Ja, precies. En het is leuk om nog even de terugkeer van Blofeld achter te houden. Waltz zou die rol prachtig kunnen doen.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:36 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Ik denk haast van wel eerlijk gezegd, zeker omdat de geruchten er al langer zijn dat de film om Blofeld draait.
Ja. Hij is briljant in Sherlock.quote:Ook erg tof dat Andrew Scott een rol krijgt in de nieuwe Bond, geweldige acteur
Productie is al begonnen. Filmen begint volgende week.quote:
Maandag, om precies te zijn.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:43 schreef donroyco het volgende:
[..]
Productie is al begonnen. Filmen begint volgende week.
quote:Op donderdag 4 december 2014 12:30 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik vind de auto net te speelgoedachtig, DB9/DBS zijn stijlvoller.
Ze hebben de lijn doorgetrokken van de One-77.quote:
Behalve dat ie veel tijdgevoeliger is.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ze hebben de lijn doorgetrokken van de One-77.
Niks mis mee vind ik.
Er stond spoiler in het onderwerp van topic.quote:Op zondag 14 december 2014 18:46 schreef De-Sombrero het volgende:
Misschien een idee om dit in een spoiler te zetten? Niet iedereen wil dit namelijk al lezen.
Volgens mij is dat meer voor de films die al uit zijn, gezien dit geloof ik ook het skyfall topic is.quote:Op zondag 14 december 2014 19:43 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Er stond spoiler in het onderwerp van topic.
Daarom heb ik ook geen spoiler tag gebruikt.
Spoilers, hond. Tags gebruiken.quote:
Donequote:Op zondag 14 december 2014 20:11 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Spoilers, hond. Tags gebruiken.
Leer ze beter te gebruiken, verwijderen was niet nodig geweest.quote:
twitter:BernhardFragner twitterde op vrijdag 16-01-2015 om 07:27:07#Austrian aircraft involved in an action crash sequence of coming #Spectre movie, some #leakedphotos #jamesbond #007 http://t.co/eP6dE0qTIH reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
Ellie > Samquote:Op donderdag 9 juli 2015 14:26 schreef Dizer het volgende:
Zucht... nu lijkt het alsof Ellie Goulding de themesong gaat doen.. :/
Ik was zo blij met het idee dat Sam Smith het ging doen
Que? Bedoel je nou dat ze het samen gaan doen of zo?quote:Op donderdag 9 juli 2015 14:32 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ellie > Sam
Benieuwd naar de trailer. Volgens mij komt die zeer snel.
Nee, Ellie verkies ik boven Samquote:Op donderdag 9 juli 2015 14:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Que? Bedoel je nou dat ze het samen gaan doen of zo?
Er zijn er al 2 trailers heur..
Ohquote:Op donderdag 9 juli 2015 14:35 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nee, Ellie verkies ik boven Sam
Ik heb alleen de teaser trailer gezien. Volgens Twitter kwam er een nieuwe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |