SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alweer?quote:Op zondag 18 november 2012 01:44 schreef Ambipur het volgende:
zG, je mag de nummering veranderen als je daar even zin in hebt.
quote:Op zondag 18 november 2012 01:45 schreef Ambipur het volgende:
Ik heb de neiging naar mijn buren te lopen en te vragen of het zachter kanWhat the neuk doen zij op dit tijdstip Allahina.
Thanksquote:Op zondag 18 november 2012 01:46 schreef TheMagnificent het volgende:
Volgende keer onthouden dat je de nummering niet hoeft aan te passen, want dat gebeurt automatisch in een reeks.
Wat voor geluid maken ze dan? Muziek?
https://www.facebook.com/HQTurkequote:Pass auf, wie du mit mir redest. Ich bin highquality- Türke.
14,225 likes · 3,277 talking about this
Niet grappig.quote:Op zondag 18 november 2012 01:49 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/HQTurke
quote:Op zondag 18 november 2012 01:58 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nuja de scheidslijn tussen triest en grappig is soms ook flinterdun
Iyi gecelerquote:Op zondag 18 november 2012 02:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]Haklisin.
Ik ga slapen, wil morgenochtend vroeg opstaan en dingen doen. Dat hele dag thuiszitten vreten en aan nicotine denken trekt me niet meer.
Slaap lekker wie dan ook.
Maak een boswandeling, de kleuren zijn prachtig momenteel.quote:Op zondag 18 november 2012 02:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]Haklisin.
Ik ga slapen, wil morgenochtend vroeg opstaan en dingen doen. Dat hele dag thuiszitten vreten en aan nicotine denken trekt me niet meer.
Slaap lekker wie dan ook.
Wat romantisch!quote:Op zondag 18 november 2012 06:48 schreef Weissman het volgende:
Shattering the skies above
I want to destroy all that you love
Shattering the skies above
I won't rest till I am drenched in blood
![]()
Vagerds. Het is zondag, rustdag.quote:Op zondag 18 november 2012 09:13 schreef DeParo het volgende:
Koerden zijn nu bezig in Irak met hun gerechtvaardigde strijd.
Lijkt me prima. We fucked up.quote:Op zondag 18 november 2012 10:07 schreef 1BJK903 het volgende:
http://volkabulaire.nl/vo(...)+einde+van+de+wereld
De einde van de wereld is in zicht!
Dan is het dus eerder de vraag waarom je het allemaal in stand zou willen houden, hm...quote:Op zondag 18 november 2012 10:54 schreef 1BJK903 het volgende:
[..]
Good question G. Geen idee. Wat is het nut van de wereld anyway? Enig idee?
Zo kun je het ook bekijken, ja. Maar eerst weten wat het nut heeft, daarna zien we verder.quote:Op zondag 18 november 2012 10:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dan is het dus eerder de vraag waarom je het allemaal in stand zou willen houden, hm...
Heeft 't niet, als je het op een aardse wijze benadert.quote:Op zondag 18 november 2012 10:56 schreef 1BJK903 het volgende:
[..]
Zo kun je het ook bekijken, ja. Maar eerst weten wat het nut heeft, daarna zien we verder.
Jij zal nooit weten wat het nut v/h leven is. Volgens mij bestaat het algehele nut ook niet en hoor jij dit voor jezelf enigszins in te vullen.quote:Op zondag 18 november 2012 10:56 schreef 1BJK903 het volgende:
[..]
Zo kun je het ook bekijken, ja. Maar eerst weten wat het nut heeft, daarna zien we verder.
Als je zegt dat het algehele nut niet bestaat, dan is er ook niets om in te vullen. Tevens ben je onnodig hard over een vraag waarop toch geen plausibel antwoord mogelijk is.quote:Op zondag 18 november 2012 10:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij zal nooit weten wat het nut v/h leven is. Volgens mij bestaat het algehele nut ook niet en hoor jij dit voor jezelf enigszins in te vullen.
Hm, toch nog wel wat.quote:
Hard? Realistisch.quote:Op zondag 18 november 2012 11:02 schreef 1BJK903 het volgende:
[..]
Als je zegt dat het algehele nut niet bestaat, dan is er ook niets om in te vullen. Tevens ben je onnodig hard over een vraag waarop toch geen plausibel antwoord mogelijk is.
Hiernamaals, om maar een voorbeeld te geven. Mocht je daarin geloven.quote:Op zondag 18 november 2012 11:02 schreef 1BJK903 het volgende:
[..]
@Zargon: wat is de niet-aardse manier?
Nice one. En die visie luidt: wat je hier doet, wordt daar beloond of afgestraft?quote:Op zondag 18 november 2012 11:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hiernamaals, om maar een voorbeeld te geven. Mocht je daarin geloven.
Iets met open deur.quote:Op zondag 18 november 2012 11:08 schreef 1BJK903 het volgende:
[..]
Nice one. En die visie luidt: wat je hier doet, wordt daar beloond of afgestraft?
Hoe dan ook, de aardse zaken die hier nuttig zijn, zijn ook echt alleen hier nuttig, de dood is er en die zorgt ervoor dat je niets dat aards is (o.a. geld) meeneemt ergens anders heen. Mocht je geloven dat er een 'ergens anders' is.quote:Op zondag 18 november 2012 11:08 schreef 1BJK903 het volgende:
[..]
Nice one. En die visie luidt: wat je hier doet, wordt daar beloond of afgestraft?
Nu geloof ik je dus helemaal niet meer.quote:Op zondag 18 november 2012 11:35 schreef Ambipur het volgende:
Ja wij zijn nichtjes, wrm geloven jullie ons niet.
Ga ik zo doen. Mama is bezig in de keuken.quote:Op zondag 18 november 2012 11:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ga jij eens ontbijtje maken.
Kom maar naar mijn keuken. Daar mag je je Masterchef skills uitoefenen.quote:Op zondag 18 november 2012 11:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ga ik zo doen. Mama is bezig in de keuken.
Ik kan alleen een eitje bakken en sandwiches maken. En een diepvriespizza in de oven zetten.quote:Op zondag 18 november 2012 11:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Kom maar naar mijn keuken. Daar mag je je Masterchef skills uitoefenen.
...serieus?quote:Op zondag 18 november 2012 11:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik kan alleen een eitje bakken en sandwiches maken. En een diepvriespizza in de oven zetten.
Vooruit, ook cup-a-soup/soep en noedels.quote:
Ja ik kan ook niet koken.quote:Op zondag 18 november 2012 11:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Vooruit, ook cup-a-soup/soep en noedels.Maar als ik moeite zou doen, vast wel meer, maar als thuiswonende kom ik niet zo veel aan zelf koken toe, omdat moeder en zusje dat sneller en beter kunnen.
Mijn ervaring:quote:Op zondag 18 november 2012 12:04 schreef westside1993 het volgende:
Ik had een vraagje aan jullie!,
Als je bijvoorbeeld in Rotterdam in de Thalia uitgaat, of welke anderen plek dan ook, zie je een redelijk aandeel turkse jongens, moet zeggen dat ik turken onwijs chill vind tijdens het stappen, jullie genieten gewoon van de ambiance, en zijn veel meer met respect naar vrouwen als marokkaanse jongens in mijn beleving!
Maar het aandeel turkse meisjes is vaak niet zo hoog tijdens het uitgaan, omdat turkse meisjes een goede naam willen behouden om sneller te trouwen dacht ik?
Maar hoe zit het in Turkije zelf?
En dan niet de badplaatsen waar alle toeristen komen, maar echt de turkse stadjes, hoe zit het daar in de discotheken?is daar het aantal jongens veel hoger als het aantal meisjes?
En hoe zit het met ''versieren'' in de locale dancings daar? kan je gewoon daar een turkse vrouw proberen te scoren of is dit niet zo als hier in Nederland?
Was wel erg benieuwd hierin, hopelijk blijft Turkije steeds meer groeien met economie, en hopelijk word de sociale zekerheid ook beter daar, want het lijkt me wel lachen als het straks andersom is, dat je Nederlandse gastarbeiders in Turkije krijgt, aangezien hier de economie naar zn klote gaat
Maar als jullie mijn eerste vraag zouden willen beantwoorden zou ik dat erg leuk vinden bedankt alvast!
Alle vrouwen zijn hoeren, net zoals alle mannen sletten zijn.quote:Op zondag 18 november 2012 12:06 schreef Levolution het volgende:
Turkse meisjes daarzo zijn sletjes.
Tenminste die je in de clubs aantreft.
We prefer sluts.quote:Op zondag 18 november 2012 12:23 schreef Weissman het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn hoeren, net zoals alle mannen sletten zijn.
Woordkeuze was geheel bewust.quote:Op zondag 18 november 2012 12:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
We prefer sluts.
Hoeren krijgen betaald. Sletten doen het voor de neuk en lol.
Oh, nou dan voel ik me niet aangesprokenquote:Op zondag 18 november 2012 12:32 schreef Weissman het volgende:
[..]
Voor vrouwen die hoeren zijn wel ja, voor vrouwen die sletten zijn niet.
Probeer een keer parboiled rijst, ipv zilvervliesquote:Op zondag 18 november 2012 11:48 schreef Levolution het volgende:
Epic rijst van gisteren met spiegeleieren erop.
Mijn moeders en oma's rijst zijn briljant. Mij lukt het nooit zo goed.
Jammer dat er hier weinig dames zijn die dit kunnen nazeggen.quote:Op zondag 18 november 2012 12:34 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh, nou dan voel ik me niet aangesproken
quote:Op zondag 18 november 2012 12:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jammer dat er hier weinig dames zijn die dit kunnen nazeggen.
Hangt af waar je in Turkije bent. In een conservatieve Anatolische stad, ik geef als voorbeeld mijn eigen stad Tosya, een gemeente van de provincie Kastamonu, zal je bijna geen bars vinden. Ondergronds heb je altijd wel wat(zogenoemde meyhane wat je overal hebt in Turkije) maar op zulke plekken zal je nooit normale meisjes vinden, eerder zuipende, vooral oude mannen en misschien een paar vaste vrouwen die daar werken(als wat mag jij raden). Zulke plekken zullen ook altijd een lokale bordeel hebben, ik heb bv gehoord dat er een bordeel is in Tosya. Een stad die vooral bekend staat om zijn grote populatie moskeeën(één van de hoogste gemiddeldes per persoon in Turkije)quote:Op zondag 18 november 2012 12:04 schreef westside1993 het volgende:
Ik had een vraagje aan jullie!,
Als je bijvoorbeeld in Rotterdam in de Thalia uitgaat, of welke anderen plek dan ook, zie je een redelijk aandeel turkse jongens, moet zeggen dat ik turken onwijs chill vind tijdens het stappen, jullie genieten gewoon van de ambiance, en zijn veel meer met respect naar vrouwen als marokkaanse jongens in mijn beleving!
Maar het aandeel turkse meisjes is vaak niet zo hoog tijdens het uitgaan, omdat turkse meisjes een goede naam willen behouden om sneller te trouwen dacht ik?
Maar hoe zit het in Turkije zelf?
En dan niet de badplaatsen waar alle toeristen komen, maar echt de turkse stadjes, hoe zit het daar in de discotheken?is daar het aantal jongens veel hoger als het aantal meisjes?
En hoe zit het met ''versieren'' in de locale dancings daar? kan je gewoon daar een turkse vrouw proberen te scoren of is dit niet zo als hier in Nederland?
Was wel erg benieuwd hierin, hopelijk blijft Turkije steeds meer groeien met economie, en hopelijk word de sociale zekerheid ook beter daar, want het lijkt me wel lachen als het straks andersom is, dat je Nederlandse gastarbeiders in Turkije krijgt, aangezien hier de economie naar zn klote gaat
Maar als jullie mijn eerste vraag zouden willen beantwoorden zou ik dat erg leuk vinden bedankt alvast!
maar ik ben ook écht lief en schattigquote:Op zondag 18 november 2012 13:05 schreef Ambipur het volgende:
[..]Vrouwen doen alsof ze o zo heilig en lief en schattig zijn. Dan denken ze nml dat ze huwelijksmateriaal aan zullen trekken.
Dat ze in donkere garages dingen doen vergeten we even voor het gemak, want daar komt hun huwelijksmateriaal toch niet achter.
Ieder zn ding.
Ik oordeel niet, schatquote:Op zondag 18 november 2012 13:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
maar ik ben ook écht lief en schattig
Dat betekent dat je dingen hebt uitgespookt in donkere garages.quote:Op zondag 18 november 2012 13:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
maar ik ben ook écht lief en schattig
Waarom roddelen mensen nooit over mij? Ik heb ook geen dingen uitgespookt in donkere garages.quote:Op zondag 18 november 2012 13:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik oordeel niet, schatIk gaf een beeld over de meiden, die mij in mijn leven voor van alles en nog wat hebben uitgemaakt en daarna hun hoofddoekje afdeden om Ahmet te pijpen.
Of mag ik dit niet zeggen?
Ook wel eens gedaan, ik eet de laatste tijd helemaal geen zilvervlies meer (schijt aan, want bulk).quote:Op zondag 18 november 2012 12:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
Probeer een keer parboiled rijst, ipv zilvervlies
bustedquote:Op zondag 18 november 2012 13:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat betekent dat je dingen hebt uitgespookt in donkere garages.
Ik ben een kutwijf, dat zou het moeten verklarenquote:Op zondag 18 november 2012 13:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom roddelen mensen nooit over mij? Ik heb ook geen dingen uitgespookt in donkere garages.
Doe even die pics dan.quote:Op zondag 18 november 2012 13:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat betekent dat je dingen hebt uitgespookt in donkere garages.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
Doe je wel sehriye enzo opbakken?quote:Op zondag 18 november 2012 13:14 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ook wel eens gedaan, ik eet de laatste tijd helemaal geen zilvervlies meer (schijt aan, want bulk).
Nog steeds niet zo lekker als hun rijst. Zij gebruiken trouwens die Turkse rijst (van die korte ronde korrels, bevat veel zetmeel).
Ik gebruik wel een rijstkoker, zij maken het dan weer in een pan en dan een speciale volgorde van boter, water en rijst toevoegen enzo. Rijstkoker is gewoon water en rijst erin en dan dat ding aanzetten, hoewel ik er ook boter of olijfolie en kurkuma bij gooi.
Beetje dom van die meiden, met hoofddoek pijpen is veel handiger want anders krijg je cum in je haar.quote:Op zondag 18 november 2012 13:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik oordeel niet, schatIk gaf een beeld over de meiden, die mij in mijn leven voor van alles en nog wat hebben uitgemaakt en daarna hun hoofddoekje afdeden om Ahmet te pijpen.
En tavuk suyu?quote:Op zondag 18 november 2012 13:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Doe je wel sehriye enzo opbakken?
Slikken voor je vaderland, duh!quote:Op zondag 18 november 2012 13:17 schreef Levolution het volgende:
[..]
Beetje dom van die meiden, met hoofddoek pijpen is veel handiger want anders krijg je cum in je haar.
Ja ook wel eens gedaan, tegenwoordig maak ik de rijst puur simpel en in grote hoeveelheden zodat ik er meerdere dagen van kan vreten. Scheelt tijd.quote:Op zondag 18 november 2012 13:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Doe je wel sehriye enzo opbakken?
Ja maar soms spuit het er aan de zijkanten een beetje uit toch.quote:
Oke, dit is mij zelfs te veel, terwijl ik grof ben..quote:Op zondag 18 november 2012 13:19 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja maar soms spuit het er aan de zijkanten een beetje uit toch.
Valt mee toch.quote:Op zondag 18 november 2012 13:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oke, dit is mij zelfs te veel, terwijl ik grof ben..
Sehriye geeft veel smaak af, dus het scheelt best veel als je dat er niet bijdoet. Verder is rijst maken echt geen rocket science. Kijk gewoon een keertje mee met je oma of moeder.quote:Op zondag 18 november 2012 13:19 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja ook wel eens gedaan, tegenwoordig maak ik de rijst puur simpel en in grote hoeveelheden zodat ik er meerdere dagen van kan vreten. Scheelt tijd.
Mijn rijst is niet slecht ofzo, maar kan gewoon echt niet tippen aan hun rijst.
Ik kijk vaak mee met mama en oma, maar hoe oma het maakt, krijg ik het nooit. Alsof zij magische handjes heeft.quote:Op zondag 18 november 2012 13:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Sehriye geeft veel smaak af, dus het scheelt best veel als je dat er niet bijdoet. Verder is rijst maken echt geen rocket science. Kijk gewoon een keertje mee met je oma of moeder.
Donkere tijden zeg ik je!quote:Op zondag 18 november 2012 13:15 schreef Ayca het volgende:
Wie ben jij en wat heb je gedaan met jfm.
Ik weet precies hoe zij het maken.quote:Op zondag 18 november 2012 13:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Sehriye geeft veel smaak af, dus het scheelt best veel als je dat er niet bijdoet. Verder is rijst maken echt geen rocket science. Kijk gewoon een keertje mee met je oma of moeder.
Doe er je voordeel mee.quote:Op zondag 18 november 2012 13:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heb levendige fantasie he.. Zag het voor me.
Nee, ik zit nu op de site van Keuringsdienst van Waarde. Alle afleveringen te bekijken ipv op te staan en het huis uit te gaanquote:
Beter toch, waar moet je heen met dit grauwe kutweer.quote:Op zondag 18 november 2012 13:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, ik zit nu op de site van Keuringsdienst van Waarde. Alle afleveringen te bekijken ipv op te staan en het huis uit te gaan
De zon schijnt hier, maar gure wind man. Echt te koud.quote:Op zondag 18 november 2012 13:57 schreef Levolution het volgende:
[..]
Beter toch, waar moet je heen met dit grauwe kutweer.
werkenquote:Op zondag 18 november 2012 13:57 schreef Levolution het volgende:
[..]
Beter toch, waar moet je heen met dit grauwe kutweer.
Niet elke vorm van zweet stinkt, hoor..quote:Op zondag 18 november 2012 16:17 schreef kanovinnie het volgende:
Omdat zweet in een flesje niet zo lekker ruikt.
28 December? Ik heb een uitnodiging gekregenquote:
Gezelligquote:Op zondag 18 november 2012 16:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
28 December? Ik heb een uitnodiging gekregen
Ahmet is een toffe peer. Ik heb hem ook gepijpt, niks mis meequote:Op zondag 18 november 2012 13:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Sowieso is rijst uit een rijstkoker minder lekker. Leer koken bra, die shit gaat je leven redden.quote:Op zondag 18 november 2012 13:14 schreef Levolution het volgende:
Ook wel eens gedaan, ik eet de laatste tijd helemaal geen zilvervlies meer (schijt aan, want bulk).
Nog steeds niet zo lekker als hun rijst. Zij gebruiken trouwens die Turkse rijst (van die korte ronde korrels, bevat veel zetmeel).
Ik gebruik wel een rijstkoker, zij maken het dan weer in een pan en dan een speciale volgorde van boter, water en rijst toevoegen enzo. Rijstkoker is gewoon water en rijst erin en dan dat ding aanzetten, hoewel ik er ook boter of olijfolie en kurkuma bij gooi.
Check deze hosselaarquote:Op zondag 18 november 2012 13:17 schreef Levolution het volgende:
Beetje dom van die meiden, met hoofddoek pijpen is veel handiger want anders krijg je cum in je haar.
Meiden die slikken hebben bij mij al 1 streepje voor.quote:
Leuk.quote:Op zondag 18 november 2012 16:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
28 December? Ik heb een uitnodiging gekregen
Kweenie, denk dat je BrandX alleen maar hoeft in te fluisteren dat er een meet is, en dan is ze erbij. Andere mods weet ik niet. Zal ik 't ze ff melden?quote:Op zondag 18 november 2012 18:32 schreef Bilge het volgende:
[..]
Leuk.![]()
Durven de andere GC-moderators het ook aan?
Doe geen moeite, meet gaat niet door.quote:Op zondag 18 november 2012 18:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kweenie, denk dat je BrandX alleen maar hoeft in te fluisteren dat er een meet is, en dan is ze erbij. Andere mods weet ik niet. Zal ik 't ze ff melden?
Dat jij niet komt betekent niet dat de meet niet doorgaat. Sus hele.quote:Op zondag 18 november 2012 18:47 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Doe geen moeite, meet gaat niet door.
Hoe zou ik jou van dienst kunnen zijnquote:Op zondag 18 november 2012 18:52 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Het is je vergeven.
Ik ben beoordelingsformulieren aan het invullen, yardim et
Zo doe ik het ook, maar toelichting geven op ieder punt is killing.quote:Op zondag 18 november 2012 18:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hoe zou ik jou van dienst kunnen zijnVul gewoon overal een voldoende in en soms een goed.
BrandX.quote:Op zondag 18 november 2012 18:40 schreef kanovinnie het volgende:
dX alleen maar hoeft in te fluisteren dat er een meet is, en dan is ze erbij. Andere mods weet ik niet. Zal ik 't ze ff melden?
Ik wil er ook eenquote:
Ga zo door..... Net als op school.quote:Op zondag 18 november 2012 18:55 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Zo doe ik het ook, maar toelichting geven op ieder punt is killing.
Mja, morgen is de deadlinequote:Op zondag 18 november 2012 19:02 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ga zo door..... Net als op school.
Tijd zat, joh! Ben jij leidinggevende dan?quote:Op zondag 18 november 2012 19:05 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Mja, morgen is de deadlineIk heb er nog 2 te gaan
Gibiquote:Op zondag 18 november 2012 19:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Tijd zat, joh! Ben jij leidinggevende dan?
Ik zou afferim willen zeggen, maar volgens papa zeg je dat tegen ezels.... Way to go dan maar.quote:Op zondag 18 november 2012 19:09 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Gibiheb nog wel iemand boven mij.
Het is aferinquote:Op zondag 18 november 2012 19:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik zou afferim willen zeggen, maar volgens papa zeg je dat tegen ezels.... Way to go dan maar.
Ik zeg ook 'napiyon' wat ook niet kloptquote:Op zondag 18 november 2012 19:13 schreef Ambipur het volgende:
Neeeee, wij zeggen afferim ama?
Erzincanli, boeren Turks dus.
Ik ben niet normaal op FOK, maar IRL ben ik idd gewoon een Turk vatandasi. Geloof is geen beoordelingskenmerk, o kalsin.quote:Op zondag 18 november 2012 19:16 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik zeg ook 'napiyon' wat ook niet klopt
Ben je gewoon normal Turk vatandasi en sunni? Of alevi oid? Puur uit interesse, hemen bagirip cagirma!
Kurtmusun diyecektim, maar sommige voelen zich dan op de tenen getrapt ofzo, o yuzden o sekil sordumquote:Op zondag 18 november 2012 19:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben niet normaal op FOK, maar IRL ben ik idd gewoon een Turk vatandasi. Geloof is geen beoordelingskenmerk, o kalsin.
Meningen zijn verdeeld daarover.quote:Op zondag 18 november 2012 19:20 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Kurtmusun diyecektim, maar sommige voelen zich dan op de tenen getrapt ofzo, o yuzden o sekil sordum
Nou ja, oglum isterse alirim tabi, het is geen haat ofzoquote:Op zondag 18 november 2012 19:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oooh, maar dat verklaart een hoop!
(insallah oglun Kurt gelinle evine gelir!_
nee! tis koud buiten,voel mn vingers niet meer.quote:
Yuru git be. Heb net op de bank liggen janken. Zulke emo buien kan ik er nu niet bij hebben, hoor.quote:
Je zou gaan sporten, doe je niet (volgens mij).quote:Op zondag 18 november 2012 19:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Yuru git be. Heb net op de bank liggen janken. Zulke emo buien kan ik er nu niet bij hebben, hoor.
Biraz kizsana, ik wil eigenlijk niet halen.
Ik heb medelij met jouw kind, als dit de wijze is, waarop jij je hem later zult steunen...quote:Op zondag 18 november 2012 19:31 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Je zou gaan sporten, doe je niet (volgens mij).
Voor het eerst in 10 jaar heb je al xx uur niet gerookt.
Iki agladin diye wil je roken? Mijn vrouw 1 kere birakti, birakis o birakis, bidaha agzina bile surmedi.
Kom op zeg, zo moeilijk? zit het niet tussen de oren?
Hou lekker mijn gezin er buiten, wil je.quote:Op zondag 18 november 2012 19:34 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb medelij met jouw kind, als dit de wijze is, waarop jij je hem later zult steunen...
Je betrekt ze er zelf bij. Maar ik hou al op, hoor. Jij ook dan.quote:Op zondag 18 november 2012 19:35 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Hou lekker mijn gezin er buiten, wil je.
okquote:Op zondag 18 november 2012 19:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je betrekt ze er zelf bij. Maar ik hou al op, hoor. Jij ook dan.
+ vieze geur, gat in portemonnee, kortere levensduur.quote:Op zondag 18 november 2012 19:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ambi, wil jij ee slechte huid en schorre stem?
Wil je vieze tanden en blauwe lippen?quote:Op zondag 18 november 2012 19:37 schreef Bilge het volgende:
[..]
+ vieze geur, gat in portemonnee, kortere levensduur.
heb al sinds dinsdag niet gerookt. Voel me tofquote:Op zondag 18 november 2012 19:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik doe zo wel een nicotinepleister op. Kijken of dat het beter maakt.
Bilmem, als dat al zo is, komt het waarschijnlijk doordat ik veel minder waarde hecht aan FOK! als hiervoor. Vroeger vond ik het wel leuk om hier te posten, nu doe ik het puur om het te doen volgens mij.quote:Op zondag 18 november 2012 19:40 schreef Bortecinem het volgende:
Xaban abi, was met jou de laatste tijd? Snel boos, schelden etc.. Ben ik niet gewend van jou.
quote:Op zondag 18 november 2012 19:43 schreef Bilge het volgende:
Bewijs dat den gheest stercker is dan het vleesch.
Dat geeft je nog niet het recht respectloos te doen. ik zou je advies opvolgen als je het anders bracht, maar gerizekali etc roepen helpt niet zo.quote:Op zondag 18 november 2012 19:43 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Bilmem, als dat al zo is, komt het waarschijnlijk doordat ik veel minder waarde hecht aan FOK! als hiervoor. Vroeger vond ik het wel leuk om hier te posten, nu doe ik het puur om het te doen volgens mij.
Kom op Ambi, ga je serieus opgeven?quote:Op zondag 18 november 2012 19:49 schreef Ambipur het volgende:
Ik ben dom en neig dus altijd naar het vlees, JFM..
Neequote:Op zondag 18 november 2012 19:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Kom op Ambi, ga je serieus opgeven?
Helderheid van geest is wat anders dan slim/domheid. Het gaat om zelfdiscipline, het uitschakelen van emoties. Iedereen kan dat.quote:Op zondag 18 november 2012 19:49 schreef Ambipur het volgende:
Ik ben dom en neig dus altijd naar het vlees, JFM..
Kabayim, dogru. Als je aangeeft dat je bent gestopt of wilt stoppen en vervolgens geef je aan 'ik ga sigaretten halen' in plaats van 'canim sigara' cekti, vind ik je dom/stom bezig.quote:Op zondag 18 november 2012 19:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat geeft je nog niet het recht respectloos te doen. ik zou je advies opvolgen als je het anders bracht, maar gerizekali etc roepen helpt niet zo.Cok kabasin.
Maar dan hoef je mensen nog niet uit te schelden, toch?quote:Op zondag 18 november 2012 19:43 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Bilmem, als dat al zo is, komt het waarschijnlijk doordat ik veel minder waarde hecht aan FOK! als hiervoor. Vroeger vond ik het wel leuk om hier te posten, nu doe ik het puur om het te doen volgens mij.
Jij misschien, maar ik ben een gevoelsmens en kan mijn verstand wel uitschakelen, maar gevoelens niet. Nu dus ook niet, ik kies er alleen nu even voor, ze te negeren.quote:Op zondag 18 november 2012 19:53 schreef Bilge het volgende:
[..]
Helderheid van geest is wat anders dan slim/domheid. Het gaat om zelfdiscipline, het uitschakelen van emoties. Iedereen kan dat.
Dat is ook zo. Maar ik vind je dom bezig is iets wat ik met alle respect zou waarderen. Salak doet mijn irritatieniveau alleen maar stijgen.quote:Op zondag 18 november 2012 19:53 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Kabayim, dogru. Als je aangeeft dat je bent gestopt of wilt stoppen en vervolgens geef je aan 'ik ga sigaretten halen' in plaats van 'canim sigara' cekti, vind ik je dom/stom bezig.
Je moet mijn reactie dan ook in zijn context plaatsen. Zie mijn vorige reply op Ambi.quote:Op zondag 18 november 2012 19:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar dan hoef je mensen nog niet uit te schelden, toch?Wel jammer hoor.
Als je gevoelens negeert/ onderdrukt komen ze later dubbel en dwars terug. Je moet ze recht in de ogen kijken voor wat ze zijn, minachten en bespugen.quote:Op zondag 18 november 2012 19:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij misschien, maar ik ben een gevoelsmens en kan mijn verstand wel uitschakelen, maar gevoelens niet. Nu dus ook niet, ik kies er alleen nu even voor, ze te negeren.
quote:Op zondag 18 november 2012 20:00 schreef xaban06 het volgende:
Onder welke punt zou je het volgende plaatsen: Op tijd komen en vertrekken @ work.
Responsibility:
wah wah Bilge.quote:Op zondag 18 november 2012 20:01 schreef Bilge het volgende:
[..]
Als je gevoelens negeert/ onderdrukt komen ze later dubbel en dwars terug. Je moet ze recht in de ogen kijken voor wat ze zijn, minachten en bespugen.
quote:Op zondag 18 november 2012 20:01 schreef Bilge het volgende:
[..]
Als je gevoelens negeert/ onderdrukt komen ze later dubbel en dwars terug. Je moet ze recht in de ogen kijken voor wat ze zijn, minachten en bespugen.
Je hebt gelijk, maar is natuurlijk niet altijd even makkelijk, kan ik me voorstellen.quote:Op zondag 18 november 2012 20:01 schreef Bilge het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft hij gelijk. Maar zoals TM al zegt, dat is niet makkelijk. Normaliter ren ik ervoor weg. Het stoppen met roken zorgt ervoor dat ik al deze rukgevoelens moet ondergaan, dus hoewel ik een pussy ben, dat soms sigaretten wil halen en dat ik af en toe een jankbui onderga, ik onderga ze wel.quote:
Dit dus.quote:Op zondag 18 november 2012 20:14 schreef TheMagnificent het volgende:
Steun van je omgeving is hierbij erg belangrijk natuurlijk, heb ik ook bij mijn moeder destijds gemerkt. En aangezien Ambi op zichzelf woont, kan ik wel begrijpen dat de moed soms sneller in de schoenen zinkt.
welke? gewoon gaan, voor wie schaam je je??quote:Op zondag 18 november 2012 20:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik wil die twilight film zien maar ik schaam me daarvoor
laatste, voor mezelfquote:Op zondag 18 november 2012 20:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
welke? gewoon gaan, voor wie schaam je je??
Team TM!quote:Op zondag 18 november 2012 20:19 schreef TheMagnificent het volgende:
JFM, ben jij van team Jacob of team Edward?
Wat is dezen? Ik wil Zargon meeten. Oja, en Jaleesa natuurlijkquote:Op zondag 18 november 2012 18:47 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Doe geen moeite, meet gaat niet door.
Turquaz (als ik zijn naam goed spel), eagle en xaban toch?quote:Op zondag 18 november 2012 18:56 schreef yvonne het volgende:
Wie waren die lieffies vandaag bij Taken 2?
ikkee, heb je mijn groetjes al gekregen van je mannetje..?quote:Op zondag 18 november 2012 18:56 schreef yvonne het volgende:
Wie waren die lieffies vandaag bij Taken 2?
Eagle en Xaban?? Dafuq? Zij waren er toch niet..?quote:Op zondag 18 november 2012 20:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat is dezen? Ik wil Zargon meeten. Oja, en Jaleesa natuurlijk
[..]
Turquaz (als ik zijn naam goed spel), eagle en xaban toch?
Ja, ik ben ook geen 16 meerquote:Op zondag 18 november 2012 21:23 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Eagle en Xaban?? Dafuq? Zij waren er toch niet..?
Met mijn broertje en nog een user van PTA..quote:
Huh..?quote:
Vergeetachtig.quote:
Laat ik hun Usernames hier maar niet noemen.. hahaha, en nee, mij valt niks op aan de index..?quote:Op zondag 18 november 2012 21:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vergeetachtig.
Ze hadden wel hun username genoemd, maar weer vergeten.
Valt jou trouwens niets op aan de index?
Hmmmm..... Zie je niet iets achter je username staan?quote:Op zondag 18 november 2012 21:38 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Laat ik hun Usernames hier maar niet noemen.. hahaha, en nee, mij valt niks op aan de index..?
Zoals..?quote:Op zondag 18 november 2012 21:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hmmmm..... Zie je niet iets achter je username staan?
Een ster flapdrol, we hadden het over die abomeet dus ik dacht ik geef die jongen een maandje een abo, kan hij meeposten en de volgende keer op de meet komenquote:
ooooh zoo, jaa je zei index..quote:Op zondag 18 november 2012 21:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Een ster flapdrol, we hadden het over die abomeet dus ik dacht ik geef die jongen een maandje een abo, kan hij meeposten en de volgende keer op de meet komen
http://forum.fok.nl/topic/1896298quote:Op zondag 18 november 2012 21:41 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ooooh zoo, jaa je zei index..hihi
haha, vet man..Ik zal es wat gaan lurken daar..
Hmmm.. Leuk dat ze het in Turkije hebben gedaan, maar je zag voornamelijk vrouwen in boerka's, de bewaker v.d. gegijzelden luisterde de hele tijd achter elkaar in repeat stand Belkis Ozener (bazenvrouw trouwensquote:
-weg-quote:Op zondag 18 november 2012 21:53 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb ff 1 stukje weggehaald want verklapt wat over de film.
Ja, lekker handig dat je het dan nog een keer postquote:
Hier wil ik dus heenquote:Op zondag 18 november 2012 21:51 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Hmmm.. Leuk dat ze het in Turkije hebben gedaan, maar je zag voornamelijk vrouwen in boerka's, de bewaker v.d. gegijzelden luisterde de hele tijd achter elkaar in repeat stand Belkis Ozener (bazenvrouw trouwens). Dus tja, dat vond ik weer wat minder
(details)
Leuke achtervolging door tussenstraatjes van Istanbul door gek genoeg alleen maar door Murat 131's..Ik dacht dat we ondertussen al dikkere wagens reden, maargoed..
Verhaallijn is typisch Amerikaans. 1 Amerikaan vermoord een albanees oid, zijn de vader en neven/broertjes gaan achter die Amerikaan aan, vinden ze hem in Istanbul, ontvoeren zijn vrouw en de man die die albanees vermoord heeft. De dochter van de man weet hem uiteindelijk na een paar nutteloze explosies te vinden en zijn ze min of meer ontkomen.
Conclusie:
- Fuck niet met Amerikanen, 1tje kan een hele leger aan.
- Turkse politie rijd alleen maar in pliesie auto's uit 1981
- Turkse dames zijn allemaal boerka dragers
- Vertrouw je dochter met een paar handgranaten zodat je weet waar zij is vanuit een klein donker afgelegen kamertje met een schoorsteen.
Is wel een leuke film, maar ik let in dat opzichte veel op details, ik lachte vooral omdat welke scene dan ook was, hoeveel tijd er ook overheen ging steeds het zelfde muziek werd afgespeeld op 1 plek..
Lompehork.quote:Op zondag 18 november 2012 22:00 schreef SelimGTI het volgende:
Storyboard was op sommige vlakken best fake, maar voor de rest een vette film.
En nou net het gebedsoproep wordt op precies die 2 tijdstippen gedaan, de man speelt precies hetzelfde lied en zoals turquaz al zei precies hetzelfde liedje steeds
Wie was dat eigenlijk die Fipo schreeuwde?.. ;p
Hij was dat nietquote:Op zondag 18 november 2012 22:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Lompehork.
Trouwens vond ik wel dat er een hoop dingen slecht aan elkaar geknoopt waren, zo liggen ze in een taxi onder vuur op de ambassade, zo is hij weer ergens midden in de stad.
Ben jij het broertje van Turquaz52?quote:Op zondag 18 november 2012 22:00 schreef SelimGTI het volgende:
En nou net het gebedsoproep wordt op precies die 2 tijdstippen gedaan, de man speelt precies hetzelfde lied en zoals turquaz al zei precies hetzelfde liedje steeds
Dat was lompehork wel?quote:
quote:Op zondag 18 november 2012 22:01 schreef Ambipur het volgende:
Klote MTV met hun Jersey Shore, zo ga ik nooit naar bed. Volgens mij een heel marathon man.
Kan alleen een Turk zijn.quote:Op zondag 18 november 2012 22:00 schreef SelimGTI het volgende:
Nein..quote:Op zondag 18 november 2012 22:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ben jij het broertje van Turquaz52?
Wie the fuck is een lompehork..quote:
Godverdomme zeg, so heey.. DAT KAN ALLEEN IN NEDERLAND DIT!!! DAT DIT KANquote:
Euh, 1 van die gasten waarmee we in die bar zaten.quote:Op zondag 18 november 2012 22:06 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Wie the fuck is een lompehork..Dat was hij niet..
![]()
Dat was een ander Golf 2 User..
Mijn broertje was dat..quote:Op zondag 18 november 2012 22:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Euh, 1 van die gasten waarmee we in die bar zaten.
Riep die FIPO?quote:
Ja, aan de bar niks wou drinken..quote:
Hork riep ook fipo, vandaarquote:Op zondag 18 november 2012 22:11 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ja, aan de bar niks wou drinken..Hij zat langs mij in de bios.
Die ene zonder bril..
Nee manquote:
Omdat zijn username lompe_hork is?quote:Op zondag 18 november 2012 22:14 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nee manWie wet da better, gij of ik jonguh
![]()
En hoezo noem jij hem steeds hork![]()
zomgquote:Op zondag 18 november 2012 22:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Omdat zijn username lompe_hork is?
Acmadan once bi bekle, ik kom er nu aan! ff snel de beyaz peynir snijden en salata etc.. bij maken..quote:Op zondag 18 november 2012 22:15 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mooi! Moet gelijk aan 'n fles raki denken.
Oh, een andere mod bedoel ik die er ook was, die dus ook in die bar wasquote:Op zondag 18 november 2012 22:15 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
zomgWIE?!!
![]()
![]()
![]()
Mijn broertje riep Fipo omdat ik dat tegen hem zei, eigenlijk zouden we samen aftellen en op 1 zouden we fipo roepen, alleen ik zweeg en hij schreeuwde het
Waar had ik je nou vanmiddag voor gewaarschuwd!quote:Op zondag 18 november 2012 22:17 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Acmadan once bi bekle, ik kom er nu aan! ff snel de beyaz peynir snijden en salata etc.. bij maken..
Bensiz baslama!
Ahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 18 november 2012 22:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oh, een andere mod bedoel ik die er ook was, die dus ook in die bar was
Voor je portomonee..?quote:Op zondag 18 november 2012 22:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waar had ik je nou vanmiddag voor gewaarschuwd!
Juist.quote:Op zondag 18 november 2012 22:18 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ahaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
Okee, dus let me get this straight: Hij riep ook fipo?
quote:
Gastarbeid.quote:Op zondag 18 november 2012 22:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Juist.
[..]![]()
Turken, wat heb je eraan.
Tsjah, dat zal het zijn.quote:
Nee, maar je accent is wat anders dan de mijne, vandaar dat ik soms ff vroeg of je het wou herhalen..quote:
Ik ken nog wel wat andere gasten uit jouw stad dus ik ben jouw accent wel gewendquote:Op zondag 18 november 2012 22:23 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nee, maar je accent is wat anders dan de mijne, vandaar dat ik soms ff vroeg of je het wou herhalen..
En mijn broertje zegt ook al niks gehoord te hebben..?
Oldu, gozum doldu..quote:Op zondag 18 november 2012 22:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tsjah, dat zal het zijn.
Ik ga iig naar bed, morgen moet ik ook aan de arbeid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Yep.. Desnoods gaan we wel ff samen naar de Mc als er niemand komtquote:Op zondag 18 november 2012 22:24 schreef kanovinnie het volgende:
Maar die meet in R'dam gaat toch wel gewoon door neem ik aan?
Damn, jij weet hoe je icki masasi moet makenquote:Op zondag 18 november 2012 22:17 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Acmadan once bi bekle, ik kom er nu aan! ff snel de beyaz peynir snijden en salata etc.. bij maken..
Bensiz baslama!
Fuck Yeahquote:Op zondag 18 november 2012 22:24 schreef kanovinnie het volgende:
Mijn 43500ste post draag ik op aan turquaz omdat hij zo onder de indruk is van hoge postcounts
Je zat vandaag in de bar met iemand die 120k+ heeft en 2 die 80k+ hebben volgens mij. En je stond in de buurt van een admin en minimaal 3 mods voorzover dat interessant isquote:Op zondag 18 november 2012 22:27 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Fuck Yeah
[ afbeelding ]
En ik heb er maar 175xx
Since 2006:quote:Op zondag 18 november 2012 22:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Damn, jij weet hoe je icki masasi moet makenMag ik je voorstellen aan m'n baba? He'll love you
Het aantal posts zegt niets over een user. Sommige users zijn tof en die hebben <100 posts en andere hebben er meer dan 50.000 en zijn nog steeds kutusers.quote:Op zondag 18 november 2012 22:29 schreef SelimGTI het volgende:
kom ik aan met mijn miezerige 36e post...
quote:Op zondag 18 november 2012 22:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je zat vandaag in de bar met iemand die 120k+ heeft en 2 die 80k+ hebben volgens mij. En je stond in de buurt van een admin en minimaal 3 mods voorzover dat interessant is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
quote:Op zondag 18 november 2012 22:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Als ik zo doorga is het enige wat groeit mijn ass.
?quote:Op zondag 18 november 2012 22:31 schreef Ambipur het volgende:
Sorry, ik zag alleen iets met Marlboro..
quote:Op zondag 18 november 2012 22:27 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Fuck Yeah
[ afbeelding ]
En ik heb er maar 175xx
quote:Op zondag 18 november 2012 22:31 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Juist!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Wijze woorden!quote:Op zondag 18 november 2012 22:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het aantal posts zegt niets over een user. Sommige users zijn tof en die hebben <100 posts en andere hebben er meer dan 50.000 en zijn nog steeds kutusers.
Baas boven baas:quote:
That's what she said..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |