Ik heb geen novilon, dat van mij was volgens mij goedkoper, maar er zijn nog steeds mensen die denken dat ik een echt houten vloer heb liggen inderdaadquote:Op donderdag 5 september 2013 21:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
We hebben Novilon op de hele bovenverdieping laten leggen, en de buurvrouw was verbaasd dat dat wat in de slaapkamers lag Novilon was.
Ze dacht dat het laminaat was
Het was idd wel prijzig, maar de prijs was inclusief leggen, dus in feite viel het wel mee, voor 1100nogwat was de hele bovenverdieping (behalve) de badkamer gedaan.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:58 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb geen novilon, dat van mij was volgens mij goedkoper, maar er zijn nog steeds mensen die denken dat ik een echt houten vloer heb liggen inderdaad
ik ga dit ff in de groep gooien! is dat novilon dan los of geplakt?quote:Op donderdag 5 september 2013 22:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het was idd wel prijzig, maar de prijs was inclusief leggen, dus in feite viel het wel mee, voor 1100nogwat was de hele bovenverdieping (behalve) de badkamer gedaan.
Los gelegd, alleen bij de deuren aan elkaar geplakt (geen drempels)quote:Op vrijdag 6 september 2013 08:31 schreef simmu het volgende:
[..]
ik ga dit ff in de groep gooien! is dat novilon dan los of geplakt?
dat ken ook nog, maar zou dat niet lelijk worden?quote:Op vrijdag 6 september 2013 09:03 schreef Basp1 het volgende:
Maar over de onderkant van het fornuis komt er daar geen afdekplaat voor net zoals bij de rest van de kastjes in je keuken?
Ik zou dat wel doen als het mogelijk is anders heb je dat er allemaal rotzooi onder het fornuis kan belanden.
het fornuis even loskoppelen, naar voren trekken, vloertje leggen, fornuis terug zetten, aankoppelenquote:Op donderdag 5 september 2013 19:13 schreef simmu het volgende:
dan nu een vraag voor de (al dan niet iets) ervarener klussers onder jullie, want dat fornuis levert wel een klein probleempje op. want het staat op pootjes. normalitair zet je eerst de keuken erin en dan de vloer, zeker met laminaat. maar hoe leg je dan onder dat fornuis het laminaat?
zit je dan niet met een hoogteverschilletje opeens?quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het fornuis even loskoppelen, naar voren trekken, vloertje leggen, fornuis terug zetten, aankoppelen
als je je keuken op exact dezelfde hoogte laat zetten als je fornuis wel. Oplossing: hoogteverschil incalculerenquote:Op vrijdag 6 september 2013 10:40 schreef simmu het volgende:
[..]
zit je dan niet met een hoogteverschilletje opeens?
Dat valt dan best mee. 2K verschil is niet zo heel veel.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:21 schreef simmu het volgende:
zo. de offerte van de aannemer is binnen![]()
we zijn domweg uitgegaan van gewoon alles wat we gedaan willen hebben en dat allemaal netjes onderverdeeld (in overleg zo gedaan. hij weet dat we dingen gaan schrappen ivm budget. in deze offerte is echt alles meegenomen. binnenverfwerk (alles. tot deuren aan toe. deuren plinten, trapplinten. alles), buitenverfwerk, muurtje dicht in de keuken, boven de inbouwkast weg tgv de badkamer). echt alles is netjes aangegeven. dit aan materiaal (dit spul) en zoveel aan arbeid enzo. nu moeten we dus gaan kiezenons budget is 10 k en de offerte is nu dus voor 12k (en een beetje).
dus we gaan er dit weekend even goed naar kijken en dan komende week weer in overleg
Het ligt er soms maar net aan hoe het omschreven is in de offerte, aannemers schrijven naar mijn mening al snel iets op als meerwerk, omdat het net niet zo omschreven staat in de offerte als dat het omschreven is.quote:Op zondag 15 september 2013 10:38 schreef Kentekenplaat het volgende:
En maak de aannemer ook duidelijk dat je geen verrassingen wilt zien in de factuur onder het kopje: " Meer werk" , dat gebeurt ook nog wel eens.
14 oktoberquote:
als het niet voorzien was, is het een verrassing hequote:Op zaterdag 28 september 2013 16:40 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Hoe is de uitbreiding van de meterkast een verrassing?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |