In het lipje staan verschillende materialen, maar ik gok katoen voornamelijk.quote:
Laten oplossen in zoutzuur, dan stinkt die niet meer?quote:
Ok en hoe werkt dat? Wat doet het? Werkt het echt tegen dit probleem? Of moet ik dat even aan die mensen vragen bij de stomerij..?quote:Op zondag 18 november 2012 17:15 schreef Lienekien het volgende:
Chemisch reinigen doet de stomerij voor je.
Zijn genoeg mensen die hun jeans wassen door die in de vriezer te stoppen. Niet dat ik er zelf ervaring mee heb. Maar kan het kwaad?quote:
Maar dat heeft met bacterien te maken denk ik.quote:Op zondag 18 november 2012 17:22 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Zijn genoeg mensen die hun jeans wassen door die in de vriezer te stoppen. Niet dat ik er zelf ervaring mee heb. Maar kan het kwaad?
Geur = bacteriënquote:Op zondag 18 november 2012 17:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar dat heeft met bacterien te maken denk ik.
Ding is ook in de was geweest, daar gaan de bacterien dan niet van dood zou je zeggen?quote:
Als hij droog is stinkt hij niet.quote:Op zondag 18 november 2012 17:25 schreef Lienekien het volgende:
De stank komt van te traag opdrogen. Als je de jas wast, binnen een normale tijd laat drogen en hij stinkt nog steeds, dan zou ik hem weggooien.
Geen idee.quote:Op zondag 18 november 2012 17:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als hij droog is stinkt hij niet.
Chemisch wassen kan dat niet verhelpen dus?
quote:Op zondag 18 november 2012 16:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
In het lipje staan verschillende materialen, maar ik gok katoen voornamelijk.
[..]
Laten oplossen in zoutzuur, dan stinkt die niet meer?
Ik zie deze optie even niet voor me, hoe gaat dat in zijn werk?
Oude kleding stinkt niet bij voorbaat hoor, niet als je het gewoon normaal wast.quote:Op zondag 18 november 2012 17:25 schreef Apekoek het volgende:
5 jaar? Een nieuwe jas kopen misschien. Stoor me altijd aan mensen die naar oud zweet en dus natte hond ruiken wanneer men oude kleding draagt (of zichzelf niet goed wast).
Lijkt me wel duur...quote:
Dat helpt voornamelijk als je hoofdluis hebt en je jas voor altijd van die beesten + eitjes wilt ontdoen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |