Excuusquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde het welbekende afwijs smsje
Ja ik ook. Aan de ene kant wil ik door middel van subtiele hints laten weten dat ik haar leuk vind, maar tegelijkertijd ben ik dan weer chicken voor het geval ik alsnog de deksel op mijn neus krijg.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:43 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Excuus! Ben benieuwd hoe t verder gaat bij jou! Succes in ieder geval.
Ja dat kan ook.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:02 schreef Mark-J het volgende:
Zegt alleen ook niet altijd alles, is het die avond dikke prima en krijg je volgende dag zo'n berichtje van "Hey, over gister, dat was eigenlijk niet helemaal de bedoeling bla bla"
Inderdaad, soms heb ik ook liever dat ze er wat duidelijker in zijn. Aan de andere kant is een beetje subtiel ook niet verkeerd. Mij zou het iig ook niet afschrikken, tenzij ze in het echt heel anders is dan ik verwacht had.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:24 schreef Blue_note het volgende:
Ik ben daar altijd vrij direct mee. Als 't dan niet wederzijds is weet je het in ieder geval. Gelukkig in dit geval wel zo. Zij vertelde me trouwens gelijk na date 1 dat ze me wel heel erg leuk vond en dat dat wel eens snel meer zou kunnen worden. Tsja het zal sommige afschrikken, mij niet als ik iemand ook leuk vind.
Yep, die kreeg ik maandag dus. En dit was de eerste die ik echt heel leuk vond!quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:02 schreef Mark-J het volgende:
Zegt alleen ook niet altijd alles, is het die avond dikke prima en krijg je volgende dag zo'n berichtje van "Hey, over gister, dat was eigenlijk niet helemaal de bedoeling bla bla"
Het gekke is dat mijn date die duidelijkheid propageert, maar dat er anderzijds een grijs gebied overblijft. Ik ken haar via Pepper, uitstekende lokale match, tien dagen geleden de eerste ontmoeting gehad en drie uur door de hellingbossen gelopen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:59 schreef El_Thijs het volgende:
Inderdaad, soms heb ik ook liever dat ze er wat duidelijker in zijn. Aan de andere kant is een beetje subtiel ook niet verkeerd.
Misschien speelt ze heel sneaky hard to get. Aan de andere kant, als een dame nee zegt meent ze het ookquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:41 schreef Perico het volgende:
[..]
Het gekke is dat mijn date die duidelijkheid propageert, maar dat er anderzijds een grijs gebied overblijft. Ik ken haar via Pepper, uitstekende lokale match, tien dagen geleden de eerste ontmoeting gehad en drie uur door de hellingbossen gelopen.
Dat beviel goed, al zei ze toch bij het afscheid, in ons geen relatiemateriaal te zien. Toch wilde ze de woensdag erop weer gaan wandelen, anderhalf uur in het donker.. daarna nog gezellig wat bij me thuis gedronken en haar de beginselen van de gitaar bijgebracht (dan mag je haar hand, arm en vingers steeds op de juiste plek zetten, met permissie).
We hadden het weer heel leuk gehad, zij blij verrast, maar toch verschafte ze weer de duidelijkheid, dat ze me geen valse hoop qua relatie wilde geven. Als het goed is gaan we zaterdag een epische wandeling maken, 1 van de 7 die ik had uitgetekend en wilde ze het onder meer hebben over het grijze gebied qua 'mogelijkheden' of dat we gewoon in de friendzone blijven en leuke dingen doen.
Nee is nee ja, dat weet ik heel goed, dan is de chemie of klik er net niet op die manier, of weet ik wat. Dus ik maak me geen illusies. Ze is wel heel mooi, dus het is geen straf om in haar nabijheid te zijn.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:44 schreef El_Thijs het volgende:
Misschien speelt ze heel sneaky hard to get. Aan de andere kant, als een dame nee zegt meent ze het ook
Is niet leuk he '( Ook een keer gehad, speelde wel wat langer maar was daar best kapot van..quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:17 schreef chrisr het volgende:
[..]
Yep, die kreeg ik maandag dus. En dit was de eerste die ik echt heel leuk vond!Ach, sta ik ook eens aan de andere kant.
Als je het goed aanpakt kan je er misschien wel de benefits uithalen, wie weetquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:46 schreef Perico het volgende:
[..]
Nee is nee ja, dat weet ik heel goed, dan is de chemie of klik er net niet op die manier, of weet ik wat. Dus ik maak me geen illusies. Ze is wel heel mooi, dus het is geen straf om in haar nabijheid te zijn.
Nee dat is zeker niet leuk. Het was pas de tweede date, maar ik vond haar echt leuk. Ze gaf aan de kriebels nog niet te hebben. Ik heb daarop teruggestuurd dat ik dat ook nog niet had, maar wel wilde ontdekken of het zou kunnen komen. En toen bleef het stil, even balen nu, maar zo gaat dat soms.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:01 schreef Mark-J het volgende:
[..]
Is niet leuk he '( Ook een keer gehad, speelde wel wat langer maar was daar best kapot van..
en straks word je verliefd en zij niet en dan voel jij je kut.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:46 schreef Perico het volgende:
[..]
Nee is nee ja, dat weet ik heel goed, dan is de chemie of klik er net niet op die manier, of weet ik wat. Dus ik maak me geen illusies. Ze is wel heel mooi, dus het is geen straf om in haar nabijheid te zijn.
Da's een herkenbare. Doe je inderdaad niets aan. Ja, even flink balen en dan weer verder gaan.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:15 schreef chrisr het volgende:
[..]
Nee dat is zeker niet leuk. Het was pas de tweede date, maar ik vond haar echt leuk. Ze gaf aan de kriebels nog niet te hebben. Ik heb daarop teruggestuurd dat ik dat ook nog niet had, maar wel wilde ontdekken of het zou kunnen komen. En toen bleef het stil, even balen nu, maar zo gaat dat soms.
ha ja dan zijn de verwachtingen aan de hoge kantquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:13 schreef Mark-J het volgende:
Dat is ook wel zeldzaam denk ik. Misschien als je al heel lang gemaild/gewhatsapped hebt dat jij of de ander al helemaal gek is geworden op de ander
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |