Hij heeft die morele plicht.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Er is een waterkans dat dit supertalent straks voor België speelt.
''hij zou er niet eens aan denken''
Nee hoor. Wat een onzin van Dersken zeg.quote:
Totaal geen onzin, de man heeft groot gelijk. Jongen heeft alles aan België te danken.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee hoor. Wat een onzin van Dersken zeg.
Onzin, dat talent had hij ook zonder België wel gehad. Dat hij toevallig in België is opgegroeid betekent niet dat hij zich geen Marokkaan meer mag voelen. Het is immers geen bewuste keuze geweest van hem om naar België te gaan.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:38 schreef alalali het volgende:
[..]
Totaal geen onzin, de man heeft groot gelijk. Jongen heeft alles aan België te danken.
Het is voor mij ook geen bewuste keuze geweest om in België op te groeienquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onzin, dat talent had hij ook zonder België wel gehad. Dat hij toevallig in België is opgegroeid betekent niet dat hij zich geen Marokkaan meer mag voelen. Het is immers geen bewuste keuze geweest van hem om naar België te gaan.
Niet voor niets is hij op z'n 12de alweer vertrokken. Hij heeft eigenlijk meer aan Nederland te danken.
Toch moet je volgens jouw redenatie voor de rest van je leven in België blijven werken.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:47 schreef alalali het volgende:
Het is voor mij ook geen bewuste keuze geweest om in België op te groeien
'ze' ? Je generaliseert op een vreemde manier nu.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:47 schreef alalali het volgende:
Op gebied van werkloosheidsuitkeringen, ziekteuitkeringen, kinderbijslag en dergelijke zijn ze allemaal Belg hoor, maar ho maar als ze het land moeten verdedigen, dan opeens niet meer
Daarom, die krijgt het net als zoveel jonkies meteen hoog in de bol. Ik noem dat het "met je kop op de VI" syndroom.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:32 schreef sausagin het volgende:
Bakkali: "Ik hoop dat Wilmots dit gezien heeft"
http://sporza.be/cm/sporz(...)_130731_bakkali_reax
Zijn 1ste prof wedstrijd en direct al hopen op een selectie van de Rode Duivels
quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:36 schreef HeatWave het volgende:
Daarom, die krijgt het net als zoveel jonkies meteen hoog in de bol.
Wel opvallend dat de jongen eerst wordt uitgekotst omdat hij mogelijk niet voor België zou willen spelen en als hij vervolgens aangeeft dat graag te willen doen, opnieuw wordt uitgekotst, want bek houden.quote:"Ik denk wel dat ik vandaag mijn visitekaartje heb afgegeven, maar ik moet nog progressie maken. Mijn begin was matig, daarna kwam ik goed in de match. Ik ben heel blij met mijn wedstrijd.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:32 schreef sausagin het volgende:
Want hij mag daar niet op hopen?quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:32 schreef sausagin het volgende:
Jawel , maar hij moet eerst een seizoen op niveau presteren. Concurrentie is groot op zijn positiequote:
Dat sowiesoquote:Op woensdag 31 juli 2013 17:23 schreef sausagin het volgende:
[..]
Jawel , maar hij moet eerst een seizoen op niveau presteren. Concurrentie is groot op zijn positie
Leuk filmpje. Nog 1:quote:
Bij Belgie heb je inderdaad meer kans op een EK dan bij Marokko, wat een slimme jongenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:54 schreef tong80 het volgende:
Met een prachtig doelpunt bewees Zakaria Bakkali woensdag dat hij niet voor niets als 17-jarige al in beeld is bij de nationale voetbalploeg van België. Het groeibriljantje van PSV staat echter voor een moeilijke keuze: gaat hij voor België of voor zijn vaderland Marokko spelen? 'Mijn hart weet het niet, het is vijftig-vijftig. Maar mijn hoofd zegt België, dan heb ik toch meer kans om EK's en WK's te spelen', zei Bakkali na de winst op Zulte Waregem (0-3). .
De Belgische bondscoach Marc Wilmots, aandachtig toeschouwer in Brussel, maakt donderdag zijn selectie bekend voor de oefeninterland tegen Frankrijk. 'Als ik met de Rode Duivels mee moet, ga ik mee. Maar ik hoef nog niet definitief te kiezen, aangezien dit een oefenwedstrijd is', zo wist Bakkali.
'Ik beslis in overleg met mijn familie. Het wordt een keuze op basis van gevoel én perspectief. Wat ik ook kies, België of Marokko, eigenlijk is het allebei goed.'
Hoewel Bakkali de toeschouwers in het Constant Vanden Stock-stadion zo af en toe vermaakte met mooie acties, werd hij ook uitgefloten als hij weer eens over de grond rolde. De Belgen hebben hun nieuwste talent nog niet liefdevol in de armen gesloten. 'Het was mooi om in België te voetballen, alleen het publiek was soms niet zo aardig. Hoe dat kan? Ik weet het niet, misschien waren ze wel een beetje bang voor me', zei de tiener met een grote grijns.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |