abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129543052
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 13:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Er is een waterkans dat dit supertalent straks voor België speelt.

''hij zou er niet eens aan denken''
Hij heeft die morele plicht.
pi_129543088
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:08 schreef alalali het volgende:

[..]

Nee hoor.
  Forum Admin woensdag 31 juli 2013 @ 14:09:25 #53
35723 crew  GGMM
pi_129543093
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:08 schreef alalali het volgende:

[..]

Totaal niet. Nee.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_129543125
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:09 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

Nee hoor.
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:09 schreef GGMM het volgende:

[..]

Totaal niet. Nee.

O, jawel.
  Forum Admin woensdag 31 juli 2013 @ 14:11:46 #56
35723 crew  GGMM
pi_129543165
quote:
Nee hoor. Wat een onzin van Dersken zeg. :D
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_129543177
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:11 schreef Cavaliers het volgende:
Nee.
Maar achteraf dan wel komen janken dat Marokkanen tweederangsburgers zijn zeker?
pi_129543226
Ook niet.
pi_129544047
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:11 schreef GGMM het volgende:

[..]

Nee hoor. Wat een onzin van Dersken zeg. :D
Totaal geen onzin, de man heeft groot gelijk. Jongen heeft alles aan België te danken.
  woensdag 31 juli 2013 @ 14:40:03 #60
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_129544094
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 13:58 schreef Syntix het volgende:
Fischer 2.1
Fixed.
Fischer :r
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  Forum Admin woensdag 31 juli 2013 @ 14:43:59 #61
35723 crew  GGMM
pi_129544207
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:38 schreef alalali het volgende:

[..]

Totaal geen onzin, de man heeft groot gelijk. Jongen heeft alles aan België te danken.
Onzin, dat talent had hij ook zonder België wel gehad. Dat hij toevallig in België is opgegroeid betekent niet dat hij zich geen Marokkaan meer mag voelen. Het is immers geen bewuste keuze geweest van hem om naar België te gaan.

Niet voor niets is hij op z'n 12de alweer vertrokken. Hij heeft eigenlijk meer aan Nederland te danken. :)
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_129544316
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:43 schreef GGMM het volgende:

[..]

Onzin, dat talent had hij ook zonder België wel gehad. Dat hij toevallig in België is opgegroeid betekent niet dat hij zich geen Marokkaan meer mag voelen. Het is immers geen bewuste keuze geweest van hem om naar België te gaan.

Niet voor niets is hij op z'n 12de alweer vertrokken. Hij heeft eigenlijk meer aan Nederland te danken. :)
Het is voor mij ook geen bewuste keuze geweest om in België op te groeien

Op gebied van werkloosheidsuitkeringen, ziekteuitkeringen, kinderbijslag en dergelijke zijn ze allemaal Belg hoor, maar ho maar als ze het land moeten verdedigen, dan opeens niet meer
  Forum Admin woensdag 31 juli 2013 @ 14:50:51 #63
35723 crew  GGMM
pi_129544422
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:47 schreef alalali het volgende:
Het is voor mij ook geen bewuste keuze geweest om in België op te groeien
Toch moet je volgens jouw redenatie voor de rest van je leven in België blijven werken.

quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:47 schreef alalali het volgende:
Op gebied van werkloosheidsuitkeringen, ziekteuitkeringen, kinderbijslag en dergelijke zijn ze allemaal Belg hoor, maar ho maar als ze het land moeten verdedigen, dan opeens niet meer
'ze' ? Je generaliseert op een vreemde manier nu.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_129548016
Bakkali: "Ik hoop dat Wilmots dit gezien heeft"
http://sporza.be/cm/sporz(...)_130731_bakkali_reax

Zijn 1ste prof wedstrijd en direct al hopen op een selectie van de Rode Duivels :')
sd
  woensdag 31 juli 2013 @ 16:36:02 #65
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_129548120
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 16:32 schreef sausagin het volgende:

Zijn 1ste prof wedstrijd en direct al hopen op een selectie van de Rode Duivels :')
Daarom, die krijgt het net als zoveel jonkies meteen hoog in de bol. Ik noem dat het "met je kop op de VI" syndroom.

Daarna denken ze dat het allemaal vanzelf gaat, want ze zijn toch zo goed?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_129548324
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 16:36 schreef HeatWave het volgende:
Daarom, die krijgt het net als zoveel jonkies meteen hoog in de bol.
:')

quote:
"Ik denk wel dat ik vandaag mijn visitekaartje heb afgegeven, maar ik moet nog progressie maken. Mijn begin was matig, daarna kwam ik goed in de match. Ik ben heel blij met mijn wedstrijd.
Wel opvallend dat de jongen eerst wordt uitgekotst omdat hij mogelijk niet voor België zou willen spelen en als hij vervolgens aangeeft dat graag te willen doen, opnieuw wordt uitgekotst, want bek houden. :')
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_129548373
quote:

:') De vragensteller komt er mee en hij zegt alleen ''dat hoop ik ook''

pi_129549715
quote:

Want hij mag daar niet op hopen? :')
pi_129549773
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 17:21 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Want hij mag daar niet op hopen? :')
Jawel , maar hij moet eerst een seizoen op niveau presteren. Concurrentie is groot op zijn positie
sd
pi_129549990
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 17:23 schreef sausagin het volgende:

[..]

Jawel , maar hij moet eerst een seizoen op niveau presteren. Concurrentie is groot op zijn positie
Dat sowieso
quote:
Leuk filmpje. Nog 1:

Trouwste user 2022 vrijdag 2 augustus 2013 @ 09:59:38 #71
7889 tong80
Spleenheup
pi_129604520
Zakaria Bakkali, het dartelend talent van het opgekalefaterde PSV, houdt de gemoederen in België flink bezig. Hoewel de vernedering van Zulte Waregem (de vicekampioen van België) door de noorderburen pijn deed, genoot heel België wel van de kunsten van vleugelflitser Bakkali.

De Belgen snakken nu naar een jawoord van de frêle PSV'er, omdat ze hem dolgraag als toekomstige Rode Duivel zien. Bakkali speelde nog maar één wedstrijd Europees voor de Eindhovenaren en zal morgen tegen ADO Den Haag pas debuteren op eredivisieniveau, maar in België willen ze graag zo snel mogelijk dat de pas 17-jarige Luikenaar van Marokkaanse komaf kiest voor de Rode Duivels.

De Belgen zijn doodsbenauwd dat Bakkali - hij heeft een dubbel paspoort - voor zijn toekomstige interlandcarrière Marokko zal verkiezen. En dat zou de pijn van 2008 nog eens verhevigen. In dat jaar werd ontgoocheld afscheid genomen van de vleugelaanvaller, toen PSV hem wegkaapte bij Standard Luik. Dat stak de Belgen, omdat hij sindsdien te boek staat als één van de grootste talenten. Keert Bakkali nu ook de Belgische nationale ploeg de rug toe - hij speelde wel in alle vertegenwoordigende jeugdelftallen - dan is België in last.

'We zullen er alles aan doen om hem te behouden', zei sportief directeur Paul Allaerts van de Belgische voetbalbond in de media. 'Als hij verloren gaat, zou dat heel jammer zijn.'

Klein lichtpunt voor de Belgische doemdenkers: na PSV - Zulte Waregem meldde het talent zelf rap dat hij hoopte dat de Belgische keuzeheer Marc Wilmots zijn optreden had gezien. Maar nee, een keuze had hij nog niet gemaakt. Bakkali ligt nog tot de zomer van 2015 vast bij PSV, dat hoopt zijn contract open te breken en te verlengen.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 donderdag 8 augustus 2013 @ 01:54:56 #72
7889 tong80
Spleenheup
pi_129819183
Met een prachtig doelpunt bewees Zakaria Bakkali woensdag dat hij niet voor niets als 17-jarige al in beeld is bij de nationale voetbalploeg van België. Het groeibriljantje van PSV staat echter voor een moeilijke keuze: gaat hij voor België of voor zijn vaderland Marokko spelen? 'Mijn hart weet het niet, het is vijftig-vijftig. Maar mijn hoofd zegt België, dan heb ik toch meer kans om EK's en WK's te spelen', zei Bakkali na de winst op Zulte Waregem (0-3). .

De Belgische bondscoach Marc Wilmots, aandachtig toeschouwer in Brussel, maakt donderdag zijn selectie bekend voor de oefeninterland tegen Frankrijk. 'Als ik met de Rode Duivels mee moet, ga ik mee. Maar ik hoef nog niet definitief te kiezen, aangezien dit een oefenwedstrijd is', zo wist Bakkali.

'Ik beslis in overleg met mijn familie. Het wordt een keuze op basis van gevoel én perspectief. Wat ik ook kies, België of Marokko, eigenlijk is het allebei goed.'

Hoewel Bakkali de toeschouwers in het Constant Vanden Stock-stadion zo af en toe vermaakte met mooie acties, werd hij ook uitgefloten als hij weer eens over de grond rolde. De Belgen hebben hun nieuwste talent nog niet liefdevol in de armen gesloten. 'Het was mooi om in België te voetballen, alleen het publiek was soms niet zo aardig. Hoe dat kan? Ik weet het niet, misschien waren ze wel een beetje bang voor me', zei de tiener met een grote grijns.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_129825988
Het grote probleem is dat de Europese topclubs volgend jaar al in de rij zullen staan voor hem,die salary caps van 1 miljoen gaan PSV en Ajax niet verder brengen.
Doyen zou oplossing kunnen brengen maar of je dat moet willen? Ik denk van wel als ze ook delen van salarissen betalen.
En natuurlijk gaat ie voor Belgie kiezen,dat zullen ze hem bij PSV wel uitgelegd hebben waarom het slecht voor je carriere is, geregeld door Afrika te moeten reizen.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 12:07:57 #74
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_129826016
Ik hoop niet dat dit een gevalletje Labyad gaat worden, in de termen van wanneer een club als Lissabon op de stoep staat dat meneer direct weg wil en niet bij gaat tekenen :{
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_129826727
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 01:54 schreef tong80 het volgende:
Met een prachtig doelpunt bewees Zakaria Bakkali woensdag dat hij niet voor niets als 17-jarige al in beeld is bij de nationale voetbalploeg van België. Het groeibriljantje van PSV staat echter voor een moeilijke keuze: gaat hij voor België of voor zijn vaderland Marokko spelen? 'Mijn hart weet het niet, het is vijftig-vijftig. Maar mijn hoofd zegt België, dan heb ik toch meer kans om EK's en WK's te spelen', zei Bakkali na de winst op Zulte Waregem (0-3). .

De Belgische bondscoach Marc Wilmots, aandachtig toeschouwer in Brussel, maakt donderdag zijn selectie bekend voor de oefeninterland tegen Frankrijk. 'Als ik met de Rode Duivels mee moet, ga ik mee. Maar ik hoef nog niet definitief te kiezen, aangezien dit een oefenwedstrijd is', zo wist Bakkali.

'Ik beslis in overleg met mijn familie. Het wordt een keuze op basis van gevoel én perspectief. Wat ik ook kies, België of Marokko, eigenlijk is het allebei goed.'

Hoewel Bakkali de toeschouwers in het Constant Vanden Stock-stadion zo af en toe vermaakte met mooie acties, werd hij ook uitgefloten als hij weer eens over de grond rolde. De Belgen hebben hun nieuwste talent nog niet liefdevol in de armen gesloten. 'Het was mooi om in België te voetballen, alleen het publiek was soms niet zo aardig. Hoe dat kan? Ik weet het niet, misschien waren ze wel een beetje bang voor me', zei de tiener met een grote grijns.

Bij Belgie heb je inderdaad meer kans op een EK dan bij Marokko, wat een slimme jongen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')