SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hele toffe dag gehad als supporter bij de Zevenheuvelenloop![]()
Het was een nat begin, en koud, maar om 13:00 uur ging het dan van start. Alle toppers zien lopen, wat gaan die ontzettend hard!! Daarna was het wachten op onze eigen toppers, die eerste die langs kwam was YUR rond 13:35 uur (dacht ik). Het regenen was toen een beetje gestopt, maar bewolkt was het wel. En wat waren er veel mensen![]()
We waren volle bak aan het opletten op de mensen voor wie we kwamen, maar vlak nadat YUR langs was gelopen, kwamen de toppers al weer terug!! Snel daar nog even gekeken, heel cool! Maar daarna gauw weer terug naar de nog altijd startende lopers. Rond 14:10 uur ook de vader van GotC nog gezien, en we hebben SEMTEX ook nog gespot![]()
Toen weer omdraaien, want YUR kwam er alweer aan. Inmiddels waren GotC en ik heel koudmaar wat was het leuk! Al die mensen
Wat waren het er veel, soms waren we er zelfs duizelig van! SEMTEX weer gezien, maar de vader van GotC gemist. Terwijl we met ons drieën op stonden te letten. Nou ja, niks aan te doen. Elkaar weer opgezocht en het gevierd met twee chocomelk en twee thee
T-shirts nog opgehaald, en toen weer naar de trein. Ik ben doodop (relatief gezien dan hè), helemaal suf van het hele dag staan, opletten en aanmoedigen.
Maar het was leuk! En volgend jaar zijn GotC en ik er ook bij![]()
Ik moet de foto's nog eens bekijken, maar er is een boel mislukt door de regen en de drukte. Maar dat geeft niet, topdag
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
wat een prachtige tijden allemaal! gefeliciteerd!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
vraagje....lopen er bij de 7heuvelen ook pacers voor pacergroepen mee?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Nu op tv.Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!![]()
Nee daar is het veel te druk voor.quote:Op zondag 18 november 2012 18:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
vraagje....lopen er bij de 7heuvelen ook pacers voor pacergroepen mee?![]()
Ik zie een paar mooie dingen op hardloopaanbiedingen, maar ik ben bang dat ik als ik nog weer geld uitgeef aan kleding ik acuut een blessure krijg of gewoon niet meer ga![]()
![]()
Dat was jij dusquote:Op zondag 18 november 2012 18:16 schreef Guppyfriend het volgende:
Hele toffe dag gehad als supporter bij de Zevenheuvelenloop![]()
Het was een nat begin, en koud, maar om 13:00 uur ging het dan van start. Alle toppers zien lopen, wat gaan die ontzettend hard!! Daarna was het wachten op onze eigen toppers, die eerste die langs kwam was YUR rond 13:35 uur (dacht ik). Het regenen was toen een beetje gestopt, maar bewolkt was het wel. En wat waren er veel mensen![]()
We waren volle bak aan het opletten op de mensen voor wie we kwamen, maar vlak nadat YUR langs was gelopen, kwamen de toppers al weer terug!! Snel daar nog even gekeken, heel cool! Maar daarna gauw weer terug naar de nog altijd startende lopers. Rond 14:10 uur ook de vader van GotC nog gezien, en we hebben SEMTEX ook nog gespot![]()
Toen weer omdraaien, want YUR kwam er alweer aan. Inmiddels waren GotC en ik heel koudmaar wat was het leuk! Al die mensen
Wat waren het er veel, soms waren we er zelfs duizelig van! SEMTEX weer gezien, maar de vader van GotC gemist. Terwijl we met ons drieën op stonden te letten. Nou ja, niks aan te doen. Elkaar weer opgezocht en het gevierd met twee chocomelk en twee thee
T-shirts nog opgehaald, en toen weer naar de trein. Ik ben doodop (relatief gezien dan hè), helemaal suf van het hele dag staan, opletten en aanmoedigen.
Maar het was leuk! En volgend jaar zijn GotC en ik er ook bij![]()
Ik moet de foto's nog eens bekijken, maar er is een boel mislukt door de regen en de drukte. Maar dat geeft niet, topdagIk was net op weg, hoorde hard: "SEMTEX" en wist meteen dat het een fokker was
Bedankt voor jullie aanmoedigingen
Blijkbaar stond ik dus ook nog eens vlakbij winterstorm666 in het vak?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
quote:Op zondag 18 november 2012 18:36 schreef LieLie het volgende:
Ik zie een paar mooie dingen op hardloopaanbiedingen, maar ik ben bang dat ik als ik nog weer geld uitgeef aan kleding ik acuut een blessure krijg of gewoon niet meer gagewoon bestellen joh!! Je blijft gewoon lekker lopen
![]()
![]()
![]()
![]()
Inderdaad! Originele starttijd: 13:30, uiteindelijke vertrektijd: 14:15quote:Op zondag 18 november 2012 13:52 schreef winterstorm666 het volgende:
In de rij in startvak paars zucht! lopen die handelWas tot op het bot verkleumd, aan het klappertanden en had kippenvel. Gewoon een uur in de kou gestaan
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik weet niet of ik het financieel rond krijg voor de PWN Halve marathon van Egmond (want mijn vakantie was best duur), anders wil ik hem lopen. En ik wil een gewaagd plan maken en de Marathon van Eindhoven van 2013 gaan lopen
Een blessure in de portemonneequote:Op zondag 18 november 2012 18:36 schreef LieLie het volgende:
Ik zie een paar mooie dingen op hardloopaanbiedingen, maar ik ben bang dat ik als ik nog weer geld uitgeef aan kleding ik acuut een blessure krijg of gewoon niet meer ga
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
Graag gedaanquote:Op zondag 18 november 2012 18:57 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat was jij dusIk was net op weg, hoorde hard: "SEMTEX" en wist meteen dat het een fokker was
Bedankt voor jullie aanmoedigingen
Blijkbaar stond ik dus ook nog eens vlakbij winterstorm666 in het vak?
het was koud, maar echt heel leuk
wij willen nu ook!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op zondag 18 november 2012 18:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]gewoon bestellen joh!! Je blijft gewoon lekker lopen
![]()
![]()
![]()
![]()
De omgeving is ook geweldigquote:Op zondag 18 november 2012 19:09 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Graag gedaanhet was koud, maar echt heel leuk
wij willen nu ook!
bij de golfbaan kijk je uit op de heuvels en zie je onderaan huisjes staan. Daar heb je ook mooie landerijen waar vandaag dikke nevel hing met een voorzichtig zonnetje erdoor en op een weilandje met schaapjes kwamen de schaapjes naar de weg toe hobbelen
Oooh hobbelende schaapjesquote:Op zondag 18 november 2012 19:10 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
De omgeving is ook geweldigbij de golfbaan kijk je uit op de heuvels en zie je onderaan huisjes staan. Daar heb je ook mooie landerijen waar vandaag dikke nevel hing met een voorzichtig zonnetje erdoor en op een weilandje met schaapjes kwamen de schaapjes naar de weg toe hobbelen
nu wil ik zeker ook!
De beschrijving van de omgeving doet me ook denken aan de Posbankloop, ook zo'n mooie omgeving met prachtige huizen![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Wat heb je op het oog??quote:Op zondag 18 november 2012 19:09 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, dat is het punt, dat valt erg mee op die site![]()
quote:Op zondag 18 november 2012 19:17 schreef YUR het volgende:
De cijfers:
http://www.endomondo.com/workouts/h7cO_2AieXY
Met alleen maar bekertjes![]()
![]()
Eindsprint! Was ook echt zo'n weg voor een mooie eindsprint!
quote:Op zondag 18 november 2012 19:17 schreef YUR het volgende:
De cijfers:
![]()
Eindsprint![]()
![]()
Best handig om te hebbenquote:Op zondag 18 november 2012 19:21 schreef LieLie het volgende:
[..]
Een winterthight en een wintershirt.![]()
Zit zelf te kijken naar nog een wintershirt (lange mouwen en een half-zip col) omdat ik echt fan ben van mijn Odlo en vermoed dat ik daar niet genoeg aan ga hebben straks als het nog kouder is.![]()
![]()
Ik heb nu ook lange mouwen met half ritsje in mijn winkelwagen. Kan dat craft ondershirt dan onder. Lekker warm is toch wel prettig.quote:Op zondag 18 november 2012 19:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Best handig om te hebben![]()
Zit zelf te kijken naar nog een wintershirt (lange mouwen en een half-zip col) omdat ik echt fan ben van mijn Odlo en vermoed dat ik daar niet genoeg aan ga hebben straks als het nog kouder is.![]()
Oh meteen maar ff doorgepakt..![]()
Deze:
En idd nog een Craft ondershirt lang en korte mouw er bij besteld, zelfde als ik laatst gekocht heb.Loop ik nu ook het liefste in en dan kan ie in de was. En voor als het vriest die met lange mouw
![]()
![]()
zow zit nu lekker bij het haardvuur te knetteren. met een kopje erwtensoep.
het ging heerlijk. tempo bleef er goed in . alleen mijn knie was pijnlijk op het einde.
1.34.20 de niet officiele tijd want ik was de laatste km even blijven staan om te wachten op mijn zus en moeder om samen over de finish te gaan. helaas ben ik daar te lang blijven staan en heb ik ze ook nog gemist. 1.40 20
balen!
@ semtex ja volgens mij heb ik je bij het t-shirt standje zien voorbij lopen.
als je een langharige vriend heb met een zwarte jas.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Puike tijd, maar is het een gps-fuck up of heb je echt redelijk onregelmatig gelopen? En bij km 9 ongeveer zat een drinkpunt toch?quote:Op zondag 18 november 2012 19:17 schreef YUR het volgende:
De cijfers:
![]()
Eindsprint
Ja doei.![]()
Ik zie ook een piekje van 30km?Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Je moet aardig slalomen af en toe en inderdaad ongeveer bij 9 zat een drankpunt.quote:Op zondag 18 november 2012 19:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Puike tijd, maar is het een gps-fuck up of heb je echt redelijk onregelmatig gelopen? En bij km 9 ongeveer zat een drinkpunt toch?![]()
Dat dus. Het is geen loop om heel regelmatig te lopen.quote:Op zondag 18 november 2012 19:40 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Je moet aardig slalomen af en toe en inderdaad ongeveer bij 9 zat een drankpunt.
Mijn officiële tijd is overigens 1.09.29, dus dat scheelt slechts een seconde met mijn eigen registratie
F means you're fucked![]()
Welke kleur had je startvak, Yur?Had jouw vak ook vertraging?
Ik heb 'm zelf ook gelopen, dus ik ken 't parcours en zulks, maar ik heb 't juist als heel open ervaren toen; scheelt ook wel dat ik in de laatste startgroep zat toen wellicht, maar er waren iig geen bottlenecks en kon gewoon heel constant doorhobbelen, al had ik toen nog geen gps![]()
Maar nu: een welverdiende stapel Nachos con Todo!![]()
Ja doei.![]()
Ik startte in Bruin. Dat was het eerste startvak van de "zij-instromers". Bij ons ging het startschot netjes om 13.30 uur.quote:Op zondag 18 november 2012 19:42 schreef SEMTEX het volgende:
Welke kleur had je startvak, Yur?Had jouw vak ook vertraging?
De vakken rood, roze en paars volgden ons startvak, dus dat kan allemaal wel kloppen.
Ik stond trouwens ook bij GotC en Guppy toen je voorbij liep vlak bij de finish![]()
Mooie prestatie!
En de anderen ook![]()
Wij mogen een trots topic zijn
Ik had veel bottlenecks, want ik zat in een te traag startvak. Ik heb constant moeten slalommen en zo nu en dan flink aan moeten zetten en helaas ook flink in moeten houden...quote:Op zondag 18 november 2012 19:43 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb 'm zelf ook gelopen, dus ik ken 't parcours en zulks, maar ik heb 't juist als heel open ervaren toen; scheelt ook wel dat ik in de laatste startgroep zat toen wellicht, maar er waren iig geen bottlenecks en kon gewoon heel constant doorhobbelen, al had ik toen nog geen gps![]()
Maar nu: een welverdiende stapel Nachos con Todo!![]()
De stelregel "langzame lopers rechts houden" kan zo goed als de prullenbak in...F means you're fucked![]()
Ik heb ook besteldquote:Op zondag 18 november 2012 19:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh meteen maar ff doorgepakt..![]()
Deze:
[ afbeelding ]
En idd nog een Craft ondershirt lang en korte mouw er bij besteld, zelfde als ik laatst gekocht heb.Loop ik nu ook het liefste in en dan kan ie in de was. En voor als het vriest die met lange mouw
![]()
![]()
Maar het mag de pret niet drukken! Het is en blijft een mooie loop met duidelijk een mooi snel parcoursquote:
Vlakbij de golfclub zat een heel smal stuk tussen de bomen, dat was ook een behoorlijke bottleneck. Ik herinnerde me nog wel je post over de fietspaden die niet zo steil helden als de wegen, dus heb ik een paar fietspaden meegepaktquote:Op zondag 18 november 2012 19:45 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik had veel bottlenecks, want ik zat in een te traag startvak. Ik heb constant moeten slalommen en zo nu en dan flink aan moeten zetten en helaas ook flink in moeten houden...
De stelregel "langzame lopers rechts houden" kan zo goed als de prullenbak in...
Ook het stuk na de 7H-weg was wat smaller. Eerst linksaf naar beneden en daarna weer rechtsaf omhoog richting hotel Erica.quote:Op zondag 18 november 2012 19:49 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Vlakbij de golfclub zat een heel smal stuk tussen de bomen, dat was ook een behoorlijke bottleneck. Ik herinnerde me nog wel je post over de fietspaden die niet zo steil helden als de wegen, dus heb ik een paar fietspaden meegepakt
Onderweg stootte een linksdrinker ook nog mijn Garmin van mn pols met zijn elleboog. Het leek er even op dat het bandje echt gescheurd was, maar GotC heeft hem op de terugweg in de trein weer gemaakt![]()
Moest helaas de laatste 6 km met mn horloge in mn hand lopen....F means you're fucked![]()
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Hendyquote:Op zondag 18 november 2012 19:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Jullie zijn toppers!!
Heb ook wat besteld
http://www.encori.nl/webs(...)xy-s2-roodzwart.html![]()
![]()
Handig!quote:Op zondag 18 november 2012 19:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Jullie zijn toppers!!
Heb ook wat besteld
http://www.encori.nl/webs(...)xy-s2-roodzwart.html![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: