artwork (klik op spoiler-balk hieronder)quote:Het spel speelt zich af in het noordoosten van de Verenigde Staten tussen 1753 en 1783 en volgt het verhaal van Connor; Engelsman en afstammeling van de inheems Amerikaanse Mohawks. Connor groeit op in de tijd van het kolonialisme en ziet met eigen ogen hoe de tirannie en politieke samenzweringen gedurende deze periode invloed heeft op de mensen om hem heen. Wanneer de kolonialisten een Mohawk dorp platbranden besluit hij zijn leven te veranderen en te gaan vechten tegen onrechtvaardigheid en onderdrukking.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....en meer artworkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste filmpjes :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Previews:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Review:
NU.nl [perfect] http://www.nu.nl/games/29(...)cte-wereld-neer.html
Gamer.nl [9.5] http://www.gamer.nl/review/400672/assassins-creed-iii-1
Gamespot (ps3) [9.1] http://www.gamespot.com/assassins-creed-iii/platform/ps3/
Gamesport (X360) [8.5] http://www.gamespot.com/assassins-creed-iii/platform/xbox360/
IGN (ps3) [8.5] http://www.ign.com/games/assassins-creed-iii/ps3-128700
Moira. is tof. :7![]()
Laatste (interessante) posts:quote:Op zondag 18 november 2012 11:50 schreef DaFrenk het volgende:
[..]SPOILER: Over Bunker HillOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 18 november 2012 12:35 schreef Jivis het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moira. is tof. :7![]()
Toch wel jammer dat de wereld ondanks alles nog wel vrij doods is. Het jagen is tof en levendig, maar ik had graag ook wat meer interactie met de omgeving gezien. Nu lopen die mensen er maar wat rond. Liberation missies in de frontier waren al tof geweest.Amen.![]()
In de homestead vond ik dat juist niet. De meeste karakters daar hebben hun eigen bezigheden en soms loop je langs terwijl ze een gesprek aan het voeren zijn, tof gedaan.quote:Op zondag 18 november 2012 15:22 schreef Jivis het volgende:
Toch wel jammer dat de wereld ondanks alles nog wel vrij doods is. Het jagen is tof en levendig, maar ik had graag ook wat meer interactie met de omgeving gezien. Nu lopen die mensen er maar wat rond. Liberation missies in de frontier waren al tof geweest.Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.![]()
Fijn dat er aangeven staat dat jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. moet tacklen. Ik ben al 5 rondjes achter hem aan aan het rennen in de hoop op een cutscene
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.![]()
quote:Op zondag 18 november 2012 18:03 schreef DaFrenk het volgende:
Fijn dat er aangeven staat dat jeDaar zat in ook mee, na 20 minuten begon ik door te krijgen dat het steeds hetzelfde rondje was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. moet tacklen. Ik ben al 5 rondjes achter hem aan aan het rennen in de hoop op een cutscene![]()
Heb sequence 12 nu gehaald maar nu ben ik zegmaar weer desmond maar wat de fuck moet ik nou doen?My dials are pupillated.![]()
Dat wel, alleen kun je er als speler weinig mee. Het hoeft niet zo uitgebreid te zijn als bij een RPG, maar ik had wel wat meer sidemissions in die frontier willen zien. Ik vertoef er namelijk wel graag, Boston en NY ogen zo flets.quote:Op zondag 18 november 2012 17:20 schreef Ezio het volgende:
[..]
In de homestead vond ik dat juist niet. De meeste karakters daar hebben hun eigen bezigheden en soms loop je langs terwijl ze een gesprek aan het voeren zijn, tof gedaan.Amen.![]()
Frontier is wel gaaf inderdaad. Ben er alleen wel snel op uitgekeken. (ik dan) Behalve die dieren doden en af en toe dat rooie tuig is er weinig te beleven.quote:Op zondag 18 november 2012 20:12 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dat wel, alleen kun je er als speler weinig mee. Het hoeft niet zo uitgebreid te zijn als bij een RPG, maar ik had wel wat meer sidemissions in die frontier willen zien. Ik vertoef er namelijk wel graag, Boston en NY ogen zo flets.![]()
Precies mijn punt dusquote:Op zondag 18 november 2012 20:42 schreef peleetje het volgende:
[..]
Frontier is wel gaaf inderdaad. Ben er alleen wel snel op uitgekeken. (ik dan) Behalve die dieren doden en af en toe dat rooie tuig is er weinig te beleven..
Amen.![]()
Die bunker hill missie was extreem makkelijk om 100% te halen.
Behalve als je niet gevoel voor timing hebt.
Iemand hier die alles 100% heeft gehaald? Dus volledige synchronisatieHaha, had ik bij het 2e rondje door de hele stad, ik kreeg een devaju van dezelfde locatiesquote:Op zondag 18 november 2012 19:21 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
Daar zat in ook mee, na 20 minuten begon ik door te krijgen dat het steeds hetzelfde rondje was.![]()
Toen deed ik de missie maar even opnieuw en in 1x neergehaald door hem af te snijden (easy)♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Maar dat kun je natuurlijk wel van alle missies zeggen.quote:Op maandag 19 november 2012 03:46 schreef Rickazio het volgende:
Behalve als je niet gevoel voor timing hebt.AC1 en AC2 heb ik alle achievements van gehaald. Daarna heb ik alle 100% sync achievements aan me voorbij laten gaan omdat de helft van de optional objectives me niet boeien. Ik vind 100% in een game als in "alles doen" tof en doe dat ook zoveel mogelijk, behalve als het om dingen gaat zoals "maak een 3x kill streak, maak x aantal kills op een bepaalde manier, etc." Dat kan me niet echt boeien.quote:Iemand hier die alles 100% heeft gehaald? Dus volledige synchronisatie
O, en dan was er nog die kutte paardrij achtervolging waarbij m'n paard achter iedere tak bleef hangen..
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."![]()
Nou ja, extreem makkelijk... Je moet goed letten op de stemmen van de soldaten, maar dat had ik niet meteen door.quote:Op maandag 19 november 2012 03:46 schreef Rickazio het volgende:
Behalve als je niet gevoel voor timing hebt.Amen.![]()
Dat had ik sowieso continue in de Frontierquote:Op maandag 19 november 2012 05:23 schreef OMG het volgende:
[..]
Maar dat kun je natuurlijk wel van alle missies zeggen.
[..]
AC1 en AC2 heb ik alle achievements van gehaald. Daarna heb ik alle 100% sync achievements aan me voorbij laten gaan omdat de helft van de optional objectives me niet boeien. Ik vind 100% in een game als in "alles doen" tof en doe dat ook zoveel mogelijk, behalve als het om dingen gaat zoals "maak een 3x kill streak, maak x aantal kills op een bepaalde manier, etc." Dat kan me niet echt boeien.
O, en dan was er nog die kutte paardrij achtervolging waarbij m'n paard achter iedere tak bleef hangen..
Echt gruwelijk irritant
Was begonnen om alle side-missions te doen, maar al die zoek en vind dingen in de Frontier was ik gewoon echt beu doordat je steeds achter richeltjes en steentjes blijft haken.Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Je moet met je paard ook niet van de paden afgaan. Het is logisch dat die beesten niet zo goed aarden in de wildernis, dat moet je gewoon zelf free-runnend door de bomen doenquote:Op maandag 19 november 2012 08:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat had ik sowieso continue in de FrontierEcht gruwelijk irritant
Was begonnen om alle side-missions te doen, maar al die zoek en vind dingen in de Frontier was ik gewoon echt beu doordat je steeds achter richeltjes en steentjes blijft haken..
Amen.![]()
Stemmen? Gewoon meteen na de kogelinslagen rennen naar het volgende punt, easy peasy.quote:Op maandag 19 november 2012 08:26 schreef Jivis het volgende:
[..]
Nou ja, extreem makkelijk... Je moet goed letten op de stemmen van de soldaten, maar dat had ik niet meteen door.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Klopt, je kunt hem in zo'n twintig seconde zonder maar iemand om te duwen neerhalen.quote:Op maandag 19 november 2012 03:46 schreef Rickazio het volgende:
Behalve als je niet gevoel voor timing hebt.
Iemand hier die alles 100% heeft gehaald? Dus volledige synchronisatie
[..]
Haha, had ik bij het 2e rondje door de hele stad, ik kreeg een devaju van dezelfde locaties![]()
Toen deed ik de missie maar even opnieuw en in 1x neergehaald door hem af te snijden (easy)
Ik heb nu 100% van de verhaalmissies, alleen is er nu een bug met een Lance-missie, die missie is opeens verdwenen en nu kan ik de homestead niet af maken
Bugs
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Ik had het niet alleen te paard, maar ook te voet af en toe...quote:Op maandag 19 november 2012 08:43 schreef Jivis het volgende:
[..]
Je moet met je paard ook niet van de paden afgaan. Het is logisch dat die beesten niet zo goed aarden in de wildernis, dat moet je gewoon zelf free-runnend door de bomen doen.
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Hm, okee. Serieus nog nooit last van gehad eigenlijk.quote:Op maandag 19 november 2012 08:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik had het niet alleen te paard, maar ook te voet af en toe...Amen.![]()
Op van die stukjes waar Connor eigenlijk overheen moet springen, maar dat hij dan blijft hangen. Je moet dan eerst een centimeter naar links of rechts voordat de spring-animatie inzet. Dat heb ik echt regelmatig gehad en dat bederft het plezier behoorlijk... maar wellicht had ik gewoon pech dan.quote:Op maandag 19 november 2012 08:54 schreef Jivis het volgende:
[..]
Hm, okee. Serieus nog nooit last van gehad eigenlijk.
Zo had ik ook regelmatig dat Liberation missions of interactive conversations wel op de minimap stonden, maar er op die plek helemaal niemand was...Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Iedereen heeft zijn eigen manier, ik ben er in ieder geval op die wijze doorheen gekomenquote:Op maandag 19 november 2012 08:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stemmen? Gewoon meteen na de kogelinslagen rennen naar het volgende punt, easy peasy..
Amen.![]()
Dit weekend ook begonnen aan AssaC 3.
Toch wel amusant, dacht dat ik Rome wel zou missen (vond Constantinopel toch niet de charme van Rome hebben, maar meningen verschillen).
Opbouw duurt aardig lang, maar ik ren zowaar een x niet als een razende door het spel heen, alles op het gemakje. Het doet me ergens wel denken aan Red Dead Redemption met het jagen etc etc. Mis alleen wel de interactie met alle personen. Je hoort ze wel praten maar kan er verder niets mee. Wellicht wel beter ook voor wanneer je langer speelt.
Bootje varen ook leuke toevoeging, hopen dat dit ook leuk blijft...iig iets om je geld aan te spenderen.
Op het gemakje jaag ik verder :-)I am a Koala who Stretches :P![]()
Ik kon er moeilijk in komen, de setting deed me in het begin ook helemaal niet zo veel. Maar hoe verder je in het verhaal komt, hoe leuker het wordt!Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Ze hebben wel minimale aandacht aan de vijanden gespendeerd, toch jammer. In principe zijn die guards in klasses nog hetzelfde als in deel 2, maar dan met een andere skin. Om over de AI nog maar te zwijgen.
"SO SLOW!"Amen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: