Dan nogquote:
een soort katalysator dat je hoger kan komen als je aanvalt. om de wedstrijd sneller open te breken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.5000m herenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:21 schreef borisz het volgende:
1500m damesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.5000m herenZitten mooie lotingen tussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is geen lotingl het is op basis van wereldbekerklassement (rekening houdend met mensen die hebben afgezegd of zich niet hebben geplaatst).quote:
quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
Martin Hänggi
(dit voorjaar 45) rijdt weer een puike 6.40.
De tijden op isuresults.eu zijn erg onbetrouwbaar; er zijn veel 'correcties' (3 DQs veranderd in tijden, Korean Ko was opeens 11 seconden langzamer dan zijn eerste tijd, ...)quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
Tijden in de B-groep zijn stukken beter dan vorige week, belooft veel goeds voor vanmiddag..
Een echt sportlichaam heeft ie nog nietquote:Op zaterdag 24 november 2012 11:36 schreef heywoodu het volgende:
Die Mongoliër trouwens
Volgens mij een seconde of 20 sneller dan wat hij tot nu toe op vergelijkbare banen heeft gereden
Domineert het schaatsen in zijn land trouwens, das er een voor de toekomst
Sebastiaan Timmermanquote:Op zaterdag 24 november 2012 13:02 schreef Remzz het volgende:
Wie is dit wel? Dit is ook niet om aan te horen
Die tijden in de B-groep 5 kilometer waren ook al niet mis, gaat hard!quote:
Zelfs in het Engels had ik het gevonden: http://www.kolomna-speed-(...)e_pdf_1336220023.pdfquote:Op zaterdag 24 november 2012 13:13 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Die tijden in de B-groep 5 kilometer waren ook al niet mis, gaat hard!
Kon alleen nergens de baanrecords van Kolomna vinden... Ah, in het Nederlands googlen ipv Engels:
http://nl.wikipedia.org/wiki/IJsbaan_van_Kolomna
1:55.39 van Friesinger dus zo te zien en 6:11.78 van Kramer.
http://nos.nl/sport/schaatsen/live/quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:24 schreef geindoctrineerd het volgende:
goede rit van swings. wordt dit ook live uitgezonden?
ja oke, maar niet op tv dus.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
http://nos.nl/sport/schaatsen/live/
Ja, vorig jaar kwam ik toch ook tot de schokkende conclusie dat ik Herbert bijna ging missen. Kan niet met en niet zonder m, echte liefde!quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:31 schreef geindoctrineerd het volgende:
[..]
ja oke, maar niet op tv dus.
vind die commentator echt een zak. totaal geen emotie, heb dan liever Snoeks of Hesman
Ja ik vind dit ook niks inderdaad, vele malen liever gewoon Herbertquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:31 schreef geindoctrineerd het volgende:
[..]
ja oke, maar niet op tv dus.
vind die commentator echt een zak. totaal geen emotie, heb dan liever Snoeks of Hesman
Allebei geen rondje in de 30 (Blokhuijsen 29,9, De Jong 29,7). Alleen moet De Jong wat sneller starten, anders haalt ie het ook nooit in.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:53 schreef Remzz het volgende:
Wat een rit, valt bijna nergens wat terug te halen voro de anderen
Bob blijft de ultieme stayerquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:54 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Allebei geen rondje in de 30 (Blokhuijsen 29,9, De Jong 29,7). Alleen moet De Jong wat sneller starten, anders haalt ie het ook nooit in.
quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
Bergsma moet een PR rijden om op het podium te komen.
ziekquote:
Ja, dat denk ik ook altijd. Hersman is volgens mij de enige die dat nog wel ns doorheeft.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:16 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Ik word echt gek van die presentatoren.3 seconden voor op Lee halverwege met een tussentijd van 3:17:24 en een rondje 30.1 (bijvoorbeeld). Dat betekent gewoon dat er gemiddeld 30.0 gereden moet worden om Lee te verslaan, maar de commentator lijkt dat niet in te zien.
Dat was een beetje hinderlijk ja. De tijd is handig/makkelijk te voorspellen met rondjes rond de 30 seconden.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:16 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Ik word echt gek van die presentatoren.3 seconden voor op Lee halverwege met een tussentijd van 3:17:24 en een rondje 30.1 (bijvoorbeeld). Dat betekent gewoon dat er gemiddeld 30.0 gereden moet worden om Lee te verslaan, maar de commentator lijkt dat niet in te zien.
SPOILER: 1500m. Men BOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 3000m. Ladies BOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1500m. Men Division AOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1500m. Men AOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 3000m. Ladies AOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Mass Start MenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Mass Start MenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Marsicano 1.52.61, daarmee 29e en laatste in de B-groep
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Dat is een pré-klapschaats jaren 80-tijd.:')quote:Op zondag 25 november 2012 10:40 schreef heywoodu het volgende:
Marsicano 1.52.61, daarmee 29e en laatste in de B-groepNever in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
heywoodu
![]()
Zou toch mooi goed zijn voor een 4e plaats op de OSquote:Op zondag 25 november 2012 10:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat is een pré-klapschaats jaren 80-tijd.:')
Van 1988
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Hoe Marsicano die PR's van hem ooit gereden heeft...
Maar als hij ooit die vorm weer zou benaderen rijdt 'ie gelijk de huidige concurrentie weer op een hoop.
Jack does it in real time...![]()
zou Marsicano met Jilleanne Rookard hebben afgesproken volgend jaar alles en iedereen in puin te rijden? Bakken er beide niks van nu, kan geen toeval zijnquote:Op zondag 25 november 2012 10:52 schreef DeeBee het volgende:
Hoe Marsicano die PR's van hem ooit gereden heeft...
Maar als hij ooit die vorm weer zou benaderen rijdt 'ie gelijk de huidige concurrentie weer op een hoop.![]()
![]()
1988, dat was buitenquote:Op zondag 25 november 2012 10:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zou toch mooi goed zijn voor een 4e plaats op de OS
Van 1988![]()
![]()
![]()
Nee man, ijshal in Calgary.quote:
Andre Hoffmann.1.52.06.
WR dat 6 jaar bleef staan.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Tsja, Marsicano kan nog steeds wel overtraind zijn, maar het is bizar om het niveauverschil te zien...
Ik denk bijna dat hij het niet voor elkaar gaat krijgen om weer op dat niveau te komen in een jaar, want hij is nu overduidelijk nog steeds niet de oude. Maar komt hij wel in de buurt, dan zijn een hoop man echt volkomen kansloos op de middenafstanden natuurlijk...
En tsja, met de Spelen weet je het nooit, Seung-Hoon Lee heeft ook nooit meer gas gegeven sinds Vancouver ongeveer... Ja, wat top-5 plekken en zat er gisteren op zich niet heel ver vanaf.Jack does it in real time...![]()
dat was Galgary 1984 was het voor het laatst buiten.quote:Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
't is iig sneller als Guljajev op het WK 1987 in Heerenveen.quote:Op zondag 25 november 2012 10:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat is een pré-klapschaats jaren 80-tijd.:')![]()
![]()
1992 Albertville was ook buiten.quote:Op zondag 25 november 2012 10:59 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dat was Galgary 1984 was het voor het laatst buiten.![]()
heywoodu
![]()
Die Russen gaan medailles harken op de OS hoor, Fedotov een PR en Gryaztsov 0.01 boven zijn PR op de 1500 net al, Sikhova nu van 4.11.55 naar 4.07.36...
Sokhryakova haalt er ook al dik 3 seconden vanaf naar 4.09.60Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
in de war met 92, dat was wel buiten toch?quote:Op zondag 25 november 2012 10:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee man, ijshal in Calgary.
Andre Hoffmann.1.52.06.
WR dat 6 jaar bleef staan.
![]()
![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 11:07 schreef snellejelle het volgende:
in de war met 92, dat was wel buiten toch?Bart Veldkamp.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Christine Nesbitt rijdt 4:04.53Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Ik verwacht dat het erg spannend gaat worden tussen Sablikova en Beckert op de 3km. De snelle omstandigheden zijn in het voordeel van Sablikova, maar Beckert was in Heerenveen toch een tandje beter. Ik denk dat een tijd onder de 4 minuten er in zit. Ter Mors of Valkenburg gaan voor de derde plaats strijden.
En Davis zometeen om 13:00 al aan de start. Ik ben heel nieuwsgierig of hij weer in vorm is. Als Davis niet in topvorm is tip ik Bokko voor de overwinning.Géén kloon van tvlxd!![]()
Ik vind het wel meevallen van Davis, secondje boven het baanrecord... Vorige week ging het niet veel harder, ook al is het ijs nu wel wat beter waarschijnlijk. Hij is blijkbaar nog niet in topvorm.
Ik denk niet dik, wellicht een 1:44.8, maar het niveau op de 1500m is niet heel hoog de laatste jaren imho.quote:Op zondag 25 november 2012 13:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik denk dat ze vandaag dik onder de 1:45 gaan rijden. Daar zit Davis dus 2 secondes boven.Géén kloon van tvlxd!![]()
Denk het ook niet, want Rotteveel zat vorige week ook maar 1.5 seconden achter de winnaar en die was nu dus al 1.5 seconden langzamer dan Davis...quote:Op zondag 25 november 2012 13:03 schreef Montov het volgende:
[..]
Ik denk niet dik, wellicht een 1:44.8, maar het niveau op de 1500m is niet heel hoog de laatste jaren imho.
Wereldkampioen 1500m in 2008. Toen Kramer en Davis gedeeld zilver hadden.quote:Op zondag 25 november 2012 13:05 schreef Remzz het volgende:
[..]
Al zijn hele leven een kanshebber op de 1500 meter, wint nooit op de belangrijke momenten.Géén kloon van tvlxd!![]()
Zoo, Swings!
1:45.77, 1.7 seconden van het Belgisch record af en wat een rondjes!Weinig verval zeg...
26.3, 27.1, 27.7 is erg netjes!Jack does it in real time...![]()
heywoodu
![]()
Wat is Swings een baas
Het begon gewoon al erg goed met 26.3, en daarna het verval beperkt weten te houden.Géén kloon van tvlxd!![]()
heywoodu
![]()
Verweij laat wel zien dat hij terecht gekozen is
Skobrev nog niet in topvorm.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Zowel op de 5 kilometer niet als op de 1500 meterquote:Op zondag 25 november 2012 13:16 schreef DeeBee het volgende:
Die tactiek bij Skobrev, tsja, het levert toch niet echt wat op...![]()
Zou Ket trouwens niet deze week rijden op de 1500m? Dat was toch dat kort geding over.Wind extinguishes a candle and energizes fire![]()
Reed in de B-groep. Viel tegen.quote:Op zondag 25 november 2012 13:19 schreef Steven184 het volgende:
Zou Ket trouwens niet deze week rijden op de 1500m? Dat was toch dat kort geding over.Het gaat slecht, verder gaat het goed.![]()
Overwinning voor Verweij, knappe tweede plek voor Swings die eigenlijk een bizar goede race reed!
Vage misslag / inhouden van Vriend daar, liepen z'n benen denk een beetje vol, want daarna had hij moeite met het ritme...Jack does it in real time...![]()
Thanks.quote:Op zondag 25 november 2012 13:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Reed in de B-groep. Viel tegen.Wind extinguishes a candle and energizes fire![]()
Als Vriend zijn race wat beter ingedeeld had zou hij dichter op de tijd van Verweij hebben gereden.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Swings toch zeer verrassend.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Blijft een lastige afstand. Aardig wat tegenvallers, aardig wat uitschieters.quote:
Een heel nieuw podium, maar Niedzwiedski 2 keer 4e.
Géén kloon van tvlxd!![]()
Amper 9,5 seconde verschil tussen de winnende tijd bij de vrouwen en de winnende tijd bij de mannen. Dat gat is wel eens groter geweest.![]()
Verweij: Voelt niet als een uitschieter, alsof hij niet al zijn krachten kwijt kon.Géén kloon van tvlxd!![]()
Verweij verwacht dat zijn 5km nu ook wel goed gaat lopen; dus dat belooft wat voor de allroundtoernooien.Géén kloon van tvlxd!![]()
Ik val net in, wie is deze commentator?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Sebastiaan Timmerman, commentator van de radio normaal gesproken.quote:Op zondag 25 november 2012 13:47 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik val net in, wie is deze commentator?![]()
Oh ja! Daar ken ik m vanquote:Op zondag 25 november 2012 13:51 schreef TheArt het volgende:
[..]
Sebastiaan Timmerman, commentator van de radio normaal gesproken.thanks
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Klopt, NR junioren. Stond op 4.07,71 van Wüst.quote:Op zondag 25 november 2012 14:21 schreef I.R.Baboon het volgende:
Volgens mij is dit een juniorenrecord voor De Jong.![]()
Pechstein, trololol.
Knappe race van Joling en Nederlandse dames overall best prima.
Voor een 3 kilometer helemaal, vooral het verschil in tijd is in jaren niet zo klein geweestquote:Op zondag 25 november 2012 14:32 schreef DeeBee het volgende:
Pechstein, trololol.
Knappe race van Joling en Nederlandse dames overall best prima.![]()
Niveau valt toch wat tegen van de toppers, al te zien aan het feit dat Pechstein kan winnen. Nederlandse dames goed in de subtop.Géén kloon van tvlxd!![]()
Wel fijn zo de samenvatting terugkijken, kan je op tijd het geluid (=Herbert) muten.Even a broken clock is right twice a day.![]()
En toch he, die Sebastian Timmerman is ook niet naar te luisteren. Dat is gewoon monotoom wat informatie opnoemen en de tijden. Dan valt Herbert echt meequote:Op zondag 25 november 2012 14:54 schreef danos het volgende:
Wel fijn zo de samenvatting terugkijken, kan je op tijd het geluid (=Herbert) muten.![]()
wat is er met bergsma (ben de stream niet aan het bekijken)Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016![]()
Nee hij wint de mass start, maar eigenlijk puur door op kop te rijden en na 10 rondjes te versnellen Laatste rondes alleen met een Fransman gereden die hem maar net kon volgen.![]()
![]()
Het wereldbekercircus gaat naar Azie. Voordat het sprinten aan de beurt is wordt er in Astana nog een 1500m, 5000/10000m en een team persuit verreden.
Zaterdag 1 december
11.00u - 06.00u NL'se tijd
Div-B 1500m Heren
Div-B 5000m Dames
15.00u - 10.00u NL'se tijd
Div-A 1500m Heren
Div-A 5000m Dames
Team Pursuit Heren
Zondag 2 december
10.35u - 05.35u NL'se tijd
Div-B 1500m Dames
Div-B 10.000m Heren
15.00u - 10.00u NL'se tijd
Div-A 1500m Dames
Div-A 10.000m Heren
Team Pursuit Dames
BR 1500m
1.47,37 Denis Kuzin (04.02.2011)
1.58,37 Fei Wang (04.02.2011)
5000m 7.09,23 Masako Hozumi (05.02.2011)
10000m 13.09,74 Seung-Hoon.88 Lee (05.02.2011)winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
Kloppen die tijden wel? Want zaterdag zijn ze van 11:00 tot 06:00 en van 15:00 tot 10:00 bezig. Dat overlapt, en bovendien zijn 06:00 en 10:00 dan op de zondag nederlandse tijd.
Zondag is ook overlappend en naar maandag toe.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2012 19:09:42 ]![]()
Eigenlijk wel mooie tijden ; zaterdag voordat we zelf gaan sporten nog even schaatsen kijken en zondag ontbijt op bed en schaatsen kijken....... Tenminste ik neem aan dat onze vrienden van de NOS het spul via internet uitzenden.![]()
heywoodu
![]()
En dan zit het eens niet in de weg met 13 andere sporten, das ook wel fijnquote:Op woensdag 28 november 2012 15:35 schreef EenzameFietser het volgende:
Eigenlijk wel mooie tijden ; zaterdag voordat we zelf gaan sporten nog even schaatsen kijken en zondag ontbijt op bed en schaatsen kijken....... Tenminste ik neem aan dat onze vrienden van de NOS het spul via internet uitzenden.
1500m en 10000m heren zijn ook wel m'n favoriete onderdelen denk ik, lijkt me een mooi weekend te worden
SPOILER: 1500m. Men BOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 5000m. Ladies BOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1500m. Men AOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 5000m. Ladies AOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Team Pursuit MenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
1500 Men B
1 Tyler Derraugh CAN 1:48.78
2 Rhian Ket NED 1:49.14 0.36
3 Thomas Krol NED 1:49.40 0.62
5000 Female B
2 Rixt Meijer NED 7:07.87 356.97
3 Carlijn Achtereekte NED 7:10.01 2.14
4 Anastasiya Vorontsova RUS 7:10.58 2.71Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Zeker als je de 1500 meter tijden bekijkt... Die Rixt Meijer trouwens die schaatst naar mijn idee al zo'n 10 jaar mee in de subtop in Nederland en dan nu ineens world cupsquote:Op zaterdag 1 december 2012 09:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Ket en Krol vallen tegen.
Prima tijden voor Meijer en Achtereekte.![]()
![]()
Hangt er echt van af wat ze in de A-groep gaan rijden, vorige week kwamen ze niet in de buurt van podium in de b-groep.quote:Het gaat slecht, verder gaat het goed.![]()
Ja klopt, volgens mij echt de verdienste van marathons schaatsen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 09:44 schreef Remzz het volgende:
[..]
Zeker als je de 1500 meter tijden bekijkt... Die Rixt Meijer trouwens die schaatst naar mijn idee al zo'n 10 jaar mee in de subtop in Nederland en dan nu ineens world cups
En de tijden zijn hoopgevend (misschien stayersijs), zou mooi zijn als er nou weer ns een flink aantal mensen onder de 7 minuten kunnen.Het gaat slecht, verder gaat het goed.![]()
Shit, ik wilde boodschappen doen. Komt die 1500 er 'opeens' tussendoor.Wind extinguishes a candle and energizes fire![]()
Annouk van der Weijden kon 7:08 rijden als ze niet dat ene rondje 40.6 had. Ik denk een kleine schuiver gemaakt ofzo...quote:Op zaterdag 1 december 2012 08:31 schreef hole1988 het volgende:
1500 Men B
1 Tyler Derraugh CAN 1:48.78
2 Rhian Ket NED 1:49.14 0.36
3 Thomas Krol NED 1:49.40 0.62
5000 Female B
2 Rixt Meijer NED 7:07.87 356.97
3 Carlijn Achtereekte NED 7:10.01 2.14
4 Anastasiya Vorontsova RUS 7:10.58 2.71Géén kloon van tvlxd!![]()
Astana, geen mens weet waarom er daar zo'n enorme hal staat.quote:Op zaterdag 1 december 2012 09:59 schreef FredWielergek het volgende:
Wat weinig publiek, en dat voor de leukste afstand van di weekend!![]()
inderdaad, maar als ik goed kijk, zie ik bij de andere tribune wel veel mensen zittenquote:Op zaterdag 1 december 2012 10:00 schreef Remzz het volgende:
[..]
Astana, geen mens weet waarom er daar zo'n enorme hal staat.![]()
Nee klopt niet, kijk maar hoe de eindtijd bij de rondjes anders is. Wrs liep de tijdwaarneming weer te kutten.quote:Op zaterdag 1 december 2012 10:00 schreef Montov het volgende:
[..]
Annouk van der Weijden kon 7:08 rijden als ze niet dat ene rondje 40.6 had. Ik denk een kleine schuiver gemaakt ofzo...Het gaat slecht, verder gaat het goed.![]()
Moet je eens zien waar wij het in Nederland mee moeten doen, Thialf is veruit de lelijkste overdekte hal ter wereld(Milwaukee misschien iets lelijker). Maar hier in Nederland moet het gewoon winst maken zo jammer dat er niet 1 keer wat geld in word gestoken![]()
Inmiddels kan je stellen dat het inderdaad magere tijden zijn.quote:Op zaterdag 1 december 2012 09:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Hangt er echt van af wat ze in de A-groep gaan rijden, vorige week kwamen ze niet in de buurt van podium in de b-groep.Het gaat slecht, verder gaat het goed.![]()
quote:Op zaterdag 1 december 2012 10:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Olympisch goud in eigen land bedoel je?Kan, maar Fabris kon 1 seizoen ook Kramer verslaan, Olympische Kampioen worden en het seizoen daarop enalaatste op de 5 kilometer worden
![]()
Ik denk dat Skobrev volgend jaar nog 1 keertje gaat pieken. Hij moet het i.i.g. op de 1500m doen, op de andere afstanden maakt hij geen kans.![]()
Hij heeft nog de achtervolging. Maar ik geloof er neit echt in.Het gaat slecht, verder gaat het goed.![]()
Die 1500 meter is internationaal dit jaar eigenlijk niet eens zo leuk om naar te kijken vind ik. Niveau valt tegen en iedereen kan winnen met een goede dag.![]()
Matige tijden en wedstrijd. Matig tot slechte wedstrijd van de Nederlanders, die Van Veen-jongens ietwat over hun eerste piekje heen misschien?
Uberhaupt al knap dat ze met z'n drieen hier rijden, en de Groothuis en Tuitert thuis zittenquote:Op zaterdag 1 december 2012 10:29 schreef DeeBee het volgende:
Matige tijden en wedstrijd. Matig tot slechte wedstrijd van de Nederlanders, die Van Veen-jongens ietwat over hun eerste piekje heen misschien?![]()
Ow, en zeker ook geen slechte run met hun overwinningen in de wedstrijden hiervoor!
Al was het vandaag (van Vriend zeker) een rommelige race waar hij niet de kracht had om door te trekken zoals in vorige weken.![]()
Nu de 5 kilometer vrouwen, tsjah, alleen die laatste rit is wel leuk denk...
De 38.3 van de Poolse deed me wel denken aan het feit dat we nog geen 40'er hebben gezien. Dat was andere jaren wel anders.Géén kloon van tvlxd!![]()
Alleen bij de EK-Allround zien we rondjes boven de 40 seconden.quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:17 schreef Montov het volgende:
De 38.3 van de Poolse deed me wel denken aan het feit dat we nog geen 40'er hebben gezien. Dat was andere jaren wel anders.
Erbanova![]()
![]()
Benieuwd wat Graf kan, rijdt al een paar jaar steeds minieme PR' s.Het gaat slecht, verder gaat het goed.![]()
Nu een dik PR.quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
Benieuwd wat Graf kan, rijdt al een paar jaar steeds minieme PR' s.
Mooie rit. Valkenburg ook goed. Tijden op de langere afstanden in Astana zijn goed. Dat kan erg mooi worden voor de 10km.Géén kloon van tvlxd!![]()
heywoodu
![]()
Pechstein netjes
heywoodu
![]()
Sablikova
Sablikova wint wel, maar ze heeft wel eens overtuigender gewonnen. Het lijkt erop dat er wat sleet op zit.![]()
Gelukkig geen Pechstein. Valkenburg zit er wel heel dicht bij. Beckert toch wat tegenvallend en Sablikova had het moeilijker dan ooit heb ik het gevoel.Géén kloon van tvlxd!![]()
Ze is dit seizoen in ieder geval nog niet de Sablikova van weleer.quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Sablikova wint wel, maar ze heeft wel eens overtuigender gewonnen. Het lijkt erop dat er wat sleet op zit.![]()
heywoodu
![]()
Minuutje achter op de ARD ongeveer, maar dat is bij een stream normaal. Je kunt het dus gewoon live noemenquote:Op zaterdag 1 december 2012 11:43 schreef Leatherface het volgende:
Sablikova wint haar eerste WB-race dit seizoen. Ik neem ten minste aan dat die NOS-stream live was.
heywoodu
![]()
Gewoon opbouwen richting de Spelen (of eerst het WK dit seizoen) denk ikquote:Op zaterdag 1 december 2012 11:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Sablikova wint wel, maar ze heeft wel eens overtuigender gewonnen. Het lijkt erop dat er wat sleet op zit.
Ach ja, doorgaans pakt ze ieder seizoen ook wel ten minste één grote prijs.quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gewoon opbouwen richting de Spelen (of eerst het WK dit seizoen) denk ik![]()
Niet verkeerd van Valkenburg trouwens, die kan wel eens prima allround toernooien gaan rijden dit jaar!
Het belgische schaatsen doet het leuk. Bijzonder dat er een team Belgie bestaat. Bij de vrouwen deed Jelena Peeters het ook aardig met 7.09 op 5000 meter![]()
1 7 Poland POL 3:45.35
2 9 France FRA 3:45.69 0.34
3 11 Belgium BEL 3:49.27 3.92
4 8 Italy ITA 3:50.12 4.77
5 12 Kazakhstan KAZ 3:51.32 5.97
6 10 Japan JPN 3:52.44 7.09
Nu de dweilwinnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
quote:
Ja, veel shots zonder rijders en de #1 en #2 zijn nauwelijks in beeld geweest.
Maar goed werk van Nederland. Ik vond Bergsma wel sterk; zijn start zoals verwacht niet al te sterk, maar kon in het begin al goed aanpikken. Je ziet wel dat Kramer duidelijk de motor is van het geheel in andere wedstrijden.Géén kloon van tvlxd!![]()
Ron Hadders wint de 10 in 13:14.47 in de B-GroepSPOILER: 1500m. Ladies AOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 10000m. Men AOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Team Pursuit LadiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
heywoodu
![]()
Hadders, prima PR ook
De columns van Hadders op schaatsen.nl van de afgelopen dagen waren best vermakelijk.
Sowieso maken ze best veel werk van schaatsen.nl, ben benieuwd of het een beetje gelezen wordt.Het gaat slecht, verder gaat het goed.![]()
heywoodu
![]()
![]()
Indrukwekkend rijtje toch wel hoor![]()
Ben benieuwd hoe diep ze straks onder de 13 minuten gaan duiken. Een tijd van rond de 12:50 moet mogelijk zijn.![]()
heywoodu
![]()
Bergsma - Blokhuijsen en De Jong - Lee (mits in de juiste vorm) kunnen mooie ritten worden daarvoor, maar toch had ik echt heel graag Bergsma - De Jong gezien voor echt vuurwerkquote:Op zondag 2 december 2012 09:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Ben benieuwd hoe diep ze straks onder de 13 minuten gaan duiken. Een tijd van rond de 12:50 moet mogelijk zijn.
Dat betwijfel ik. Baan lijkt maar iets sneller dan heerenveen te zijn, en daar kwamen maar net onder de 13 terecht. Maar ik laat me graag verrassen.quote:Op zondag 2 december 2012 09:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Ben benieuwd hoe diep ze straks onder de 13 minuten gaan duiken. Een tijd van rond de 12:50 moet mogelijk zijn.Het gaat slecht, verder gaat het goed.![]()
De eerste 2 waren inderdaad leuk; de derde moet ik nog lezen. Ze hebben vaak ook wel leuke filmpjes.quote:Op zondag 2 december 2012 09:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
De columns van Hadders op schaatsen.nl van de afgelopen dagen waren best vermakelijk.
Sowieso maken ze best veel werk van schaatsen.nl, ben benieuwd of het een beetje gelezen wordt.Géén kloon van tvlxd!![]()
Valt mij ook altijd op, erg uitgebreide sitequote:Op zondag 2 december 2012 09:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
Sowieso maken ze best veel werk van schaatsen.nl, ben benieuwd of het een beetje gelezen wordt.![]()
heywoodu
![]()
Sfeertje hoor, in Astana.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Ik maak er graag gebruik van om de FOK!sport te vullenquote:Op zondag 2 december 2012 09:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
Sowieso maken ze best veel werk van schaatsen.nl, ben benieuwd of het een beetje gelezen wordt.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
heywoodu
![]()
Van Beek vrijwel identiek aan haar PR, alleen in de slotronde iets laten liggen
heywoodu
![]()
Joling wat doe je
Uitrusten voor de ploegenachtervolging?quote:
Misschien moet Linda de Vries maar rijden, anders krijg je weer een bungelende Joling.Géén kloon van tvlxd!![]()
heywoodu
![]()
Herbert
Alleen Wust en Nesbitt kunnen haar daar van afhouden.quote:Op zondag 2 december 2012 10:29 schreef Remzz het volgende:
Die Pechstein die gaat straks toch niet als 40 jarige het EK/WK allround winnen?![]()
Sablikova ook wel hoor, denk ik.quote:Op zondag 2 december 2012 10:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Alleen Wust en Nesbitt kunnen haar daar van afhouden.Het gaat slecht, verder gaat het goed.![]()
Gofferdomme dacht dt het om 10:35 zou beginnen, verkeerd gekeken op het schema. Nja dan maar de 10km helemaal kijken.Even a broken clock is right twice a day.![]()
Herbert mag alles live gaan volpraten, dat vind ik dan wel weer een prestatie in je eentje op de zondagochtend![]()
Het skeelerverhaal heeft ie al gehad, maar komt vast nog wel een paar keer terugquote:Op zondag 2 december 2012 10:54 schreef Remzz het volgende:
Herbert mag alles live gaan volpraten, dat vind ik dan wel weer een prestatie in je eentje op de zondagochtend
Even a broken clock is right twice a day.![]()
Valse start.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Het zit wel lekker vol moet ik zeggen."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
Forum Opties Forumhop: Hop naar: