Prikt er toch elk weekend wel 1 in....quote:Op zondag 10 november 2013 17:35 schreef j0rdiiii het volgende:
Oogde wat te dik toen ik hem laatst met onder 17 tegen Georgië onder 17 zag spelen.

Boeiende informatie.quote:Op zondag 10 november 2013 17:35 schreef j0rdiiii het volgende:
Oogde wat te dik toen ik hem laatst met onder 17 tegen Georgië onder 17 zag spelen.

geen grappen mi mangquote:Op maandag 13 januari 2014 11:28 schreef GGMM het volgende:
Ah, dit is dan eindelijk het talent van Feyenoord wat het echt gaat maken.
Ben benieuwd.

twitter:MikosGouka twitterde op maandag 30-03-2015 om 19:51:10Optie op jeugdspeler Marlon Slabbekoorn is niet gelicht. Aanvaller blijft wel gewoon in opleiding bij #Feyenoord, maar zonder verbintenis. reageer retweet

Wat een talent.quote:Op maandag 30 maart 2015 20:21 schreef Cavaliers het volgende:
twitter:MikosGouka twitterde op maandag 30-03-2015 om 19:51:10Optie op jeugdspeler Marlon Slabbekoorn is niet gelicht. Aanvaller blijft wel gewoon in opleiding bij #Feyenoord, maar zonder verbintenis. reageer retweet

Nee, dit jochie stond bekend als een heel groot talent.quote:Op maandag 30 maart 2015 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik had de hele tijd het idee dat dit een sarcastisch topic was.

Dat was het wel. In de jeugd was hij elk jaar de topscoorder van de competitie. Tot dat hij in de A terecht kwam en toen heeft hij 2 jaar niets meer laten zien.quote:

Haha.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Omdat wij wel een jeugdopleiding hebben.

jaquote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:27 schreef dimmak het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met voetbaltalentjes adopteren? Kun je gewoon in willekeurige favela's scouten om vervolgens zo'n jongen mee te nemen in het vliegtuig en hier in het lokale gemeentehuis een Nederlandse naam aanmeten?

Voormalig toptalent Slabbekoorn duikt op in Slowakijequote:Op dinsdag 27 september 2016 10:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
Waar speelt hij nu? Het laatste wat ik van hem kan vinden is dat hij op proef is gegaan bij AZ maar niet of hij een contract heeft gekregen oid.
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |