Hij komt uit de diepe jungles van Colombia, hij is groot gebracht door Tanja. Heeft de sterkte overwonnen en gevlucht naar Nederland tijdens de jaarlijkse voetbalwedstrijd van de FARC F1 tegen FARC F2 op neutraal grondgebied. Doet het hier geweldig en is een deel van onze samenleving geworden en jij rekent hem af op zijn neus? Schaam je.quote:
quote:Op zondag 18 november 2012 12:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hij komt uit de diepe jungles van Colombia, hij is groot gebracht door Tanja. Heeft de sterkte overwonnen en gevlucht naar Nederland tijdens de jaarlijkse voetbalwedstrijd van de FARC F1 tegen FARC F2 op neutraal grondgebied. Doet het hier geweldig en is een deel van onze samenleving geworden en jij rekent hem af op zijn neus? Schaam je.
Omdat wij wel een jeugdopleiding hebben.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom al die topics over talentjes
Hier ga ik niet eens inhoudelijk op inquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Omdat wij wel een jeugdopleiding hebben.
Hij is uit 97, wat denk je zelf?quote:Op zondag 18 november 2012 12:48 schreef zoekeenleven het volgende:
Heeft ie al een keer met het 1e meegetrained of heeft bij uberhaupt al een contract?
Op dit soort gevatheid kun je inderdaad beter je meerdere erkennenquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier ga ik niet eens inhoudelijk op in
Ja, leuk. Allemaal even lachen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op dit soort gevatheid kun je inderdaad beter je meerdere erkennen
quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Idd, maar brengt tot nu matige spelers, alleen BMIquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
de Vrij, Fer, Vilhena, Castaignos, Bruma, K. Ebecillio, Janmaat, Rekik, Ake, Clasie, Boetius???? Mwaa, ik vind het wel meevallen.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Idd, maar brengt tot nu matige spelers, alleen BMI
De amateurtak is best grappig en spelen wel op redelijk niveau.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:21 schreef DonRaja het volgende:
Overigens, als we al topics voor dit soort spelers gaan aanmaken dan ga ik er ook 2 openen voor mijn zoontjes. Ze voetballen nog niet bij Feyenoord, maar zullen dat ooit wel gaan doen
quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
En topspeler Gini Wijnaldemquote:Op woensdag 28 november 2012 14:29 schreef satecl het volgende:
[..]
de Vrij, Fer, Vilhena, Castaignos, Bruma, K. Ebecillio, Janmaat, Rekik, Ake, Clasie, Boetius???? Mwaa, ik vind het wel meevallen.
Hoe kom je in hemels naam bij Janmaatquote:Op woensdag 28 november 2012 14:29 schreef satecl het volgende:
[..]
de Vrij, Fer, Vilhena, Castaignos, Bruma, K. Ebecillio, Janmaat, Rekik, Ake, Clasie, Boetius???? Mwaa, ik vind het wel meevallen.
Je moet wat als je weinig keuze hebtquote:Op woensdag 28 november 2012 15:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe kom je in hemels naam bij Janmaatdat is toch geen eigen kweek
Wel.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe kom je in hemels naam bij Janmaatdat is toch geen eigen kweek
quote:Op woensdag 28 november 2012 15:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je moet wat als je weinig keuze hebt
Ik denk dat jij de laatste bent die daar wat over te zeggen hebt.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je moet wat als je weinig keuze hebt
Over wat?quote:Op woensdag 28 november 2012 15:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de laatste bent die daar wat over te zeggen hebt.
Dat jouw clubske daar nog een voorbeeld aan mag nemen.quote:
Dan mag je geen mening hebben?quote:Op woensdag 28 november 2012 15:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat jouw clubske daar nog een voorbeeld aan mag nemen.
Je mag er wel een mening over hebben. Maar zeggen dat er weinig keus is wat betreft succesvol opgeleide spelers is onzin, dat doet Feyenoord namelijk wel heel wat beter dan PSVquote:Op woensdag 28 november 2012 15:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan mag je geen mening hebben?
Kan je net zo goed iedereen zijn mond laten houden aangezien we Immers allemaal geen prof zijn of zijn geweest.
Beter? Dat zou ik zo niet weten hoor, jeugd van PSV heeft eergisteren die van Feyenoord afgetroeft. Hoewel dat natuurlijk niks zegt, maar het feit dat de jeugd van PSV al een aantal jaren kampioen is geworden zegt misschien wel wat. Dat ze niet doorstromene is een ander verhaal, maar dat de jeugd van Feyenoord zo goed is weet ik niet. Toekomst zal blijken, maar nu ben ik er echt niet van onder de indruk.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je mag er wel een mening over hebben. Maar zeggen dat er weinig keus is wat betreft succesvol opgeleide spelers is onzin, dat doet Feyenoord namelijk wel heel wat beter dan PSV
Jij hebt het over die 5-4 van afgelopen maandag. Dat zijn de beloften. Daar spelen bij Feyenoord jongens als Fernandez, Graafland, Verhoek en Mokotjo. Dat zie ik niet als de jeugd. De pareltjes bij Feyenoord spelen in de A1, B1 etc.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Beter? Dat zou ik zo niet weten hoor, jeugd van PSV heeft eergisteren die van Feyenoord afgetroeft. Hoewel dat natuurlijk niks zegt, maar het feit dat de jeugd van PSV al een aantal jaren kampioen is geworden zegt misschien wel wat. Dat ze niet doorstromene is een ander verhaal, maar dat de jeugd van Feyenoord zo goed is weet ik niet. Toekomst zal blijken, maar nu ben ik er echt niet van onder de indruk.
Volgens nummer 14 gaat het niet om het winnen.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:49 schreef satecl het volgende:
[..]
Jij hebt het over die 5-4 van afgelopen maandag. Dat zijn de beloften. Daar spelen bij Feyenoord jongens als Fernandez, Graafland, Verhoek en Mokotjo. Dat zie ik niet als de jeugd. De pareltjes bij Feyenoord spelen in de A1, B1 etc.
de A1 staat bovenaan, de B1 staat 2e en de C1 staat ook bovenaan.
bij ons ook nietquote:Op donderdag 29 november 2012 19:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Volgens nummer 14 gaat het niet om het winnen.
Dit meen je toch niet echt?quote:Op woensdag 28 november 2012 15:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Beter? Dat zou ik zo niet weten hoor, jeugd van PSV heeft eergisteren die van Feyenoord afgetroeft. Hoewel dat natuurlijk niks zegt, maar het feit dat de jeugd van PSV al een aantal jaren kampioen is geworden zegt misschien wel wat. Dat ze niet doorstromene is een ander verhaal, maar dat de jeugd van Feyenoord zo goed is weet ik niet. Toekomst zal blijken, maar nu ben ik er echt niet van onder de indruk.
hij zegt toch gewoon waar het op staat? De aandacht binnen de jeugdopleiding is op het individu, maar toch staan ze bovenin de ranglijsten. Zegt wat mij betreft genoeg over het niveau van de jeugdopleiding.quote:Op donderdag 29 november 2012 19:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dan snap ik niet waarom Satecl zich zo verdedigt.
Haha, heel betoog over Jong Feyenoord/Excelsior wat niet 'de jeugd' is.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hopelijk raakt hij niet Colombiaans verkouden.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:50 schreef Sunri5e het volgende:
Tijd voor een debuut in Feyenoord 1.
quote:Van Geel wil Slabbekoorn en vijf anderen contracteren
Technisch directeur Martin van Geel van Feyenoord hoopt op korte termijn op sportief vlak een belangrijke slag te slaan: het vastleggen van talent Marlon Slabbekoorn. De jeugdinternational is onlangs zestien jaar geworden en mag nu officieel worden gecontracteerd. De aanvallende middenvelder, geboren in Colombia en geadopteerd door Nederlandse ouders, is één van de allergrootste talenten in de jeugdopleiding.
'We praten over een groep van ongeveer zes jonge talenten die wij willen vastleggen', zegt Van Geel. 'En Slabbekoorn is inderdaad iemand die wij heel graag een contract zien ondertekenen.'
De groeibriljant wordt al maanden door grote clubs uit Europa gevolgd. Feyenoord zou de kapitaalkrachtige kapers op de kust een stap voor zijn als Slabbekoorn daadwerkelijk tekent in de Kuip. 'We moeten een en ander nu gaan inpassen in ons budget', aldus Van Geel.
Bron: Algemeen Dagblad
Grappige man ben jij!quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is gewoon de tweelingbroer van Luc Kastanje
En het is geen eens een Deen!quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:51 schreef j0rdiiii het volgende:
Staat alweer op 10 gols in de competitie en scoorde ook 2 keer op het 4 landen toernooi in Portugal met onder 16 vorige week las ik.
Ja zelfde positie ook.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is gewoon de tweelingbroer van Luc Kastanje
haha, wat een baas ben je soms toch héquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nou nouquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
haha, wat een baas ben je soms toch hé
Klopt.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:49 schreef Karelnoord het volgende:
Deze toekomstige hero gaat binnenkort een contract tekenen bij naar mijn mening de mooiste club van Nederland!
quote:'Slabbekoorn tekent deze week eerste profcontract'
De 16-jarige Marlon Slabbekoorn zal deze week een medische keuring bij Feyenoord ondergaan om daarna vermoedelijk zijn eerste meerjarige profcontract bij de Rotterdammers te tekenen. Dat meldt het doorgaans goed ingevoerde @VarkenoordWatch. Het talent zal dit jaar uitkomen voor zowel de A1 als de B1 van de Feyenoord Academy.
Eerste jaar in de B1 en dan zo het seizoen beginnen. Lekker hoor.quote:Feyenoord B1 wint mini-klassieker op Varkenoord
Geschreven op 2013-08-27
Feyenoord B1 kent vooralsnog een goede competitiestart. De jeugdploeg won afgelopen zaterdag al de seizoensopener tegen Excelsior B1: 0-3. Vandaag moesten de leeftijdsgenoten van Ajax het onderspit delven op Varkenoord. Jari Schuurman en Marlon Slabbekoorn (2x) zorgden voor de treffers in de 3-0 gewonnen mini-klassieker. Alle doelpunten in de wedstrijd vielen in de tweede helft.
Feyenoord B1 - Ajax B1
Eindstand: 3-0
43' Schuurman
68' Slabbekoorn
78' Slabbekoorn
Marlon speelde vorig seizoen ook al in de B1.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:14 schreef satecl het volgende:
[..]
Eerste jaar in de B1 en dan zo het seizoen beginnen. Lekker hoor.
Je hebt gelijk.. Dit jaar speelt hij zowel in de B1 als in de A1. Daarom was ik even in de war.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Marlon speelde vorig seizoen ook al in de B1.
Tegen de winterstop aan zal hij wel vast bij de A1 zitten lijkt mij. Zit fysiek ook goed, kan dat makkelijk aan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:23 schreef satecl het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.. Dit jaar speelt hij zowel in de B1 als in de A1. Daarom was ik even in de war.
Elk jaar neemt Feyenoord in de winterstop een paar talenten mee naar Marbella. Aangezien de A1 niet echt denderend is, zal het mij niet verbazen als Slabbekoorn dan al meegaat. En aangezien onze nr. 10 positie dramatisch bezet is (Immersquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Tegen de winterstop aan zal hij wel vast bij de A1 zitten lijkt mij. Zit fysiek ook goed, kan dat makkelijk aan.
Nee, alleen tegen Ajax.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:28 schreef satecl het volgende:
[..]
Elk jaar neemt Feyenoord in de winterstop een paar talenten mee naar Marbella. Aangezien de A1 niet echt denderend is, zal het mij niet verbazen als Slabbekoorn dan al meegaat. En aangezien onze nr. 10 positie dramatisch bezet is (Immers) kan het zomaar snel gaan met zo'n jongen.
Heb jij hem (als ajacied) vaak zien spelen?
Prikt er toch elk weekend wel 1 in....quote:Op zondag 10 november 2013 17:35 schreef j0rdiiii het volgende:
Oogde wat te dik toen ik hem laatst met onder 17 tegen Georgië onder 17 zag spelen.
Boeiende informatie.quote:Op zondag 10 november 2013 17:35 schreef j0rdiiii het volgende:
Oogde wat te dik toen ik hem laatst met onder 17 tegen Georgië onder 17 zag spelen.
geen grappen mi mangquote:Op maandag 13 januari 2014 11:28 schreef GGMM het volgende:
Ah, dit is dan eindelijk het talent van Feyenoord wat het echt gaat maken.
Ben benieuwd.
twitter:MikosGouka twitterde op maandag 30-03-2015 om 19:51:10Optie op jeugdspeler Marlon Slabbekoorn is niet gelicht. Aanvaller blijft wel gewoon in opleiding bij #Feyenoord, maar zonder verbintenis. reageer retweet
Wat een talent.quote:Op maandag 30 maart 2015 20:21 schreef Cavaliers het volgende:
twitter:MikosGouka twitterde op maandag 30-03-2015 om 19:51:10Optie op jeugdspeler Marlon Slabbekoorn is niet gelicht. Aanvaller blijft wel gewoon in opleiding bij #Feyenoord, maar zonder verbintenis. reageer retweet
Nee, dit jochie stond bekend als een heel groot talent.quote:Op maandag 30 maart 2015 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik had de hele tijd het idee dat dit een sarcastisch topic was.
Dat was het wel. In de jeugd was hij elk jaar de topscoorder van de competitie. Tot dat hij in de A terecht kwam en toen heeft hij 2 jaar niets meer laten zien.quote:
Haha.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
jaquote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:27 schreef dimmak het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met voetbaltalentjes adopteren? Kun je gewoon in willekeurige favela's scouten om vervolgens zo'n jongen mee te nemen in het vliegtuig en hier in het lokale gemeentehuis een Nederlandse naam aanmeten?
Voormalig toptalent Slabbekoorn duikt op in Slowakijequote:Op dinsdag 27 september 2016 10:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
Waar speelt hij nu? Het laatste wat ik van hem kan vinden is dat hij op proef is gegaan bij AZ maar niet of hij een contract heeft gekregen oid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |