Oh ja! Daar ken ik m vanquote:Op zondag 25 november 2012 13:51 schreef TheArt het volgende:
[..]
Sebastiaan Timmerman, commentator van de radio normaal gesproken.
Klopt, NR junioren. Stond op 4.07,71 van Wüst.quote:Op zondag 25 november 2012 14:21 schreef I.R.Baboon het volgende:
Volgens mij is dit een juniorenrecord voor De Jong.
Voor een 3 kilometer helemaal, vooral het verschil in tijd is in jaren niet zo klein geweestquote:Op zondag 25 november 2012 14:32 schreef DeeBee het volgende:
Pechstein, trololol.
Knappe race van Joling en Nederlandse dames overall best prima.
En toch he, die Sebastian Timmerman is ook niet naar te luisteren. Dat is gewoon monotoom wat informatie opnoemen en de tijden. Dan valt Herbert echt meequote:Op zondag 25 november 2012 14:54 schreef danos het volgende:
Wel fijn zo de samenvatting terugkijken, kan je op tijd het geluid (=Herbert) muten.
En dan zit het eens niet in de weg met 13 andere sporten, das ook wel fijnquote:Op woensdag 28 november 2012 15:35 schreef EenzameFietser het volgende:
Eigenlijk wel mooie tijden ; zaterdag voordat we zelf gaan sporten nog even schaatsen kijken en zondag ontbijt op bed en schaatsen kijken....... Tenminste ik neem aan dat onze vrienden van de NOS het spul via internet uitzenden.
SPOILER: 1500m. Men BOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 5000m. Ladies BOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1500m. Men AOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 5000m. Ladies AOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Team Pursuit MenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
1500 Men B
1 Tyler Derraugh CAN 1:48.78
2 Rhian Ket NED 1:49.14 0.36
3 Thomas Krol NED 1:49.40 0.62
5000 Female B
2 Rixt Meijer NED 7:07.87 356.97
3 Carlijn Achtereekte NED 7:10.01 2.14
4 Anastasiya Vorontsova RUS 7:10.58 2.71Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Zeker als je de 1500 meter tijden bekijkt... Die Rixt Meijer trouwens die schaatst naar mijn idee al zo'n 10 jaar mee in de subtop in Nederland en dan nu ineens world cupsquote:Op zaterdag 1 december 2012 09:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Ket en Krol vallen tegen.
Prima tijden voor Meijer en Achtereekte.![]()
![]()
Hangt er echt van af wat ze in de A-groep gaan rijden, vorige week kwamen ze niet in de buurt van podium in de b-groep.quote:Het gaat slecht, verder gaat het goed.![]()
Ja klopt, volgens mij echt de verdienste van marathons schaatsen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 09:44 schreef Remzz het volgende:
[..]
Zeker als je de 1500 meter tijden bekijkt... Die Rixt Meijer trouwens die schaatst naar mijn idee al zo'n 10 jaar mee in de subtop in Nederland en dan nu ineens world cups
En de tijden zijn hoopgevend (misschien stayersijs), zou mooi zijn als er nou weer ns een flink aantal mensen onder de 7 minuten kunnen.Het gaat slecht, verder gaat het goed.![]()
Shit, ik wilde boodschappen doen. Komt die 1500 er 'opeens' tussendoor.Wind extinguishes a candle and energizes fire![]()
Annouk van der Weijden kon 7:08 rijden als ze niet dat ene rondje 40.6 had. Ik denk een kleine schuiver gemaakt ofzo...quote:Op zaterdag 1 december 2012 08:31 schreef hole1988 het volgende:
1500 Men B
1 Tyler Derraugh CAN 1:48.78
2 Rhian Ket NED 1:49.14 0.36
3 Thomas Krol NED 1:49.40 0.62
5000 Female B
2 Rixt Meijer NED 7:07.87 356.97
3 Carlijn Achtereekte NED 7:10.01 2.14
4 Anastasiya Vorontsova RUS 7:10.58 2.71Géén kloon van tvlxd!![]()
Astana, geen mens weet waarom er daar zo'n enorme hal staat.quote:Op zaterdag 1 december 2012 09:59 schreef FredWielergek het volgende:
Wat weinig publiek, en dat voor de leukste afstand van di weekend!![]()
inderdaad, maar als ik goed kijk, zie ik bij de andere tribune wel veel mensen zittenquote:Op zaterdag 1 december 2012 10:00 schreef Remzz het volgende:
[..]
Astana, geen mens weet waarom er daar zo'n enorme hal staat.![]()
Nee klopt niet, kijk maar hoe de eindtijd bij de rondjes anders is. Wrs liep de tijdwaarneming weer te kutten.quote:Op zaterdag 1 december 2012 10:00 schreef Montov het volgende:
[..]
Annouk van der Weijden kon 7:08 rijden als ze niet dat ene rondje 40.6 had. Ik denk een kleine schuiver gemaakt ofzo...Het gaat slecht, verder gaat het goed.![]()
Moet je eens zien waar wij het in Nederland mee moeten doen, Thialf is veruit de lelijkste overdekte hal ter wereld(Milwaukee misschien iets lelijker). Maar hier in Nederland moet het gewoon winst maken zo jammer dat er niet 1 keer wat geld in word gestoken![]()
Inmiddels kan je stellen dat het inderdaad magere tijden zijn.quote:Op zaterdag 1 december 2012 09:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Hangt er echt van af wat ze in de A-groep gaan rijden, vorige week kwamen ze niet in de buurt van podium in de b-groep.Het gaat slecht, verder gaat het goed.![]()
quote:Op zaterdag 1 december 2012 10:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Olympisch goud in eigen land bedoel je?Kan, maar Fabris kon 1 seizoen ook Kramer verslaan, Olympische Kampioen worden en het seizoen daarop enalaatste op de 5 kilometer worden
![]()
Ik denk dat Skobrev volgend jaar nog 1 keertje gaat pieken. Hij moet het i.i.g. op de 1500m doen, op de andere afstanden maakt hij geen kans.![]()
Hij heeft nog de achtervolging. Maar ik geloof er neit echt in.Het gaat slecht, verder gaat het goed.![]()
Die 1500 meter is internationaal dit jaar eigenlijk niet eens zo leuk om naar te kijken vind ik. Niveau valt tegen en iedereen kan winnen met een goede dag.![]()
Matige tijden en wedstrijd. Matig tot slechte wedstrijd van de Nederlanders, die Van Veen-jongens ietwat over hun eerste piekje heen misschien?
Jack does it in real time...![]()
Uberhaupt al knap dat ze met z'n drieen hier rijden, en de Groothuis en Tuitert thuis zittenquote:Op zaterdag 1 december 2012 10:29 schreef DeeBee het volgende:
Matige tijden en wedstrijd. Matig tot slechte wedstrijd van de Nederlanders, die Van Veen-jongens ietwat over hun eerste piekje heen misschien?![]()
Ow, en zeker ook geen slechte run met hun overwinningen in de wedstrijden hiervoor!
Al was het vandaag (van Vriend zeker) een rommelige race waar hij niet de kracht had om door te trekken zoals in vorige weken.![]()
Nu de 5 kilometer vrouwen, tsjah, alleen die laatste rit is wel leuk denk...
Jack does it in real time...![]()
De 38.3 van de Poolse deed me wel denken aan het feit dat we nog geen 40'er hebben gezien. Dat was andere jaren wel anders.Géén kloon van tvlxd!![]()
Alleen bij de EK-Allround zien we rondjes boven de 40 seconden.quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:17 schreef Montov het volgende:
De 38.3 van de Poolse deed me wel denken aan het feit dat we nog geen 40'er hebben gezien. Dat was andere jaren wel anders.
Erbanova![]()
![]()
Benieuwd wat Graf kan, rijdt al een paar jaar steeds minieme PR' s.Het gaat slecht, verder gaat het goed.![]()
Nu een dik PR.quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
Benieuwd wat Graf kan, rijdt al een paar jaar steeds minieme PR' s.
Mooie rit. Valkenburg ook goed. Tijden op de langere afstanden in Astana zijn goed. Dat kan erg mooi worden voor de 10km.Géén kloon van tvlxd!![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Pechstein netjes
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Forum Opties Forumhop: Hop naar: