abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 november 2012 @ 13:54:57 #1
366803 AthCom
Overigens ...
pi_119340870

quote:
Het spel speelt zich af in het noordoosten van de Verenigde Staten tussen 1753 en 1783 en volgt het verhaal van Connor; Engelsman en afstammeling van de inheems Amerikaanse Mohawks. Connor groeit op in de tijd van het kolonialisme en ziet met eigen ogen hoe de tirannie en politieke samenzweringen gedurende deze periode invloed heeft op de mensen om hem heen. Wanneer de kolonialisten een Mohawk dorp platbranden besluit hij zijn leven te veranderen en te gaan vechten tegen onrechtvaardigheid en onderdrukking.
artwork (klik op spoiler-balk hieronder)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...en meer artwork
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerste filmpjes :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Previews:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Review:
NU.nl [perfect] http://www.nu.nl/games/29(...)cte-wereld-neer.html
Gamer.nl [9.5] http://www.gamer.nl/review/400672/assassins-creed-iii-1
Gamespot (ps3) [9.1] http://www.gamespot.com/assassins-creed-iii/platform/ps3/
Gamesport (X360) [8.5] http://www.gamespot.com/assassins-creed-iii/platform/xbox360/
IGN (ps3) [8.5] http://www.ign.com/games/assassins-creed-iii/ps3-128700

Moira. is tof. :7
  zondag 18 november 2012 @ 14:00:36 #2
366803 AthCom
Overigens ...
pi_119341033
Laatste (interessante) posts:

quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2012 11:50 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

SPOILER: Over Bunker Hill
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
2s.gif Op zondag 18 november 2012 12:35 schreef Jivis het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moira. is tof. :7
pi_119344275
Toch wel jammer dat de wereld ondanks alles nog wel vrij doods is. Het jagen is tof en levendig, maar ik had graag ook wat meer interactie met de omgeving gezien. Nu lopen die mensen er maar wat rond. Liberation missies in de frontier waren al tof geweest.
Amen.
pi_119348390
quote:
2s.gif Op zondag 18 november 2012 15:22 schreef Jivis het volgende:
Toch wel jammer dat de wereld ondanks alles nog wel vrij doods is. Het jagen is tof en levendig, maar ik had graag ook wat meer interactie met de omgeving gezien. Nu lopen die mensen er maar wat rond. Liberation missies in de frontier waren al tof geweest.
In de homestead vond ik dat juist niet. De meeste karakters daar hebben hun eigen bezigheden en soms loop je langs terwijl ze een gesprek aan het voeren zijn, tof gedaan.
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_119349826
Fijn dat er aangeven staat dat je
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
moet tacklen. Ik ben al 5 rondjes achter hem aan aan het rennen in de hoop op een cutscene :(
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_119353121
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 18:03 schreef DaFrenk het volgende:
Fijn dat er aangeven staat dat je
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
moet tacklen. Ik ben al 5 rondjes achter hem aan aan het rennen in de hoop op een cutscene :(
Daar zat in ook mee, na 20 minuten begon ik door te krijgen dat het steeds hetzelfde rondje was.
pi_119355437
Heb sequence 12 nu gehaald maar nu ben ik zegmaar weer desmond maar wat de fuck moet ik nou doen?
My dials are pupillated.
pi_119355659
quote:
10s.gif Op zondag 18 november 2012 17:20 schreef Ezio het volgende:

[..]

In de homestead vond ik dat juist niet. De meeste karakters daar hebben hun eigen bezigheden en soms loop je langs terwijl ze een gesprek aan het voeren zijn, tof gedaan.
Dat wel, alleen kun je er als speler weinig mee. Het hoeft niet zo uitgebreid te zijn als bij een RPG, maar ik had wel wat meer sidemissions in die frontier willen zien. Ik vertoef er namelijk wel graag, Boston en NY ogen zo flets.
Amen.
  zondag 18 november 2012 @ 20:42:26 #9
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_119357414
quote:
2s.gif Op zondag 18 november 2012 20:12 schreef Jivis het volgende:

[..]

Dat wel, alleen kun je er als speler weinig mee. Het hoeft niet zo uitgebreid te zijn als bij een RPG, maar ik had wel wat meer sidemissions in die frontier willen zien. Ik vertoef er namelijk wel graag, Boston en NY ogen zo flets.
Frontier is wel gaaf inderdaad. Ben er alleen wel snel op uitgekeken. (ik dan) Behalve die dieren doden en af en toe dat rooie tuig is er weinig te beleven.
pi_119357938
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 20:42 schreef peleetje het volgende:

[..]

Frontier is wel gaaf inderdaad. Ben er alleen wel snel op uitgekeken. (ik dan) Behalve die dieren doden en af en toe dat rooie tuig is er weinig te beleven.
Precies mijn punt dus :).
Amen.
  maandag 19 november 2012 @ 03:46:38 #11
305104 Rickazio
Stad en Lande
pi_119373134
Die bunker hill missie was extreem makkelijk om 100% te halen.
Behalve als je niet gevoel voor timing hebt.

Iemand hier die alles 100% heeft gehaald? Dus volledige synchronisatie

quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2012 19:21 schreef Captainp00face het volgende:

[..]

Daar zat in ook mee, na 20 minuten begon ik door te krijgen dat het steeds hetzelfde rondje was.
Haha, had ik bij het 2e rondje door de hele stad, ik kreeg een devaju van dezelfde locaties _O-
Toen deed ik de missie maar even opnieuw en in 1x neergehaald door hem af te snijden (easy)
♔ KoningenUitGroningen ♔
pi_119373265
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 03:46 schreef Rickazio het volgende:
Die bunker hill missie was extreem makkelijk om 100% te halen.
Behalve als je niet gevoel voor timing hebt.

Maar dat kun je natuurlijk wel van alle missies zeggen.

quote:
Iemand hier die alles 100% heeft gehaald? Dus volledige synchronisatie

AC1 en AC2 heb ik alle achievements van gehaald. Daarna heb ik alle 100% sync achievements aan me voorbij laten gaan omdat de helft van de optional objectives me niet boeien. Ik vind 100% in een game als in "alles doen" tof en doe dat ook zoveel mogelijk, behalve als het om dingen gaat zoals "maak een 3x kill streak, maak x aantal kills op een bepaalde manier, etc." Dat kan me niet echt boeien.
O, en dan was er nog die kutte paardrij achtervolging waarbij m'n paard achter iedere tak bleef hangen. :').
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_119374064
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 03:46 schreef Rickazio het volgende:
Die bunker hill missie was extreem makkelijk om 100% te halen.
Behalve als je niet gevoel voor timing hebt.
Nou ja, extreem makkelijk... Je moet goed letten op de stemmen van de soldaten, maar dat had ik niet meteen door.
Amen.
  maandag 19 november 2012 @ 08:28:14 #14
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_119374076
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2012 05:23 schreef OMG het volgende:

[..]

Maar dat kun je natuurlijk wel van alle missies zeggen.

[..]

AC1 en AC2 heb ik alle achievements van gehaald. Daarna heb ik alle 100% sync achievements aan me voorbij laten gaan omdat de helft van de optional objectives me niet boeien. Ik vind 100% in een game als in "alles doen" tof en doe dat ook zoveel mogelijk, behalve als het om dingen gaat zoals "maak een 3x kill streak, maak x aantal kills op een bepaalde manier, etc." Dat kan me niet echt boeien.
O, en dan was er nog die kutte paardrij achtervolging waarbij m'n paard achter iedere tak bleef hangen. :').
Dat had ik sowieso continue in de Frontier :') Echt gruwelijk irritant

Was begonnen om alle side-missions te doen, maar al die zoek en vind dingen in de Frontier was ik gewoon echt beu doordat je steeds achter richeltjes en steentjes blijft haken.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_119374237
quote:
3s.gif Op maandag 19 november 2012 08:28 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Dat had ik sowieso continue in de Frontier :') Echt gruwelijk irritant

Was begonnen om alle side-missions te doen, maar al die zoek en vind dingen in de Frontier was ik gewoon echt beu doordat je steeds achter richeltjes en steentjes blijft haken.
Je moet met je paard ook niet van de paden afgaan. Het is logisch dat die beesten niet zo goed aarden in de wildernis, dat moet je gewoon zelf free-runnend door de bomen doen :P.
Amen.
pi_119374241
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2012 08:26 schreef Jivis het volgende:

[..]

Nou ja, extreem makkelijk... Je moet goed letten op de stemmen van de soldaten, maar dat had ik niet meteen door.
Stemmen? Gewoon meteen na de kogelinslagen rennen naar het volgende punt, easy peasy.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_119374268
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 03:46 schreef Rickazio het volgende:
Die bunker hill missie was extreem makkelijk om 100% te halen.
Behalve als je niet gevoel voor timing hebt.

Iemand hier die alles 100% heeft gehaald? Dus volledige synchronisatie

[..]

Haha, had ik bij het 2e rondje door de hele stad, ik kreeg een devaju van dezelfde locaties _O-
Toen deed ik de missie maar even opnieuw en in 1x neergehaald door hem af te snijden (easy)
Klopt, je kunt hem in zo'n twintig seconde zonder maar iemand om te duwen neerhalen.
Ik heb nu 100% van de verhaalmissies, alleen is er nu een bug met een Lance-missie, die missie is opeens verdwenen en nu kan ik de homestead niet af maken :')

Bugs :')
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  maandag 19 november 2012 @ 08:46:37 #18
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_119374275
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2012 08:43 schreef Jivis het volgende:

[..]

Je moet met je paard ook niet van de paden afgaan. Het is logisch dat die beesten niet zo goed aarden in de wildernis, dat moet je gewoon zelf free-runnend door de bomen doen :P.
Ik had het niet alleen te paard, maar ook te voet af en toe...
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_119374375
quote:
13s.gif Op maandag 19 november 2012 08:46 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ik had het niet alleen te paard, maar ook te voet af en toe...
Hm, okee. Serieus nog nooit last van gehad eigenlijk.
Amen.
  maandag 19 november 2012 @ 09:09:29 #20
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_119374575
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2012 08:54 schreef Jivis het volgende:

[..]

Hm, okee. Serieus nog nooit last van gehad eigenlijk.
Op van die stukjes waar Connor eigenlijk overheen moet springen, maar dat hij dan blijft hangen. Je moet dan eerst een centimeter naar links of rechts voordat de spring-animatie inzet. Dat heb ik echt regelmatig gehad en dat bederft het plezier behoorlijk... maar wellicht had ik gewoon pech dan.

Zo had ik ook regelmatig dat Liberation missions of interactive conversations wel op de minimap stonden, maar er op die plek helemaal niemand was...
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_119375406
quote:
7s.gif Op maandag 19 november 2012 08:43 schreef Pheno het volgende:

[..]

Stemmen? Gewoon meteen na de kogelinslagen rennen naar het volgende punt, easy peasy.
Iedereen heeft zijn eigen manier, ik ben er in ieder geval op die wijze doorheen gekomen :P.
Amen.
pi_119377778
Dit weekend ook begonnen aan AssaC 3.

Toch wel amusant, dacht dat ik Rome wel zou missen (vond Constantinopel toch niet de charme van Rome hebben, maar meningen verschillen).

Opbouw duurt aardig lang, maar ik ren zowaar een x niet als een razende door het spel heen, alles op het gemakje. Het doet me ergens wel denken aan Red Dead Redemption met het jagen etc etc. Mis alleen wel de interactie met alle personen. Je hoort ze wel praten maar kan er verder niets mee. Wellicht wel beter ook voor wanneer je langer speelt.
Bootje varen ook leuke toevoeging, hopen dat dit ook leuk blijft...iig iets om je geld aan te spenderen.

Op het gemakje jaag ik verder :-)
I am a Koala who Stretches :P
  maandag 19 november 2012 @ 11:41:41 #23
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_119378175
Ik kon er moeilijk in komen, de setting deed me in het begin ook helemaal niet zo veel. Maar hoe verder je in het verhaal komt, hoe leuker het wordt!
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_119378531
Ze hebben wel minimale aandacht aan de vijanden gespendeerd, toch jammer. In principe zijn die guards in klasses nog hetzelfde als in deel 2, maar dan met een andere skin. Om over de AI nog maar te zwijgen.

"SO SLOW!"
Amen.
pi_119382729
Op een of andere manier boeit het spel me steeds minder terwijl de verwachtingen erg hoog waren. In het begin was ik erg enthousiast, maar nu.... :{ ;(
WhatTheHeckRichardSpeck schreef het volgende:
Don't keep me for the fool....
pi_119383011
quote:
3s.gif Op maandag 19 november 2012 09:09 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Op van die stukjes waar Connor eigenlijk overheen moet springen, maar dat hij dan blijft hangen. Je moet dan eerst een centimeter naar links of rechts voordat de spring-animatie inzet. Dat heb ik echt regelmatig gehad en dat bederft het plezier behoorlijk... maar wellicht had ik gewoon pech dan.

Zo had ik ook regelmatig dat Liberation missions of interactive conversations wel op de minimap stonden, maar er op die plek helemaal niemand was...
Je bent niet de enige. In de frontier regelmatig gehad dat ik naar een interactive conversation marker ging en er niemand was. Na wat rondlopen verscheen die marker ineens 40m verder op.

Ook te voet doer Connor wel eens raar. Bij kleine richeltjes maakt 'ie die beweging alsof 'ie tegen een muur staat, terwijl die er niet is. Ren je verder, rent hij plots met gemak over hogere richels / stenen / takken, zonder te klimmen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_119388993
Deze week komt een grote bugfix, hopelijk lost die de meeste problemen op.

Zelf zie ik vaak wachters als stijve planken in de omgeving staan. Kan ze niet aanvallen en ze doen ook helemaal niks. Zelfs een keer een hert op die manier op een rots zien staan.

Verder vallen de bugs wel mee, al had ik een keer een conversation met dat zwarte vrouwtje en zie terwijl ik met haar praat een dubbelganger van haar uit het huis komen die "Hello Connor" zegt :').
Amen.
pi_119389180
quote:
14s.gif Op maandag 19 november 2012 16:32 schreef Jivis het volgende:
Deze week komt een grote bugfix, hopelijk lost die de meeste problemen op.

Zelf zie ik vaak wachters als stijve planken in de omgeving staan. Kan ze niet aanvallen en ze doen ook helemaal niks. Zelfs een keer een hert op die manier op een rots zien staan.

Verder vallen de bugs wel mee, al had ik een keer een conversation met dat zwarte vrouwtje en zie terwijl ik met haar praat een dubbelganger van haar uit het huis komen die "Hello Connor" zegt :').
:D :D :D :D
pi_119390571
Jahoor,
Het is zover, pc is nu crack te downloaden :D
pi_119390706
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 17:04 schreef Karloklp het volgende:
Jahoor,
Het is zover, pc is nu crack te downloaden :D
Dit soort pareltjes hoor je te kopen :{w
No amount of money ever bought a second of time.
pi_119391235
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 17:07 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Dit soort pareltjes hoor je te kopen :{w
Weet ik maar ik koop 'm voor ps3 maar voor pc vind ik het zonde
  maandag 19 november 2012 @ 18:50:08 #32
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_119394849
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 14:02 schreef DhrIns het volgende:
Op een of andere manier boeit het spel me steeds minder terwijl de verwachtingen erg hoog waren. In het begin was ik erg enthousiast, maar nu.... :{ ;(
Herkenbaar...
Ik mis toch de diepgang van AC2 & Brotherhood. Raak het verhaal ook telkens bijster. Er komen in korte tijd zoveel namen en locaties voorbij dat ik niet meer weet wie wie is. Komt bij dat in elk gesprek die Conner tot vervelends toe blijft mekkeren over z'n dorp en (my people) met zijn irritante stemmetje.

En die peglet trinket missies. Wat een aanfluiting. Met de Assassins Tombs, Lairs of Romulus was ik soms echt uren in de weer. (de muziek maakte die missies ook al super spannend.)

En waar ik mezelf ook over verbaas... een kleine hommage aan Ezio / Altair had toch wel gemogen. Ze worden 1x genoemd door die Achillies.

Voor het verhaal ga ik het uitspelen maar vind het voor de rest erg tegenvallen.
pi_119396725
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 18:50 schreef peleetje het volgende:

[..]

Herkenbaar...
Ik mis toch de diepgang van AC2 & Brotherhood. Raak het verhaal ook telkens bijster. Er komen in korte tijd zoveel namen en locaties voorbij dat ik niet meer weet wie wie is. Komt bij dat in elk gesprek die Conner tot vervelends toe blijft mekkeren over z'n dorp en (my people) met zijn irritante stemmetje.

En die peglet trinket missies. Wat een aanfluiting. Met de Assassins Tombs, Lairs of Romulus was ik soms echt uren in de weer. (de muziek maakte die missies ook al super spannend.)

En waar ik mezelf ook over verbaas... een kleine hommage aan Ezio / Altair had toch wel gemogen. Ze worden 1x genoemd door die Achillies.

Voor het verhaal ga ik het uitspelen maar vind het voor de rest erg tegenvallen.
Ook wel mee eens. Ik heb vooral het idee dat het een soort van half af is omdat ze het per se op een bepaalde datum wilden uitbrengen. Sommige dingen zijn er daardoor bij ingeschoten.

Dan is die policy van Rockstar en Blizzard toch beter, een game uitbrengen als die gewoon echt af is. Maar die hebben wat minder druk van bovenaf heb ik het idee.
Amen.
pi_119399747
Iemand de pc versie al binnen?
Ik heb wel een beetje gelijk :)
  maandag 19 november 2012 @ 20:18:24 #35
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_119400126
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 20:11 schreef maxmit het volgende:
Iemand de pc versie al binnen?
Nee, helemaal niemand.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_119400213
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2012 20:18 schreef Bart het volgende:

[..]

Nee, helemaal niemand.
:')
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_119401130
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 18:50 schreef peleetje het volgende:

[..]
En waar ik mezelf ook over verbaas... een kleine hommage aan Ezio / Altair had toch wel gemogen. Ze worden 1x genoemd door die Achillies.

Voor het verhaal ga ik het uitspelen maar vind het voor de rest erg tegenvallen.
Als ik me niet vergis werd Altair ook pas voor het eerst in Brotherhood genoemd.

Kwam pas trouwens achter een leuke 'easter egg'.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No amount of money ever bought a second of time.
  maandag 19 november 2012 @ 20:50:48 #38
366803 AthCom
Overigens ...
pi_119401773
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 20:38 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Als ik me niet vergis werd Altair ook pas voor het eerst in Brotherhood genoemd.
Mnee, in AC2. Wanneer Mario Ezio dingen uitlegt over de Codex en zo.
Moira. is tof. :7
  maandag 19 november 2012 @ 22:23:19 #39
305104 Rickazio
Stad en Lande
pi_119407792
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 20:38 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Kwam pas trouwens achter een leuke 'easter egg'.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja vet lijp was dat, kun je daarna nog wat doen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♔ KoningenUitGroningen ♔
  maandag 19 november 2012 @ 22:24:34 #40
305104 Rickazio
Stad en Lande
pi_119407863
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 20:11 schreef maxmit het volgende:
Iemand de pc versie al binnen?
Je PS3 al binnen?
♔ KoningenUitGroningen ♔
  dinsdag 20 november 2012 @ 03:23:57 #41
305104 Rickazio
Stad en Lande
pi_119415208
Mensen flippen hem helemaal, Seq 11 mission 1 om 100% te halen is echt fucking moeilijk :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♔ KoningenUitGroningen ♔
pi_119415462
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2012 20:18 schreef Bart het volgende:

[..]

Nee, helemaal niemand.
Ik wel hoor

[ Bericht 18% gewijzigd door maxmit op 20-11-2012 07:49:24 ]
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_119415809
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 22:24 schreef Rickazio het volgende:

[..]

Je PS3 al binnen?
Nee, wanneer heb je 'm verstuurd dan? Anders moet je er even achteraan bellen ofzo.
Ik heb wel een beetje gelijk :)
  dinsdag 20 november 2012 @ 11:53:16 #44
305104 Rickazio
Stad en Lande
pi_119420348
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 07:50 schreef maxmit het volgende:

[..]

Nee, wanneer heb je 'm verstuurd dan? Anders moet je er even achteraan bellen ofzo.
slechts 279 euro's


http://www.wehkamp.nl/gam(...)/C25_5EA_5EA_703087/
♔ KoningenUitGroningen ♔
  dinsdag 20 november 2012 @ 13:57:23 #45
366803 AthCom
Overigens ...
pi_119424617
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 03:23 schreef Rickazio het volgende:
Mensen flippen hem helemaal, Seq 11 mission 1 om 100% te halen is echt fucking moeilijk :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godverdomme, die had ik gelukkig in één keer. _O_
Moira. is tof. :7
  dinsdag 20 november 2012 @ 14:07:52 #46
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_119425069
Als ik het ergens mee eens ben met zeropunctuation's review: less stabbing people.

Wat een hoop managment games en troep eromheen zeg, om maar te zwijgen van de grote hoeveelheid quick-time events :')

Gevechtscontrols vind ik ook ruk werken in vergelijking met de vorige titels. Sfeer en verhaal maken veel goed O+
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 20 november 2012 @ 14:34:47 #47
366803 AthCom
Overigens ...
pi_119426165
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 14:07 schreef Skull-splitter het volgende:
Als ik het ergens mee eens ben met zeropunctuation's review: less stabbing people.

Wat een hoop managment games en troep eromheen zeg, om maar te zwijgen van de grote hoeveelheid quick-time events :')

Gevechtscontrols vind ik ook ruk werken in vergelijking met de vorige titels. Sfeer en verhaal maken veel goed O+
Ik vind het inderdaad jammer dat poema's en beren e.d. verslagen moeten worden met QTE's als je ze niet afschiet of van bovenaf vermoordt.

Ik speel bijvoorbeeld nu even RDR en als ik in poemagebied ben, word ik al helemaal nerveus. Uiteraard ben ik al een paar keer 'gecougard' en ik hoopte een beetje dat dat ook in AC3 zo zou zijn, maar nee; je ziet dieren ook op de radar en even een knopje indrukken wanneer hij je aanvalt en dood is-ie.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moira. is tof. :7
  dinsdag 20 november 2012 @ 14:44:19 #48
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_119426542
Ik heb een bloedhekel aan quick-time events, al is het maar omdat je ineens volledig uit een game gerukt wordt en heel rustig X, Y, B in moet rammen ipv echt iets uitdagends te moeten doen. Zelfde voor de nieuwe controls: vooreen had je een gevecht waar je enigzins sturing aan kon geven, nu is het B ingedrukt houden, even loslaten, klap opvangen en hopen dat je niet de tweede keer gedrukt hebt tijdens het afweren en dan afmaken met A, terwijl door de verdediging heenbreken vaak niet lekker werk.

Qua afwerking stelt de titel dat betreft wel teleur, net zoals bugs die zorgden dat je zonder internetverbinding gewoon met een waardeloos spel zat.
Ik snap de tijdsdruk ivm 21-12-12 wel, maar het verkoopt zo rottig.

Maar vind het ook gewoon jammer dat het steeds meer om dingen gaat die weinig met de opzet van Assassins Creed van doen hadden.

Ondanks repetief vond ik deel 1 nog steeds het tofst om te spelen denk ik, heel die spaghettivreter was ik al snel moe al was het verhaal netjes gedaan en speelde het lekker, om vervolgens twee betaalde experimenten te kunnen spelen waar meer en meer niet-noodzakelijke gameplayelementen werden geimplementeerd...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_119427816
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 14:44 schreef Skull-splitter het volgende:
Maar vind het ook gewoon jammer dat het steeds meer om dingen gaat die weinig met de opzet van Assassins Creed van doen hadden.

Ondanks repetief vond ik deel 1 nog steeds het tofst om te spelen denk ik, heel die spaghettivreter was ik al snel moe al was het verhaal netjes gedaan en speelde het lekker, om vervolgens twee betaalde experimenten te kunnen spelen waar meer en meer niet-noodzakelijke gameplayelementen werden geimplementeerd...
Absoluut niet mee eens.

Het eerste deel was een of twee missies leuk, maar daarna deed je nog 12 keer precies hetzelfde.

Dan liever de variatie in twee en drie hoor. Snap niet dat iets wat destijds als het minpunt (gebrek aan variatie) van het eerste deel genoemd werd, nu als minpunt van dit deel wordt beschouwd.

Je zou hoogstens kunnen pleiten voor groter opgezette Assassin-missies, waarin je meerdere mogelijkheden hebt tot kills (ala Hitman en Dishonored). Nu is dat wel heel lineair allemaal. Maar bij meer aandacht daaraan hadden ze de nu zo mooie en overtuigende open wereld moeten inperken. Dat laatste is natuurlijk ook wel iets wat de serie kenmerkt.
Amen.
pi_119428266
AC1 was voor mij ook lange tijd m'n favoriet. Ik snap het argument wat betreft herhaling, maar ik vond de missies tof. En de setting. En het personage. AC2 vond ik tof, maar Ezio vond ik een stuk minder, en eigenlijk pas bij Revelations vond ik hem een tof personage.

Wat betreft AC3 hadden ze wat mij betreft de hele frontier wel propvol met missies mogen stoppen. De naval missies zijn aardig, maar de frontier is zo groot, daar hadden ze met gemak 10 - 15 extra NPCs in kunnen zetten met ieder 2 - 3 missies of zo. Een beetje het idee als op de homestead, maar dan in de frontier. Nu ben ik door de frontiersmen missies heen, heb bijna alle homestead missies gedaan, dus er is geen reet meer te doen in de frontier, afgezien van jagen, wat eventjes leuk is, maar ik best snel heb gezien.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')