SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TracksitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt? Wat moet ik betalen bij de douane?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.In het algemeen kijk je voor kortingscoupons op www.retailmenot.com en www.tjoos.com .
Korting speciaal voor de FOK!-members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Recommenderkorting van 5% bij buyincoinsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Banggood geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tomtop geeft 10% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!
PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Heb je aanvullingen/aparte vragen; PM dan even de vaste gebruikers in dit topic: Shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar, Monkeybrain e.a.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten: - Niet bitchen naar elkaar - Geen handeltjes. - Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding. - En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden. - En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken. - Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2. Tevens geupdate door: Downstar
En Fok! bedankt voor het Hosten van de afbeeldingenCommon sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Laatste posts uit vorige topic:&"e:Op zondag 18 november 2012 12:12 schreef Miniem het volgende:
Huuu, ik had pas geleden een order geplaatst met een kortingscoupon bij FP.
Maar die order heb ik nooit betaald omdat ik het toch niet hoefde.
Maar nou werkt de coupon niet meerik wil hem terug
Buy on!quote:Op zondag 18 november 2012 13:04 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Tsjah, Ipods hebben nog een redelijke DAC. Cowon's en Irivers ook. Zijn alleen vrij prijzig. Enige wat dan overblijft met een aardige DAC en wat koptelefoons een beetje leuk aan kan sturen zijn toch de Sansa's. En geen echte keuze? Tsjah, i dare to disagree..
http://www.head-fi.org/pr(...)dio-flac-mp3-players
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Ik ben afgelopen week mijn ov-kaart verloren.
Nu heb ik inmiddels weer een nieuwe maar ben 50 euro armer.
Het is gewoon kut om dat pasje steeds uit je zak te halen. Uiteindelijk verlies je hem dan een keer.
Heeft iemand hier een leuke china shopping oplossing voor?![]()
Ik een week geleden ookquote:Op zondag 18 november 2012 13:11 schreef Miniem het volgende:
Ik ben afgelopen week mijn ov-kaart verloren.
Nu heb ik inmiddels weer een nieuwe maar ben 50 euro armer.
Het is gewoon kut om dat pasje steeds uit je zak te halen. Uiteindelijk verlies je hem dan een keer.
Heeft iemand hier een leuke china shopping oplossing voor?. M'n hele portemonnee zelfs.
![]()
Ik heb contact opgenomen met de verkoper van die tube amp.
Na eerst een berichtje terug te krijgen dat ik alles moet opwarmen, kabeltjes moet verwisselen enz. heb teruggestuurd dat dat echt niet werkt en ik opzoek ben naar een oplossing.
Ik ben benieuwd![]()
![]()
Zoiets zou wel handig zijn.
Moet je alleen nog iets hebben om door dat oogje te doen.
http://www.ebay.com/itm/2(...)&hash=item3ccae6c48c
Weten jullie van vroegah nog bij de botsauto's die koorden waar een muntje aanzat, zoiets zoek ik![]()
![]()
http://www.amazon.com/Hea(...)-Cable/dp/B00416DLOQquote:Op zondag 18 november 2012 13:23 schreef Miniem het volgende:
Zoiets zou wel handig zijn.
Moet je alleen nog iets hebben om door dat oogje te doen.
http://www.ebay.com/itm/2(...)&hash=item3ccae6c48c
Weten jullie van vroegah nog bij de botsauto's die koorden waar een muntje aanzat, zoiets zoek ik![]()
?Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Zoiets kan ook idd.quote:Op zondag 18 november 2012 13:37 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
http://www.amazon.com/Hea(...)-Cable/dp/B00416DLOQ
?
Dat moet toch goedkoper kunnen in China![]()
![]()
Dat kan het ook, heb de eerste maar even gepakt om te zien of je dat bedoelde. Wat bedoelde je zelf dan??quote:Op zondag 18 november 2012 13:46 schreef Miniem het volgende:
[..]
Zoiets kan ook idd.
Dat moet toch goedkoper kunnen in ChinaDisclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Van die krinkeldraden zeg maarquote:Op zondag 18 november 2012 13:48 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Dat kan het ook, heb de eerste maar even gepakt om te zien of je dat bedoelde. Wat bedoelde je zelf dan??![]()
Maar dit is een stukje handiger.
FF kjiken op ebay...![]()
quote:Op zondag 18 november 2012 13:49 schreef Miniem het volgende:
[..]
Van die krinkeldraden zeg maar![]()
FF kjiken op ebay...
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
En dit dan? http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item2574e8e0eaquote:Op zondag 18 november 2012 13:49 schreef Miniem het volgende:
[..]
Van die krinkeldraden zeg maar![]()
FF kjiken op ebay...
Dan hoef je het pasje er niet uit te halen![]()
![]()
Ik word er ook gek van dat ik soms op een dag wel 10-15 x mijn ov kaart uit mijn zak moet pakken..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Momenteel heb ik ter bescherming gewoon z'n harde case om mijn chipkaart, zeg maar z'n ziekenhuishoesje alsware
misschien idd handig om z'n 'botsautokoord' er aan te maken
mocht je niet willen wachten op china post, hier wel en website waar je dus ov hoesjes kan kopen etc:
http://www.ovhoes.nl/index.html
das ook de bron van bovenstaande foto..![]()
voor iedereen waarschijnlijk verschillend.quote:Op zondag 18 november 2012 14:48 schreef tuut-chips het volgende:
Wat is jullie favoriete site inmiddels? Nog steeds buyincoins?
qua prijs: buyincoins vaak
qua service( en prijs eigenlijk ook wel): Lightake![]()
dat dingquote:Op zondag 18 november 2012 14:55 schreef dramatic het volgende:
Dat ding was pas toch een 1cent deal?
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
klopt maar die 1 cent deal was, toen ze hem vonden al lang afgelopenquote:Op zondag 18 november 2012 14:59 schreef dramatic het volgende:
[..]waar ze het over hebben aan het begin van dit topic
![]()
quote:Op zondag 18 november 2012 15:18 schreef tuut-chips het volgende:
Wil eigenlijk een 'confederate' vlag op een hoesje voor mijn GS3http://www.ebay.com/sch/i(...)rate+s3&LH_PrefLoc=2quote:Op zondag 18 november 2012 15:18 schreef tuut-chips het volgende:
Wil eigenlijk een 'confederate' vlag op een hoesje voor mijn GS3
kopuuuuh dan![]()
![]()
Nah, dat is hetzelfde principe als dat je het in je portemonnee stopt.quote:Op zondag 18 november 2012 14:25 schreef thethoryd het volgende:
[..]
En dit dan? http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item2574e8e0ea
Dan hoef je het pasje er niet uit te halen
quote:Op zondag 18 november 2012 14:44 schreef Downstar het volgende:
Ik word er ook gek van dat ik soms op een dag wel 10-15 x mijn ov kaart uit mijn zak moet pakken..Ik wacht lieverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Momenteel heb ik ter bescherming gewoon z'n harde case om mijn chipkaart, zeg maar z'n ziekenhuishoesje alsware
[ afbeelding ]
misschien idd handig om z'n 'botsautokoord' er aan te maken
mocht je niet willen wachten op china post, hier wel en website waar je dus ov hoesjes kan kopen etc:
http://www.ovhoes.nl/index.html
das ook de bron van bovenstaande foto..maar hoe noem je zon koord in china? lanyard dus
![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door Miniem op 18-11-2012 15:37:39 ]![]()
Lanyard denk ikquote:Op zondag 18 november 2012 15:31 schreef Miniem het volgende:
[..]
Nah, dat is hetzelfde principe als dat je het in je portemonnee stopt.
[..]
Ik wacht lievermaar hoe noem je zon koord in china?
[ afbeelding ]
update: had je zelf dus ook al gevonden![]()
![]()
Heb voorlopig alleen dat hoesje besteld.quote:Op zondag 18 november 2012 15:40 schreef Downstar het volgende:
[..]
Lanyard denk ik
update: had je zelf dus ook al gevonden
Heb ook nog van die winkelwagenmuntjes liggen met een haakje en een oog waar ik hem aan kan doen.![]()
quote:Op zondag 18 november 2012 15:46 schreef Miniem het volgende:
[..]
Heb voorlopig alleen dat hoesje besteld.
Heb ook nog van die winkelwagenmuntjes liggen met een haakje en een oog waar ik hem aan kan doen.![]()
![]()
![]()
Denk dat je daar nu te laat mee bent,Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
jup, voor mijn broer ledkaarsen, van die 1 cent cable ties en een ijsblokjes vorm(titanic) gekocht.quote:Op zondag 18 november 2012 15:54 schreef Miniem het volgende:
[..]Bestellen jullie ook cadeaus uit China voor de feestdagen?
Laatste vorige week besteld, hopelijk is het voor kerst binnen.MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Ikke wel! Heb al wat kettingen van ebay afgeplukt en laatst dat horloge bij artscow ontworpenquote:Op zondag 18 november 2012 15:54 schreef Miniem het volgende:
![]()
![]()
als je nu nog besteld ben ik idd ook bang dat het niet meer voor kerst gaat aankomen
(althans met freeship methodes dan)
![]()
http://www.ebay.com/sch/i(...)3&LH_PrefLoc=2&rt=ncquote:Op zondag 18 november 2012 15:59 schreef tuut-chips het volgende:
Wil deze wel maar die is goed aan de prijs
succes met zoeken offie er goedkoper tussen staat
of zelf ontwerpen:
http://www.artscow.com/ph(...)i-hardshell-case-848
is wel duurder, maar mogelijk ergens nog wel coupons beschikbaar?
UPDATE: 10OFFORDERS geeft je 10$ aftrek voor orders boven de 10$..
heb de voorwaarden niet gelezen, maar hij is geldig tot 4 december
je zou dus mogelijk een custom case met die flag kunnen maken?
[ Bericht 10% gewijzigd door Downstar op 18-11-2012 17:55:01 ]![]()
'snapshot' of 'retailmenot' voor 5% korting..quote:Op zondag 18 november 2012 17:34 schreef dj_ko het volgende:
Iemand nog kortingscodes voor LT? (kan online zo snel niets vinden)![]()
Thanksquote:Op zondag 18 november 2012 17:36 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
'snapshot' of 'retailmenot' voor 5% korting..![]()
![]()
Zijn er trouwens weer mensen die 26 zaklampen besteld hebben bij http://www.fasttech.com/fasttech-giveaway ?![]()
![]()
Ik gok alleen wesselbraaksma, ik vind het zelf nogal onzinnig en triest. Is gewoon promotie en wat heb je nou aan 26 zaklampen / 26x8 strapsquote:Op zondag 18 november 2012 18:24 schreef AnimeFan het volgende:
Zijn er trouwens weer mensen die 26 zaklampen besteld hebben bij http://www.fasttech.com/fasttech-giveaway ?![]()
![]()
Helemaal mee eens, als een product echt zinnig is dan bestel ik het wel eens 2 maal.quote:Op zondag 18 november 2012 18:34 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Ik gok alleen wesselbraaksma, ik vind het zelf nogal onzinnig en triest. Is gewoon promotie en wat heb je nou aan 26 zaklampen / 26x8 straps
maar 3+ en laat staan 26 vind ik toch maar erg paupig achtig![]()
![]()
Als het goedkoop isquote:Op zondag 18 november 2012 15:54 schreef Miniem het volgende:
![]()
![]()
ik had hem al dm gestuurd dat ie een skeere boy was. zo te zien denk ik er niet alleen zo over.BAM dit is 3KB![]()
inderdaad, ik denk dat het deze was: http://www.focalprice.com(...)_Antiloss_Alarm.htmlquote:Op zondag 18 november 2012 14:55 schreef dramatic het volgende:
Dat ding was pas toch een 1cent deal?jaja, en azo...![]()
idd en dan gewoon zo'n houdertje is prima oplossing voor ov kaartquote:Op zondag 18 november 2012 20:12 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
inderdaad, ik denk dat het deze was: http://www.focalprice.com(...)_Antiloss_Alarm.html
http://www.ebay.com/sch/i(...)tractable+key&_frs=1![]()
Wanneer is die Chinese black friday?Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."![]()
26?quote:Op zondag 18 november 2012 18:24 schreef AnimeFan het volgende:
![]()
![]()
Inderdaad die. Die heb ik toen als centdeal besteld, doet het perfectquote:Op zondag 18 november 2012 20:12 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
inderdaad, ik denk dat het deze was: http://www.focalprice.com(...)_Antiloss_Alarm.html![]()
![]()
Beschermen we wel allemaal onze ogen tegen straling?
http://www.focalprice.com(...)ncy=EUR#.UKk6K6XtiaAOp maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?![]()
Lol Gangnam santaquote:Op zondag 18 november 2012 20:55 schreef nodig het volgende:
DX logo, you gotta be kiddin.
www.dealextreme.com![]()
Allereerste bestelling ooit geplaatst. Bij price angels, een led pig en de awei es800, verder nog die 1cent zaklamp van fasttech.
ben benieuwd wanneer alles binnenkomt.![]()
Dat maakt niet uit, komt vast wel goedquote:Op zondag 18 november 2012 21:05 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Je hebt nu wel besteld in de drukste periode van het jaar, dus het kan wat langer duren![]()
ik heb hier veel meer dan 200 kabels achter bureau, patchpaneel,serverrack, tv kast enz. hangen dus zinloos zijn ze niet.quote:Op zondag 18 november 2012 18:34 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Ik gok alleen wesselbraaksma, ik vind het zelf nogal onzinnig en triest. Is gewoon promotie en wat heb je nou aan 26 zaklampen / 26x8 straps
En van die zaklampen heb ik maar vijf besteldom weg te geven.
![]()
Heb jij dan 5 facebookaccounts?quote:Op zondag 18 november 2012 21:30 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]
ik heb hier veel meer dan 200 kabels achter bureau, patchpaneel,serverrack, tv kast enz. hangen dus zinloos zijn ze niet.
![]()
![]()
1 mijn kant op aubquote:Op zondag 18 november 2012 21:36 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]
ik, twee broetjes en 2 maten van mij
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
DHL shipping i.c.m. een 1 cent deal!quote:Op zondag 18 november 2012 16:00 schreef Downstar het volgende:
als je nu nog besteld ben ik idd ook bang dat het niet meer voor kerst gaat aankomen
![]()
Zal wel moeten als ik ooit die Ramos tablet nog voor kerst wil hebben...
Weet iemand nog een alternatief voor dit? Een vriend wil zoiets hebben (nee, niet voor in de auto)
EDIT: wie zou dit in hemelsnaam willen hebben?![]()
[ Bericht 8% gewijzigd door Iemand91 op 18-11-2012 22:04:08 ]![]()
Ik ga nog een v911 bestellen. Weet iemand of er op het moment eentje goedkoper is dan $35,99?. De goedkoopste die ik op het moment kan vinden.. Elke cent scheelt![]()
![]()
gebruik de 5% korting in de OP
en voor de mensen die deze nog willen:
8%
8% discount for the v949 Expired date: 2012-12-01 Security Code:2a5815
7%
Christmas coupon 7% for orders Expired date: 2012-12-15 Security Code:bgxmasYouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Die gebruikte ik al, dan kom ik op $37,79. Niet de goedkoopste.quote:Op zondag 18 november 2012 21:48 schreef ManageTheAnger het volgende:
gebruik de 5% korting in de OP
en voor de mensen die deze nog willen:
8%
8% discount for the v949 Expired date: 2012-12-01 Security Code:2a5815
7%
Christmas coupon 7% for orders Expired date: 2012-12-15 Security Code:bgxmas![]()
Dan is daar je antwoord.quote:Op zondag 18 november 2012 22:05 schreef CnMaster_ het volgende:
[..]
Die gebruikte ik al, dan kom ik op $37,79. Niet de goedkoopste.
Hij is er niet goedkoper.YouTube
Oke, dan bestel ik hem gewoon waar mijn eerste vandaan komt.quote:Op zondag 18 november 2012 22:06 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dan is daar je antwoord.
Hij is er niet goedkoper.![]()
Check voor de zekerheid www.chinaprices.usquote:Op zondag 18 november 2012 22:07 schreef CnMaster_ het volgende:
[..]
Oke, dan bestel ik hem gewoon waar mijn eerste vandaan komt.
www.banggood.com is over het algemeen het goedkoopsteYouTube
200 kabels? Woon je in de meterkast van een UPCkantoor??quote:Op zondag 18 november 2012 21:30 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]
ik heb hier veel meer dan 200 kabels achter bureau, patchpaneel,serverrack, tv kast enz. hangen dus zinloos zijn ze niet.
![]()
Heb er al eentje besteld net, vertelde het aan een maat. En nu wil hij er ook een.quote:Op zondag 18 november 2012 22:10 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Check voor de zekerheid www.chinaprices.us
www.banggood.com is over het algemeen het goedkoopstequote:Op zondag 18 november 2012 09:45 schreef CnMaster_ het volgende:
Jahoor, weer $35,99 uitgegeven. Dat winkelen in China begint nu echt duur te worden. Ben binnenkort wel de eigenaar van een v911.
![]()
quote:Op zondag 18 november 2012 22:11 schreef marco_sire het volgende:
[..]
200 kabels? Woon je in de meterkast van een UPCkantoor??![]()
![]()
die laatste zou ik wel willen hebben, das namelijk heel knap..quote:Op zondag 18 november 2012 21:43 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
DHL shipping i.c.m. een 1 cent deal!![]()
Zal wel moeten als ik ooit die Ramos tablet nog voor kerst wil hebben...
Weet iemand nog een alternatief voor dit? Een vriend wil zoiets hebben (nee, niet voor in de auto)
[ afbeelding ]
EDIT: wie zou dit in hemelsnaam willen hebben?![]()
[ afbeelding ]
dat je je iphone aan de bovenkan van je hand plaatst, en dat de camera zo door je hand heen foto's kan maken!
wie de fuck heeft dit design gemaakt joh?
![]()
Ekte apple fans hebben een gat in hun hand.quote:Op zondag 18 november 2012 22:58 schreef Downstar het volgende:
[..]
die laatste zou ik wel willen hebben, das namelijk heel knap..
dat je je iphone aan de bovenkan van je hand plaatst, en dat de camera zo door je hand heen foto's kan maken!
Ja.![]()
hahah bazen reactiequote:Op maandag 19 november 2012 00:55 schreef DobbelSteen200 het volgende:
[..]
Ekte apple fans hebben een gat in hun hand.![]()
klopt die hebben zeker een gat in hun hand
![]()
![]()
http://lightake.com/detai(...)_Green___White-59286
hahah wat faal ook
een android logo/poppetje gaan gebruiken als design voor een iphone 5 product?
[ Bericht 8% gewijzigd door Downstar op 19-11-2012 02:48:18 ]![]()
Het is alleen een hoesje, geen handschoen.quote:Op zondag 18 november 2012 22:58 schreef Downstar het volgende:
[..]
die laatste zou ik wel willen hebben, das namelijk heel knap..
Je kan hem gebruiken als nephand en dan stiekem foto's maken![]()
![]()
Bwaaa, te zien waar je besteld lijkt me ;P.quote:Op zondag 18 november 2012 16:00 schreef Downstar het volgende:
Als ze het snel verzonden (Bv. BuyIncoins) kan het wel nog optijd zijn, of net telaat.
Ik reken nu minstens een maand voor een pakketje, maar laatste pakketje (gisteren nog) waren er toch steeds op 14 a 20dagen dushop post!
![]()
lees het nu in de beschrijving op dx ja, wat een faal productquote:Op maandag 19 november 2012 11:58 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Het is alleen een hoesje, geen handschoen.
Je kan hem gebruiken als nephand en dan stiekem foto's maken![]()
![]()
Maak hem dan tenminste nog huidkleurig.quote:Op maandag 19 november 2012 12:38 schreef Downstar het volgende:
[..]
lees het nu in de beschrijving op dx ja, wat een faal product![]()
Ik ben depressief, straks deze maar bestellen om zelfmoord een maand uit te stellen![]()
Het design vind ik mooier dan het lieveheersbeestje gay shit variantEr kan ook nog een speciale camera aangesloten worden maar de resolutie staat er niet bij (dus weet ik genoeg).
De kleine quad bevalt mij prima dus wil ik ook nog een grotere, hup in de zak
De 360 flip werkt trouwens goed Shiz, gewoon in de huiskamer![]()
![]()
je kan een HK post tracking number toch omzetten naar een postnl track en trace? via bellen of twitter![]()
Jup.quote:Op maandag 19 november 2012 13:27 schreef mtchel112 het volgende:
je kan een HK post tracking number toch omzetten naar een postnl track en trace? via bellen of twitterGeen referral hier.![]()
Hahahaha....quote:Op zondag 18 november 2012 22:11 schreef marco_sire het volgende:
[..]
200 kabels? Woon je in de meterkast van een UPCkantoor??![]()
![]()
Heb er iemand mee zien rijden...quote:Op maandag 19 november 2012 12:14 schreef jonasr het volgende:
Welke baas rijdt hier met dit rond?![]()
![]()
[ afbeelding ]
http://www.tinydeal.com/-(...)-46381.html?dp=A0104![]()
![]()
Ik zal m als ik thuis ben Wel.even opzoelen maar het is noh lang geen 1 april hoorquote:Op maandag 19 november 2012 12:05 schreef AnimeFan het volgende:
Weet iemand nog de link naar die pepper spray review video?![]()
![]()
heb ze ook bijna besteld.... Maar is illegaal toch? 175eu bekeuringquote:YouTube
Is niet toegestaan inderdaad.quote:Op maandag 19 november 2012 15:08 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
heb ze ook bijna besteld.... Maar is illegaal toch? 175eu bekeuring![]()
Kom op, meen je dat? Wil je daar nou echt met rondrijden?quote:Op maandag 19 november 2012 15:08 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
heb ze ook bijna besteld.... Maar is illegaal toch? 175eu bekeuring
Wat hebben mensen toch met willen opvallenjohnyy
![]()
![]()
kent geen sarcasmequote:Op maandag 19 november 2012 15:15 schreef jonasr het volgende:
[..]
Kom op, meen je dat? Wil je daar nou echt met rondrijden?
Wat hebben mensen toch met willen opvallenjohnyy
YouTube
Ben Belg voor iets héquote:.
Zo sarcastisch was je opmerking anders toch niet hoor.
En, ik heb toch al zo heel wat johny bakken zien langsrijden![]()
![]()
![]()
Geld toe bij een shop op Aliexpress?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Dat is inderdaad lekker big saven in die storequote:Op maandag 19 november 2012 15:57 schreef RobertNL het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Off-topic: Kwam erachter dat mijn TV bij instellingen op 1024x768 ipv 1360x768 stond terwijl mijn videokaart al ongeveer een half jaar netjes 1360x768 doorvoertTekst is nu veel duidelijker
![]()
![]()
Die gast die ik ermee zag rijden had ook zo'n middelvinger op een veer op de hoedenplank.quote:Op maandag 19 november 2012 15:34 schreef jonasr het volgende:
[..]
Ben Belg voor iets hé.
Zo sarcastisch was je opmerking anders toch niet hoor.
En, ik heb toch al zo heel wat johny bakken zien langsrijden
Verder nog wat foute stickers en een veel te grote uitlaat voor het type auto.![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 16:32 schreef Guul het volgende:
[..]
Die gast die ik ermee zag rijden had ook zo'n middelvinger op een veer op de hoedenplank.
Verder nog wat foute stickers en een veel te grote uitlaat voor het type auto.Als je problemen hebt met mijn auto moet je dat in mijn gezicht zeggen, niet op het internet stoer doenquote:Op maandag 19 november 2012 16:32 schreef Guul het volgende:
[..]
Die gast die ik ermee zag rijden had ook zo'n middelvinger op een veer op de hoedenplank.
Verder nog wat foute stickers en een veel te grote uitlaat voor het type auto.![]()
![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 15:57 schreef RobertNL het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 16:44 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
[..]
Als je problemen hebt met mijn auto moet je dat in mijn gezicht zeggen, niet op het internet stoer doen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Welke bedrijf dan?![]()
![]()
ik heb zo'n android poppetje, ook van een chinashopquote:Op maandag 19 november 2012 02:42 schreef Downstar het volgende:
http://lightake.com/detai(...)_Green___White-59286
hahah wat faal ook
een android logo/poppetje gaan gebruiken als design voor een iphone 5 product?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
There are only 151 Pokémon.![]()
ja maar niet voor je iphone mag ik hopenquote:Op maandag 19 november 2012 19:36 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ik heb zo'n android poppetje, ook van een chinashop![]()
![]()
nah ik ben android aanhanger :pquote:Op maandag 19 november 2012 19:41 schreef Downstar het volgende:
[..]
ja maar niet voor je iphone mag ik hopenThere are only 151 Pokémon.![]()
Geen zelfmoord junge! Met wie moet ik anders mijn ideeën online uitwisselen?quote:Op maandag 19 november 2012 12:45 schreef monkeybrain het volgende:
Ik ben depressief, straks deze maar bestellen om zelfmoord een maand uit te stellen![]()
Er is zoveel om voor te leven, bijvoorbeeld ledpigs! Of, de gedachte dat je een cam onder die quadcopter kan hangen om bij een kleedkamer binnen te vliegen enzo. Liefst bij de meisjeskleedkamer van een basisschool, om vervolgens snel de controller bij de gymleraar in z'n klauwen te drukken.
Waar besteld??quote:Op maandag 19 november 2012 19:36 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ik heb zo'n android poppetje, ook van een chinashop![]()
![]()
volgens mij snap jij t niet helemaalquote:Op maandag 19 november 2012 19:44 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
nah ik ben android aanhanger :p..
waarom zou je als iphone = APPLE gaan lopen met een android( de concurrent)poppetje
?
android![]()
![]()
deze had ik geloof ik
http://www.tinydeal.com/g(...)l-green-p-17114.htmlok dat is wel dom idd als je daarmee zou lopenquote:Op maandag 19 november 2012 20:03 schreef Downstar het volgende:
[..]
volgens mij snap jij t niet helemaal..
waarom zou je als iphone = APPLE gaan lopen met een android( de concurrent)poppetje
?
android![]()
Ahaquote:Op maandag 19 november 2012 20:04 schreef Downstar het volgende:
[..]
http://chinaprices.us?q=android&to=5
genoeg keuze toch voor android poppetjesAndyquote:Op maandag 19 november 2012 20:05 schreef Eenskijken het volgende:
deze had ik geloof ik
http://www.tinydeal.com/g(...)l-green-p-17114.html
[..]
ok dat is wel dom idd als je daarmee zou lopen![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil niet meer dood!!! Ik wil leven!!!quote:Op maandag 19 november 2012 19:57 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Geen zelfmoord junge! Met wie moet ik anders mijn ideeën online uitwisselen?
Er is zoveel om voor te leven, bijvoorbeeld ledpigs! Of, de gedachte dat je een cam onder die quadcopter kan hangen om bij een kleedkamer binnen te vliegen enzo. Liefst bij de meisjeskleedkamer van een basisschool, om vervolgens snel de controller bij de gymleraar in z'n klauwen te drukken.![]()
![]()
was weer leuk thuis komen, in de brievenbus:
- 2 x cable-straps van de 1-cent TinyDeal
- m'n artscow muismatje: was een verassingske voor 't vrouwke en nu net op haar verjaardag geleverd![]()
nu nog wachten op de tablet (TinyDeal; zit al op 't vliegtuig) en nog 2 1-cent deals (3-in-in fluitje-thermometer-kompas van e v e r b u y i n g en de pocket 3w led flashlight van FastTech).
en nu nog uitzoeken welk gsm'eke ik me ga cadeau doen![]()
- Jiayu G3
- Amoi N821
- THL w3+
- of...????
'k wil max. $200 spenderen (vervangen van Samsung Galaxy i5800)...
nog suggesties?![]()
NEO N02-Mquote:Op maandag 19 november 2012 20:29 schreef bartvangils het volgende:
was weer leuk thuis komen, in de brievenbus:
- 2 x cable-straps van de 1-cent TinyDeal
- m'n artscow muismatje: was een verassingske voor 't vrouwke en nu net op haar verjaardag geleverd![]()
nu nog wachten op de tablet (TinyDeal; zit al op 't vliegtuig) en nog 2 1-cent deals (3-in-in fluitje-thermometer-kompas van e v e r b u y i n g en de pocket 3w led flashlight van FastTech).
en nu nog uitzoeken welk gsm'eke ik me ga cadeau doen![]()
- Jiayu G3
- Amoi N821
- THL w3+
- of...????
'k wil max. $200 spenderen (vervangen van Samsung Galaxy i5800)...
nog suggesties?!
![]()
yes, I know.quote:
'k Volg ook het Jiayu- en Chinese Smartphone-topic al een tijdje (ook nog op punt gestaan om de Jiayu bij LT te bestellen; gelukkig uiteindelijk niet gedaan)...
Werkt die nu al volledig zoals je 't wil?![]()
Ik had al een paar topics geleden gevraagd of jullie een goede GoPro snowboard camera vervanger wisten.
Nu kwam ik zelf deze tegen, voor die prijs en video functie lijkt mij dit een zeer goede deal! iemand tips of die meer informatie kan geven?
http://www.sunsky-online.com/view/268640.htm kosten: 70 dollar +-
[ Bericht 18% gewijzigd door pecealo op 19-11-2012 21:00:54 ]![]()
hierquote:Op maandag 19 november 2012 12:05 schreef AnimeFan het volgende:
Weet iemand nog de link naar die pepper spray review video?
lama link dood![]()
Gisteren 2x deze besteld:
http://www.ebay.nl/itm/11(...).l2649#ht_936wt_1163
Heb vorig jaar 2 LED-lampen gekocht, die doen het nog steeds!
Alleen waren deze van een 'merk'. Die waren een stuk duurder.
Dus ben benieuwd hoe deze zijn, want die ik al heb zijn erg goed.![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 00:55 schreef DobbelSteen200 het volgende:
[..]
Ekte apple fans hebben een gat in hun hand.
[ afbeelding ]
Sweet!quote:Op maandag 19 november 2012 12:45 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
De 360 flip werkt trouwens goed Shiz, gewoon in de huiskamer![]()
Ben benieuwd of ik morgen wat op mag halen van het postkantoor.
O.a. een Jiayu G3, nieuwe Shark-watch en Takstar TS-650 verwacht ik nog.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Takstar TS-650 is dus een koptelefoon?quote:Op maandag 19 november 2012 22:00 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[..]![]()
[..]
Sweet!
O.a. een Jiayu G3, nieuwe Shark-watch en Takstar TS-650 verwacht ik nog.![]()
![]()
Dat is een holografische teleporter.
- Ah, je hebt dus toch Google.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Duh,hoeveel is die?quote:Op maandag 19 november 2012 22:13 schreef shiznuts het volgende:
Dat is een holografische teleporter.
- Ah, je hebt dus toch Google.
[ Bericht 1% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 19-11-2012 22:27:01 ]![]()
Heb je je G3 van lightake?quote:Op maandag 19 november 2012 22:00 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[..]![]()
[..]
Sweet!
O.a. een Jiayu G3, nieuwe Shark-watch en Takstar TS-650 verwacht ik nog.
En komt er nog een review van de takstar HD5000?
Ik heb trouwens de HD5000 nog proberen te kopen via een agent die wel paypal had maar dan kwam ik al ver boven de 60 dollar dus ik ga zamark nog maar eens proberen, wordt dat ook te duur dan toch maar een creditcard vinden![]()
![]()
Lightake levert voorlopig niets uit qua Jiayu G3's.quote:Op maandag 19 november 2012 22:35 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]
Heb je je G3 van lightake?
Ik heb trouwens de HD5000 nog proberen te kopen via een agent die wel paypal had maar dan kwam ik al ver boven de 60 dollar dus ik ga zamark nog maar eens proberen, wordt dat ook te duur dan toch maar een creditcard vindenCheck mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Paypal zuigtquote:Op maandag 19 november 2012 22:35 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]
Ik heb trouwens de HD5000 nog proberen te kopen via een agent die wel paypal had maar dan kwam ik al ver boven de 60 dollar dus ik ga zamark nog maar eens proberen, wordt dat ook te duur dan toch maar een creditcard vindenSommige hebben het alquote:Op maandag 19 november 2012 22:40 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Lightake levert voorlopig niets uit qua Jiayu G3's.![]()
![]()
Pfff... lees eens een keertje iets in plaats van dergelijke reacties.
Paypal is een prima systeem, nette methode om te betalen en in het ergste geval eenvoudig je geld nog terug te krijgen. Dat je zelf vind dat het zuigt omdat JIJ het niet gebruikt maakt het niet zo. Paypal is duidelijk een goed geaccepteerde betaalmethode.
Lighttake levert geen G3 uit. Sommige hebben hem wel maar dus NIET via lighttake.
Anyway. Weer wat hdmi kabeltjes binnen en wohooo afgelopen zaterdag de MK802 II. Andere ROM er op gezet en natuurlijk een beetje aangepast. Leuk apparaatje, maar moet eigenlijk altijd op stroom wil je er veel aan hebben. Hij heeft geen accu oid dus kan ook geen tijden onthouden. De wifi werkt als ik hem opstart de eerste 5 minuten ook behoorlijk slecht, daarna gaat hij als een trein. Leuk apparaatje voor als je wil internetten op je tv.![]()
Welke Rom heb je nu op de MK802 staan? Die ik er nu op heb bevalt niet zo (traag). Anders probeer ik wel een reflash.quote:Op maandag 19 november 2012 23:00 schreef Raznov het volgende:
Pfff... lees eens een keertje iets in plaats van dergelijke reacties.
Paypal is een prima systeem, nette methode om te betalen en in het ergste geval eenvoudig je geld nog terug te krijgen. Dat je zelf vind dat het zuigt omdat JIJ het niet gebruikt maakt het niet zo. Paypal is duidelijk een goed geaccepteerde betaalmethode.
Lighttake levert geen G3 uit. Sommige hebben hem wel maar dus NIET via lighttake.
Anyway. Weer wat hdmi kabeltjes binnen en wohooo afgelopen zaterdag de MK802 II. Andere ROM er op gezet en natuurlijk een beetje aangepast. Leuk apparaatje, maar moet eigenlijk altijd op stroom wil je er veel aan hebben. Hij heeft geen accu oid dus kan ook geen tijden onthouden. De wifi werkt als ik hem opstart de eerste 5 minuten ook behoorlijk slecht, daarna gaat hij als een trein. Leuk apparaatje voor als je wil internetten op je tv.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
MK802II1031 heet de Rom. Is voor de MK802 II dus denk niet voor de 1 mocht je die hebben. De eerste paar minuutjes is hij wat traag, alsof hij op gang moet komen. Daarna loopt hij prima!quote:Op maandag 19 november 2012 23:03 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Welke Rom heb je nu op de MK802 staan? Die ik er nu op heb bevalt niet zo (traag). Anders probeer ik wel een reflash.
Ga nog wel eerdaags even zoeken of ik nog wat aanpassingen kan doen aan de build.prop en dergelijke. Moet toch nog wel beter kunnen![]()
![]()
Ik weet niet welke ik hebquote:Op maandag 19 november 2012 23:09 schreef Raznov het volgende:
[..]
MK802II1031 heet de Rom. Is voor de MK802 II dus denk niet voor de 1 mocht je die hebben. De eerste paar minuutjes is hij wat traag, alsof hij op gang moet komen. Daarna loopt hij prima!
Ga nog wel eerdaags even zoeken of ik nog wat aanpassingen kan doen aan de build.prop en dergelijke. Moet toch nog wel beter kunnenheb er 1 van geekbuying maar er staat geen II op (zou wel ene II moeten zijn).
Gewoon even kijken hoeveel ram je hebtquote:Op maandag 19 november 2012 23:18 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ik weet niet welke ik hebheb er 1 van geekbuying maar er staat geen II op (zou wel ene II moeten zijn).
Check ook even http://rikomagic.co.uk/fo(...)6f704c010fc14f1bbb2b
[ Bericht 11% gewijzigd door Raznov op 19-11-2012 23:27:15 ]![]()
->quote:___quote:Product Price: $26.88
Domestic Shipping: $1.6
International Shipping #regairmailnew: $12.18
Commission: $3.25
Total: $43.91Neuh, ik heb de G3 ook via MisterTao.quote:Op maandag 19 november 2012 22:35 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]
Ik heb trouwens de HD5000 nog proberen te kopen via een agent die wel paypal had maar dan kwam ik al ver boven de 60 dollar dus ik ga zamark nog maar eens proberen, wordt dat ook te duur dan toch maar een creditcard vindenWas op die manier lekker goedkoop. Lightake-feestje ging niet door, dus voor iets van 185 usd geloof ik wat duurder, maar daarvoor wel verkrijgbaar. HD5000 moet ik wat beter testen. Ben veel te veel van huis/te druk.
Wil 'em in een trio-review gooien met de HI1500 die ik al heb en de TS-650 die nog komen zal.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Mijn Galaxy S2 is een maand geleden gestolen, zit nu met een Galaxy Gio opgescheept maar dat is niet veel. Zou een mooie review van die G3 wel waarderen
Dan laat ik hem misschien ook deze kant op komen!
EDIT: Maar zit er nou alleen 3g op? Of ook H of H+ netwerken?![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 23:59 schreef DarkNoize het volgende:
Mijn Galaxy S2 is een maand geleden gestolen, zit nu met een Galaxy Gio opgescheept maar dat is niet veel. Zou een mooie review van die G3 wel waarderen
Dan laat ik hem misschien ook deze kant op komen!
EDIT: Maar zit er nou alleen 3g op? Of ook H of H+ netwerken?Voor smartphones:
› DIG / Chinese Smartphones #7 - Wie gaat er een quadcore bestellen?
› DIG / [Jiayu] G3 #15 - DHL doet niet moeilijk, RecoveryMode ook nietMTK6577 doet aan dualSIM met een GSM- en een WCDMA-compatible SIM-slot (wat heel tof is).quote:The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Wat heel tof isquote:Op dinsdag 20 november 2012 00:35 schreef shiznuts het volgende:
[..]Voor smartphones:
› DIG / Chinese Smartphones #7 - Wie gaat er een quadcore bestellen?
› DIG / [Jiayu] G3 #15 - DHL doet niet moeilijk, RecoveryMode ook niet
[..]
MTK6577 doet aan dualSIM met een GSM- en een WCDMA-compatible SIM-slot.![]()
![]()
Als je al bekend was bij MisterTao kun je een korte tijd profiteren van 0% commissie.
Is wel kek natuurlijk.quote:- Only customers with order history before Nov 20th, 2012 will be permitted
to participate.
- In order to get 0% commission, your orders first payment must take
place between November 20th and December 4th , 2012 (GMT +8).
- This promotion begins on Nov 20th, 2012 (GMT+8)The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Wie de sansa clip nog niet heeft;
straks als "Black-deal";
http://www.amazon.co.uk/gp/product/B002NX0ME6/ref=gb1h_img_c-1_0267_ACW2ITY7YL4ZE?smid=A3P5ROKL5A1OLE&pf_rd_m=A3P5ROKL5A1OLE&pf_rd_t=101&pf_rd_s=center-1&pf_rd_r=1JWXCME2VC60JVG5MHSC&pf_rd_i=350613011&pf_rd_p=344320267
Haha de postbode gaat blij zijn![]()
.
16pakjes onderweg, werken op eindejaar post![]()
.
En nog 3x Ibood pakje & 2x Amazone (en wie weet black-week nog tot vrijdag)
[ Bericht 38% gewijzigd door jonasr op 20-11-2012 13:01:47 ]![]()
Is die zo goed dan?quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:11 schreef jonasr het volgende:
Wie de sansa clip nog niet heeft;
straks als "Black-deal";
http://www.amazon.co.uk/gp/product/B002NX0ME6/ref=gb1h_img_c-1_0267_ACW2ITY7YL4ZE?smid=A3P5ROKL5A1OLE&pf_rd_m=A3P5ROKL5A1OLE&pf_rd_t=101&pf_rd_s=center-1&pf_rd_r=1JWXCME2VC60JVG5MHSC&pf_rd_i=350613011&pf_rd_p=344320267
Haha de postbode gaat blij zijn![]()
.
16pakjes onderweg, werken op eindejaar post![]()
.
En nog 3x Ibood pakje & 2x Amazone (en wie weet black-week nog tot vrijdag)
![]()
Straks komen twee android tv sticks binnen, MK802 en UG802, ben benieuwd welke beter is.Geen referral hier.![]()
http://www.tinydeal.com/g(...)h-drive-p-72665.htmlquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:24 schreef davedavy het volgende:
Ik zie me hier al mee zitten.![]()
Iemand die wat opvalt aan het DX logo trouwens?
@Sansa Clip is gewoon 1 vd betere mp3 met opties voor goede equalizer (rockbox ofz)![]()
OMGOMGOMG nu in eenvandaag, item over die laserpennen.
Dat kunnen alleen die chinese high power troep zijn, welke fokker heeft naar een piloot geschenen? ^^There are only 151 Pokémon.![]()
whehe hun redactie koopt ook pennen, maar moet invoerbelasting betalen.
falers![]()
Link?quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:26 schreef Eenskijken het volgende:
OMGOMGOMG nu in eenvandaag, item over die laserpennen.
Dat kunnen alleen die chinese high power troep zijn, welke fokker heeft naar een piloot geschenen? ^^![]()
![]()
Welke Kanen's zijn dat dan?quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:34 schreef monkeybrain het volgende:
Stuntprijs, hele dure Kanen oordoppen![]()
http://www.fietskortingen.nl/![]()
Ik heb net mijn MK808 besteldquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:37 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Straks komen twee android tv sticks binnen, MK802 en UG802, ben benieuwd welke beter is.![]()
Waar is trouwens de reviews topic??Kan het niet vinden.![]()
![]()
GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopicquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:57 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik heb net mijn MK808 besteld![]()
Waar is trouwens de reviews topic??Kan het niet vinden.![]()
Dankquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:01 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic![]()
![]()
![]()
![]()
Touchscreen handschoenen vandaag binnen gekregen
Wel beetje aan de kleine kant...
Gister het Weijleer horloge binnen gekregen.![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:28 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1306650Dank
![]()
Klopt, die had 'vroeger' wel gevlochten draad. Zie dat hij op DX dat nog wel heeft.
Kan misschien dan ook kijken naar deze
http://dx.com/p/trendy-st(...)1&t=1&s=51481&u=3396
Zal wel een opvolger zijn o.i.d. (maar in hoeverre deze beter is weet ik ook niet, de houten dopjes waren de voorgangers ook beter toen)
![]()
Niets hoeven bijbetalen voor m'n 2 sticks.
Nu even kijken welke het beste bevalt als cadeau voor m'n vader.Geen referral hier.![]()
Door op MisterTao te berekenen wat 'ie kost?quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:08 schreef wesselbraaksma het volgende:
Vandaag even op zarmark gekeken, maar hoe kan ik berekenen wat ik voor mijn HD5000 Ga betalen?
Ik heb het via MisterTao gedaan omdat ik dan gewoon telkens een nieuwe account aanmaak en in aanmerking kom voor een first deposit bonus van 10%.En heb je recommenderkorting (en tijdelijk als je er al eens besteld hebt en voor 4 december ofzo een 1st pay doorvoert 0% commissie)). Zarmark heb je geloof ik geen bonus en korting. Dus dan zou ik zeggen, kijk wat het bij MisterTao kost en reken de volle mep die daar uitkomt als bedrag dat Zarmark vragen zal? Je kunt er wel een linkje droppen, maar dat berekent alleen itemprice+locale verzendkosten meen ik. En anders ff contact opnemen met ze. Da's wel zo makkelijk.
neNet op internet op een ander forum deze site gevonden go2tao.com, als ik een HD5000 neem van 196 Yuan (bijna elke) komt dat op 32usd en daarover maar 12 dollar shipping! lijkt me zeer netjes, en ze accepteren ook nog eens paypal.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:40 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Door op MisterTao te berekenen wat 'ie kost?
Ik heb het via MisterTao gedaan omdat ik dan gewoon telkens een nieuwe account aanmaak en in aanmerking kom voor een first deposit bonus van 10%.En heb je recommenderkorting (en tijdelijk als je er al eens besteld hebt en voor 4 december ofzo een 1st pay doorvoert 0% commissie)). Zarmark heb je geloof ik geen bonus en korting. Dus dan zou ik zeggen, kijk wat het bij MisterTao kost en reken de volle mep die daar uitkomt als bedrag dat Zarmark vragen zal? Je kunt er wel een linkje droppen, maar dat berekent alleen itemprice+locale verzendkosten meen ik. En anders ff contact opnemen met ze. Da's wel zo makkelijk.
Ik denk dat ik mijn vervanger voor Mistertao gevonden heb![]()
![]()
Keep us posted met hoe dat wil.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:43 schreef wesselbraaksma het volgende:
ne
[..]
Net op internet op een ander forum deze site gevonden go2tao.com, als ik een HD5000 neem van 196 Yuan (bijna elke) komt dat op 32usd en daarover maar 12 dollar shipping! lijkt me zeer netjes, en ze accepteren ook nog eens paypal.
Ik denk dat ik mijn vervanger voor Mistertao gevonden heb
Zal 'em zo nog eens even opzetten, ik heb 'em misschien maar 10 minuten gebruikt nog. Ik heb ook al tijdens de Black Friday week op Amazon alweer twee headphones besteld, die zijn al onderweg.
Too much gear, not enough time/ears to use it all.
Lastig hè. We waren natuurlijk ook niet zo slim om dat in de OpeningsPost te zetten.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:03 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Eindelijk dit topic gevonden,kost me hele dag om te zoeken
Oh wacht... toch wel.quote:Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijkThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Mocht iemand interesse hebben, ik heb tegen kostprijs een UG802 te koop. De MK802 voldoet aan mijn eisen.
Ik heb er 36,96 euro voor betaald, dus voor 43,71 incl. verzending is hij te koop.Geen referral hier.![]()
Ik heb het overheen gelezen,laatste reactie was dan ook 13 novemberquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:27 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Lastig hè. We waren natuurlijk ook niet zo slim om dat in de OpeningsPost te zetten.
Oh wacht... toch wel.
[..]Laat zien!!quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:27 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Mocht iemand interesse hebben, ik heb tegen kostprijs een UG802 te koop. De MK802 voldoet aan mijn eisen.
Ik heb er 36,96 euro voor betaald, dus voor 43,71 incl. verzending is hij te koop.![]()
![]()
http://www.aliexpress.com(...)z-4GB/657424405.htmlquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:27 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik heb het overheen gelezen,laatste reactie was dan ook 13 november
[..]
Laat zien!!Geen referral hier.![]()
Android 4.0.4 en 4 GiB nand flash,dan maar op deze wachtenquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:30 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
http://www.aliexpress.com(...)z-4GB/657424405.html![]()
![]()
China/Hong Kong Post?quote:Op woensdag 21 november 2012 00:10 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Vandaag ook een pakketje van half september gekregen.
![]()
![]()
Non-China heads-up. Deze week is Black Friday-week op Amazon.co.uk .
Morgen (of eigenlijk: vandaag) komen o.a. X-mini speakers voorbij.
We halen hier altijd wel van die speakertjestroep uit China, maar dat is niet echt wat. X-mini's zijn zo'n beetje de beste capsules out there. FYI dus.
Ook Clip Zips gaan voorbijkomen (11AM UK Local time)! www.rockbox.org compatible! Just sayin'.
› http://www.amazon.co.uk/d(...)=UTF8&node=350613011The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Jammer dat Amazon en Paypal bitches zijnquote:Op woensdag 21 november 2012 01:20 schreef shiznuts het volgende:
Non-China heads-up. Deze week is Black Friday-week op Amazon.co.uk .
Morgen (of eigenlijk: vandaag) komen o.a. X-mini speakers voorbij.
We halen hier altijd wel van die speakertjestroep uit China, maar dat is niet echt wat. X-mini's zijn zo'n beetje de beste capsules out there. FYI dus.
Ook Clip Zips gaan voorbijkomen (11AM UK Local time)! www.rockbox.org compatible! Just sayin'.
› http://www.amazon.co.uk/d(...)=UTF8&node=350613011![]()
![]()
Gelukkig ben ik gewoon baas met m'n VISA Goldcard én Paypal (via CC). Full options.
No no, no no no no, no no no no, no no there's no limit.
iDEAL.Dat heb ik niet eens.
Fixedquote:Op woensdag 21 november 2012 01:26 schreef shiznuts het volgende:
Gelukkig ben ik gewoon baas met m'n VISA Goldcard én Paypal (via CC). Full options.
No no, no no no no, no no no no, no no there's no limit.
iDEAL.Dat kan ik niet eens.
![]()
![]()
Even wat erbij betaald,voor mijn MK808![]()
Ik heb gevraagdKreeg als antwoordquote:20 Nov 2012 09:36 (GMT -7)
Can you add the RJ-45 adapter?Die van mij(antwoord 2) was dusquote:20 Nov 2012 18:00 (GMT -7)
hi friend,
ye, we can add RJ45 adapter in this order, but that is not free, you need to pay it, just add 5 USD is OK.
we will send you this RJ45 Adapter. or send you another one with a short cable about 15cm long.
--------------------------------------------------------
1.You can make the additional payment here
2.please choose amount as 5 pcs, that = 5 USD. and when you make it, please leave a message like this: "additional payment for order ***** for the wired/cordless RJ45 adapter".
please choose wired, or cordless. then we will send to you together in this order.
waiting for your reply, many thanks.
best regards,
Steven Gui
Shenzhen Value in Action Technology Co.,Ltd.Ik heb nog 2 van zulke berichten(eerste en tweede eigenlijk,18:22 en 18:26),had niet door dat ze nog worden bewaard in je all/current orders link(als je nog niet hebt betaald/een pagina terug gaat).Handig voor volgende keer(20 dagen betaal tijd)quote:Order Date:20 Nov 2012 18:29
Message to Supplier: Extra/additional payment for order ***** for the wired USB2.0 RJ45 LAN adapter(CN102429)(5$ betaald)![]()
weer wat geleerd
[ Bericht 3% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 21-11-2012 04:20:57 ]![]()
Kan banggood niet in OP?
Heb daar eens gekeken, leuk aanbod, dikwijls zelfs gelijkaardige prijs met buyincoins (EN ze hebben steeds een 5%-OFF coupon)![]()
SPOILER: Banggood geeft 5% korting op het hele assortiment1quote:Op woensdag 21 november 2012 11:37 schreef jonasr het volgende:
Kan banggood niet in OP?
Heb daar eens gekeken, leuk aanbod, dikwijls zelfs gelijkaardige prijs met buyincoins (EN ze hebben steeds een 5%-OFF coupon)
;-)YouTube
-.-". Wat voor een domme reply is dit nou weer. Geef ik toch ook gewoon aan, met die 5% die ze steeds geven zijn ze dikwijls goedkoper als buyincoins, dus ze verdienen wel een plekje.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:41 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
SPOILER: Banggood geeft 5% korting op het hele assortiment1
;-)
+ Coupon FOK - chinabuye.com - werkt niet meer.![]()
Dat is hun plek...quote:Op woensdag 21 november 2012 11:47 schreef jonasr het volgende:
[..]
-.-". Wat voor een domme reply is dit nou weer. Geef ik toch ook gewoon aan, met die 5% die ze steeds geven zijn ze dikwijls goedkoper als buyincoins, dus ze verdienen wel een plekje.
+ Coupon FOK - chinabuye.com - werkt niet meer.YouTube
Ben nog altijd aan het brainstormen over een nieuwe OP, die korter, bondiger en duidelijker is.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:37 schreef jonasr het volgende:
Kan banggood niet in OP?
Heb daar eens gekeken, leuk aanbod, dikwijls zelfs gelijkaardige prijs met buyincoins (EN ze hebben steeds een 5%-OFF coupon)
Probeersel voor een nieuwe header had ik alvast wel gemaakt een tijdje geleden:
Vond 'em wel ok. Nu de rest nog. Ff alle shops op de schop nemen en nieuwe toevoegen idd.
Hebben jullie de laatste tijd nog tablet gescoord?
Welke zijn nu echt hun geld dubbel en dwars waard?![]()
Voor tablets bitte hier wezen:quote:Op woensdag 21 november 2012 12:26 schreef Guul het volgende:
Hebben jullie de laatste tijd nog tablet gescoord?
Welke zijn nu echt hun geld dubbel en dwars waard?
› DIG / Android tablet discussie topic #30 Met op 1.7GHz geklokte A15 cores.
› www.slatedroid.comThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Sorry, dom...quote:Op woensdag 21 november 2012 12:30 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Voor tablets bitte hier wezen:
› DIG / Android tablet discussie topic #30 Met op 1.7GHz geklokte A15 cores.
› www.slatedroid.com
Moet ook niet hier lopen neuzen terwijl ik vol aan het werk en aan de telefoon zit...![]()
![]()
Goed ideequote:Op woensdag 21 november 2012 12:18 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ben nog altijd aan het brainstormen over een nieuwe OP, die korter, bondiger en duidelijker is.
[ afbeelding ]
Vond 'em wel ok. Nu de rest nog. Ff alle shops op de schop nemen en nieuwe toevoegen idd.![]()
Moeilijk lezen!!quote:Op woensdag 21 november 2012 13:08 schreef Guul het volgende:
[..]
Sorry, dom...
Moet ook niet hier lopen neuzen terwijl ik vol aan het werk en aan de telefoon zit...![]()
![]()
Zo!, dat ziet er goed uit.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:18 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ben nog altijd aan het brainstormen over een nieuwe OP, die korter, bondiger en duidelijker is.
[ afbeelding ]
Vond 'em wel ok. Nu de rest nog. Ff alle shops op de schop nemen en nieuwe toevoegen idd.
De schaar kan wat mij betreft ook wel door het aantal shops in de OP
Ik mis er vaak nog 1 of twee, maar:
- Pandawill
- Buyincoins
-Lightake
- Tinydeal
- DX (mag ook geschrapt)
- Banggood
- Geekbuying
- PriceAngels
- Tomtop
- Aliexpress
- Focalprice
- ********** (mag evt ook geschrapt)
- Dinodirect
- VANCL
De rest van de shops in de op kwamen eigenlijk niet meer langs.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Wat zeurt iedereen hier toch altijd over DX? Ik heb er nog nooit een slechte ervaring mee gehad, laatste bestelling van DX.com was ook binnen twee weken binnen.Don't let my username fool you...![]()
Ik moet er toch altijd wel minstens een maand op wachten, als iets al op voorraad is.Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?![]()
Ik zou DX en everb.uying toch laten stan hoor ;p.
Sommige mensen gaan daar nog wel degelijk langs ;D.
Banggood zou ik er zeker bij zetten, heb paar dagen geleden hun website eens uitgespit & vergeleken, goede prijzen, mooi aanbod.
Coupons vernieuwen? Die van mp4nation is ook verlopen, lijkt me ook wel interessant om daar een FOK coupon te hebben.![]()
Had een Arduino programmer + accessoires besteld, was binnen een dag al verzonden.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:33 schreef LKVBHD het volgende:
Ik moet er toch altijd wel minstens een maand op wachten, als iets al op voorraad is.Don't let my username fool you...![]()
Enige voordeel is het assortiment.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:32 schreef Metalfreak het volgende:
Wat zeurt iedereen hier toch altijd over DX? Ik heb er nog nooit een slechte ervaring mee gehad, laatste bestelling van DX.com was ook binnen twee weken binnen.
Ze hebben de meeste dingen inderdaad nu op een rijtje maar mij zijn ze kwijt. Na het Lucky bag fiasco en de order waarmee ze me daarna nogmaal genaaid hebben.
Daarnaast zijn de meeste prijzen daar ook nog te hoog ook.Moet ookquote:Op woensdag 21 november 2012 13:33 schreef jonasr het volgende:
Ik zou DX en everb.uying toch laten stan hoor ;p.
Sommige mensen gaan daar nog wel degelijk langs ;D., maar door de ervaring met die shops kunnen ze er wmbt direct uit.
EB is helemaal onmogelijk met Costumer service. Is er iets van 10 dollar stuk. Was geplet door te slechte verpakking. Geven ze een coupon van $1.50
! Heb veel nette berichtjes gestuurd maar het hielp gewoon niet.
Eensquote:Banggood zou ik er zeker bij zetten, heb paar dagen geleden hun website eens uitgespit & vergeleken, goede prijzen, mooi aanbod.
Coupons vernieuwen? Die van mp4nation is ook verlopen, lijkt me ook wel interessant om daar een FOK coupon te hebben., daarom stond hij (samen met geekbuying) al tussen de lijst
woohoo, mijn horloge doos van ebay is binnen![]()
Zal vast niet moeilijk zijn welke horloges uit China komen![]()
I are Baboon![]()
Folex rechts onderin...quote:Op woensdag 21 november 2012 14:57 schreef pindaplukker het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Die links boven heb ik ook wel eens voorbij zien komen, is dat wat?YouTube
Een hele doos vol!!quote:Op woensdag 21 november 2012 14:57 schreef pindaplukker het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Haha netjes, wel 3x led-watch maar in verschillende kleuren?quote:Op woensdag 21 november 2012 14:57 schreef pindaplukker het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Dat is een mickey mouse horlogequote:Op woensdag 21 november 2012 15:07 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Folex rechts onderin...![]()
Die links boven heb ik ook wel eens voorbij zien komen, is dat wat?
Zwart, antraciet, en wit idd. de antraciet heeft blauwe leds ipv rode.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:13 schreef jonasr het volgende:
[..]
Haha netjes, wel 3x led-watch maar in verschillende kleuren?
3 jaar terug waren ze nog "hip"![]()
I are Baboon![]()
Die Diesel buiten de doos is echt......denk ik. Heb em in het zwart: tijdloos!quote:Op woensdag 21 november 2012 14:57 schreef pindaplukker het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Klopt, het puma en sony horloge zijn ook echt, rest is uit chinaquote:Op woensdag 21 november 2012 15:27 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Die Diesel buiten de doos is echt......denk ik. Heb em in het zwart: tijdloos!
Laatste tijd maar weinig leuke horloges uit china
I are Baboon![]()
ah scherpquote:Op woensdag 21 november 2012 15:42 schreef Goddelijker het volgende:
Oozoo horloge komt ook uit China?, geen idee eigenlijk, die heb ik via ebay gekocht.
I are Baboon![]()
30/40 euro, dus lijkt mij toch wel een flinke marge op zitten.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:47 schreef Guul het volgende:
Oozoo zal niet nagemaakt worden lijkt me... Zijn zelfs in NL goedkoop.
Zeker omdat ze 'spat waterdicht' zijn.
* Goddelijker van de week één gekocht heeft.![]()
Mochten er nog leden van een mafia hier zitten:
http://www.ebay.com/itm/I(...)sd%3D261126422229%26
Vind goud zelf te patserig, zou het zelf alleen dragen als ik een stuk ouder ben![]()
![]()
Net nieuwe data-link voor de hexa gekocht (nog even voordat korting afgelopen is); beter dan wat ik hiervoor had besteld (maar wat nooit is bezorgd, wel geld terug) en kost nog minder):
Ik denk dat ik dit ook nog wel een keer ga bestellen. Huidige 'landing gear' is niet erg stevig, maar met de betere board die ik nu heb hoeft deze hopelijk ook minder klappen op te vangen. Onderstaande staat alleen wel beter...
Oh, en pas was hier iemand die voor weinig zo'n Cree XML fietslamp had besteld; die dingen zijn goedkoop geworden, hier bijvoorbeeld: ¤20 maar!![]()
Ik kan dus op dit moment weer wat pakketjes verwachten; bovenstaande data-link, LiPo-alarm, bende props, adapter, battery-strap.![]()
Fok doet raar op Internet Explorer, emoticons zijn weg (maar niet als je je bericht edit)
[ Bericht 5% gewijzigd door Iemand91 op 21-11-2012 16:23:02 ]![]()
http://www.dealdigger.nl/(...)4n_aid=6477&_df=true
List price:quote:Op woensdag 21 november 2012 16:13 schreef nodig het volgende:
Mochten er nog leden van een mafia hier zitten:
http://www.ebay.com/itm/I(...)sd%3D261126422229%26
Vind goud zelf te patserig, zou het zelf alleen dragen als ik een stuk ouder ben
$495.00 What does this price mean?
You save:
$445.01 (89%)
Now:
US $49.99
Yeah Right![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben eigenlijk op zoek naar een klein toetsenbordje mét touchpad erop. Ben ze op DX en eBay al wel tegen gekomen maar nou niet tegen een prijs waarvoor je hem daar zou kopen. Iemand ooit eens naar zoiets gekeken en iets leuks gevonden?Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.![]()
Ik adviseer een orange peel reflector, dan ga je meer licht spreiden en krijg je minder hotspot/ringen effect. Voor deze prijs krijg je waarschijnlijk recycle batterijen uit oude laptops... of ben ik nu te negatief bezigquote:Op woensdag 21 november 2012 16:13 schreef Iemand91 het volgende:
Oh, en pas was hier iemand die voor weinig zo'n Cree XML fietslamp had besteld; die dingen zijn goedkoop geworden, hier bijvoorbeeld: ¤20 maar!![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Welke HDMI kabel moet ik nou gebruiken voor mijn tablets?een mini of micro?
[ Bericht 20% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 21-11-2012 16:56:26 ]![]()
Jouw tablets zijn macro usbquote:Op woensdag 21 november 2012 16:41 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Welke HDMI kabel moet ik nou gebruiken voor mijn tablets?een mini of micro?![]()
![]()
Als mensen nog een Tmart coupon willen gebruiken... Voor 15% korting op het hele assortiment kun je even de code 'TMARTFANS' gebruiken.
Heeft iemand nog goede ervaringen met eForChina? Wil er een horloge bestellen.![]()
Ik heb 'm niet besteld hoor, ik heb zoiets op m'n fiets zitten:quote:Op woensdag 21 november 2012 16:40 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik adviseer een orange peel reflector, dan ga je meer licht spreiden en krijg je minder hotspot/ringen effect. Voor deze prijs krijg je waarschijnlijk recycle batterijen uit oude laptops... of ben ik nu te negatief bezig![]()
![]()
![]()
Prima! Gaat best snel...quote:Op woensdag 21 november 2012 16:43 schreef CnMaster_ het volgende:
Als mensen nog een Tmart coupon willen gebruiken... Voor 15% korting op het hele assortiment kun je even de code 'TMARTFANS' gebruiken.
Heeft iemand nog goede ervaringen met eForChina? Wil er een horloge bestellen.
Welk horloge wil je bestellen?![]()
Dat mag ik van een paar mensen hier niet bespreken zegmaar.......quote:Op woensdag 21 november 2012 16:46 schreef Guul het volgende:
[..]
Prima! Gaat best snel...
Welk horloge wil je bestellen?![]()
Loserquote:Op woensdag 21 november 2012 16:46 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik heb 'm niet besteld hoor, ik heb zoiets op m'n fiets zitten:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Orange peel?quote:Op woensdag 21 november 2012 16:40 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik adviseer een orange peel reflector, dan ga je meer licht spreiden en krijg je minder hotspot/ringen effect. Voor deze prijs krijg je waarschijnlijk recycle batterijen uit oude laptops... of ben ik nu te negatief bezig![]()
Die batterijen zijn inderdaad vast crap. Ach voor dat geld kan ik een gokje wagen toch
? Of zijn die anderen niet veel duurder?
Dacht dat het een gewoon een soort DHgate / Aliexpress wasquote:Op woensdag 21 november 2012 16:43 schreef CnMaster_ het volgende:
Heeft iemand nog goede ervaringen met eForChina? Wil er een horloge bestellen.Ook niet via DMquote:
Orange peel, dan is de reflector geen spiegel maar een soort sinaasappelschil structuur.quote:Op woensdag 21 november 2012 17:29 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Orange peel?
Die batterijen zijn inderdaad vast crap. Ach voor dat geld kan ik een gokje wagen toch
Deze waren een tijd terug iets van 40/50 euro. De goeie zoals Magicshine kosten 80 euro. Het prijsverschil zit vooral in de accu omdat ze waterdicht zijn en waarschijnlijk betere cellen gebruiken.
Je kunt nog altijd een losse accupack kopen of zelf een paar betere 18650 erin zetten.
Als het niet goed werkt claimenIk zal binnenkort een review geven want de mijne moet toch bijna binnenkomen
![]()
![]()
Zeg. Dat is niet aardig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 21 november 2012 17:51 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Orange peel, dan is de reflector geen spiegel maar een soort sinaasappelschil structuur.
Deze waren een tijd terug iets van 40/50 euro. De goeie zoals Magicshine kosten 80 euro. Het prijsverschil zit vooral in de accu omdat ze waterdicht zijn en waarschijnlijk betere cellen gebruiken.
Je kunt nog altijd een losse accupack kopen of zelf een paar betere 18650 erin zetten.
Als het niet goed werkt claimenIk zal binnenkort een review geven want de mijne moet toch bijna binnenkomen
Dit is een verse met een vaste accu. Op Ebay staan voor een paar dollar minder een versie waar je inderdaad 2 18650 batterijen in moet doen. Kan een optie zijn.quote:Op woensdag 21 november 2012 17:29 schreef RobertNL het volgende:
Orange peel?
[ Bericht 2% gewijzigd door Iemand91 op 21-11-2012 18:45:27 ]![]()
quote:Op woensdag 21 november 2012 18:13 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Zeg. Dat is niet aardig.
Even de soldeerbout laten roken en vervolgens er een krimpkous omheen doen. Losse batterijenhouders zijn voor mietjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
[..]
Dit is een verse met een vaste accu. Op Ebay staan voor een paar dollar minder een versie waar je inderdaad 2 18650 batterijen in moet doen. Kan een optie zijn.![]()
Ik heb de 1 cent deal binnen, 10 stuks genomen![]()
![]()
![]()
En terecht. Vage bami eters geven vaak genoeg niet de goeie verloopjes erbij. This 'll teach em.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:06 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Even de soldeerbout laten roken en vervolgens er een krimpkous omheen doen. Losse batterijenhouders zijn voor mietjes![]()
[ afbeelding ]
@Shiz, mooie pic voor in de op denk ik zo.
lekker, van altijd kopen.
Gister pakketje aangekomen in Nederland.... de 15e was het verstuurd vanaf hun (das maar 5 dagen)
ware het niet, dat ik het al 30 oktober betaald heb.
15 days till shipping... dat vind ik wel errug langzaam.YouTube
http://www.pandawill.com/activity-sales
Niet veel beschikbaar maar zie wel dat dit aardige kortingen zijn, novo10 hero normaal goedkoopst voor 200 dollar bij buyincoins via chinaprices.eu
Zijn trouwens happy hours, ik noem het meer sleepy hours.![]()
Wanneer was die 1 cent dealquote:Op woensdag 21 november 2012 20:06 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Even de soldeerbout laten roken en vervolgens er een krimpkous omheen doen. Losse batterijenhouders zijn voor mietjes![]()
[ afbeelding ]?
Heb ik gemist denk ik..![]()
Hier die nieuwe quadcopter die in mijn boekje stond:
En heb deze 6ch WLtoys heli ook nog nooit gezien![]()
![]()
![]()
Die onderin links van het midden met de bruine band van welk 'merk'is die?quote:Op woensdag 21 november 2012 14:57 schreef pindaplukker het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Wat kun je daar eigenlijk mee...?quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:08 schreef CnMaster_ het volgende:
Één van de bestelde NeoCubes is al aangekomen. Lightake is snel dit keer.![]()
Opklikken, lezen, tikken op google, mond houden want er mag niet over gepraat worden. Moeilijk toch?quote:Op woensdag 21 november 2012 21:03 schreef Mustang24 het volgende:
[..]
Die onderin links van het midden met de bruine band van welk 'merk'is die?![]()
De v911 helikopter is binnen van banggoodNetjes verpakt en zonder douane kosten aangekomen dus. Alleen wel lastig dat ding onder controle te krijgen
.
![]()
Lekker handigquote:Op woensdag 21 november 2012 20:06 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Kijk maar uit... je zal niet de eerste zijn in dit topic die hem rond dit tijdstip naar de kloten helpt....quote:Op woensdag 21 november 2012 21:31 schreef rene90 het volgende:
De v911 helikopter is binnen van banggoodNetjes verpakt en zonder douane kosten aangekomen dus. Alleen wel lastig dat ding onder controle te krijgen
.
Wat stond er aangegeven op het douane plaatje?
edit:
Zou een chinashop, of een willekeurige leverancier op een zwarte lijst bij de douane kunnen komen te staan? Bijvoorbeeld met replica spul of met andere illegale dingen zoals boksbeugels en wapens?
Ben nergens mee bezig, maar vroeg het me gewoon af.... er moet toch wel een soort van controle mechanisme op zitten?
Aangezien we hier altijd praten over niet te peilen kosten die wel of niet betaald moeten worden... vandaar dat ik het mij afvroeg.
[ Bericht 19% gewijzigd door ManageTheAnger op 21-11-2012 21:43:13 ]YouTube
Gift, 8 dollar, electronicsquote:Op woensdag 21 november 2012 21:34 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Kijk maar uit... je zal niet de eerste zijn in dit topic die hem rond dit tijdstip naar de kloten helpt....
Wat stond er aangegeven op het douane plaatje?![]()
![]()
quote:
YouTube
50% OFF
7-inch Tablet Ainol Novo7 Fire Flame Android Dual Core 1.5GHzBluetooth Dual Camera HDMI 1280 x 800
26 Nov: US $83.00 / pieces
Add to Wish List
Had shiz dat ding niet?
83 dollar... voor die tablet op maandag... volgens mij is dat goedkoop!
(jaja wrong topic, I don't care)YouTube
Kijk even 4 posts boven jequote:Op woensdag 21 november 2012 21:55 schreef ManageTheAnger het volgende:
50% OFF
7-inch Tablet Ainol Novo7 Fire Flame Android Dual Core 1.5GHzBluetooth Dual Camera HDMI 1280 x 800
26 Nov: US $83.00 / pieces
Add to Wish List
Had shiz dat ding niet?
83 dollar... voor die tablet op maandag... volgens mij is dat goedkoop!
(jaja wrong topic, I don't care)![]()
![]()
I know... maar ik had die gekopieerd en geplakt... want vroeg me af of dit de tab is die shiz heeft...quote:Op woensdag 21 november 2012 21:58 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Kijk even 4 posts boven je
want volgens mij zijn die normaal vele malen duurder (duh 50% korting) maar dan nog.
Andere vraag..... een rolex movement... die slide dus als het ware en tikt niet (de seconde wijzer)
Iemand die een chinees, of andere horloges weet die dat ook doen? Ik hoef namelijk geen replica, of een look a like, of een rolex...
maar ik vind die movement wel ontzettend mooi.
Nou heb ik al wat lopen googlen, en kwam ik een aantal namen tegen... maar niets wat daadwerkelijk bevestigt dat er een soort van "slide" movement in zit.
Anyone?
edit:
http://www.ebay.com/itm/P(...)&hash=item2ec191909c
Are you serious
YouTube
mooie Bell&Ross van ^¤ 3.400,00quote:Op woensdag 21 november 2012 14:57 schreef pindaplukker het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 november 2012 21:48 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
26 November ONLY: Cyber Monday,50% off!!![]()
Kan toch nooit kloppen?![]()
83 dollar is bijna 65 euroquote:Op woensdag 21 november 2012 22:01 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
I know... maar ik had die gekopieerd en geplakt... want vroeg me af of dit de tab is die shiz heeft...
want volgens mij zijn die normaal vele malen duurder (duh 50% korting) maar dan nog.
Andere vraag..... een rolex movement... die slide dus als het ware en tikt niet (de seconde wijzer)
Iemand die een chinees, of andere horloges weet die dat ook doen? Ik hoef namelijk geen replica, of een look a like, of een rolex...
maar ik vind die movement wel ontzettend mooi.
Nou heb ik al wat lopen googlen, en kwam ik een aantal namen tegen... maar niets wat daadwerkelijk bevestigt dat er een soort van "slide" movement in zit.
Anyone?afwachten dusquote:Op woensdag 21 november 2012 22:05 schreef NextTVH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan toch nooit kloppen?![]()
Het zijn wel grappige dingetjes om een beetje mee te spelen. Het is al een hele kunst om een kubus ervan te maken, en op YT kun je de mooiste creaties vinden.quote:Op woensdag 21 november 2012 21:12 schreef nsuro80 het volgende:
[..]
Wat kun je daar eigenlijk mee...?![]()
nog nooit wat bij http://www.aliexpress.com besteld , hoe zit dat ? zijn het meerdere verkopers op 1 site / zoals ioffer / amazon ect. ? die ainol fire voor 65,- is wel ergggg leuk![]()
![]()
Lees de OPquote:Op woensdag 21 november 2012 22:14 schreef Ryan93 het volgende:
nog nooit wat bij http://www.aliexpress.com besteld , hoe zit dat ? zijn het meerdere verkopers op 1 site / zoals ioffer / amazon ect. ? die ainol fire voor 65,- is wel ergggg leuk![]()
![]()
![]()
Wat is nu weer mijn schuld?
Of gewoon alles in het algemeen altijd..?Klopt net zo hard niet als dat de D7000 voor 99,99 usd weggaat. Nou ja, er zal er vast wel 1-tje weggaan voor die prijs om het legit te maken. Maar dat zijn natuurlijk lokkertjes onder valse voorwendselen. Zul je vast elke dag van de actieweek minimaal 100 usd uitgegeven moeten hebben of iets in die richting en dan vast alleen om kans te mogen maken om 'em zo goedkoop te kopen. De voorwaarden staan er heel leuk niet bij natuurlijk.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:05 schreef NextTVH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan toch nooit kloppen?
Wat betreft de Ainol Novo7 Fire. Ja, die heb ik en gebruik ik dagelijks. Meer info is op te zoeken via: http://www.google.nl/#hl=(...)+topic+shiznuts+fireThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Deze is ook wel nice:
http://www.focalprice.com(...)ck.html#.UK1GUoeqmXs
Deze wil ik nog gaan halen denk:
http://www.focalprice.com(...)ck.html#.UK1GmYeqmXs
Dit zijn volgens mij allemaal automatic watches... waarvan de secondewijzer zweeft...
De horloges van IK Colouring zijn wel wat duurder dan de gemiddelde China Watch
Die tab is dus ook bollocks denk Shiz? (50% off)YouTube
Zien we a.s maandag dus!quote:Op woensdag 21 november 2012 22:26 schreef ManageTheAnger het volgende:
Deze is ook wel nice:
Dit zijn volgens mij allemaal automatic watches... waarvan de secondewijzer zweeft...
Die tab is dus ook bollocks denk Shiz? (50% off)![]()
![]()
Tablet kan op zich best nog wel voor die prijs. Maar dan zitten er ook vast voorwaarden aan vast. Misschien dat je die alleen met dure shipping kan kopen? Misschien dat er maar een heel gelimiteerd aantal beschikbaar zijn?quote:Op woensdag 21 november 2012 22:26 schreef ManageTheAnger het volgende:
Deze is ook wel nice:
Die tab is dus ook bollocks denk Shiz? (50% off)
Vandaag trouwens m'n vertrouwde classic Shark (maar dan nieuw) opgehaald bij het postkantoor.M'n oude daarvan was de set-knop rechtsboven opeens foetsie.
En het is toch een fijn horloge. Andere design(s) van Shark/WEIDE bevielen niet zo en ik miste de alarm-functie en LED-weergave van tijd, datum en dag ook bij een Curren watch ofzo.
Wel stuk duurder dan de vorige, maar ok: http://www.ebay.com.au/it(...)em&item=180636344746 (black).Volgens mij geef je jezelf al antwoord.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:14 schreef Ryan93 het volgende:
nog nooit wat bij http://www.aliexpress.com besteld , hoe zit dat ? zijn het meerdere verkopers op 1 site / zoals ioffer / amazon ect. ?Zou je denken, ja?quote:Op woensdag 21 november 2012 22:30 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Zien we a.s maandag dus!Geinstein.
Rustig maarquote:Op woensdag 21 november 2012 22:30 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Tablet kan op zich best nog wel voor die prijs. Maar dan zitten er ook vast voorwaarden aan vast. Misschien dat je die alleen met dure shipping kan kopen? Misschien dat er maar een heel gelimiteerd aantal beschikbaar zijn?
Vandaag trouwens m'n vertrouwde classic Shark (maar dan nieuw) opgehaald bij het postkantoor.M'n oude daarvan was de set-knop rechtsboven opeens foetsie.
En het is toch een fijn horloge. Andere design(s) van Shark/WEIDE bevielen niet zo en ik miste de alarm-functie en LED-weergave van tijd, datum en dag ook bij een Curren watch ofzo.
Wel stuk duurder dan de vorige, maar ok: http://www.ebay.com.au/it(...)em&item=180636344746 (black).
[..]
Volgens mij geef je jezelf al antwoord.
[..]
Zou je denken, ja?Geinstein.
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja die zwarte is nice, die had ik vd week ook binnen (voor een collega gehaald)
Persoonlijk vind ik hem zelfs mooier dan de witte die ik zelf heb.YouTube
Al mijn aankopen, je lijkt wel een crackdealer die samples geeft aan kleutersquote:Op woensdag 21 november 2012 22:23 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is nu weer mijn schuld?![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 november 2012 22:42 schreef ManageTheAnger het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja die zwarte met blauw is nice, die had ik vd week ook binnen (voor een collega gehaald)
Persoonlijk vind ik hem zelfs mooier dan de witte die ik zelf heb.![]()
![]()
Heuh, ik ben geen kraker met een hoodie hoor, eerder die rechter.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:04 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Al mijn aankopen, je lijkt wel een crackdealer die samples geeft aan kleuters![]()
[ afbeelding ]
Kijk maar goed naar hoe ik eerst het geld aanneem en daarna pas de waren uit handen geef.
Ich bin nicht Schuld d'ran! Als disclaimer staat er alweer een tijdje '© 2012 - Aan deze post kunnen geen rechten worden ontleend - Drukfouten voorbehouden' in m'n sig. Ik sta niet in voor wat je met m'n post doet. Die info zet je naar eigen verantwoording maar om in daden.Zeg wil je quotes a.u.b. niet 'fixen' door je mening onder andermans naam te zetten. Deed je ook al in het Android Tablet topic met een post van mij, wat overigens helemaal geen betrekking had op waar het over ging.quote:The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik kan bij eForChina kiezen uit
Free Air Mail (15-25 working days arrive)
$20.63 DHL (2 - 5 working days arrive)
$2.54 Hongkong Post (7 - 15 working days)
$3.48 Swiss Post (7 - 10 working days)
$34.4 TNT (4 - 5 working days)
Iemand enig idee of deze tijden ook kloppen? Anders zou ik best 2 euro meer betalen als ik het dan binnen 7-15 dagen heb. Of merk je in de praktijk geen verschil?![]()
Genuine headphones van Samsung gekocht op Ebay. Zien er helemaal hetzelfde uit, maar die ik heb gekregen klinken eigenlijk basloos (waardeloos dus). Heb de originele die bij mn telefoon zaten ernaast gelegd, bekeken en beluisterd. Toch niet zo genuine? Kloterij is dat er geen andere in ears zijn met die rubber dopjes EN een start/stop-knopje met microfoon EN die goed klinken... Of toch?Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."![]()
DHL,die is goed en snel(2 jaar geleden kreeg ik zelfs een pakket 1 dag eerder dan gepland!)quote:Op woensdag 21 november 2012 23:28 schreef Rotte-Aardappel het volgende:
Iemand enig idee of deze tijden ook kloppen? Anders zou ik best 2 euro meer betalen als ik het dan binnen 7-15 dagen heb. Of merk je in de praktijk geen verschil?![]()
![]()
De ES900i en de Brainwavz Beta (waarschijnlijk ook M4 en M5 met mic) hebben mic+knopje en klinken ok? Of die knopjes ook lekker werken weet ik niet, ik heb ze nooit zo gebruikt, kwam er toevallig achter toen iemand zei 'jawel joh, die kun je indrukken, is niet alleen een mic'. Verder... tja, als je iets van eBay haalt moet je altijd achterdochtig zijn.quote:Op donderdag 22 november 2012 00:12 schreef R2cksson het volgende:
Genuine headphones van Samsung gekocht op Ebay. Zien er helemaal hetzelfde uit, maar die ik heb gekregen klinken eigenlijk basloos (waardeloos dus). Heb de originele die bij mn telefoon zaten ernaast gelegd, bekeken en beluisterd. Toch niet zo genuine? Kloterij is dat er geen andere in ears zijn met die rubber dopjes EN een start/stop-knopje met microfoon EN die goed klinken... Of toch?Zou lekker voor Swiss gaan.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:28 schreef Rotte-Aardappel het volgende:
Iemand enig idee of deze tijden ook kloppen? Anders zou ik best 2 euro meer betalen als ik het dan binnen 7-15 dagen heb. Of merk je in de praktijk geen verschil?Best compromis snelheid/kosten lijkt me. HK en CN is de goedkoopste methode. Singapore en Swiss zijn geloof ik vergelijkbaar met elkaar en altijd wel rond of sneller dan 10 dagen binnen. TNT en DHL moet je zelf maar bepalen of je echt zulke haast hebt, je verhoogt ook het risico op eventuele belastingaanslag.
Ach,valt meequote:Op donderdag 22 november 2012 00:28 schreef shiznuts het volgende:
[..]
De ES900i en de Brainwavz Beta (waarschijnlijk ook M4 en M5 met mic) hebben mic+knopje en klinken ok? Of die knopjes ook lekker werken weet ik niet, ik heb ze nooit zo gebruikt, kwam er toevallig achter toen iemand zei 'jawel joh, die kun je indrukken, is niet alleen een mic'. Verder... tja, als je iets van eBay haalt moet je altijd achterdochtig zijn.
[..]
Zou lekker voor Swiss gaan.Best compromis snelheid/kosten lijkt me. HK en CN is de goedkoopste methode. Singapore en Swiss zijn geloof ik vergelijkbaar met elkaar en altijd wel rond of sneller dan 10 dagen binnen. TNT en DHL moet je zelf maar bepalen of je echt zulke haast hebt, je verhoogt ook het risico op eventuele belastingaanslag.
![]()
![]()
Nou nee. Dat is gewoon een feit.quote:
Kijk alleen maar naar al die mensen die net een smartphone binnen hebben gekregen. Daar zie je gewoon dat dat waarheid is.
Ik heb maar 1x over reguliere non-express post belasting hoeven af te dragen en dat was alleen omdat het hele custom declaration formulier niet was ingevuld door de verkoper en ikzelf details moest verstrekken. Express services zijn me nooit goed afgegaan hier.
Ahaquote:Op donderdag 22 november 2012 00:32 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nou nee. Dat is gewoon een feit.
Kijk alleen maar naar al die mensen die net een smartphone binnen hebben gekregen. Daar zie je gewoon dat dat waarheid is.
Ik heb maar 1x over reguliere non-express post belasting hoeven af te dragen en dat was alleen omdat het hele custom declaration formulier niet was ingevuld door de verkoper en ikzelf details moest verstrekken. Express services zijn me nooit goed afgegaan hier.![]()
![]()
Kwam net deze tegen (not China)
http://www.kickstarter.co(...)ne-5-and-iphone-4-4s vind het persoonlijk super handig idee, iemand zo iets toevallig ooit tege gekomen? Net even zitten zoeken op eBay ect maar kon niks soort gelijks vinden..![]()
Niet precies zoiets natuurlijk, anders was er geen Kickstarter nodig voor een origineel, uniek en creatief idee. Maar iets in die richting vind je vast wel op eBay, Aliexpress of chinaprices.quote:Op donderdag 22 november 2012 00:39 schreef Ryan93 het volgende:
Kwam net deze tegen (not China)
http://www.kickstarter.co(...)ne-5-and-iphone-4-4s vind het persoonlijk super handig idee, iemand zo iets toevallig ooit tege gekomen? Net even zitten zoeken op eBay ect maar kon niks soort gelijks vinden..
't Wordt er wel een koelkast van zeg, tering.Why would you want that.
Ebay heeft normaal als er genuine bij staat ook echt genuine... Maar goed, ik heb gemaild met een klacht, kijken wat hij ermee doet.quote:Op donderdag 22 november 2012 00:28 schreef shiznuts het volgende:
[..]
De ES900i en de Brainwavz Beta (waarschijnlijk ook M4 en M5 met mic) hebben mic+knopje en klinken ok? Of die knopjes ook lekker werken weet ik niet, ik heb ze nooit zo gebruikt, kwam er toevallig achter toen iemand zei 'jawel joh, die kun je indrukken, is niet alleen een mic'. Verder... tja, als je iets van eBay haalt moet je altijd achterdochtig zijn.
Die ES900i heb ik, klinken ook kut (en kraken de hele tijd door vacuum in oor) en hebben geen knopje. Die Brainwavz Beta kan ik niet vinden nu. Morgen nog maar eens zoeken.Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
ES900i heeft wel een knopje. Start/Stop doet het sowieso, volgens mij kan je zelfs volgende en vorige liedje afspelen (mijne deed spastisch ging steeds doorspoelen of volgende liedje doen wanneer ik ermee liep, kreeg een nieuwe)quote:Op donderdag 22 november 2012 02:53 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Ebay heeft normaal als er genuine bij staat ook echt genuine... Maar goed, ik heb gemaild met een klacht, kijken wat hij ermee doet.
Die ES900i heb ik, klinken ook kut (en kraken de hele tijd door vacuum in oor) en hebben geen knopje. Die Brainwavz Beta kan ik niet vinden nu. Morgen nog maar eens zoeken.![]()
Wat kost verzenden op Zarmark? Er is nergens een tool om de verzendkosten te berekenen. En er staat nergens hoeveel commisie.![]()
Zanmark, die moet je gewoon vooraf contacten (dus link geven, land geven) dan doen ze een schatting. Veel beter dan via de site (al heb ik de vernieuwde site nog niet gebruikt).quote:Op donderdag 22 november 2012 08:07 schreef davedavy het volgende:
Wat kost verzenden op Zarmark? Er is nergens een tool om de verzendkosten te berekenen. En er staat nergens hoeveel commisie.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Dan heb ik misschien ES800i... Weet het niet meer, maar ik vind het in elk geval waardeloos klinken en dat vacuum maakt het niet beter. Klinken die Brainwavz met knop beter?quote:Op donderdag 22 november 2012 03:44 schreef xminator het volgende:
[..]
ES900i heeft wel een knopje. Start/Stop doet het sowieso, volgens mij kan je zelfs volgende en vorige liedje afspelen (mijne deed spastisch ging steeds doorspoelen of volgende liedje doen wanneer ik ermee liep, kreeg een nieuwe)Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
quote:Op woensdag 21 november 2012 23:04 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Al mijn aankopen, je lijkt wel een crackdealer die samples geeft aan kleuters![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
BAM dit is 3KB![]()
Vita clone die kan dienen als emulator voor> N64, PS1, Nintendo GBA, GBC, NES, SNES, Sega Mega Drive (Genesis), Game Gear and more!
http://www.gizchina.com/2(...)droid-ps-vita-clone/![]()
Het is over een paar uurtjes ook alweer black friday! Zijn er mensen die iets van plan zijn om aan te schaffen?![]()
Nou een X-Mini heb ik al en ik hoef ook geen clip dus geen black friday voor mijquote:Op donderdag 22 november 2012 19:22 schreef nodig het volgende:
Het is over een paar uurtjes ook alweer black friday! Zijn er mensen die iets van plan zijn om aan te schaffen?
Over vrijdag gesproken, dan komt de nieuwe tv!![]()
![]()
Ahaquote:Op donderdag 22 november 2012 19:32 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]
Nou een X-Mini heb ik al en ik hoef ook geen clip dus geen black friday voor mij
Over vrijdag gesproken, dan komt de nieuwe tv!
Jammer dat Amazon geen PP accepteerd....
Kom er trouwens net achter dat de grote klappers al geweest zijn, dacht dat Cyber Monday pas volgende maandag was en nu om middernacht de grote klapper![]()
![]()
Je...je...je bedoelt dat...dat dit niet meer in is?quote:Op donderdag 22 november 2012 00:56 schreef shiznuts het volgende:
't Wordt er wel een koelkast van zeg, tering.Why would you want that.
afbeelding ]![]()
![]()
![]()
* Iemand91 koopt snel nieuwe telefoon...Spiegelreflex, audiorecorder, PS3, tablet, oh wacht, dit is het Chinese webshop forum...quote:Op donderdag 22 november 2012 19:22 schreef nodig het volgende:
Het is over een paar uurtjes ook alweer black friday! Zijn er mensen die iets van plan zijn om aan te schaffen?
Nou nee dus, Chinezen hebben geen goede Black Friday; of het is al zo goedkoop dat het prijsverschil mij niet uitmaakt of het is troep.
Which reminds me; ik moet deze topicreeks eens gaan doorlezen voor een goede controller die zowel met Android als met PC werkt...Jup, als er toch iets langskomt m'n broers creditcard maar gebruiken; zal hij een verrassing krijgen...quote:Op donderdag 22 november 2012 19:48 schreef nodig het volgende:
Jammer dat Amazon geen PP accepteerd....
Je zou eventueel een prepaid credit card (3VCash) kunnen gebruiken, misschien...Nee, Cyber Monday is komende maandag pas. Morgen is inderdaad Black Friday.quote:Kom er trouwens net achter dat de grote klappers al geweest zijn, dacht dat Cyber Monday pas volgende maandag was en nu om middernacht de grote klapper
Black Friday topic.![]()
Ging me ook niet zozeer om de ''chinese black friday'' maar meer over het algemeen. Beetje off-topic dus maar BlackFriday doe je voor de lage prijs netzo als chinashoppenquote:Op donderdag 22 november 2012 20:00 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Je...je...je bedoelt dat...dat dit niet meer in is?![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
* Iemand91 koopt snel nieuwe telefoon...
[..]
Spiegelreflex, audiorecorder, PS3, tablet, oh wacht, dit is het Chinese webshop forum...
Nou nee dus, Chinezen hebben geen goede Black Friday; of het is al zo goedkoop dat het prijsverschil mij niet uitmaakt of het is troep.
[..]
Jup, als er toch iets langskomt m'n broers creditcard maar gebruiken; zal hij een verrassing krijgen...
Je zou eventueel een prepaid credit card (3VCash) kunnen gebruiken, misschien...
[..]
Nee, Cyber Monday is komende maandag pas. Morgen is inderdaad Black Friday.
Black Friday topic.
EDIT: vandaag trouwens hoesje voor mams binnen voor de LG Optimus L3, zwarte piet stond alweer de deur te springen en die heeft hem ook gelijk meegenomen.
[ Bericht 4% gewijzigd door nodig op 22-11-2012 20:10:43 ]![]()
Ik moet zeggen dat de nieuwe site niet erg handig werkt. de van-voor prijs word niet meegenomen dus moet je blijven mailen om de juiste prijs te krijgen, en dan later pas krijg je de commissie ( maar die is vast 8% ) en verzendkosten te zien, dan heb je het item al gekocht. In de oude situatie was de schatting wel beter.quote:Op donderdag 22 november 2012 08:07 schreef davedavy het volgende:
Wat kost verzenden op Zarmark? Er is nergens een tool om de verzendkosten te berekenen. En er staat nergens hoeveel commisie.
Laatste bestelling was 17 dollar per kilo verzenden
De oude site is nu in de lucht met .ru ervoor.Benefit of digital: it works or it doesn't![]()
Get extra savings with discounts exclusively for the Black Friday and Cyber Monday, entering the coupon codes below(expiring date is Nov 26th, 2012): 8% OFF Coupon Code for Deals above $50: BCD50 10% OFF Coupon Code for Deals above $100: BCD100 15% OFF Coupon Code for Deals above $300: BCD300 18% OFF Coupon Code for Deals above $500: BCD500 (Note: coupons don't apply to special products.)YouTube
Ik vind trouwens Sunsky online ook een goede site voor in de OP. Zeker vergeleken met die paar andere vage sites die er nu nog tussen staan.
Alleen betaal je bij Sunsky los voor de verzendkosten, maar zelfs dan is het vaak goedkoper dan andere sites.
Ik denk dat 75% van alle China pakketjes van mij van Sunsky komen, erg tevreden
Tevens ook altijd wel een coupon voor te vinden op Tjoos.![]()
Snelle klantenservice ook.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:59 schreef DarkNoize het volgende:
Ik vind trouwens Sunsky online ook een goede site voor in de OP. Zeker vergeleken met die paar andere vage sites die er nu nog tussen staan.
Alleen betaal je bij Sunsky los voor de verzendkosten, maar zelfs dan is het vaak goedkoper dan andere sites.
Tevens ook altijd wel een coupon voor te vinden op Tjoos.
En een eigen Android app!![]()
Dat zal wel lekker werken als bij ieder ding wat ik wil kopen via Mistertao hij zegt: Mistertao does not support this kind of product because of possible copyright claims. Zelfs als ik legale dingen wil kopen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:40 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Door op MisterTao te berekenen wat 'ie kost?
Friettent dikke Willie, met Willie![]()
Dat is een maand geleden ofzo alweer verholpen.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:42 schreef W00fer het volgende:
[..]
Dat zal wel lekker werken als bij ieder ding wat ik wil kopen via Mistertao hij zegt: Mistertao does not support this kind of product because of possible copyright claims. Zelfs als ik legale dingen wil kopen.
Of bedoel je dat het nu onverhoops opeens weer terug is?
Over Zarmark gesproken...Oh, en morgen vandaag m'n Takstar TS-650 ophalen, had ik gemist.quote:Add money site www.zarmark.com
Place your order between 23 to 27 of November and get a discount.
You will get a 5% discount for every product purchased .(100USD save 5USD)
Paypal direct payment site http://ru.zarmark.com
in this site pay by payment link
The order amount >30usd we will give 5% off.(100USD Save 5USD)
Was 17.9 al verstuurd, maar kwam terug bij MisterTao.
Die verstuurden 'em nog een keer en nu is 'ie wel goed doorgekomen lijkt het dus.
[ Bericht 8% gewijzigd door shiz op 23-11-2012 01:08:46 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Voor welke verzend provider kies jij dan? Ik zie bijv swiss post dat die binnen 7-10 werkdagen kunnen leveren, is dit realistisch?quote:Op donderdag 22 november 2012 21:59 schreef DarkNoize het volgende:
Tevens ook altijd wel een coupon voor te vinden op Tjoos.![]()
Jaahquote:Op donderdag 22 november 2012 23:48 schreef untouchablezz10 het volgende:
[..]
Voor welke verzend provider kies jij dan? Ik zie bijv swiss post dat die binnen 7-10 werkdagen kunnen leveren, is dit realistisch?![]()
![]()
Gewoon altijd de goedkoopste. Is volgens mij elke keer anders welke het goedkoopst isquote:Op donderdag 22 november 2012 23:48 schreef untouchablezz10 het volgende:
[..]
Voor welke verzend provider kies jij dan? Ik zie bijv swiss post dat die binnen 7-10 werkdagen kunnen leveren, is dit realistisch?![]()
Ok thanks. Ik ga swiss post proberen. Krijg ik dan ook een tracking number of is dat niet het geval met swiss post?![]()
Opmakende uit de posts die je her en der ziet wel... http://www.google.nl/#hl=(...)+webshops+swiss+postquote:Op vrijdag 23 november 2012 01:12 schreef untouchablezz10 het volgende:
Ok thanks. Ik ga swiss post proberen. Krijg ik dan ook een tracking number of is dat niet het geval met swiss post?
7-10 dagen is goed mogelijk. Maar als richtwaarde, geen gegarandeerde tijdspanne.Volgens mij verschilt Swiss niet zoveel met Singapore.
Leuk bericht,lees ik nu pas!Ik heb waarschijnlijk Zondag al $30 coupon,als die op maandag alleen geldig is kan iemand anders het hebbenquote:Antata ET22 Nov 2012 21:43 (GMT -7)
Dear Customers,
Wish you a nice day.
Firstly thanks for your attention here. Here Christmas is coming, Eternal team and Aliexpress have prepared a special gift for our regular customers. Once you participate in this game, you will earn maximum $50 coupon! Action now!
Link - http://www.aliexpress.com(...)x.html?from=site-top
What's more, we will cut $5 off when you put this code - ET1126RE in the order.
Note: The AliExpress game coupon can only be used on November 26th.
Processes : Play Game -- Cut Coupon -- Leave message in order ( ET's Coupon) we Adjust price----Submit payment and Fill in Aliexpress Coupon -- ---Complete payment
If you have any questions, please feel free to contact us at sales@etbuying.com.
Best wishes!
Eternal Team
Blijkbaar is Aliexpress niet de enige met hun 50% actie aka Cyber Monday Deals/Sale
[ Bericht 0% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 23-11-2012 08:54:34 ]![]()
Mijn MK808+RJ45 USB 2.0 adapter(hopelijk) is onderwegquote:Steven Gui23 Nov 2012 03:09 (GMT -7)
Hello friend,
We have send it out, tracking number is ***********, hope you can get it soon.
If any questions, please contact us freely, thanks.
best regards
Zodra het binnen is deze earphone en 2 USB RJ45 adapter bestellen![]()
![]()
Hoe heet die app dan, staat niet in market op naam van Sunskyquote:Op donderdag 22 november 2012 22:18 schreef Guul het volgende:
[..]
Snelle klantenservice ook.
En een eigen Android app!YouTube
Iemand hier wel eens wat besteld?
http://shop.esino.hk/
Weer 1 van de weinige sites naast de openingspost die ook "free shipping" hebben EN aan paypal doen.![]()
PostNL.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:55 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Welke postbedrijf in Nederland,bezorgd pakketjes van Hong Kong/China Post Air Mail?![]()
Nee, ik krijg meestal kosten erbij als ik via HKP/CP bestel en PostNL komt het brengen..quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:01 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
oh gut
Gaat het wel goed wat ivm BTW/import kosten?![]()
![]()
Aha,ik gebruik altijd DHL dus wil graag weten.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:01 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Nee, ik krijg meestal kosten erbij als ik via HKP/CP bestel en PostNL komt het brengen..![]()
![]()
De link naar de app staat op de homepage helemaal links onderin.
Er zijn er meer die dit hebben overigens!![]()
![]()
Even rondgekeken op deze site, ziet er leuk uit, alleen voor mij niet hele aantrekkelijke spullen. Van hele gefakte iphones tot originele iphones. ik weet het nietquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:53 schreef blizzardo het volgende:
Iemand hier wel eens wat besteld?
http://shop.esino.hk/
Weer 1 van de weinige sites naast de openingspost die ook "free shipping" hebben EN aan paypal doen.![]()
![]()
Ik wil een bestelling doen bij TaoBao, kan EMS ook in Nederland? Geen zin om weer 5 weken te wachten.![]()
dat vraag ik mij ook af...quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:11 schreef davedavy het volgende:
Ik wil een bestelling doen bij TaoBao, kan EMS ook in Nederland? Geen zin om weer 5 weken te wachten.
alleen krijg je dan zeker invoerkosten denk ik....
en is het verzzzenden duurder dan met CP![]()
Ja kan ook geen seller vinden met DHL.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:15 schreef pazara het volgende:
[..]
dat vraag ik mij ook af...
alleen krijg je dan zeker invoerkosten denk ik....
en is het verzzzenden duurder dan met CP![]()
Ja, het is zeker zo'n 20,- usd duurder. Verder gaat het volgens mij de laatste tijd wel redelijk met HK/CN post. 5 weken is eerder een uitzondering. De standaard ligt nog altijd bij 10-21 dagen zo'n beetje. Verder kan EMS best. Ik heb een hele grote heli laten overkomen met EMS en dat was verder geen probleem, ook niet met custom clearance. Maar goed, risico is er altijd natuurlijk.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Forum Opties Forumhop: Hop naar: