Geef mij eens een juiste naam voor een premier die christelijk is. Of een president die Joods is.quote:Op zondag 18 november 2012 13:48 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Geef mij dan een juiste naam voor een leider die moslim is..Dan gebruik ik dat voortaan.
Volgens Israel is Tel Aviv niet de hoofdstad, maar Internationaal is het wel. Daar staan ook alle ambassades etc.quote:Op zondag 18 november 2012 13:50 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Sorry maar dit is echt onzin. Tel Aviv is niet eens de hoofdstad van Israel. dus ik weet niet of ik de rest wel zou moeten serieus nemen..
In mijn ogen is dat gewoon een Christelijke premier, of een Joodse president...Maar hier wordt dat opgevat alsof je dan meteen hoogstaand geestelijk moet zijn om zoiets genoemd te worden...quote:Op zondag 18 november 2012 13:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Geef mij eens een juiste naam voor een premier die christelijk is. Of een president die Joods is.
Huh? Nee? Jeruzalem is gewoon de hoofdstad...Ik weet niet waar jij allemaal bent met je hoofd maar zeer zeker niet op de goede plaats....quote:Op zondag 18 november 2012 13:51 schreef rakotto het volgende:
[..]
Volgens Israel is Tel Aviv niet de hoofdstad, maar Internationaal is het wel. Daar staan ook alle ambassades etc.
Je gebruikte de term leider, niet premier of president, remember. Probeer je eigen falen niet op andere af te wentelen.quote:Op zondag 18 november 2012 13:52 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
In mijn ogen is dat gewoon een Christelijke premier, of een Joodse president...Maar hier wordt dat opgevat alsof je dan meteen hoogstaand geestelijk moet zijn om zoiets genoemd te worden...
Is DH internationaal de hoofdstad van NL geworden?quote:Op zondag 18 november 2012 13:51 schreef rakotto het volgende:
[..]
Volgens Israel is Tel Aviv niet de hoofdstad, maar Internationaal is het wel. Daar staan ook alle ambassades etc.
Oh best hoor, ik kan ook verder op de inhoud gaan. PizzaMizza is tegen een Islamitische leider. Hoe moeten moslims zich dan vertegenwoordigen? Dat wil zeggen dat in Islamitische landen niemand geschikt is voor het presidentschap.quote:Op zondag 18 november 2012 13:53 schreef DeParo het volgende:
Momenteel staat in die regio religie behoorlijk centraal maarvzit met zn allen niet zo te zeiken over wat termen zeg jullie lijken Kees22 wel met z'n campagne tegen een bepaald woord over Palestijnen dat nu niet meer genoemd mag worden.
Ik zeg dat ik tegen een Islamitische leider ben in een gebied waar veel Joden wonen. Niet per definitie tegen een leider die moslim is...Jezus man....Begrijpend lezen, damn.quote:Op zondag 18 november 2012 13:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oh best hoor, ik kan ook verder op de inhoud gaan. PizzaMizza is tegen een Islamitische leider. Hoe moeten moslims zich dan vertegenwoordigen? Dat wil zeggen dat in Islamitische landen niemand geschikt is voor het presidentschap.
Klopt, mijn fout...Ik dacht gewoon dat hier wat slimmere mensen waren die het wel zouden begrijpen, maar hier moet je dus alles uitleggen alsof je in groep 1 zit. Mijn fout, het is mijn schuld dat ik soms mensen te hoog inschat.quote:Op zondag 18 november 2012 13:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je gebruikte de term leider, niet premier of president, remember. Probeer je eigen falen niet op andere af te wentelen.
Tsja, hij kan tegen zijn, maar heeft geen stemrecht daar haha. Nee elk volk moet zn eigen leiding kiezen maar is daar ook enigszins verantwoordelijk voor, als de Egyptenaren zon regime wil prima, maar dat ze daardoor mogelijke int kritiek op krijgen en weerwoord en mogelijk meer, in geval van extremisme, dan is dat voor een deel ook hun verantwoordelijkheid dan.quote:Op zondag 18 november 2012 13:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oh best hoor, ik kan ook verder op de inhoud gaan. PizzaMizza is tegen een Islamitische leider. Hoe moeten moslims zich dan vertegenwoordigen? Dat wil zeggen dat in Islamitische landen niemand geschikt is voor het presidentschap.
Ik denk dat jij jezelf te hoog inschat. Want Saddam en Assad zijn nou niet echt de sterkste voorbeelden, zoals ik al eerder aangaf. En dat was slechts 1 klein puntje van je post, kan je nagaan.quote:Op zondag 18 november 2012 13:57 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Klopt, mijn fout...Ik dacht gewoon dat hier wat slimmere mensen waren die het wel zouden begrijpen, maar hier moet je dus alles uitleggen alsof je in groep 1 zit. Mijn fout, het is mijn schuld dat ik soms mensen te hoog inschat.
Eerder gecondoleerdquote:Op zondag 18 november 2012 13:38 schreef BorisDeLul het volgende:
Hartelijk 100ste Palestina&Israël iedereen![]()
Je komt zelf met NIKS inhoudelijks, hoe durf jij nou nog te praten...Nogmaals, een miscommunicatie. Ik had het gewoon over leiders in een land die moslim zijn, geen geestelijke leiders maar politieke leiders zoals Saddam de dictator...Dat heb ik net ook al gezegd, maar jij wilt het gewoon niet begrijpen...Sorry, sorry, sorry...Was vergeten dat denken ook al zo moeilijk is voor jou..quote:Op zondag 18 november 2012 13:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij jezelf te hoog inschat. Want Saddam en Assad zijn nou niet echt de sterkste voorbeelden, zoals ik al eerder aangaf. En dat was slechts 1 klein puntje van je post, kan je nagaan.
Uiteraard, maar dat geldt in dit geval evenzeer voor Israel. Het zijn nu niet de meest Kosjere figuren die nu aan de macht zijn aldaar, net als in Egypte inderdaad. Palestina moet zelf intern orde op zaken stellen, dat kan door behulp van het stationeren van een internationale troepenmacht. Het is jammer dat dat nog niet is gebeurd.quote:Op zondag 18 november 2012 13:58 schreef DeParo het volgende:
[..]
Tsja, hij kan tegen zijn, maar heeft geen stemrecht daar haha. Nee elk volk moet zn eigen leiding kiezen maar is daar ook enigszins verantwoordelijk voor, als de Egyptenaren zon regime wil prima, maar dat ze daardoor mogelijke int kritiek op krijgen en weerwoord en mogelijk meer, in geval van extremisme, dan is dat voor een deel ook hun verantwoordelijkheid dan.
Dus je bent er tegen als leiders, met een islamitische achtergrond, in een islamitisch land met Joden, over de Joden in het desbetreffende land kunnen regeren? Je lult over van alles en nogwat, je haalt er van alles bij - maar enig realisme is ver te zoeken.quote:Op zondag 18 november 2012 14:00 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Je komt zelf met NIKS inhoudelijks, hoe durf jij nou nog te praten...Nogmaals, een miscommunicatie. Ik had het gewoon over leiders in een land die moslim zijn, geen geestelijke leiders maar politieke leiders zoals Saddam de dictator...Dat heb ik net ook al gezegd, maar jij wilt het gewoon niet begrijpen...Sorry, sorry, sorry...Was vergeten dat denken ook al zo moeilijk is voor jou..
Ben ik het niet mee eens, zie hier mijn bijdrage wat ik bedoelde en graag jou mening hieroverquote:Op zondag 18 november 2012 13:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Uit niets blijkt dat de beschietingen vanuit Syrie daadwerkelijk gericht waren op Israel. Er is daar zelf een oorlog gaande, met projectielen die alle kanten op gaan. Zoals Turkije. Verder waren de Arabische staten zich juist aan het richten op Iran, nu is die aandacht verzwakt - en gaan alle ogen weer richting Israel. Jammer, want Israel had goede zaken kunnen doen met de Arabieren door gezamenlijk met hen tegen Iran op te treden. De Arabische lente heeft te maken met het falende interne beleid in veel Arabische landen, niet zozeer met Israel of Iran dus.
Ik denk dat je hier de kern van je beperkte mindset goed laat zien. Waar zie jij hier 'idioten die per definitie Israel slecht vinden'?quote:Op zondag 18 november 2012 14:05 schreef PizzaMizza het volgende:
Wat is dat toch met die idioten die per definitie Israel slecht vinden, no matter what?...Steeds komt er een idioot, die er na een paar posts weer uitgaat, waarna de cyclus verder gaat.
Open jullie ogen eens, man.
De pallies zijn geen engeltjes die gebombardeerd worden zonder iets terug te doen.
De strijd is verhard geworden dat geef ik zonder meer toe maar op dit moment is de internationale gemeenschap, dus iedereen, meer bezig met de schuldige voor elk klein dingetje in dit conflict aan te wijzen dan naar een oplossing te zoeken. In andere woorden, deze strijd is 'gewoon' geworden, dat is voor de int gemeenschap de grootste uitdaging.quote:Op zondag 18 november 2012 14:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dat geldt in dit geval evenzeer voor Israel. Het zijn nu niet de meest Kosjere figuren die nu aan de macht zijn aldaar, net als in Egypte inderdaad. Palestina moet zelf intern orde op zaken stellen, dat kan door behulp van het stationeren van een internationale troepenmacht. Het is jammer dat dat nog niet is gebeurd.
Ik heb al eerder aangegeven dat ik geen problemen heb met leiders, met een Islamitische achtergrond, in een islamitisch land met Joden, over de Joden in het desbetreffende land regeren. Daar heb ik geen problemen mee, het is tenslotte een islamitisch land.quote:Op zondag 18 november 2012 14:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dus je bent er tegen als leiders, met een islamitische achtergrond, in een islamitisch land met Joden, over de Joden in het desbetreffende land kunnen regeren? Je lult over van alles en nogwat, je haalt er van alles bij - maar enig realisme is ver te zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |