quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:41 schreef simmu het volgende:
we zijn eruit; we gaan ervoor![]()
![]()
![]()
![]()
over hoe we het precies gaan financieren brainstormen we ff door
ikke wel, manlief niet. maar met zn twee kunnen we aardig "de een wil graag maar de ander moet over de streep" spelen. is ook een reden waarom ik hier ga kijken voor die badkamer. als ze me hier naaien blijft dat niet onopgemerkt zeg maarquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:21 schreef mark_dabomb het volgende:
Leuk hedat uitzoeken.
Kan je onderhandelen? Nee? Neem iemand mee voor bij je keukenboeren en badkamerboeren. Voor je het weet is je een poot onder je lijf uitgedraaid.
En kwalitatief zeker niet minder dan andere keukenboeren, en zelf monteren hoef niet. Tegen meerprijs installeren ze heel je keuken!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:30 schreef Gieliovd het volgende:
Keukenboeren zijn PER DEFINITIE boeven.
50% korting is niet gek. Wat voor broodzak ben je dan als verkoper!
Ikea, ik blijf erbij. Het is allemaal hetzelfde in de markt: spaanplaat, melamine, scharniertjes, greepjes... en dan is de print of het paneel bepalend. Leg er een mooi stuk graniet composiet op klaar.
goeie!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:50 schreef moussy het volgende:
doe anders 1-2 jaar een onderhoudsgedoetje, ben je van de kleine valkuilen in het huis af,opzeggen en dan is het een kwestie van bijhouden(wel goed je contract, kleine lettertjes nalezen of dat kan, maar dat red jij
)
ja, da's dan weer net het enige wat we wel kunnenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:18 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Ik zou gewoon een aannemer inschakelen want als je geen twee stukken laminaat geklikt krijgt is dat je enige optie.
Ik zou het wel stucken denk ik, maar dat ben ik als leek.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:04 schreef simmu het volgende:
nog even een ander vraagje, want *als* we er direct een andere keuken indoen, moeten denk ik ook de oude tegeltjes enzo weg. moet dat dan gestuct worden nog door een vakmeneer? en nieuwe tegeltjes als de keuken er al inzit of niet? door weer een andere vakmeneer?en wie haalt de oude keuken eruit?
/klusn00b-alert
En ook gemakkelijker als er problemen zijn, heb je ook minder afschuifpolitiek wie wat gedaan heeft en de schuldige is.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:27 schreef simmu het volgende:
[..]
ja, da's dan weer net het enige wat we wel kunnenen verven, zowel muren als meubels.
maar ik had me idd ook al bedacht dat het niet handig is als er vanalles door elkaar loopt. laat het toeval nu zijn dat de dorpsschilder/behanger/gevelreiniger/buitenschilder(ook onderhoudscontracten) ook optreed als aannemerdus ik ga morgen er eens een mooie lange mail aan weiden. ik ken ze niet anders dan dat ze prima werk afleveren en het zou toch echt heel fijn zijn als alles onder 1 (makkelijk benaderbaar) paraplu gaat zeg maar
Lucht je hart maar.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:34 schreef simmu het volgende:
en nu snap ik waar de term "aannemer" vandaan komt
Dan moet je ze wel verrekte goed ontvetten. Want als je dat niet doet knapt de hele rotzooi weer los.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:32 schreef Djeez het volgende:
Je kunt ook over oude tegeltjes heen plakken. Geen probleem, al wordt het aanrecht dan wel een paar millimeter korter
hoefde niet, is nadrukkelijk gezegdquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:18 schreef mark_dabomb het volgende:
Heb je bij je bod een ontbindende voorwaarde opgenomen ten behoeve van de financiering?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |