Ja, ik heb al wat uitvaarten meegemaakt, ook aan het regelende einde, en dan komen die uitvaartuitbaters steevast met hun boekje met kisten en bloemstukken en dan vervolgens de 3 nummers die je mag kiezen en of je dan wel of niet cake en koffie wil voor de bezoekers van de uitvaart... Ik weet eigenlijk niet of je de keuze krijgt om überhaupt buiten dat stramien te gaan...quote:Op zondag 18 november 2012 04:42 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik denk dat ik voor mijn uitvaart een lekkere jazzband inhuur, en dat de gasten moeten dansen op mijn begrafenis. Versnaperingen: Champagne en een uitgebreid buffet.
Waarom altijd zo treurig?
Ik merk er toch niks meer van en het zal mij worst wezen of ze verdriet veinzen of opgelucht ademhalen.
Degenen die me echt zullen missen, zullen waarschijnlijk mijn katten zijn.
Ik heb geen katten, alleen een hondje met kanker.quote:Op zondag 18 november 2012 04:42 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik denk dat ik voor mijn uitvaart een lekkere jazzband inhuur, en dat de gasten moeten dansen op mijn begrafenis. Versnaperingen: Champagne en een uitgebreid buffet.
Waarom altijd zo treurig?
Ik merk er toch niks meer van en het zal mij worst wezen of ze verdriet veinzen of opgelucht ademhalen.
Degenen die me echt zullen missen, zullen waarschijnlijk mijn katten zijn.
Ligt eraan wie je bent en hoe je aan je einde komt natuurlijk...quote:Op zondag 18 november 2012 05:22 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik heb geen katten, alleen een hondje met kanker.
Die overleef ik makkelijk.
Waarom een feestje na je dood?
Het ligt er simpelweg aan of je veel geld hebt voor die poppenkast.quote:Op zondag 18 november 2012 05:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ligt eraan wie je bent en hoe je aan je einde komt natuurlijk...
Paar biertjes en een bitterballetje?quote:Op zondag 18 november 2012 05:26 schreef Staal het volgende:
[..]
Het ligt er simpelweg aan of je veel geld hebt voor die poppenkast.
Weet je wat er voor gerekend wordt?quote:Op zondag 18 november 2012 05:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Paar biertjes en een bitterballetje?
Daar ga je dood van...quote:Op zondag 18 november 2012 05:29 schreef Staal het volgende:
[..]
Weet je wat er voor gerekend wordt?
Zet gewoon nu de frietpan aan en pak een biertje.
Good idea, tho...quote:Op zondag 18 november 2012 05:31 schreef Staal het volgende:
Godsamme, gelukkig zing je niet op je eigen uitvaart.
Ik zal het onthouden zolang ik kan.quote:
quote:Op zondag 18 november 2012 05:34 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden zolang ik kan.
Zal de pech wel weer hebben dat jij gaat kwelen op mijn crematie.
Wat een kutmuziek. Ik hoop voor je dat je iemand weet te ritselen.quote:Op zondag 18 november 2012 05:33 schreef TwyLight het volgende:
Ik zou echt kneiter harde dubstep willen horen bij mijn uitvaart.
Ben gisteren nog bij de dierenarts in Hoogerheide geweest omdat mijn hond opeens mank liep , hij heeft een loszittend knieschijfjequote:Op zondag 18 november 2012 05:22 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik heb geen katten, alleen een hondje met kanker.
Die overleef ik makkelijk.
inderdaad...quote:Op zondag 18 november 2012 05:29 schreef Staal het volgende:
[..]
Weet je wat er voor gerekend wordt?
Zet gewoon nu de frietpan aan en pak een biertje.
Speciaal voor jou dan:quote:Op zondag 18 november 2012 06:42 schreef smitjew het volgende:
Al die standaard nummers over dood en leven
Niemand draait iets wat met geen van beide te makeb heeft.
quote:Op zondag 18 november 2012 06:42 schreef smitjew het volgende:
Al die standaard nummers over dood en leven
Niemand draait iets wat met geen van beide te makeb heeft.
over de doden niets dan goeds, maar dat kan nog een lange zit wordenquote:
Ik ga er wel bij liggen.quote:Op zondag 18 november 2012 09:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
over de doden niets dan goeds, maar dat kan nog een lange zit worden
Dat verwachten de nabestaanden bij je administratie te vinden in een envelop met het opschrift "na mijn dood". Best brand je het CD'tje alvast zelf en voeg dat bij.quote:Op zondag 18 november 2012 11:35 schreef Luxuria het volgende:
Ik vraag me trouwens af of mijn achterblijvers weten welke liedjes ze moeten draaien. Hoe moeten ze dat weten?
Ja, dat was ik.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:34 schreef Staal het volgende:
Oja, hoe kwam ik hier nu bij.
Kreeg een keer serieus kramp in mijn kaken toen een vriend vertelde dat hij met zijn neef naar Griekenland ging. Twee heteromannen op vakantie. En ze draaiden daar steeds keihard uit de de raampjes van die gehuurde auto een favoriet nummer en een hit in die tijd. Dus repeat. Het cassettebandje ligt hier nog ergens.
Dames kwamen niet voor in die verhitte verhalen. Wel een kloof en een zeer vriendelijke barman die alle drankjes voor ze bleef inschenken. Gratis..
Hier komt-ie:
Die gozer draait het nog wel eens op een zomeravond. Hij heeft geen idee. Grijns.
Dus als ik mag kiezen, doe mij die maar op mijn begrafenis. D.w.z. als die dude aanwezig kan zijn. En anders ook. Ik grinnik er in ieder geval nog steeds om.
Daar kijk ik nooit...quote:Op donderdag 22 november 2012 22:13 schreef Staal het volgende:
Ninja edit over die chicks he. Ik zag het wel..
Ik wilde je sparen. Maar dat wordt dan het nummer op mijn begrafenis.
Zal een briefje onder de koelkast leggen.
Emma spinst overal, die vindt dat wel.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Daar kijk ik nooit...
Maar Right said Fred is gewoon leuke muziek.
In mijn familie worden ze allemaal oud hè...quote:Op donderdag 22 november 2012 22:17 schreef Staal het volgende:
[..]
Emma spinst overal, die vindt dat wel.
Het is wel een leuk nummer inderdaad.
Dus, doe mij die maar. En zie maar dat je het mee maakt..
Oud maar niet altijd gezegend oud.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
In mijn familie worden ze allemaal oud hè...
Maar wel deeply dippy...quote:Op donderdag 22 november 2012 22:19 schreef Staal het volgende:
[..]
Oud maar niet altijd gezegend oud.
Pearl Jam is wat anders.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:40 schreef Staal het volgende:
2.
3.
Kutte is dat je dit mensen gewoon niet mag aandoen.
Feit is dat ik nog steeds gek ben van de Pixies and Pearl Jam. Dus laat ik het nog maar veel draaien. En zonder beperking van drie nummers. En wat neem je mee naar een onbewoond eiland.
Het bestaat niet.
Ah, krijg meteen bevestiging.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik heb hier niet zoveel mee, meiske. Toch.
a) dat weet je nietquote:Op donderdag 22 november 2012 22:52 schreef Staal het volgende:
[..]
Ah, krijg meteen bevestiging.
Nou jongske, a. ga jij het niet meemaken en b. ga ik geen geld verspillen aan een begrafenis met toeters en bellen. C. spaar maar voor jouw begrafenis want ik vind het allemaal gelul. Leef nu en draai Right Said Fred zoveel je nog kunt.
Het klinkt nogal achterlijk om dit zo te vragen maar moet echt slapen.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
a) dat weet je niet
b) dat zit gewoon in de verzekering en je krijgt 3 nummers, 1 als de mensen naar binnen gaan, 2 na de toespraakjes en 3 als de mensen naar buiten gaan, standaard...
c) af en toe is het weer leuk... niet overdrijven ermee....
Nee, dat regelen die uitvaartjongens, dat is standaard...quote:Op donderdag 22 november 2012 22:57 schreef Staal het volgende:
[..]
Het klinkt nogal achterlijk om dit zo te vragen maar moet echt slapen.
Heb jij dit zo geregeld?
Vind ik ook een mooie. Die van Placebo ook.quote:
Een heel mooi idee, daar had ik graag op willen inschrijven.quote:Op zondag 18 november 2012 06:30 schreef Loedertje het volgende:
<knip>
( ik zou de mensen die zijn gekomen allemaal een dvd met filmpjes van you tube willen meegeven met tussendoor wat foto's van dingen die mij bezighielden o.i.d.)
<knip>
Neem dan het origineel...quote:Op donderdag 13 december 2012 02:34 schreef the-eye het volgende:
Alleen als hij hard en met genoeg bas gedraaid kan worden deze:
Huh?quote:
Volgens mij heeft Darude dit nummer 'geleend'. Luister maar eens vanaf 1:40quote:
Kan het er niet echt uithalen. Buiten de titels hebben ze weinig tot niets met elkaar gemeen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:44 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Darude dit nummer 'geleend'. Luister maar eens vanaf 1:40
Blijkbaar ben ik de enige die het hoort... Nevermind.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:15 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Kan het er niet echt uithalen. Buiten de titels hebben ze weinig tot niets met elkaar gemeen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |