Hoe kom je in hemels naam bij Janmaatquote:Op woensdag 28 november 2012 14:29 schreef satecl het volgende:
[..]
de Vrij, Fer, Vilhena, Castaignos, Bruma, K. Ebecillio, Janmaat, Rekik, Ake, Clasie, Boetius???? Mwaa, ik vind het wel meevallen.
Je moet wat als je weinig keuze hebtquote:Op woensdag 28 november 2012 15:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe kom je in hemels naam bij Janmaatdat is toch geen eigen kweek
Wel.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe kom je in hemels naam bij Janmaatdat is toch geen eigen kweek
quote:Op woensdag 28 november 2012 15:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je moet wat als je weinig keuze hebt
Ik denk dat jij de laatste bent die daar wat over te zeggen hebt.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je moet wat als je weinig keuze hebt
Over wat?quote:Op woensdag 28 november 2012 15:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de laatste bent die daar wat over te zeggen hebt.
Dat jouw clubske daar nog een voorbeeld aan mag nemen.quote:
Dan mag je geen mening hebben?quote:Op woensdag 28 november 2012 15:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat jouw clubske daar nog een voorbeeld aan mag nemen.
Je mag er wel een mening over hebben. Maar zeggen dat er weinig keus is wat betreft succesvol opgeleide spelers is onzin, dat doet Feyenoord namelijk wel heel wat beter dan PSVquote:Op woensdag 28 november 2012 15:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan mag je geen mening hebben?
Kan je net zo goed iedereen zijn mond laten houden aangezien we Immers allemaal geen prof zijn of zijn geweest.
Beter? Dat zou ik zo niet weten hoor, jeugd van PSV heeft eergisteren die van Feyenoord afgetroeft. Hoewel dat natuurlijk niks zegt, maar het feit dat de jeugd van PSV al een aantal jaren kampioen is geworden zegt misschien wel wat. Dat ze niet doorstromene is een ander verhaal, maar dat de jeugd van Feyenoord zo goed is weet ik niet. Toekomst zal blijken, maar nu ben ik er echt niet van onder de indruk.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je mag er wel een mening over hebben. Maar zeggen dat er weinig keus is wat betreft succesvol opgeleide spelers is onzin, dat doet Feyenoord namelijk wel heel wat beter dan PSV
Jij hebt het over die 5-4 van afgelopen maandag. Dat zijn de beloften. Daar spelen bij Feyenoord jongens als Fernandez, Graafland, Verhoek en Mokotjo. Dat zie ik niet als de jeugd. De pareltjes bij Feyenoord spelen in de A1, B1 etc.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Beter? Dat zou ik zo niet weten hoor, jeugd van PSV heeft eergisteren die van Feyenoord afgetroeft. Hoewel dat natuurlijk niks zegt, maar het feit dat de jeugd van PSV al een aantal jaren kampioen is geworden zegt misschien wel wat. Dat ze niet doorstromene is een ander verhaal, maar dat de jeugd van Feyenoord zo goed is weet ik niet. Toekomst zal blijken, maar nu ben ik er echt niet van onder de indruk.
Volgens nummer 14 gaat het niet om het winnen.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:49 schreef satecl het volgende:
[..]
Jij hebt het over die 5-4 van afgelopen maandag. Dat zijn de beloften. Daar spelen bij Feyenoord jongens als Fernandez, Graafland, Verhoek en Mokotjo. Dat zie ik niet als de jeugd. De pareltjes bij Feyenoord spelen in de A1, B1 etc.
de A1 staat bovenaan, de B1 staat 2e en de C1 staat ook bovenaan.
bij ons ook nietquote:Op donderdag 29 november 2012 19:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Volgens nummer 14 gaat het niet om het winnen.
Dit meen je toch niet echt?quote:Op woensdag 28 november 2012 15:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Beter? Dat zou ik zo niet weten hoor, jeugd van PSV heeft eergisteren die van Feyenoord afgetroeft. Hoewel dat natuurlijk niks zegt, maar het feit dat de jeugd van PSV al een aantal jaren kampioen is geworden zegt misschien wel wat. Dat ze niet doorstromene is een ander verhaal, maar dat de jeugd van Feyenoord zo goed is weet ik niet. Toekomst zal blijken, maar nu ben ik er echt niet van onder de indruk.
hij zegt toch gewoon waar het op staat? De aandacht binnen de jeugdopleiding is op het individu, maar toch staan ze bovenin de ranglijsten. Zegt wat mij betreft genoeg over het niveau van de jeugdopleiding.quote:Op donderdag 29 november 2012 19:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dan snap ik niet waarom Satecl zich zo verdedigt.
Haha, heel betoog over Jong Feyenoord/Excelsior wat niet 'de jeugd' is.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hopelijk raakt hij niet Colombiaans verkouden.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:50 schreef Sunri5e het volgende:
Tijd voor een debuut in Feyenoord 1.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |