abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 februari 2013 @ 16:48:11 #61
358102 Senor__Chang
Consider yourself changed.
pi_122513664
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 07:48 schreef Peunage het volgende:

[..]

Het is wel gemengd gebied. Er wonen Arabieren, Turkmenen en Koerden, dus gemengd gebied. Zelfde verhaal met Jeruzalem.
Mwah, wat is gemengd? Zelfs na pogingen van Arabisatie is Kirkuk nog steeds minstens 60% Koerdisch. Lijkt me gewoon een Koerdische stad en dat zal de toekomst ook uitwijzen.
Guilty as changed.
The Best of Señor Chang --- Part II
pi_122513665
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 07:48 schreef Peunage het volgende:

[..]

Het is wel gemengd gebied. Er wonen Arabieren, Turkmenen en Koerden, dus gemengd gebied. Zelfde verhaal met Jeruzalem.
Nee, ga nou niet de onwetende idioot uithangen. Dus Rotterdam en Amsterdam zijn ook gemenge gebieden?
#freefrederike
pi_122513976
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 16:48 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Nee, ga nou niet de onwetende idioot uithangen. Dus Rotterdam en Amsterdam zijn ook gemenge gebieden?
Met een kleine meerderheid van autochtonen maar zou ik het wel een gemengde stad willen noemen ja.
"The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it."
― Albert Einstein
pi_122514014
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 16:48 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk een belachelijk voorbeeld wat nergens op slaat. Jij weet dat best, dus waarom doe jij als een onwetende idioot?

Er wonen heel veel Arabieren, waaronder mensen die gedwongen moesten verhuizen. Niemand vertrekt voor de lol uit zijn woonplaats om in een gebied te gaan wonen wat hij niet kent en waar hij de taal niet eens spreekt. Die mensen zijn pionnetjes in een veel groter politiek spel geweest en daar kunnen ze niks aan doen.
pi_122514080
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 16:55 schreef Peunage het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk een belachelijk voorbeeld wat nergens op slaat. Jij weet dat best, dus waarom doe jij als een onwetende idioot?

Er wonen heel veel Arabieren, waaronder mensen die gedwongen moesten verhuizen. Niemand vertrekt voor de lol uit zijn woonplaats om in een gebied te gaan wonen wat hij niet kent en waar hij de taal niet eens spreekt. Die mensen zijn pionnetjes in een veel groter politiek spel geweest en daar kunnen ze niks aan doen.
Wat is daar anders aan?

Ze mogen daar best wonen hoor, geen probleem. Maar ga het niet als gemengd gebied bestempelen want dat is het niet. Vertel mij maar wat er anders aan is.
#freefrederike
pi_122514286
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 16:57 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Wat is daar anders aan?

Ze mogen daar best wonen hoor, geen probleem. Maar ga het niet als gemengd gebied bestempelen want dat is het niet. Vertel mij maar wat er anders aan is.
Jij snapt het verschil tussen Kirkoek en Rotterdam niet? :')
Wat doe je dan in dit topic?
pi_122514294
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 16:54 schreef WH141 het volgende:

[..]

Met een kleine meerderheid van autochtonen maar zou ik het wel een gemengde stad willen noemen ja.
Nee, het is Nederlands gebied. Ik weet niet wat jij studeert, maar normaal gesproken gaan we van officiele gebieden uit. Koerdistan bestaat weliswaar niet, maar het noorden van Irak is autonoom(en koersich), dus Kirkoek valt daar ook onder.

Kom niet met onzin aan, dat er inwoners wonen betekent niet dat er een gemengd gebied ontstaat.
#freefrederike
pi_122514314
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 17:01 schreef Peunage het volgende:

[..]

Jij snapt het verschil tussen Kirkoek en Rotterdam niet? :')
Wat doe je dan in dit topic?
Leg het verschil uit, idioot.
Je hebt geen argumentatie dus je komt meteen maar met onzin :')
Kom met een argument, niet met je stoergepraat.
#freefrederike
pi_122514368
Denk momenteel dat er weinig gaat gebeurt mbt deze oorlogsdreiging gezien de burgerloorlog in Syrie.

Is trouwens wel een mooie kans voor de Koerden om een tweede autonoom deel te vergaren. Na Irak nu misschien Syrie.
pi_122514499
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 17:02 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Leg het verschil uit, idioot.
Je hebt geen argumentatie dus je komt meteen maar met onzin :')
Kom met een argument, niet met je stoergepraat.
Kirkoek = 2 grote etniciteiten(beiden autochtoon, vandaar dus gemengd)
Rotterdam = Autochtonen + mengelmoes van allochtonen/buitenlanders

Ik kan me niet voorstellen dat je dit niet begrijpt.
pi_122514582
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 17:03 schreef Pharmacist het volgende:
Denk momenteel dat er weinig gaat gebeurt mbt deze oorlogsdreiging gezien de burgerloorlog in Syrie.

Is trouwens wel een mooie kans voor de Koerden om een tweede autonoom deel te vergaren. Na Irak nu misschien Syrie.
Met geweld gaat het in ieder geval niet lukken. Ze kunnen het best net als in Irak op een normale manier autonomie verkrijgen.
pi_122514693
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 17:07 schreef Peunage het volgende:
Met geweld gaat het in ieder geval niet lukken. Ze kunnen het best net als in Irak op een normale manier autonomie verkrijgen.
Klopt. Als ik als Koerd autonomie zou willen in Syrie zou ik precies doen wat ze nu ook doen in Syrie: neutraal blijven en proberen de schade aan steden en infrastructuur in het Koerdische gebied te voorkomen.
pi_122514749
Rotterdam grenst niet aan Turkije/Suriname/Marokko en zit ook niet in een overgangsgebied ertussen.

Verder is Rotterdam ook niet een onderdeel van die staten.

Kirkuk zit in het overgangsgebied en hoort net als de andere steden in Noord-Irak officieel bij Irak.

Nogal een verschil dus.
pi_122514945
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 17:06 schreef Peunage het volgende:

[..]

Rotterdam = Autochtonen + mengelmoes van allochtonen/buitenlanders

Ik kan me niet voorstellen dat je dit niet begrijpt.
Hahahaha, dat is jouw verschil? Dat is zeker geen verschil. Je kan Koerden niet rekenen tot Arabieren. koerden zijn een totaal ander volk. Jij doet alsof Koerden en Arabieren hetzelfde zijn :') .

Jij bent dezelfde gast die eerst beweerde dat Palestijns gebied Wel bestaat, maar Koerden hebben geen gebied.

Je bent gewoon een gefrustreerd Arabiertje dat er niet tegenkan dat er Westerse normen en waarden en vrije volke in het Midden Oosten zijn, die zich niet opgeven aan de idiote Ideologie van de Arabieren en de Islam. Geef het nou op, gozer, de Arabieren zijn een van de volkeren die gedoemd zijn te mislukken. Dan an je nog wel zo mooi eromheen draaien en onzin vertellen; het heeft geen zin.
#freefrederike
pi_122514977
Pizza, doe gewoon een keer normaal man :')
pi_122515029
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 17:11 schreef De_Guidance het volgende:
Rotterdam grenst niet aan Turkije/Suriname/Marokko en zit ook niet in een overgangsgebied ertussen.

Verder is Rotterdam ook niet een onderdeel van die staten.

Kirkuk zit in het overgangsgebied en hoort net als de andere steden in Noord-Irak officieel bij Irak.

Nogal een verschil dus.
Nee, je begaat hier een fout. Noord irak is Koerdisch autonoom gebied. Kirkoek is verder OOK geen onderdeel van de arabieren. Net zoals rotterdam geen onderdeel is van suriname oid. En steden die grenzen heeft er niks mee te maken, koloniën bestaan tegenwoordig nog steeds, hoor.
#freefrederike
pi_122515087
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 17:15 schreef De_Guidance het volgende:
Pizza, doe gewoon een keer normaal man :')
Ah, daar is die koerdenhater weer :')
Het verbaast mij niks dat jij elke keer er weer bent om alles wat Koerdisch is tegen te spreken en koerden zoveel mogelijk in het nadeel te zetten. Gefrustreerde turk dat je bent.
#freefrederike
pi_122515133
De mensen die kritiek hebben zijn ook altijd of een turk, of een arabier. De rest van de wereld is niet blind van nationalisme en ziet gewoon dat Kirkoek Koerdisch gebied is.
#freefrederike
pi_122515137
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 17:17 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Ah, daar is die koerdenhater weer :')
Het verbaast mij niks dat jij elke keer er weer bent om alles wat Koerdisch is tegen te spreken en koerden zoveel mogelijk in het nadeel te zetten. Gefrustreerde turk dat je bent.
Wat is dit nou weer voor post dan?
pi_122515197
quote:
9s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 17:18 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Wat is dit nou weer voor post dan?
Iets genaamd de waarheid. Nationalistische turken als jij kunnen het niet altijd waarnemen. Pathologische leugenaar dat je bent
#freefrederike
pi_122515235
Er moet in ieder geval een vreedzame en redelijke oplossing komen voor de huidige impasse in Kirkuk.
pi_122515253
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 17:19 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Iets genaamd de waarheid. Nationalistische turken als jij kunnen het niet altijd waarnemen. Pathologische leugenaar dat je bent
Ok.

Eet smakelijk vanavond.
pi_122515340
quote:
4s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 17:20 schreef De_Guidance het volgende:
Er moet in ieder geval een vreedzame en redelijke oplossing komen voor de huidige impasse in Kirkuk.
Hahahha, daar komt ie weer met z'n onzinnige gepraat. Natuurlijk moet dat er zijn. De Arabieren willen dat echter niet. Maliki als goed voorbeeld.
#freefrederike
pi_122515470
quote:

[..]

Goh, het lijkt net een Israëlier..
pi_122515499
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 17:23 schreef PizzaMizza het volgende:
De Arabieren willen dat echter niet. Maliki als goed voorbeeld.
Natuurlijk niet. Al die olie rond Kirkuk..... In Syrie gaat dit ook spelen omdat de Koerden het kennelijk in Syrie ook voor elkaar hebben gekregen bij de olie te gaan wonen. Gaat absoluut spelen als de burgeroorlog ooit ten einde komt.
pi_122515664
quote:

[..]

_O_ _O_ _O_
pi_122516316
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 17:15 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Hahahaha, dat is jouw verschil? Dat is zeker geen verschil. Je kan Koerden niet rekenen tot Arabieren. koerden zijn een totaal ander volk. Jij doet alsof Koerden en Arabieren hetzelfde zijn :') .

Jij bent dezelfde gast die eerst beweerde dat Palestijns gebied Wel bestaat, maar Koerden hebben geen gebied.
Die laatste alinea met kinderachtig en persoonlijk gedoe ga ik niet op reageren, dat kun je voortaan achterwege laten. Ik lees het niet eens.

Misschien dat jij moeite met lezen hebt, maar ik ga herhalen wat ik letterlijk typte;
quote:
Snap je dit? 2 etniciteiten zei ik, TWEE. Dat betekent uitdrukkelijk dat het niet 1 volk is, maar 2 volkeren.

Ik heb verder nooit beweerd dat Koerden geen 'gebied' hebben. Dat zou namelijk dom en naïef zijn en dat ben ik gelukkig niet. Ik kan een keer gezegd hebben dat Koerden geen land/natie hebben, wat gewoon een feit is. Als ik dit zeg dan is dat inhoudelijk bedoeld en niet om te pesten of wat dan ook(wat wel eens gedaan wordt).
pi_122517167
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 17:47 schreef Peunage het volgende:

[..]

Die laatste alinea met kinderachtig en persoonlijk gedoe ga ik niet op reageren, dat kun je voortaan achterwege laten. Ik lees het niet eens.

Misschien dat jij moeite met lezen hebt, maar ik ga herhalen wat ik letterlijk typte;

[..]

Snap je dit? 2 etniciteiten zei ik, TWEE. Dat betekent uitdrukkelijk dat het niet 1 volk is, maar 2 volkeren.

Ik heb verder nooit beweerd dat Koerden geen 'gebied' hebben. Dat zou namelijk dom en naïef zijn en dat ben ik gelukkig niet. Ik kan een keer gezegd hebben dat Koerden geen land/natie hebben, wat gewoon een feit is. Als ik dit zeg dan is dat inhoudelijk bedoeld en niet om te pesten of wat dan ook(wat wel eens gedaan wordt).
Jij geeft aan dat het gaat om autochtonen. Koerden zijn geen autochtonen(ze hebben een eigen regio) en het is misschien leuk om een kleinkind te overtuigen door op de kaart aan te wijzen dat een stad als erbil in Irak ligt, maar de realiteit ligt anders. Datzelfde geldt ook voor Kirkoek, allemaal Koerdisch gebied.

-

Koerden hebben geen land, maar wel gebieden. Net zoals jouw geliefde Palestina. Dan kan je wel heel erg gefrustreerd zijn dat een volk als de Koerden de Arabieren de baas zijn: het is een feit.

[ Bericht 5% gewijzigd door sp3c op 05-02-2013 20:18:41 ]
#freefrederike
pi_122517403
Pizza is bij deze mijn favoriete user. Hij slaat het hele voorspel gewoon over en begint gewoon iedereen meteen voluit uit te schelden. O+
  dinsdag 5 februari 2013 @ 18:23:14 #90
294141 tarantism
hups in die kont
pi_122517556
-

[ Bericht 100% gewijzigd door sp3c op 05-02-2013 20:19:25 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')