gewoon vast. De bal ging alleen met een gelukje het strafschopgebied in.quote:Op zondag 25 november 2012 19:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
Door drie verdedigers heen, plopperdeplop...
Bedankt voor deze analysequote:Op zondag 25 november 2012 19:11 schreef GGMM het volgende:
Nu ik de kansen allemaal op een rij zie is het wel duidelijk dat het allemaal behoorlijk gelijkwaardig was. Had vanmiddag juist het gevoel dat PSV overduidelijk de betere was.
Alleen de slotfase was voor PSV, maar ja, toen stonden ze al 1-2 achter, dus het is logisch dat ze vanaf dat moment gingen drukken.
Siem de Jong leed wel vaak balverlies vandaag vond ik in de spits.quote:Op zondag 25 november 2012 19:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hoesen en Siem de Jong. Babel kan na dit seizoen ook wel weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |