SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hele toffe dag gehad als supporter bij de Zevenheuvelenloop![]()
Het was een nat begin, en koud, maar om 13:00 uur ging het dan van start. Alle toppers zien lopen, wat gaan die ontzettend hard!! Daarna was het wachten op onze eigen toppers, die eerste die langs kwam was YUR rond 13:35 uur (dacht ik). Het regenen was toen een beetje gestopt, maar bewolkt was het wel. En wat waren er veel mensen![]()
We waren volle bak aan het opletten op de mensen voor wie we kwamen, maar vlak nadat YUR langs was gelopen, kwamen de toppers al weer terug!! Snel daar nog even gekeken, heel cool! Maar daarna gauw weer terug naar de nog altijd startende lopers. Rond 14:10 uur ook de vader van GotC nog gezien, en we hebben SEMTEX ook nog gespot![]()
Toen weer omdraaien, want YUR kwam er alweer aan. Inmiddels waren GotC en ik heel koudmaar wat was het leuk! Al die mensen
Wat waren het er veel, soms waren we er zelfs duizelig van! SEMTEX weer gezien, maar de vader van GotC gemist. Terwijl we met ons drieën op stonden te letten. Nou ja, niks aan te doen. Elkaar weer opgezocht en het gevierd met twee chocomelk en twee thee
T-shirts nog opgehaald, en toen weer naar de trein. Ik ben doodop (relatief gezien dan hè), helemaal suf van het hele dag staan, opletten en aanmoedigen.
Maar het was leuk! En volgend jaar zijn GotC en ik er ook bij![]()
Ik moet de foto's nog eens bekijken, maar er is een boel mislukt door de regen en de drukte. Maar dat geeft niet, topdag
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
wat een prachtige tijden allemaal! gefeliciteerd!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
vraagje....lopen er bij de 7heuvelen ook pacers voor pacergroepen mee?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nu op tv.Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!![]()
Nee daar is het veel te druk voor.quote:Op zondag 18 november 2012 18:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
vraagje....lopen er bij de 7heuvelen ook pacers voor pacergroepen mee?![]()
Ik zie een paar mooie dingen op hardloopaanbiedingen, maar ik ben bang dat ik als ik nog weer geld uitgeef aan kleding ik acuut een blessure krijg of gewoon niet meer ga![]()
![]()
Dat was jij dusquote:Op zondag 18 november 2012 18:16 schreef Guppyfriend het volgende:
Hele toffe dag gehad als supporter bij de Zevenheuvelenloop![]()
Het was een nat begin, en koud, maar om 13:00 uur ging het dan van start. Alle toppers zien lopen, wat gaan die ontzettend hard!! Daarna was het wachten op onze eigen toppers, die eerste die langs kwam was YUR rond 13:35 uur (dacht ik). Het regenen was toen een beetje gestopt, maar bewolkt was het wel. En wat waren er veel mensen![]()
We waren volle bak aan het opletten op de mensen voor wie we kwamen, maar vlak nadat YUR langs was gelopen, kwamen de toppers al weer terug!! Snel daar nog even gekeken, heel cool! Maar daarna gauw weer terug naar de nog altijd startende lopers. Rond 14:10 uur ook de vader van GotC nog gezien, en we hebben SEMTEX ook nog gespot![]()
Toen weer omdraaien, want YUR kwam er alweer aan. Inmiddels waren GotC en ik heel koudmaar wat was het leuk! Al die mensen
Wat waren het er veel, soms waren we er zelfs duizelig van! SEMTEX weer gezien, maar de vader van GotC gemist. Terwijl we met ons drieën op stonden te letten. Nou ja, niks aan te doen. Elkaar weer opgezocht en het gevierd met twee chocomelk en twee thee
T-shirts nog opgehaald, en toen weer naar de trein. Ik ben doodop (relatief gezien dan hè), helemaal suf van het hele dag staan, opletten en aanmoedigen.
Maar het was leuk! En volgend jaar zijn GotC en ik er ook bij![]()
Ik moet de foto's nog eens bekijken, maar er is een boel mislukt door de regen en de drukte. Maar dat geeft niet, topdagIk was net op weg, hoorde hard: "SEMTEX" en wist meteen dat het een fokker was
Bedankt voor jullie aanmoedigingen
Blijkbaar stond ik dus ook nog eens vlakbij winterstorm666 in het vak?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
quote:Op zondag 18 november 2012 18:36 schreef LieLie het volgende:
Ik zie een paar mooie dingen op hardloopaanbiedingen, maar ik ben bang dat ik als ik nog weer geld uitgeef aan kleding ik acuut een blessure krijg of gewoon niet meer gagewoon bestellen joh!! Je blijft gewoon lekker lopen
![]()
![]()
![]()
![]()
Inderdaad! Originele starttijd: 13:30, uiteindelijke vertrektijd: 14:15quote:Op zondag 18 november 2012 13:52 schreef winterstorm666 het volgende:
In de rij in startvak paars zucht! lopen die handelWas tot op het bot verkleumd, aan het klappertanden en had kippenvel. Gewoon een uur in de kou gestaan
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik weet niet of ik het financieel rond krijg voor de PWN Halve marathon van Egmond (want mijn vakantie was best duur), anders wil ik hem lopen. En ik wil een gewaagd plan maken en de Marathon van Eindhoven van 2013 gaan lopen
Een blessure in de portemonneequote:Op zondag 18 november 2012 18:36 schreef LieLie het volgende:
Ik zie een paar mooie dingen op hardloopaanbiedingen, maar ik ben bang dat ik als ik nog weer geld uitgeef aan kleding ik acuut een blessure krijg of gewoon niet meer ga
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
Graag gedaanquote:Op zondag 18 november 2012 18:57 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat was jij dusIk was net op weg, hoorde hard: "SEMTEX" en wist meteen dat het een fokker was
Bedankt voor jullie aanmoedigingen
Blijkbaar stond ik dus ook nog eens vlakbij winterstorm666 in het vak?
het was koud, maar echt heel leuk
wij willen nu ook!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op zondag 18 november 2012 18:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]gewoon bestellen joh!! Je blijft gewoon lekker lopen
![]()
![]()
![]()
![]()
De omgeving is ook geweldigquote:Op zondag 18 november 2012 19:09 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Graag gedaanhet was koud, maar echt heel leuk
wij willen nu ook!
bij de golfbaan kijk je uit op de heuvels en zie je onderaan huisjes staan. Daar heb je ook mooie landerijen waar vandaag dikke nevel hing met een voorzichtig zonnetje erdoor en op een weilandje met schaapjes kwamen de schaapjes naar de weg toe hobbelen
Oooh hobbelende schaapjesquote:Op zondag 18 november 2012 19:10 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
De omgeving is ook geweldigbij de golfbaan kijk je uit op de heuvels en zie je onderaan huisjes staan. Daar heb je ook mooie landerijen waar vandaag dikke nevel hing met een voorzichtig zonnetje erdoor en op een weilandje met schaapjes kwamen de schaapjes naar de weg toe hobbelen
nu wil ik zeker ook!
De beschrijving van de omgeving doet me ook denken aan de Posbankloop, ook zo'n mooie omgeving met prachtige huizen![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Wat heb je op het oog??quote:Op zondag 18 november 2012 19:09 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, dat is het punt, dat valt erg mee op die site![]()
quote:Op zondag 18 november 2012 19:17 schreef YUR het volgende:
De cijfers:
http://www.endomondo.com/workouts/h7cO_2AieXY
Met alleen maar bekertjes![]()
![]()
Eindsprint! Was ook echt zo'n weg voor een mooie eindsprint!
quote:Op zondag 18 november 2012 19:17 schreef YUR het volgende:
De cijfers:
![]()
Eindsprint![]()
![]()
Best handig om te hebbenquote:Op zondag 18 november 2012 19:21 schreef LieLie het volgende:
[..]
Een winterthight en een wintershirt.![]()
Zit zelf te kijken naar nog een wintershirt (lange mouwen en een half-zip col) omdat ik echt fan ben van mijn Odlo en vermoed dat ik daar niet genoeg aan ga hebben straks als het nog kouder is.![]()
![]()
Ik heb nu ook lange mouwen met half ritsje in mijn winkelwagen. Kan dat craft ondershirt dan onder. Lekker warm is toch wel prettig.quote:Op zondag 18 november 2012 19:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Best handig om te hebben![]()
Zit zelf te kijken naar nog een wintershirt (lange mouwen en een half-zip col) omdat ik echt fan ben van mijn Odlo en vermoed dat ik daar niet genoeg aan ga hebben straks als het nog kouder is.![]()
Oh meteen maar ff doorgepakt..![]()
Deze:
En idd nog een Craft ondershirt lang en korte mouw er bij besteld, zelfde als ik laatst gekocht heb.Loop ik nu ook het liefste in en dan kan ie in de was. En voor als het vriest die met lange mouw
![]()
![]()
zow zit nu lekker bij het haardvuur te knetteren. met een kopje erwtensoep.
het ging heerlijk. tempo bleef er goed in . alleen mijn knie was pijnlijk op het einde.
1.34.20 de niet officiele tijd want ik was de laatste km even blijven staan om te wachten op mijn zus en moeder om samen over de finish te gaan. helaas ben ik daar te lang blijven staan en heb ik ze ook nog gemist. 1.40 20
balen!
@ semtex ja volgens mij heb ik je bij het t-shirt standje zien voorbij lopen.
als je een langharige vriend heb met een zwarte jas.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Puike tijd, maar is het een gps-fuck up of heb je echt redelijk onregelmatig gelopen? En bij km 9 ongeveer zat een drinkpunt toch?quote:Op zondag 18 november 2012 19:17 schreef YUR het volgende:
De cijfers:
![]()
Eindsprint
Ja doei.![]()
Ik zie ook een piekje van 30km?Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Je moet aardig slalomen af en toe en inderdaad ongeveer bij 9 zat een drankpunt.quote:Op zondag 18 november 2012 19:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Puike tijd, maar is het een gps-fuck up of heb je echt redelijk onregelmatig gelopen? En bij km 9 ongeveer zat een drinkpunt toch?![]()
Dat dus. Het is geen loop om heel regelmatig te lopen.quote:Op zondag 18 november 2012 19:40 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Je moet aardig slalomen af en toe en inderdaad ongeveer bij 9 zat een drankpunt.
Mijn officiële tijd is overigens 1.09.29, dus dat scheelt slechts een seconde met mijn eigen registratie
F means you're fucked![]()
Welke kleur had je startvak, Yur?Had jouw vak ook vertraging?
Ik heb 'm zelf ook gelopen, dus ik ken 't parcours en zulks, maar ik heb 't juist als heel open ervaren toen; scheelt ook wel dat ik in de laatste startgroep zat toen wellicht, maar er waren iig geen bottlenecks en kon gewoon heel constant doorhobbelen, al had ik toen nog geen gps![]()
Maar nu: een welverdiende stapel Nachos con Todo!![]()
Ja doei.![]()
Ik startte in Bruin. Dat was het eerste startvak van de "zij-instromers". Bij ons ging het startschot netjes om 13.30 uur.quote:Op zondag 18 november 2012 19:42 schreef SEMTEX het volgende:
Welke kleur had je startvak, Yur?Had jouw vak ook vertraging?
De vakken rood, roze en paars volgden ons startvak, dus dat kan allemaal wel kloppen.
Ik stond trouwens ook bij GotC en Guppy toen je voorbij liep vlak bij de finish![]()
Mooie prestatie!
En de anderen ook![]()
Wij mogen een trots topic zijn
Ik had veel bottlenecks, want ik zat in een te traag startvak. Ik heb constant moeten slalommen en zo nu en dan flink aan moeten zetten en helaas ook flink in moeten houden...quote:Op zondag 18 november 2012 19:43 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb 'm zelf ook gelopen, dus ik ken 't parcours en zulks, maar ik heb 't juist als heel open ervaren toen; scheelt ook wel dat ik in de laatste startgroep zat toen wellicht, maar er waren iig geen bottlenecks en kon gewoon heel constant doorhobbelen, al had ik toen nog geen gps![]()
Maar nu: een welverdiende stapel Nachos con Todo!![]()
De stelregel "langzame lopers rechts houden" kan zo goed als de prullenbak in...F means you're fucked![]()
Ik heb ook besteldquote:Op zondag 18 november 2012 19:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh meteen maar ff doorgepakt..![]()
Deze:
[ afbeelding ]
En idd nog een Craft ondershirt lang en korte mouw er bij besteld, zelfde als ik laatst gekocht heb.Loop ik nu ook het liefste in en dan kan ie in de was. En voor als het vriest die met lange mouw
![]()
![]()
Maar het mag de pret niet drukken! Het is en blijft een mooie loop met duidelijk een mooi snel parcoursquote:
Vlakbij de golfclub zat een heel smal stuk tussen de bomen, dat was ook een behoorlijke bottleneck. Ik herinnerde me nog wel je post over de fietspaden die niet zo steil helden als de wegen, dus heb ik een paar fietspaden meegepaktquote:Op zondag 18 november 2012 19:45 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik had veel bottlenecks, want ik zat in een te traag startvak. Ik heb constant moeten slalommen en zo nu en dan flink aan moeten zetten en helaas ook flink in moeten houden...
De stelregel "langzame lopers rechts houden" kan zo goed als de prullenbak in...
Ook het stuk na de 7H-weg was wat smaller. Eerst linksaf naar beneden en daarna weer rechtsaf omhoog richting hotel Erica.quote:Op zondag 18 november 2012 19:49 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Vlakbij de golfclub zat een heel smal stuk tussen de bomen, dat was ook een behoorlijke bottleneck. Ik herinnerde me nog wel je post over de fietspaden die niet zo steil helden als de wegen, dus heb ik een paar fietspaden meegepakt
Onderweg stootte een linksdrinker ook nog mijn Garmin van mn pols met zijn elleboog. Het leek er even op dat het bandje echt gescheurd was, maar GotC heeft hem op de terugweg in de trein weer gemaakt![]()
Moest helaas de laatste 6 km met mn horloge in mn hand lopen....F means you're fucked![]()
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Hendyquote:Op zondag 18 november 2012 19:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Jullie zijn toppers!!
Heb ook wat besteld
http://www.encori.nl/webs(...)xy-s2-roodzwart.html![]()
![]()
Handig!quote:Op zondag 18 november 2012 19:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Jullie zijn toppers!!
Heb ook wat besteld
http://www.encori.nl/webs(...)xy-s2-roodzwart.html![]()
![]()
quote:Op zondag 18 november 2012 19:52 schreef YUR het volgende:
Moest helaas de laatste 6 km met mn horloge in mn hand lopen....Dat moet een aardige beuk zijn geweest
Volgens mij zie ik hem op Endomondo nog wel eens voorbij komen.quote:Op zondag 18 november 2012 19:53 schreef LieLie het volgende:
Trouwens, ik zie Dr.Sexy hier niet meer?Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Wat een geweldige en jaloersmakende verhalen! En YUR: wat een tijd man! Voor mij reden om nog een keer te gaan puzzelen of ik niet een loopgroep kan vinden binnen mijn drukke leven.Life is what you make it.![]()
![]()
voor de bekertjes YUR!!
Hier is trouwens een loopgroep op woensdag. Schijnen soms wel 60 mensen te zijn! In ons kleine durp.. Misschien binnenkort eens kijken.![]()
Hier in het dorp is er ook een. En in Almelo ook een grote. Nadeel is dat je aan een vaste tijd zit. Ik loop in de middag het lekkerste en dan traint er niemandquote:Op zondag 18 november 2012 20:02 schreef LieLie het volgende:
Hier is trouwens een loopgroep op woensdag. Schijnen soms wel 60 mensen te zijn! In ons kleine durp.. Misschien binnenkort eens kijken.![]()
![]()
Ja, nouja, dan moet ik ook werken inderdaad, dus dat maakt me niet zoveel uitquote:Op zondag 18 november 2012 20:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hier in het dorp is er ook een. En in Almelo ook een grote. Nadeel is dat je aan een vaste tijd zit. Ik loop in de middag het lekkerste en dan traint er niemand![]()
![]()
quote:![]()
Is GotC ook nog steeds koud? Ik wel, zo van binnenuit zeg maarstraks even warme douche proberen
Lijkt me ook wel wat maar heb al 3 dagen fitness ook.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ja, dat snap ik. Maar voor mij is het niet handig dusquote:Op zondag 18 november 2012 20:11 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, nouja, dan moet ik ook werken inderdaad, dus dat maakt me niet zoveel uitIn Almelo kan je ook zaterdag ochtend om 9 uur, maar dat is me echt te vroeg, dan is mijn lijf nog niet wakker
Verder alleen 's avonds dus..
![]()
quote:Op zondag 18 november 2012 20:12 schreef Daywalk3r het volgende:
Lijkt me ook wel wat maar heb al 3 dagen fitness ook.Dat red ik er echt niet meer naast.. heb nog wel een onbeperkt abbo maar ga dat terugdraaien. Ben er al sinds ik gestart ben met lopen niet meer geweest
Nu ik Evy af heb wil ik wel weer 1x per week kijken of ik weer iets aan krachttraining kan doen, maar met mijn studie naast mijn werk blijft er niet zo veel tijd over helaas
![]()
![]()
Na dat is dan wel begrijpelijk.quote:Op zondag 18 november 2012 20:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]Dat red ik er echt niet meer naast.. heb nog wel een onbeperkt abbo maar ga dat terugdraaien. Ben er al sinds ik gestart ben met lopen niet meer geweest
Nu ik Evy af heb wil ik wel weer 1x per week kijken of ik weer iets aan krachttraining kan doen, maar met mijn studie naast mijn werk blijft er niet zo veel tijd over helaas
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ben weer helemaal opgewarmd, zonder douche!quote:Op zondag 18 november 2012 20:11 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]![]()
Is GotC ook nog steeds koud? Ik wel, zo van binnenuit zeg maarstraks even warme douche proberen
Wel helemaal kapot nuVermoeiend was het he?
![]()
Rennen levert me meer op en kost minder tijd! Voor de sportschool moest ik toch snel 1,5 a 2 uur uittrekken in mijn 'dagprogramma'. Geen probleem op zich aangezien ik parttime werk, maar mijn studie vult inmiddels de andere helft van de week op en heb ook nog een hondje die aandacht en wandelingen van me wil. Hardlopen is maximaal een uur tijdsbesteding incl douchen en omkleden (wordt wel iets meer op den duur natuurlijk). Scheelt een boelquote:![]()
![]()
Gelukkig niet de mijne dus!quote:Nou ja, wellicht de volgende keer dat ik 'm loop. Dat zal 2014 worden waarschijnlijk, aangezien we in 2013 op dat moment door China hopen te fietsen
Ja doei.![]()
dit dusquote:Op zondag 18 november 2012 20:00 schreef Schanulleke het volgende:
Wat een geweldige en jaloersmakende verhalen!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dit jaar deden er ook een recordaantal deelnemers mee..wellicht is het nodig om volgend jaar de manier van starten te veranderen![]()
![]()
Boh. Ik ben ook nog steeds euforisch hoor. Een PB neergezet met 10minuten verbetering t.o.v. (exact) 4 jaar geleden en in de tussentijd veel blessures en baggerexcuses.Zo fijn om weer helemaal 'up and running' te zijn! Kan ook niet wachten met het verkennen van de nieuwe loopomgeving en Mr.Mo die me dan weer gaat vergezellen
Ja doei.![]()
Yur wat een goede prestatie
En een mooi verslag van GotC
Ik heb een tight van Leontiengekocht bij de Kruidvat laatst. Voor maar 13 euro. Ik wilde nooit aan de tight vanwege mijn sateprikkerbenen
maar wat ben ik er blij mee
. Loopt heerlijk
Heb vandaag les 4 van Evy gedaan. Ging goed. Heb wel alleen door de wijk gelopen. Het was zo mistig, ik durfde geen stap richting de weilanden te zetten
.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Ja, ik zag een fraai loopje voorbij komenquote:Op zondag 18 november 2012 20:33 schreef motorbloempje het volgende:
Boh. Ik ben ook nog steeds euforisch hoor. Een PB neergezet met 10minuten verbetering t.o.v. (exact) 4 jaar geleden en in de tussentijd veel blessures en baggerexcuses.Zo fijn om weer helemaal 'up and running' te zijn! Kan ook niet wachten met het verkennen van de nieuwe loopomgeving en Mr.Mo die me dan weer gaat vergezellen
![]()
Wat foto's...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die tight heb ik ookquote:Op zondag 18 november 2012 20:38 schreef MaLo het volgende:
Ik heb een tight van Leontiengekocht bij de Kruidvat laatst. Voor maar 13 euro. Ik wilde nooit aan de tight vanwege mijn sateprikkerbenen
maar wat ben ik er blij mee
. Loopt heerlijk
Heb vandaag les 4 van Evy gedaan. Ging goed. Heb wel alleen door de wijk gelopen. Het was zo mistig, ik durfde geen stap richting de weilanden te zetten
.
Best een fijn ding, wel erg warm maar dat is wel fijn als je nog midden in Evy zit en veel wandelt tussendoor
![]()
En goed bezig! Week 2 alweer dus!![]()
![]()
Ik ben nogal een koukleumquote:Op zondag 18 november 2012 20:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Die tight heb ik ookBest een fijn ding, wel erg warm maar dat is wel fijn als je nog midden in Evy zit en veel wandelt tussendoor
![]()
En goed bezig! Week 2 alweer dus!dus voor mij is die broek perfect nu in de herfst / winter
. Ja, week 2 weer. Bouw het weer langzaam op tot waar ik was (les 15 evy / zonder Evy 15 min aaneen lopen), en dan ga ik verder. Wil het rustig aan doen, geen zin in blessures enzo.
Zoek nog wel een fijn vest erbij, heb nu een softshell vest maar die is te slobberig.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
quote:Op zondag 18 november 2012 20:39 schreef GotC het volgende:
Wat foto's...Leuke foto's! Wat staat die voet bij Yur bij die middelste foto scheef.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik ben een beetje scheef jaquote:Op zondag 18 november 2012 20:42 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Leuke foto's! Wat staat die voet bij Yur bij die middelste foto scheef.Ik land eerst op mijn buiten-voorkant, en vervolgens komt de binnen-voorkant.
Waarom moest je nou die website posten?quote:Op zondag 18 november 2012 18:36 schreef LieLie het volgende:
Ik zie een paar mooie dingen op hardloopaanbiedingen, maar ik ben bang dat ik als ik nog weer geld uitgeef aan kleding ik acuut een blessure krijg of gewoon niet meer gaKan me net bedwingen om niks via Wiggle te kopen.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
quote:Op zondag 18 november 2012 20:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Waarom moest je nou die website posten?Kan me net bedwingen om niks via Wiggle te kopen.
![]()
![]()
Ik zit ook al verlekkerd te kijkenquote:Op zondag 18 november 2012 20:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Waarom moest je nou die website posten?Kan me net bedwingen om niks via Wiggle te kopen.
. Zoek dus een vest / jack om in te hardlopen, maar omdat ik buiten tennis en ik daar óók nog geen goed jack / vest voor heb vind ik het zo verleidelijk
. Eén aankoop, twee keer plezier
. Maar ik moet zuinig aan doen
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Ah juist. Nouja als je lekker loopt is het goed.quote:Op zondag 18 november 2012 20:44 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik ben een beetje scheef jaIk land eerst op mijn buiten-voorkant, en vervolgens komt de binnen-voorkant.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
GotC...prachtig om te zien dat die krasse knar er wederom bijloopt alsof het een rondje door het park is!!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
krasse knarquote:Op zondag 18 november 2012 20:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
GotC...prachtig om te zien dat die krasse knar er wederom bijloopt alsof het een rondje door het park is!!
die foto van je vader met het duwtje in de rug.... ik vraag me altijd nog steeds af of hij het met opzet deed of dat het "gewoon vaderinstinct was om z'n moidje te helpen"'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Hij is mijn andere held jaquote:Op zondag 18 november 2012 20:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
GotC...prachtig om te zien dat die krasse knar er wederom bijloopt alsof het een rondje door het park is!!1:28:25
![]()
![]()
niet jij YUR, jij bent een jonge knarquote:
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Goeie..quote:Op zondag 18 november 2012 20:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
die foto van je vader met het duwtje in de rug.... ik vraag me altijd nog steeds af of hij het met opzet deed of dat het "gewoon vaderinstinct was om z'n moidje te helpen"Ik vermoed dat laatste, hij is normaal niet zo van het..nja, dat soort acties
![]()
![]()
quote:Op zondag 18 november 2012 20:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
niet jij YUR, jij bent een jonge knar
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Ik wou net zeggen.... jij bent hier de krasse knarquote:Op zondag 18 november 2012 20:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
niet jij YUR, jij bent een jonge knar
Wat foto's...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ik wil volgend jaar ook meelopen![]()
Weet niet of dat realistisch is ...[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
denk het wel, als je maar niet in de buurt van YUR's tijd probeer te komen!quote:Op zondag 18 november 2012 20:59 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Weet niet of dat realistisch is ...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik heb soms tijdens wedstrijden een tot nu toe goed te bedwingen behoefte om mensen die eruit zien alsof ze niet meer kunnen, aan te moedigen of te helpen
In een jaar moet dat zeker lukken, mits je geen gekke blessures oploopt en goede schoenen hebtquote:Op zondag 18 november 2012 20:59 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Weet niet of dat realistisch is ...
Gewoon voor gaan johquote:Op zondag 18 november 2012 20:59 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Weet niet of dat realistisch is ...Wat is het ergste dat er kan gebeuren?
![]()
Ik zeg wel zo mooi, YUR, wat een prestatie, maar Semtex en Winterstorm zijn ook top
Sowieso, heb bewondering voor iedereen die meeloopt!You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
ik vond het juist erg leuk om het wel te doen! Heb er nu een Endomondo maatje uit Selby bij!quote:Op zondag 18 november 2012 21:02 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb soms tijdens wedstrijden een tot nu toe goed te bedwingen behoefte om mensen die eruit zien alsof ze niet meer kunnen, aan te moedigen of te helpenTof vond ik het
Ja doei.![]()
Helemaal mee eens!quote:Op zondag 18 november 2012 21:07 schreef MaLo het volgende:
Ik zeg wel zo mooi, YUR, wat een prestatie, maar Semtex en Winterstorm zijn ook top
Sowieso, heb bewondering voor iedereen die meeloopt!
En ook van de mensen die niet de 7H hebben gelopen lees ik hele mooie verhalen van vandaag. Wij
Thanks, ik vind ook dat iedereen een geweldige prestatie heeft neergezet, het was een pittige routequote:Op zondag 18 november 2012 21:07 schreef MaLo het volgende:
Sowieso, heb bewondering voor iedereen die meeloopt!
Eggrolls heeft trouwens ook een geweldige tijd neergezet (ze post alleen niet meer zo vaak hier)Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
En pittig weerquote:Op zondag 18 november 2012 21:12 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Thanks, ik vind ook dat iedereen een geweldige prestatie heeft neergezet, het was een pittige route![]()
Ik had net trouwens iets heel knulligs. Was amper 200 meter onderweg en toen gleed ik uit over natte blaadjes die op de stoep lagen
Kon nog net mijn evenwicht hervinden.
Ik ben geslooptquote:Op zondag 18 november 2012 20:26 schreef GotC het volgende:
[..]
Ben weer helemaal opgewarmd, zonder douche!
Wel helemaal kapot nuVermoeiend was het he?
maar het was wel heel leuk!!
De papa van GotC isquote:Op zondag 18 november 2012 20:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
GotC...prachtig om te zien dat die krasse knar er wederom bijloopt alsof het een rondje door het park is!!![]()
thankxs!
ja als ik mijn eigen race had gelopen was ik wel wat sneller geweest.
de eerste 5km blies mijn zus zich helemaal op te warm gekleed en te weining gegeten.
mijn moeder is er de hele tijd bij geweest en ik ben continue om de km ongeveer terug bij gelopen.
op de 6km drinkpost geen aa meer aanwezig(balen voor mijn zus) ik had er geen last van alles voelde echt super.
wel even een snellle plaspauze ertegenaan gegooid.
toen de draai naar de zevenheuvels. ik vond het echt een eitje zoals ik liep. zo lekker!
wel begon mijn knie al wat te zeuren. doorkomsttijden op de 5km was 31.04 en op de 10km 1.04.
het zonnetje was doorgekomen en ik liep lekker op tempo.
toch weer af en toe omgedraaid en teruggelopen naar mijn zus en mams.
de tweede drankpost had nog wel aa en ik heb daar twee bekertjes van genomen. klots klots.
vanaf de 9km post wandelende mensen even op de rug getikt en aangemoedigd.
drie meisjes high five gegeven. genoten van een oudere man die met een drum en een stok volledig uit de maat mee drumde. en we liepen nijmegen in.
de laatste drie km nog een keer omgekeerd en toen even mijn eigen koers gevolgd.
toen de laatste km afgeremd en gewacht tot mijn zus en mams langskwamen om samen over de finish te komen. en toen maakte ik de fout om te lang te blijven wachten en helaas heb ik ze gemist.
balen balen balen......
later uitgerekend met runkeeper dat ik rond de 6 minuten heb gewacht daar. dus zou ik rond de 1.34 hebben gelopen.
nee het was heerlijk super weer! leuke mensen en goede vorm.
even kijken wat ik volgend jaar kan doen . want dat word revenge!!!!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Lijkt me ontzettend zwaar als je telkens uit je eigen ritme gaat! Wel heel lief van je dat je je zo bekommerd hebt om je zus
quote:Op zondag 18 november 2012 21:28 schreef MaLo het volgende:
Lijkt me ontzettend zwaar als je telkens uit je eigen ritme gaat! Wel heel lief van je dat je je zo bekommerd hebt om je zusdat
![]()
En dan was dit nog een heerlijk relaxte training. Hoop dan de 7Heuvelen onder de 1.30, misschien wel onder de 1.25 te lopen. Máár, nog trainingstijd zat. Ben op zich geen snelheidsbeest/-willer, maar 'standards' mogen best 'high' zijn, somsquote:Op zondag 18 november 2012 20:39 schreef YUR het volgende:
[..]
Ja, ik zag een fraai loopje voorbij komen![]()
Ja doei.![]()
Ditquote:Op zondag 18 november 2012 21:28 schreef MaLo het volgende:
Lijkt me ontzettend zwaar als je telkens uit je eigen ritme gaat! Wel heel lief van je dat je je zo bekommerd hebt om je zusIk zou het niet kunnen/doen..een wedstrijd loop ik echt voor mezelf
.
![]()
Die standards mogen steeds higher, merk ik nu zelfquote:Op zondag 18 november 2012 21:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En dan was dit nog een heerlijk relaxte training. Hoop dan de 7Heuvelen onder de 1.30, misschien wel onder de 1.25 te lopen. Máár, nog trainingstijd zat. Ben op zich geen snelheidsbeest/-willer, maar 'standards' mogen best 'high' zijn, soms
Wat foto's...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.![]()
Nou ja, precies. Ik weet dat ik 'm nooit zo snel zal lopen als jij en ik weet ook dat dat is omdat ik waarschijnlijk niet (goed) genoeg train daarvoorquote:Op zondag 18 november 2012 21:31 schreef YUR het volgende:
[..]
Die standards mogen steeds higher, merk ik nu zelfMaar als ik kijk naar wat ik weet wat ik wel zelf zou kúnnen, dan denk ik dat 1.25 ooit wel haalbaar is. Ach ja. Eerst maar eens naar de CPC in 2013 en daar heb ik geen tijd voor staan. Die wil ik gewoon uitlopen als m'n eerste HM
Ja doei.![]()
het was ook lastig om de hele tijd om te keren maar ik had beloofd om het samen te doen.
mijn wedstrijdkoppie was het daar niet altijd mee eens hahaha!
volgend jaar revenge!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Ik zie nu pas op Tv Gelderland dat de zijstraatjes/, waaronder mijn paarse vak als een bypass voor de wat langzamere lopers wordt gezien. Ga volgend jaar gewoon een snellere tijd opgeven (dat moet tegen die tijd ook wel lukken). Bij andere wedstrijden vond ik dat beter geregeld...Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Dat ik het niet uit kan lopen. maar dat is niet erg want dan heb ik het geprobeerd en dat is ook wat waardquote:Op zondag 18 november 2012 21:06 schreef GotC het volgende:
[..]
Gewoon voor gaan johWat is het ergste dat er kan gebeuren?
Nee ik ga niet voor een record, als ik een loop goed kan uitlopen ben ik tevredenquote:Op zondag 18 november 2012 21:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
denk het wel, als je maar niet in de buurt van YUR's tijd probeer te komen!
Volgens mij is dat een beetje ongelukkig uitgedrukt door die man. Is het niet in elke wedstrijd zo dat er vakken per snelheid zijn?quote:Op zondag 18 november 2012 21:41 schreef SEMTEX het volgende:
Ik zie nu pas op Tv Gelderland dat de zijstraatjes/, waaronder mijn paarse vak als een bypass voor de wat langzamere lopers wordt gezien. Ga volgend jaar gewoon een snellere tijd opgeven (dat moet tegen die tijd ook wel lukken). Bij andere wedstrijden vond ik dat beter geregeld...
En of het beter/anders kan weet ik niet. Het zijn nu eenmaal heel veel mensen en zoveel ruimte hebben ze niet in Nijmegen. Er is geen Malieveld of Olympisch stadion om de lopers weg te zetten... Je moet ze dus wel in zijstraten zetten als je zoveel mensen wilt laten starten[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:
quote:Op zondag 18 november 2012 21:48 schreef D. het volgende:
Iedereen gefeliciteerd met de vandaag behaalde resultatenje avatar is gesint
![]()
![]()
![]()
Even aangepast
Het is een combi kan ik de feestdagen mee doorquote:![]()
Ps foto is geschoten in Portugal Praia da Rocha
![]()
en dit was voor de race!
toen kwam semtex voorbij gelopen.
wat grappig yur. ik heb jullie echt niet gezien!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
![]()
toffe fotos! Lijkt me supergaaf om met familie te lopen
Alle zevenheuvelenlopers gefeliciteerd!
Nu komt de bruggenloop wel erg dichtbijVandaag een lekker 10KM gelopen in een uurtje. Gaat weer steeds beter en geen pijn meer in mijn scheen!
![]()
Das goed nieuws Swets!![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ben er erg blij meequote:Merk wel dat ik nog wat conditie en snelheid terug te winnen heb, maar ben blij dat ik weer rond de 20KM per week pijnvrij kan lopen.
![]()
En dat is het belangrijkste, de snelheid komt wel weerquote:Op zondag 18 november 2012 22:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ben er erg blij meeMerk wel dat ik nog wat conditie en snelheid terug te winnen heb, maar ben blij dat ik weer rond de 20KM per week pijnvrij kan lopen.
goed bezig!!
Thanks! Ik denk dat de Bruggenloop de volgende is. Samen met jou!quote:Op zondag 18 november 2012 22:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Welke is je volgende? En wat een tijd man!
Dan zie ik daar vanuit de achterhoede je stofwolk wel.quote:Op zondag 18 november 2012 22:17 schreef YUR het volgende:
[..]
Thanks! Ik denk dat de Bruggenloop de volgende is![]()
Ik moet mijn ninjaskills nog ff trainen...quote:Op zondag 18 november 2012 22:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan zie ik daar vanuit de achterhoede je stofwolk wel.
Even een kort verslagje van mijn kant.
Op utrecht centraal was het niet zo moeilijk om de goede trein te pakken! het was erg druk met mensen met hardloopkleding. In nijmegen aangekomen regende het. Naar mijn roze startvak gelopen en me daar uitgekleed om een uur of 1. De start was om 13:30 Het werd dus kort kort hoewel een hoop andere mensen duidelijk warmer waren gekleed. En maar wachten tot we van start konden.
Ondertussen ging mijn vriendin langs de baan staan om me op te wachten met de camera. En het duurde en het duurde maar voor we mochten. Uiteindelijk mochten we. Langs de baan zag ik mijn vriendin staan op de uitkijk. Ik zag haar op het moment dat ik er langsliep. Zij had mij duidelijk niet gezien.
De eerste paar km ging wel lekker. Toen ging mijn telefoon. Mijn vriendin belde of ik al gestart was. Nou ik loop zo'n 4 kilometer verderop. En ze blijft vrolijk doorbabbelen en daar versta je tijdens het lopen weinig van. Telefoon maar opgehangen en vrolijk doorgelopen. Al zigzaggend en slalomend ging het lekker. Dit was wat anders dan ik gewend was waar ik meestal meer werd ingehaald dan dat ik mensen in haalde. Mijn rondetijden vond ik zelf ook erg snel voor mijn doel en heb geprobeerd wat rustiger te lopen.
De heuvels zelf viel mij alleszins mee. Het tempo was goe vol te houden. Bij km 13 mijn telefoon maar even gepakt om te vertellen dat ik er over een minuutje of 10 aankwam. Dat werd iets sneller nu ik wist dat ik nog wel wat harder kon om me niet voortijdig op te blazen. Heerlijk eindsprintje nog kunnen inzetten. Alleen jammer dat mensen echt onderhand op de finishmat stil begonnen te staan.
Ben zelf wel tevreden over mijn loopje en uiteindelijk een tijd van net iets meer dan 1:18.
http://www.endomondo.com/workouts/user/3275930
[ Bericht 0% gewijzigd door TheWhiteCowboy op 18-11-2012 22:53:12 ]![]()
quote:Op zondag 18 november 2012 22:22 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Op utrecht centraal was het niet zo moeilijk om de goede trein te pakken! het was erg druk met mensen met hardloopkleding. In nijmegen aangekomen regende het. Naar mijn roze startvak gelopen en me daar uitgekleed om een uur of 1. De start was om 13:30 Het werd dus kort kort hoewel een hoop andere mensen duidelijk warmer waren gekleed. En maar wachten tot we van start konden.
Ondertussen ging mijn vriendin langs de baan staan om me op te wachten met de camera. En het duurde en het duurde maar voor we mochten. Uiteindelijk mochten we. Langs de baan zag ik mijn vriendin staan op de uitkijk. Ik zag haar op het moment dat ik er langsliep. Zij had mij duidelijk niet gezien.
De eerste paar km ging wel lekker. Toen ging mijn telefoon. Mijn vriendin belde of ik al gestart was. Nou ik loop zo'n 4 kilometer verderop. En ze blijft vrolijk doorbabbelen en daar versta je tijdens het lopen weinig van. Telefoon maar opgehangen en vrolijk doorgelopen. Al zigzaggend en slalomend ging het lekker. Dit was wat anders dan ik gewend was waar ik meestal meer werd ingehaald dan dat ik mensen in haalde. Mijn rondetijden vond ik zelf ook erg snel voor mijn doel en heb geprobeerd wat rustiger te lopen.
De heuvels zelf viel mij alleszins mee. Het tempo was goe vol te houden. Bij km 13 mijn telefoon maar even gepakt om te vertellen dat ik er over een minuutje of 10 aankwam. Dat werd iets sneller nu ik wist dat ik nog wel wat harder kon om me niet voortijdig op te blazen. Heerlijk eindsprintje nog kunnen inzetten. Alleen jammer dat mensen echt onderhand op de finishmat stil begonnen te staan.
Ben zelf wel tevreden over mijn loopje en uiteindelijk een tijd van net iets meer dan 1:18.
http://www.endomondo.com/workouts/user/3275930
Ben doodop en in en in koud van een dagje toeschouwen![]()
Ik vond het indrukwekkend. Als alles zo doorgaat loop ik em echt volgend jaar!Bellen tijdens de wedstrijdquote:Op zondag 18 november 2012 22:22 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/user/3275930![]()
Mooie tijd!!![]()
inderdaad, en net zoals YUR (buiten de 11de kilometer om) mooie vlakke kilometertijdenquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Lo, hoe is het hier? Hier is het warm, maar lekker. En lesje 10 in tha pocket, deze vakantie gaan we denk ik de 13 wel halen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Vanavond flink stuk gegaan zeg![]()
3.7 km in 21 minuten. Dus jeuj week 5 klaar.Maar
voel me er niet goed bij.
![]()
Moggel,
misschien vandaag een stukje langzame loop.
quote:Op maandag 19 november 2012 00:29 schreef JaqenHghar het volgende:
3.7 km in 21 minuten. Dus jeuj week 5 klaar.![]()
Hoe bedoel je ?quote:Maarvoel me er niet goed bij.
Waarom voelt het niet goed?quote:Op maandag 19 november 2012 00:29 schreef JaqenHghar het volgende:
Vanavond flink stuk gegaan zeg![]()
3.7 km in 21 minuten. Dus jeuj week 5 klaar.Maar
voel me er niet goed bij.
![]()
4 jaar geleden werd ik wakker en dacht ik even op te kunnen staan. Het was het begin van 4 dagen niet kunnen gaan staan, gaan zitten en met moeite naar de wc kunnen. Over trappen zullen we het al helemaal maar niet hebben.
Vandaag sprong ik naast m'n bed, zo fit als 'n hoentje en voel ik eigenlijk amper iets 'anders dan normaal'. Zou zo een 5k gaan lopen. Maar ik mag pas morgen weer
Ja doei.![]()
prima...!!quote:Op maandag 19 november 2012 07:53 schreef YUR het volgende:
En hoe is het vandaag met de beentjes allemaal?
race op zaterdag is heerlijk, genoeg gelegenheid om je benen op zondag lekker los te lopen met een kort herstelloopje'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
en jouw benen YUR?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Progressie is een mooi iets!quote:Op maandag 19 november 2012 08:06 schreef motorbloempje het volgende:
4 jaar geleden werd ik wakker en dacht ik even op te kunnen staan. Het was het begin van 4 dagen niet kunnen gaan staan, gaan zitten en met moeite naar de wc kunnen. Over trappen zullen we het al helemaal maar niet hebben.
Vandaag sprong ik naast m'n bed, zo fit als 'n hoentje en voel ik eigenlijk amper iets 'anders dan normaal'. Zou zo een 5k gaan lopen. Maar ik mag pas morgen weerIk vind het wel jammer dat alle grote evenementen op zondag zijn, maar ach...ik heb mezelf beloond met een dagje thuiswerkenquote:Op maandag 19 november 2012 08:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
prima...!!
race op zaterdag is heerlijk, genoeg gelegenheid om je benen op zondag lekker los te lopen met een kort herstelloopjeNaar omstandigheden niet slecht. Mijn kuiten staan wat strak, maar verder voel ik me prima! Ik zit me af te vragen of ik er verstandig aan doe om vanavond gewoon met de loopgroep mee te gaan...quote:F means you're fucked![]()
kan je niet gewoon een beetje achteraan hobbelen als een verkapt herstelrondje?quote:Op maandag 19 november 2012 08:19 schreef YUR het volgende:
Naar omstandigheden niet slecht. Mijn kuiten staan wat strak, maar verder voel ik me prima! Ik zit me af te vragen of ik er verstandig aan doe om vanavond gewoon met de loopgroep mee te gaan...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Daar zat ik ook aan te denken ja. In mijn vorige groep was dat geen enkel probleem geweest....Maar ik ben net vorige week geswitched naar een snellere groepquote:Op maandag 19 november 2012 08:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
kan je niet gewoon een beetje achteraan hobbelen als een verkapt herstelrondje?
Al geeft de training van vandaag wel wat ruimte om achterin mee te lopen...F means you're fucked![]()
Dat is het! Straks nog even lekker fietsen naar de uni (en weer terug later) en dan morgen een 8k lopen. Deze schemaweek is nog even flink aanpoten en dan volgende week een rustweek met geen enkele afstand boven de 10
Ja doei.![]()
Mooie tijd Yur! En de anderen natuurlijk ook!
Moet ik bij de bruggenloop voor je gaan hazen?
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Was ook wel heel blij dat ik eindelijk deze trainingsweek af kon vinden op m'n schema op de koelkastheb er een paar weken over gedaan om hem te volbrengen door tijdgebrek en een kleine zeurheup.
Ja doei.![]()
Haha, ik ga jou toch niet tegenhoudenquote:Op maandag 19 november 2012 08:34 schreef MaleDuck het volgende:
Mooie tijd Yur! En de anderen natuurlijk ook!
Moet ik bij de bruggenloop voor je gaan hazen?
Bijgelezen, mooie tijden zie ik langskomen, sowieso al tof dat zoveel mensen meededen met de 7^^ loop.
Mo ook fijn gelopen! E n Swets weer op de terugweg van een blessure dus, mooi zo.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Hier gaat het primaquote:Laatste dagen wat rustiger aan gedaan maar loop gemiddeld nog wel zo´n 25-30 km per week dus ben dik tevreden.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Gisteren een uurtje meegetraind met de jongens die aan het voorbereiden zijn voor de hele van Beltrum.
Dat ging me toch net iets te hard![]()
Deze week zelf 2 rondjes proberen en dan kijken of het volgende week beter gaat.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Fijn! En daar mag je zeker tevreden mee zijn met die afstanden!quote:Op maandag 19 november 2012 08:38 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Hier gaat het primaLaatste dagen wat rustiger aan gedaan maar loop gemiddeld nog wel zo´n 25-30 km per week dus ben dik tevreden.
Ja doei.![]()
Ik moet eerst maar zien of ik die 15 km in de training nog ga aantikken... Vrijdag eindelijk weer 10 km pijnvrij gelopen, dus kijken of ik deze week 12,5 kan doen en dan de week erop 15. Dus ga weg op een tijd tussen de 1:05 en 1:10. Onder het uur is niet haalbaar nu...quote:Op maandag 19 november 2012 08:36 schreef YUR het volgende:
[..]
Haha, ik ga jou toch niet tegenhouden<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
![]()
![]()
![]()
Mogge.
Gefeliciteerd alle heuvelbedwingers! Leuke verslagen
Gisteren klein stukje gelopen met oude trainer van start to run programma. Hij had gevraagd of ik en mijn dochters mee wilden trainen. Oudste was niet helemaal lekker dus die is lekker blijven liggen, dus samen met mn jongste dochter gaan lopen.
Samen met de trainer;
Ze heeft zo ruim 2 kilometer gelopen, heel erg trots![]()
![]()
Ik denk dat je die 15K niet eens per sé hoeft te halen met een training eigenlijk. Al is het wel fijn om een keertje in ieder geval de duur van je beoogde tijd te lopen. Dus als je bij de Bruggenloop verwacht om 1.05 te kunnen lopen, zou ik op een training eens 1.05 lopen op een (veel) lager tempoquote:Op maandag 19 november 2012 08:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik moet eerst maar zien of ik die 15 km in de training nog ga aantikken... Vrijdag eindelijk weer 10 km pijnvrij gelopen, dus kijken of ik deze week 12,5 kan doen en dan de week erop 15. Dus ga weg op een tijd tussen de 1:05 en 1:10. Onder het uur is niet haalbaar nu...F means you're fucked![]()
Dat is ook het idee, probeer mn kilometers in de weken nu gelijk te houden, maar dan niet meer 2 of 3 keer ongeveer dezelfde afstand te lopen, maar 1 keer kort en 1 keer lang. Ik hoop alleen dat de pijnlijke knie wegblijft...quote:Op maandag 19 november 2012 08:43 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik denk dat je die 15K niet eens per sé hoeft te halen met een training eigenlijk. Al is het wel fijn om een keertje in ieder geval de duur van je beoogde tijd te lopen. Dus als je bij de Bruggenloop verwacht om 1.05 te kunnen lopen, zou ik op een training eens 1.05 lopen op een (veel) lager tempo<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Stoere meidquote:Op maandag 19 november 2012 08:43 schreef Arquero het volgende:
![]()
![]()
Mogge.
Gisteren klein stukje gelopen met oude trainer van start to run programma. Hij had gevraagd of ik en mijn dochters mee wilden trainen. Oudste was niet helemaal lekker dus die is lekker blijven liggen, dus samen met mn jongste dochter gaan lopen.
Samen met de trainer;
[ afbeelding ]
Ze heeft zo ruim 2 kilometer gelopen, heel erg trots
Tof zeg! Vond ze het leuk?quote:Op maandag 19 november 2012 08:43 schreef Arquero het volgende:
![]()
![]()
Mogge.
Samen met de trainer;
[ afbeelding ]
Ze heeft zo ruim 2 kilometer gelopen, heel erg trotsF means you're fucked![]()
Wat tof zegquote:Op maandag 19 november 2012 08:43 schreef Arquero het volgende:
![]()
![]()
Mogge.
Samen met de trainer;
[ afbeelding ]
Ze heeft zo ruim 2 kilometer gelopen, heel erg trotsEn ruim 2 km
![]()
![]()
Ja, ze vond het helemaal geweldig. Paar vriendinnetjes zitten op atletiek en daar wil ze nu ook op.quote:
Dus nog jaartje ofzo, dan rent ze me zo voorbij![]()
![]()
Cool!quote:Op maandag 19 november 2012 09:02 schreef Arquero het volgende:
[..]
Ja, ze vond het helemaal geweldig. Paar vriendinnetjes zitten op atletiek en daar wil ze nu ook op.
Dus nog jaartje ofzo, dan rent ze me zo voorbij
Bij HAAG zijn ook altijd heel veel kinderen bezig met atletiektrainingen. Is tof om te zien, en goed voor de kinderen
Sinds gisteren ben ik ook weer 2 hardloopshirts rijker. Eentje van het bedrijventeam waar ik voor zou lopen (maar waar ik uiteindelijk om vage, onbekende redenen toch niet voor heb gelopen) en eentje van de Zevenheuvelenloop zelf.
Nu wordt het toch tijd om ook eens wat shirts van de hand te doen....heb er inmiddels 20+, maar utieindelijk heb je toch maar een paar favoriete
Ik ga in ieder geval voorlopig bij geen enkel loopje meer een shirt erbij bestellen (behalve van buitenlandse loopjes, zoals Edinbugh)
Ik vind het Zevenheuvelenshirt ook gaaf, wordt misschien wel mijn nieuwe trainingsshirt voor het voorjaar
Ja, hij was mooi!quote:Op maandag 19 november 2012 09:25 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vind het Zevenheuvelenshirt ook gaaf, wordt misschien wel mijn nieuwe trainingsshirt voor het voorjaar
Ik pas bijna weer helemaal mooi in mijn 7^^-shirt van 4 jaar geledendie was ook mooi. Was een jubileumshirt!
Ja doei.![]()
Is de 5-10 van Renate ook ehm... online te eh... vinden?
Ga vanavond thuis wel even zoeken, maar ik dacht mss dat iemand hier weet waar ik ongeveer moet zijn?
De 5 heb ik nu redelijk onder de knie dus het wordt tijd dat ik maar eens uit ga bouwen ook.Dacht eerst dat ik het bij 5 zou houden, maar ik heb geloof ik toch wel zin in nieuwe uitdagingen.
***![]()
Ik heb eventueel wel de papieren versie voor je...niet de muziekquote:Op maandag 19 november 2012 09:30 schreef Brighteyes het volgende:
Is de 5-10 van Renate ook ehm... online te eh... vinden?
Ga vanavond thuis wel even zoeken, maar ik dacht mss dat iemand hier weet waar ik ongeveer moet zijn?
De 5 heb ik nu redelijk onder de knie dus het wordt tijd dat ik maar eens uit ga bouwen ook.Dacht eerst dat ik het bij 5 zou houden, maar ik heb geloof ik toch wel zin in nieuwe uitdagingen.
Geen lastquote:Op maandag 19 november 2012 07:53 schreef YUR het volgende:
En hoe is het vandaag met de beentjes allemaal?Lang leve de krachttraining en massage van mijn mannetje gisteren.
Ja, die heb ik eig. het liefst want ik vind het fijn om met mijn eigen muziek te lopen.quote:Op maandag 19 november 2012 09:33 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb eventueel wel de papieren versie voor je...niet de muziek
In de OP staat wel de 5-10 van Evy, maar ik ben er nog niet helemaal uit hoe ik dan die 4000m met 4 keer versnellen in moet gaan programmeren want ik heb mijn foon op mijn arm hangen dus kan niet mezelf goed timen dan.
Hoewel, ik zou nog een stopwatch mee kunnen nemen natuurlijk...
Maar graag! brighteyes@fok.nl
***![]()
Meh... Zit nu alle foto's nog ff te bekijken, en alle verhalen over lekker lopen tijdens de 7heuvelenloop, in Engeland, etc etc.
Nu wil ik ook
Vanavond weer op stap met Renate, les 4![]()
![]()
Hmmm....net een klein stukje gewandeld (ik had ineens vreselijke trek in tosti's, dus ik moest ff naar de supermarkt), maar daar waren mijn hamstrings het toch nog niet helemaal mee eens
ff rekken?quote:Op maandag 19 november 2012 11:12 schreef YUR het volgende:
Hmmm....net een klein stukje gewandeld (ik had ineens vreselijke trek in tosti's, dus ik moest ff naar de supermarkt), maar daar waren mijn hamstrings het toch nog niet helemaal mee eens
En dan nog?quote:Op maandag 19 november 2012 11:20 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
[..]
Omdat het de eerste keer sinds tijden was sinds ik weer eens een ''duurloopje'' deed.Ja doei.![]()
Ja kweenie. Ik rek of strek nooitquote:Op maandag 19 november 2012 11:23 schreef GotC het volgende:
[..]
Statisch rekkenZonder opgewarmd te hebben
Mooie tip geef je danquote:Op maandag 19 november 2012 11:28 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja kweenie. Ik rek of strek nooit
Ik heb sneller gelopen dan Edwin van der Sar
maar die was natuurlijk niet voor niets keeper geworden...F means you're fucked![]()
Hij is niet zo aerodynamischquote:Op maandag 19 november 2012 11:51 schreef YUR het volgende:
Ik heb sneller gelopen dan Edwin van der Sar
maar die was natuurlijk niet voor niets keeper geworden...![]()
![]()
Jij moet m gewoon masseren!!quote:Op maandag 19 november 2012 11:23 schreef GotC het volgende:
[..]
Statisch rekkenZonder opgewarmd te hebben
Ik moet ook alles voorkauwen
Huh?quote:Op maandag 19 november 2012 12:21 schreef Sunnythesun het volgende:
Het is koud met een zonnetjePerfect loopweer lijkt me
![]()
Dat zonnetje is hier verstopt achter een hele dikke, natte grijze deken.....![]()
Hier ookquote:Op maandag 19 november 2012 13:00 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Huh?![]()
Dat zonnetje is hier verstopt achter een hele dikke, natte grijze deken.....
Mooie verhalen teruggelezen over de 7 heuvelenloop. Top gedaan allemaal![]()
Ik denk dat ik hem voor volgend jaar ook maar eens op mijn lijstje ga zetten.![]()
Dat vind ik wel leuk lopen trouwens. Om je heen alleen maar een grijze muur, je hebt geen idee hoe ver je precies bent en dat geeft wel een bepaalde rust.quote:![]()
Hoei! Net in zkh geweest en het gaat duidelijk beter. Hoef niet meer terug te komen en als de pijn helemaal weg is, mag ik weer lopen. Heb een trainingsschema van 30 weken mee gekregen en moet elke loop dan een pijnscore geven. Hopelijk kan ik in januari beginnen. .. Eindelijk, dan ben ik er gewoon een halfjaar uit geweest
Niet meer actief op Fok!![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 13:11 schreef Viking84 het volgende:
Hoei! Net in zkh geweest en het gaat duidelijk beter. Hoef niet meer terug te komen en als de pijn helemaal weg is, mag ik weer lopen. Heb een trainingsschema van 30 weken mee gekregen en moet elke loop dan een pijnscore geven. Hopelijk kan ik in januari beginnen. .. Eindelijk, dan ben ik er gewoon een halfjaar uit geweest![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 13:05 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Dat vind ik wel leuk lopen trouwens. Om je heen alleen maar een grijze muur, je hebt geen idee hoe ver je precies bent en dat geeft wel een bepaalde rust.Eens! Heeft wel iets magisch
![]()
![]()
Goed nieuws Vik!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Ik ben trots op je dat je het een halfjaar heb volgehouden om niet te lopenquote:Op maandag 19 november 2012 13:11 schreef Viking84 het volgende:
Hoei! Net in zkh geweest en het gaat duidelijk beter. Hoef niet meer terug te komen en als de pijn helemaal weg is, mag ik weer lopen. Heb een trainingsschema van 30 weken mee gekregen en moet elke loop dan een pijnscore geven. Hopelijk kan ik in januari beginnen. .. Eindelijk, dan ben ik er gewoon een halfjaar uit geweest![]()
Mooi dat het einde van je blessureleed in zicht is
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Mijn i phone (looptijden) is in de war. Na afloop zou ik 11 kilometer in 42 minuten gelopen hebben. Na wat herberekeningen kom ik uit op 5,5 km in 42 minuten.
Aangezien ik nu meer vrije tijd heb ben ik begonnen met evy tot en met 10 km. Vandaag dus les 3 afgerond. Voor het eerst met wat warming up,strekken,versnellingen en uitlopen. Voelde prima.![]()
Thx
Schema van 15 weken trouwens, twee keer per week. Hopelijk gaat alles goed. Had weinig keus om niet te lopen MD.
Toen ie met dat schema kwam keek ik blijkbaar meteen helemaal blij want hij zei meteen: is nu nog te vroeg hoor!
Niet meer actief op Fok!![]()
Ze hebben de layout van Endomondo vernieuwd.
Om je personal best volledig te zien moet je nu gaan dokken...
"Annually: USD 19.99/yr (USD 1.67/month)
Monthly: USD 2.99/month"
Er was dus een catch aan de vernieuwactie.
[ Bericht 42% gewijzigd door N.I.M.B.Y. op 19-11-2012 13:30:26 ][quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Hallo
Sinds vandaag ben ik begonnen met Evy. Ik heb wat overgewicht, en ik rook. Dus het valt niet mee.
Maar de eerste les ging goed. Ik heb hem uitgelopen. Tijdens het rennen was ik wel bekaf, ik redde het steeds maar net. Maar er viel me wel iets op. Toen ik thuis kwam na het rennen had ik nergens last meer van. Ik voelde me alsof ik zo de auto uit kwam stappen, bij wijze van spreken.
Is het normaal dat je het zo zwaar hebt tijdens het rennen, maar daarna echt nergens meer last van hebt? Doe ik iets verkeerd?
Ik loop op schoenen van saucony (Triumpf 9 als ik me niet vergis)![]()
Goed dat je loopt! Het maakt een wereld van verschil als je stopt met roken!quote:Op maandag 19 november 2012 13:24 schreef mirjammajrim het volgende:
Hallo
Sinds vandaag ben ik begonnen met Evy. Ik heb wat overgewicht, en ik rook. Dus het valt niet mee.
Maar de eerste les ging goed. Ik heb hem uitgelopen. Tijdens het rennen was ik wel bekaf, ik redde het steeds maar net. Maar er viel me wel iets op. Toen ik thuis kwam na het rennen had ik nergens last meer van. Ik voelde me alsof ik zo de auto uit kwam stappen, bij wijze van spreken.
Is het normaal dat je het zo zwaar hebt tijdens het rennen, maar daarna echt nergens meer last van hebt? Doe ik iets verkeerd?
Ik loop op schoenen van saucony (Triumpf 9 als ik me niet vergis)
Ik ben zelf na het lopen ook vrij snel weer fit enzo.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Hup. Gooi of geef je pakje sigaratten (was een typo, maar ik laat 'm staanquote:Op maandag 19 november 2012 13:24 schreef mirjammajrim het volgende:
Hallo
Ik loop op schoenen van saucony (Triumpf 9 als ik me niet vergis)) weg en stop met roken.
Welkom.Ja doei.![]()
En als je al wil upgraden moet je weer een creditcard hebben.quote:Op maandag 19 november 2012 13:23 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Er was dus een catch aan de vernieuwactie.![]()
Maar je ziet toch gewoon je bekertjes nog?quote:Op maandag 19 november 2012 13:23 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Er was dus een catch aan de vernieuwactie.F means you're fucked![]()
Arrghh ik wist dat ik die reacties zou krijgen!![]()
Jullie hebben uiteraard gelijk. Ik vind het vreselijk want ik ben aan het afvallen en ben bang dat ik dan juist aan kom. Maar goed, Dan ren ik dat er weel weer afIk ga stoppen, beloofd.
Heeft er iemand een antwoord op mijn vraag over dat niet moe zijn na afloop?
Edit: daywalk3r had al geantwoord, thanks.![]()
Ja maar je geschiedenis van je personal bests niet meer.quote:Op maandag 19 november 2012 13:31 schreef YUR het volgende:
[..]
Maar je ziet toch gewoon je bekertjes nog?[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Als je (meer en beter) gaat sporten gelijk met het stoppen met roken moet je daar niet bang voor zijn. Tevens zijn desnoods 2kg meer als startgewicht nog altijd beter dan je longen naar de tyfus helpen.
En ja, ik heb zelf ook gerookt en ja ik heb ook op een dag gewoon m'n pakje sigaretten weggetyfd.Ja doei.![]()
Ik rookte ook nog flink toen ik begon met lopen. Kwam ik thuis van het lopen, nam ik meteen een peuk
Overmorgen ben ik een jaar gestopt
O mijn god. Ik kan dit niet hebben *kras*quote:Op maandag 19 november 2012 13:23 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Er was dus een catch aan de vernieuwactie.
verandering
Ja doei.![]()
Statistics -> Personal Bestquote:Op maandag 19 november 2012 13:33 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Ja maar je geschiedenis van je personal bests niet meer.
Bedoel je die?F means you're fucked![]()
Welkomquote:Op maandag 19 november 2012 13:32 schreef mirjammajrim het volgende:
Jullie hebben uiteraard gelijk. Ik vind het vreselijk want ik ben aan het afvallen en ben bang dat ik dan juist aan kom. Maar goed, Dan ren ik dat er weel weer afIk ga stoppen, beloofd.
Zou kunnen komen door de endorfine die vrij is gekomen.![]()
Je moet je peuken niet vervangen voor eten.quote:Op maandag 19 november 2012 13:32 schreef mirjammajrim het volgende:
Edit: daywalk3r had al geantwoord, thanks.
Op een gegeven moment heb je weer meer smaak waardoor je soms meer eet maar als je weet hoe dat in elkaar steekt is dat redelijk onder controle te houden.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Precies wat ik nu ook doe haha.quote:Op maandag 19 november 2012 13:34 schreef YUR het volgende:
Ik rookte ook nog flink toen ik begon met lopen. Kwam ik thuis van het lopen, nam ik meteen een peuk
Overmorgen ben ik een jaar gestopt![]()
![]()
Halve minuut minder gedaan over de 5k
http://www.endomondo.com/workouts/pXv_HqEF3ec
Ik ga pas lekker lopen na 20 minuten/3 km ongeveer. Hebben meer mensen dat hier? Vind het lastig..![]()
yupquote:Op maandag 19 november 2012 13:34 schreef YUR het volgende:
[..]
Statistics -> Personal Best
Bedoel je die?[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Heb ik ook, dan pas is alles goed warm en ingelopen. Is meestal tussen de 2 en 3 kilometer.quote:Op maandag 19 november 2012 13:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga pas lekker lopen na 20 minuten/3 km ongeveer. Hebben meer mensen dat hier? Vind het lastig..![]()
Die staat bij mij vast op mn 10K personal best, en ik kan m inderdaad ook niet aanpassen. Gelukkig bekeek ik die nooitquote:
Goed zo!quote:Op maandag 19 november 2012 13:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga pas lekker lopen na 20 minuten/3 km ongeveer. Hebben meer mensen dat hier? Vind het lastig..
En ja ik moet ook eerst warmlopen.[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ik vond het wel nuttige informatie om je progressie te volgen.quote:Op maandag 19 november 2012 13:41 schreef YUR het volgende:
[..]
Die staat bij mij vast op mn 10K personal best, en ik kan m inderdaad ook niet aanpassen. Gelukkig bekeek ik die nooit
Maar ervoor betalen nee!
"Vanaf nu betaal ik helemaal nergens meer voor! "
Tsja, waarom zou je betalen voor iets waar je dankbaar gebruik van maakt. Hoe durven ze...F means you're fucked![]()
Dat dus. Zo hebben ze ook bij geocaching een premium-membership mogelijkheid. SOmmige caches zijn zelfs alleen bereikbaar/te zien voor premium members. Als je er plezier in hebt en er gebruik van maakt, waarom dan meteen als een Hollander gaan zeiken als je voor een dienst moet gaan betalen; niet alles kan gratis zijn, en zolang het niet om 25 euro per maand gaat... meh.quote:Op maandag 19 november 2012 13:46 schreef YUR het volgende:
Tsja, waarom zou je betalen voor iets waar je dankbaar gebruik van maakt. Hoe durven ze...Ja doei.![]()
^^quote:Op maandag 19 november 2012 13:46 schreef YUR het volgende:
Tsja, waarom zou je betalen voor iets waar je dankbaar gebruik van maakt. Hoe durven ze...![]()
Ons ben zûnigquote:Op maandag 19 november 2012 13:46 schreef YUR het volgende:
Tsja, waarom zou je betalen voor iets waar je dankbaar gebruik van maakt. Hoe durven ze...
Ik zou eventueel best willen hoor, maar ja, dan moeten ze wel PayPal of iets dergelijks aanbieden.quote:Op maandag 19 november 2012 13:46 schreef YUR het volgende:
Tsja, waarom zou je betalen voor iets waar je dankbaar gebruik van maakt. Hoe durven ze...![]()
Dat vind ik wel een goed puntquote:Op maandag 19 november 2012 13:49 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ik zou eventueel best willen hoor, maar ja, dan moeten ze wel PayPal of iets dergelijks aanbieden.
Juist. Daarom download ik ook APK'tjes van het internet. Ansich kan ik wel een 3vcash kaartje ofzo kopen maar ik verwacht van grote bedrijven dat ze een beetje betalingsmogelijkheden regelen.quote:Op maandag 19 november 2012 13:49 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ik zou eventueel best willen hoor, maar ja, dan moeten ze wel PayPal of iets dergelijks aanbieden.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Nee hoor je doet niks verkeerd. Zelf heb ik meestal ook nergens meer last van na een tijdje als ik een rondje gedaan heb. Ook na eenaantal zware loopjes zo gehad.quote:Op maandag 19 november 2012 13:24 schreef mirjammajrim het volgende:
Hallo
Ik loop op schoenen van saucony (Triumpf 9 als ik me niet vergis)![]()
Ik vind een creditcard een prima betalingsmogelijkheidquote:Op maandag 19 november 2012 13:58 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Juist. Daarom download ik ook APK'tjes van het internet. Ansich kan ik wel een 3vcash kaartje ofzo kopen maar ik verwacht van grote bedrijven dat ze een beetje betalingsmogelijkheden regelen.
Is het ook, helaas heb ik er geenquote:Op maandag 19 november 2012 14:00 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik vind een creditcard een prima betalingsmogelijkheid
En omdat ik het bijna nooit zal gebruiken vind ik het ook zonde om er 1 te nemen, dat kost me dan meer dan het oplevert (zeg maar)
Ik blijf hopen dat Google Play e.d. PayPal ook ooit eens gaan aanbieden.![]()
Ik gebruik m vaker dan ik van tevoren had gedacht, en niet alleen voor internetaankopenquote:Op maandag 19 november 2012 14:02 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Is het ook, helaas heb ik er geen
En omdat ik het bijna nooit zal gebruiken vind ik het ook zonde om er 1 te nemen, dat kost me dan meer dan het oplevert (zeg maar)
Ik blijf hopen dat Google Play e.d. PayPal ook ooit eens gaan aanbieden.F means you're fucked![]()
En nu we het toch over geld uitgeven hebben:
http://www.dcrainmaker.co(...)recommendations.html
Mooi stuk en mooie spullen
Lijkt me zo vet om een keer aan een start te verschijnen met aan beide armen iets van 20 verschillende sporthorloges. Dat je na de finish een half uur bezig bent om ze allemaal uit te zettenquote:
quote:Op maandag 19 november 2012 14:24 schreef YUR het volgende:
[..]
Lijkt me zo vet om een keer aan een start te verschijnen met aan beide armen iets van 20 verschillende sporthorloges. Dat je na de finish een half uur bezig bent om ze allemaal uit te zetten
Moest hier ff aan denken
[ Bericht 14% gewijzigd door Arquero op 19-11-2012 14:30:44 ]![]()
Dat dat toch flink aanpoten is om alles in 1 stuk te rennen in plaats van 10hl 3w 10hl 3w 12hl.quote:![]()
het blijft maar mistig
Toch maar gaan.[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Mailoverleg gehad met mn trainer, vanavond lekker achterin de groep meetrainen en loslopen. Staan wat 200-metertjes op de baan en wat versnellinkjes buiten de baan op het programma.F means you're fucked![]()
Ik moet opeens denken aan een klokkenwinkel om 12 uur 's middags.quote:Op maandag 19 november 2012 14:24 schreef YUR het volgende:
[..]
Lijkt me zo vet om een keer aan een start te verschijnen met aan beide armen iets van 20 verschillende sporthorloges. Dat je na de finish een half uur bezig bent om ze allemaal uit te zetten![]()
Lijkt me wel geinig eigenlijkquote:Op maandag 19 november 2012 14:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik moet opeens denken aan een klokkenwinkel om 12 uur 's middags.
Na de zoveelste GPS fuckup van m'n iPhone vanmorgen toch maar op zoek naar de goedkoopste Garmin 110 in grijs/roze
Zag een 210 voor een leuke prijs op marktplaats (nieuw).. wel nieuw, ongebruikt maar geen bonen meer dingen die nieuw zonder bon worden aangeboden.. Ik geloof dat ik die maar voorbij laat gaan
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
quote:![]()
pas op anders -->
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 14:39 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
het blijft maar mistig
Toch maar gaan.quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Garmins zijn bij Redcoon aardig goedkoop ten opzicht van andere webtoko's.quote:Op maandag 19 november 2012 16:00 schreef E.T. het volgende:
Na de zoveelste GPS fuckup van m'n iPhone vanmorgen toch maar op zoek naar de goedkoopste Garmin 110 in grijs/roze
Zag een 210 voor een leuke prijs op marktplaats (nieuw).. wel nieuw, ongebruikt maar geen bonen meer dingen die nieuw zonder bon worden aangeboden.. Ik geloof dat ik die maar voorbij laat gaan
![]()
Klopt, alleen hebben ze daar geenquote:Op maandag 19 november 2012 16:06 schreef Arquero het volgende:
[..]
Garmins zijn bij Redcoon aardig goedkoop ten opzicht van andere webtoko's.roze
Heb ze wel gemaild of ze die bij hun ook leverbaar is/gaat worden
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Waarom kies je niet voor een nieuwe forerunner10?quote:Op maandag 19 november 2012 16:08 schreef E.T. het volgende:
[..]
Klopt, alleen hebben ze daar geenroze
Heb ze wel gemaild of ze die bij hun ook leverbaar is/gaat worden
Edit:
109 euro: http://www.hartslagmetershop.nl/contents/nl/d1451.htmlF means you're fucked![]()
Zo net even als een aap in de mist getraind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Viel tegen te veel gejouwd met het klussen afgelopen zaterdag was er nog niet helemaal van hersteld.
Ook had ik het idee dat mijn longen niet optimaal waren waarschijnlijk door het stof en/of lijmoplosmiddel...
Wel ben ik blij dat ik weer even de benen heb gestrekt![]()
![]()
Volgende keer probeer ik weer een wat regelmatiger rondje te rennen.
Het was wel behoorlijk koud ik moet denk ik meer bovenkleding aan gaan trekken.
De benen bleven wel warm genoeg met een wintertight.
Juist kleden op temperatuur en luchtvochtigheid is nog lastig voor me...[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Geen mogelijkheid tot HRMquote:Op maandag 19 november 2012 16:10 schreef YUR het volgende:
[..]
Waarom kies je niet voor een nieuwe forerunner10?
[ afbeelding ]
Edit:
109 euro: http://www.hartslagmetershop.nl/contents/nl/d1451.html
... ik vind ze niet zo mooi... lijken wel speelgoed horloges..quote:Op maandag 19 november 2012 16:10 schreef YUR het volgende:
[..]
Waarom kies je niet voor een nieuwe forerunner10?
[ afbeelding ]
Edit:
109 euro: http://www.hartslagmetershop.nl/contents/nl/d1451.htmlKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Als je dat per sé wilt is de 10 inderdaad nietsquote:![]()
Ik zou ook zeker niet voor de 110 gaan, want:quote:De Forerunner 110 heeft geen weergave van de actuele snelheid, slechts een voortschrijdend gemiddelde van de snelheid. Door deze afvlakking heeft u zelden de juiste snelheid in beeld.
De forerunner 110 wordt geleverd met een harde conventionele borstband. Alle andere nieuwe Garmin hartslagmeters worden uitgevoerd met de Premium soft belt.F means you're fucked![]()
Over smaak valt niet te twistenquote:Op maandag 19 november 2012 16:18 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
... ik vind ze niet zo mooi... lijken wel speelgoed horloges..
Ik gebruik trouwens nog maar nauwelijks de hartslagmeter. Hij schuurt de huis op mn borst helemaal open
Dat laatste was ik in vergelijkingen niet tegengekomenquote:Op maandag 19 november 2012 16:20 schreef YUR het volgende:
[..]
Als je dat per sé wilt is de 10 inderdaad niets![]()
Ik zou ook zeker niet voor de 110 gaan, want:
[..]![]()
Al die vergelijkingssites geven alleen aan dat de 110 geen interval kan, en de 210 wel. Ik bedacht me dat ik dat wel kon missen en ging daarom voor de 110 ..
Hmz..
Toch wel nog een klein beetje liever kijken vanavond
quote:Op maandag 19 november 2012 16:22 schreef E.T. het volgende:
Toch wel nog een klein beetje liever kijken vanavond![]()
![]()
Fijn, zo'n sprint van ene kant station naar de andere om de trein te halen. En dan gaan zitten alsof je niks gedaan hebt...![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 16:25 schreef Quoi het volgende:
Fijn, zo'n sprint van ene kant station naar de andere om de trein te halen. En dan gaan zitten alsof je niks gedaan hebt...patser
![]()
Ik zit hier weer eens te kraken als een gekeven mijn voet draaien om mijn spieren los te maken *KRAK*, even iets van de bovenste plank uit de boekenkast pakken *KRAK*
Rare gewrichten heb ik soms.
![]()
Die huizen van tegenwoordig...quote:Op maandag 19 november 2012 16:21 schreef YUR het volgende:
Ik gebruik trouwens nog maar nauwelijks de hartslagmeter. Hij schuurt de huis op mn borst helemaal open![]()
Ik zou niet voor de 110 gaan, dankzij de redenen die YUR geeft. Dan maar iets meer uitgeven en een 210+fijne HRM band+interval..quote:Op maandag 19 november 2012 16:22 schreef E.T. het volgende:
[..]
Dat laatste was ik in vergelijkingen niet tegengekomen![]()
Al die vergelijkingssites geven alleen aan dat de 110 geen interval kan, en de 210 wel. Ik bedacht me dat ik dat wel kon missen en ging daarom voor de 110 ..
Hmz..
Toch wel nog een klein beetje liever kijken vanavond![]()
ben al aan eht speuren naar de 210quote:Op maandag 19 november 2012 16:47 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik zou niet voor de 110 gaan, dankzij de redenen die YUR geeft. Dan maar iets meer uitgeven en een 210+fijne HRM band+interval..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: