SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik begrijp iets niet. Op 7 oktober was het Ajax-FC Utrecht. En op 23 december is het FC Utrecht-Ajax. Hoe kan het dat je tweemaal voor de winterstop, met minder dan 3 maanden tijd er tussen, tegen dezelfde ploeg kan spelen?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Omdat de laatste wedstrijd ronde 18 is.quote:Op zondag 18 november 2012 16:35 schreef Shreyas het volgende:
Ik begrijp iets niet. Op 7 oktober was het Ajax-FC Utrecht. En op 23 december is het FC Utrecht-Ajax. Hoe kan het dat je tweemaal voor de winterstop, met minder dan 3 maanden tijd er tussen, tegen dezelfde ploeg kan spelen?![]()
Omdat er 18 speelrondes voor de winterstop zijn, en je 17 clubs ontmoet. Simpelquote:Op zondag 18 november 2012 16:35 schreef Shreyas het volgende:
Ik begrijp iets niet. Op 7 oktober was het Ajax-FC Utrecht. En op 23 december is het FC Utrecht-Ajax. Hoe kan het dat je tweemaal voor de winterstop, met minder dan 3 maanden tijd er tussen, tegen dezelfde ploeg kan spelen?![]()
Soms hoop je dat iets een fotoshop is, zo dom is niemand.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Ah, dus na de winterstop zijn er nog maar 16 te spelen dus... dank jequote:Op zondag 18 november 2012 16:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Omdat de laatste wedstrijd ronde 18 is.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Jaquote:Op zondag 18 november 2012 16:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Voor Zwolle neem ik aan?Nouja, voor Heracles natuurlijk ook. Leuke club vind ik dat altijd.
![]()
Ik snap! Ja voor Den Haag is het weer minder gunstig!quote:Op zondag 18 november 2012 16:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
JaNouja, voor Heracles natuurlijk ook. Leuke club vind ik dat altijd.
Zonder wrijving geen glans![]()
Gaat Heracles er dan overheen?quote:Op zondag 18 november 2012 16:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik snap! Ja voor Den Haag is het weer minder gunstig!![]()
![]()
Teleurstellende ruststand. Die tegengoal had nooit gemogen en dan waren de 3 punten al zeker geweest. Nu heeft Roda nog kans.![]()
Inderdaadquote:Op zondag 18 november 2012 17:45 schreef Mandéra het volgende:
Weer een rode kaart aangenaaid voor Roda.![]()
![]()
Ik gun het Heracles welOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Ze mogen van Twente, PSV, Feyenoord en Vitesse winnen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Eens.quote:Op zondag 18 november 2012 17:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze mogen van Twente, PSV, Feyenoord en Vitesse winnen.![]()
Best een leuke wedstrijd om te kijkenOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Malki verdient ook wel een betere club, dat is eigenlijk de enige goede speler bij Roda.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
En je zal zien dat ze tegen Ajax wel weer goed kunnen spelen.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Je vergeet Affane.quote:Op zondag 18 november 2012 18:11 schreef Crimyclown het volgende:
Zo te zien wordt het Malki en Donald vs Ajax.![]()
Ik mis van Veldhoven.quote:Op zondag 18 november 2012 18:11 schreef vluggejapie99 het volgende:
Die hollandse trainer van Roda kan d'r onderhand ook wel uit
[ afbeelding ]![]()
Zie nu pas de 1e rode kaart voor NEC.
De 2e gele kaart was onterecht. En voor de botsing begaat Vitesse een overtreding waar niet voor wordt gefloten.
Wekelijks grote blunders, Nederlandse scheidsrechters zijn toch wel heel slecht.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''![]()
Ajax, Twente en AZ vielen tegen. De rest was leuk jaquote:Op zondag 18 november 2012 18:27 schreef Type-R het volgende:
Geweldig genoten weer dit voetbal weekend. Een echte supersunday.![]()
![]()
Even voorspellen dan maar weer
Vrijdag:
NAC - ADO
Zaterdag:
NEC - FC Utreg
RKC - FC Grunn
VVV - Heerenveen
Willem II - Heracles
Zondag:
Roda JC - Ajax
AZ - Feyenoord
PSV - Vitesse
FC Twente - PEC[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
NAC - ADO
NEC - FC Utreg
RKC - FC Grunn
VVV - Heerenveen
Willem II - Heracles
Roda JC - Ajax
AZ - Feyenoord
PSV - Vitesse
FC Twente - PEC![]()
Ik krijg bijna een broner van je UI, zo smooth kijkt Markquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
NAC - ADO
NEC - FC Utreg
RKC - FC Grunn
VVV - Heerenveen
Willem II - Heracles
Roda JC - Ajax
AZ - Feyenoord
PSV - Vitesse
FC Twente - PEC
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
NAC - ADO
NEC - FC Utreg
RKC - FC Grunn
VVV - Heerenveen
Willem II - Heracles
Roda JC - Ajax
AZ - Feyenoord
PSV - Vitesse
FC Twente - PEC- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-![]()
NAC - ADO
NEC - FC Utreg
RKC - FC Grunn
VVV - Heerenveen
Willem II - Heracles
Roda JC - Ajax
AZ - Feyenoord
PSV - Vitesse
FC Twente - PEC
Zo. Heel klein beetje wishful thinking.![]()
Ajax moet om 12.30...quote:If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Oké.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gelukkig komen jouw voorspellingen nooit uit.![]()
Hoe kan je AZvan Feyenoord laten winnenAZ zeer matig+ getergde Pel
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Het kan. Niemand had ook verwacht dat Twente met 3-0 van Fey ging winnenquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:28 schreef Fok-it het volgende:
Hoe kan je AZvan Feyenoord laten winnenAZ zeer matig+ getergde Pel
Lekker sfeertje wel in BredaPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Sinds wanneer volg jij voetbal als het niet om Ernem gaat?quote:
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Sinds ik Eredivisie Live hebquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:23 schreef donroyco het volgende:
[..]
Sinds wanneer volg jij voetbal als het niet om Ernem gaat?
NAC is wel de betere ploeg vanavond trouwens.![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Sinds ik Eredivisie Live heb
NAC is wel de betere ploeg vanavond trouwens.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Sinds ik Eredivisie Live heb
NAC is wel de betere ploeg vanavond trouwens.![]()
![]()
![]()
ADO mag van mij wel winnen (en de 0 houden)
Dat verdienen ze so far niet andersquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
ADO mag van mij wel winnen (en de 0 houden)![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |