Zoveel moeite en kan direct de prullenbak in.quote:Op maandag 19 november 2012 14:09 schreef j0rdiiii het volgende:
Doublepain met zijn voorbarige topics, volgende keer even iets langer wachten man.
[..]
Aldus het AD.
[..]
Aldus de Telegraaf.twitter:RikElfrink twitterde op maandag 19-11-2012 om 09:50:32#Bakkali wil meer bij #PSV-1 betrokken worden. #PSV moet in mijn ogen (meer) talenten meer bij het eerste elftal laten trainen. Zie #ED. reageer retweet
Aldus het Eindhovens Dagblad.twitter:RikElfrink twitterde op maandag 19-11-2012 om 09:52:31@analisje Hij wil gewoon bij #PSV-1 betrokken worden en dat gebeurt nu niet. Opstellen lijkt mij nog niet realistisch. reageer retweet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aldus een insider op het PSV Netwerk, met eerder al genoeg informatie die gewoon bleek te kloppen.
8 maanden later is direct bij jou?quote:Op maandag 15 juli 2013 11:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zoveel moeite en kan direct de prullenbak in.
quote:Uitblinker Bakkali zeer blij: ‘Ik denk dat België me sinds vandaag wel kent’
Zakaria Bakkali kreeg onder Dick Advocaat geen kans bij PSV, maar maakte dinsdagavond een fraai debuut voor de club. Phillip Cocu stelde de jonge aanvaller op in de basis tegen Zulte Waregem, in de derde voorronde van de Champions League. Bakkali speelde met durf en enthousiasme en kreeg meermaals de handen van het publiek op elkaar met zijn acties.
Zijn sterke debuut beproeven met een doelpunt lukte niet; wel raakte Bakkali al in de tweede minuut de paal van de Belgen. Na afloop stond de aanvaller de media uit zijn vaderland te woord. Bakkali begon op rechts, maar kreeg redelijk wat vrijheid van Cocu en benutte die vrijheid ook tegen Zulte. “Ik denk dat België me sinds vandaag wel kent”, aldus Bakkali, die verder bescheiden wilde blijven.
“Mijn eerste minuten waren minder, ik was wat zenuwachtig, daarna ging het beter. Ik kon wel bijna scoren in de tweede minuut, maar bijna is ook maar bijna”, bagatelliseert hij in gesprek met Voetbalkrant. Twee maanden geleden durfde Bakkali hier nog niet van te dromen, zegt hij. “Een basisplaats in de voorronde van de Champions League, ik ben heel erg blij”, aldus het talent.
26 januari 2014 Brands gelijk 00:01 s' nachts aanbellen met de papieren in zijn koffertjequote:Op woensdag 31 juli 2013 01:42 schreef Cavaliers het volgende:
Mag hopen dat een contract verlenging het eerste punt is in de agenda van Brands.
quote:
quote:Bakkali: 'Hoop dat Wilmots deze wedstrijd heeft gezien'
31/07/2013 08:42
Zakaria Bakkali maakte net als heel PSV indruk tijdens het thuisduel met SV Zulte Waregem in de derde voorronde van de Champions League (2-0), maar kan het zelf nog nauwelijks geloven.
'Twee maanden geleden had ik nooit gedacht dat ik nu in de voorronde van de Champions League zou spelen. Laat staan dat ik in de basis sta. Ik ben heel erg blij', reageerde Bakkali tegenover Sporza. 'De coach heeft me een vrije rol gegeven. Ik mocht overal lopen. En die taak heb ik goed uitgevoerd.'
'Ik denk wel dat ik vandaag mijn visitekaartje heb afgegeven, maar ik moet nog progressie maken. Mijn begin was matig, daarna kwam ik goed in de wedstrijd', vervolgde Bakkali, die in de 81ste minuut met een publiekswissel van het veld ging. 'Ik zag de mensen staan. Wat ik toen voelde? Ik was gewoon blij.'
De zeventienjarige aanvaller heeft de Belgische en Marokkaanse nationaliteit. Een definitieve keuze heeft Bakkali niet gemaakt, maar na afloop van de wedstrijd liet hij wel doorschemeren te hopen op de Rode Duivels. 'Ik hoop dat Marc Wilmots deze wedstrijd heeft gezien.'
Ondanks de 2-0 thuiszege wil Bakkali nog niet uitgaan van een plek in de play-offs van de Champions League. 'Zulte Waregem is een goed team. Wij kregen wel veel kansen. 2-0 is niet te weinig, maar een goeie score. In de return moeten we gewoon een goaltje maken.'
Alleen kan deze wel ballenquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:57 schreef sitting_elfling het volgende:
Wat een overdreven reacties. Doet me denken aan Aisatti (wat ook zo'n wereldwonder is geworden) na zijn 'wereld' prestaties tegen Ac Milan in 05'. Of die ene wervel wind reactie van Elia op hek WK of die Quincy Owusu-Abeyie in 05'.
En dat Bakkali het al meerdere wedstrijden laat zien. Bruno Alves schijnt nog regelmatig huilend wakker te worden.quote:
Wie?quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:06 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
En dat Bakkali het al meerdere wedstrijden laat zien. Bruno Alves schijnt nog regelmatig huilend wakker te worden.
Ach, zo werkt het. Bij Ajax was iedereen lyrisch over Serero en Sana begin van het seizoen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:57 schreef sitting_elfling het volgende:
Wat een overdreven reacties. Doet me denken aan Aisatti (wat ook zo'n wereldwonder is geworden) na zijn 'wereld' prestaties tegen Ac Milan in 05'. Of die ene wervel wind reactie van Elia op hek WK of die Quincy Owusu-Abeyie in 05'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |