Dat ze het niet gratis uitdelen maakt ze al verderfelijk kapitalistisch inderdaad.quote:Op zondag 18 november 2012 22:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De regimes zelf zijn kapitalistisch genoeg. Iran geeft zijn olie niet weg.
quote:Op zondag 18 november 2012 22:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat ze het niet gratis uitdelen maakt ze al verderfelijk kapitalistisch inderdaad.
Man man man.
Vijandig Suez bezetten?quote:Op zondag 18 november 2012 22:35 schreef DeParo het volgende:
[..]
Onzin, ga je nu een dom voorbeeld aandragen waar Egypte wel degelijk vijandig de Suez had bezet, en in 1948 al een leger richting Israel had gestuurd? Israel steunt geen democratisch verkozen terroristen uiteraard!
Dat Hamas in Iran gemaakte raketten afvuurt op Israël heeft niks met kapitalisme te maken.quote:Op zondag 18 november 2012 22:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De regimes zelf zijn kapitalistisch genoeg. Iran geeft zijn olie niet weg.
quote:Op zondag 18 november 2012 22:35 schreef Voorschrift het volgende:
Ach er is gewoon geen oplossing voor, de denkwijzen, de cultuur, de geschiedenis, alles staat gewoon te ver van elkaar af. Clash of Civilizations verhaal. Af en toe een keer goede oorlog zal wel tot de eeuwigheid doorgaan om de stoom af te blazen.
quote:
quote:Huntington has fallen under the stern critique of various academic writers, who have either empirically, historically, logically, or ideologically challenged his claims (Fox, 2005; Mungiu Pippidi & Mindruta, 2002; Henderson & Tucker, 2001; Russett, Oneal, & Cox, 2000).[11][12][13][14] In another article explicitly referring to Huntington, Amartya Sen (1999) writes that "diversity is a feature of most cultures in the world. Western civilization is no exception. The practice of democracy that has won out in the modern West is largely a result of a consensus that has emerged since the Enlightenment and the Industrial Revolution, and particularly in the last century or so. To read in this a historical commitment of the West—over the millennia—to democracy, and then to contrast it with non-Western traditions (treating each as monolithic) would be a great mistake" (p. 16).[15]
Wapenhandel is wel de ultieme vorm van kapitalismequote:Op zondag 18 november 2012 22:40 schreef Smack10 het volgende:
[b]Dat komt voor uit haat, niet uit kapitalisme
En wat was Egypte begin vorige eeuw, D? Bezet gebied o.i.d.? Remind me pls.quote:Op zondag 18 november 2012 22:39 schreef Voorschrift het volgende:
Suez was destijds Brits en Frans, dus ja bezetten.
Dat was de bezetting.quote:Op zondag 18 november 2012 22:39 schreef Voorschrift het volgende:
Suez was destijds Brits en Frans, dus ja bezetten.
Handel? Deze landen steunen Hamas en steunen Hamas met wapens.quote:Op zondag 18 november 2012 22:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wapenhandel is wel de ultieme vorm van kapitalisme
quote:Op zondag 18 november 2012 22:44 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Handel? Deze landen steunen Hamas en steunen Hamas met wapens.
Niks handel.
Weer fout
quote:
Egypte had gewoon geen zeggenschap over Suez.quote:Op zondag 18 november 2012 22:43 schreef rakotto het volgende:
[..]
En wat was Egypte begin vorige eeuw, D? Bezet gebied o.i.d.? Remind me pls.
quote:
Net zoals ze geen zeggenschap hadden over het hele land toen ze bezet waren? Kom op D. Je kunt beter dan dat.quote:Op zondag 18 november 2012 22:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Egypte had gewoon geen zeggenschap over Suez.
Wat?quote:Op zondag 18 november 2012 22:47 schreef rakotto het volgende:
[..]
Net zoals ze geen zeggenschap hadden over het hele land toen ze bezet waren? Kom op D. Je kunt beter dan dat.
Het is ook een feit dat Egypte bezet was door Engeland. Of is dat ook onterecht terug genomen?quote:Op zondag 18 november 2012 22:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat?
Het is gewoon een feit wat ik zeg hoor.
Ik heb geen waardeoordeel uitgesproken over recht of onrecht, ik zeg gewoon dat 't zo was.quote:Op zondag 18 november 2012 22:50 schreef rakotto het volgende:
[..]
Het is ook een feit dat Egypte bezet was door Engeland. Of is dat ook onterecht terug genomen?
Het was een bezetting over een bezetting.quote:Op zondag 18 november 2012 22:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb geen waardeoordeel uitgesproken over recht of onrecht, ik zeg gewoon dat 't zo was.
Right, dan zouden de Antillen ook bezet gebied zijn.quote:Op zondag 18 november 2012 22:52 schreef rakotto het volgende:
[..]
Het was een bezetting over een bezetting.
Kan. Daar weet ik weinig van af.quote:Op zondag 18 november 2012 22:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Right, dan zouden de Antillen ook bezet gebied zijn.
Ja, perfect vergelijkbaar voorbeeldquote:Op zondag 18 november 2012 22:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Right, dan zouden de Antillen ook bezet gebied zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |