SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alweer?quote:Op zondag 18 november 2012 01:44 schreef Ambipur het volgende:
zG, je mag de nummering veranderen als je daar even zin in hebt.
quote:Op zondag 18 november 2012 01:45 schreef Ambipur het volgende:
Ik heb de neiging naar mijn buren te lopen en te vragen of het zachter kanWhat the neuk doen zij op dit tijdstip Allahina.
Thanksquote:Op zondag 18 november 2012 01:46 schreef TheMagnificent het volgende:
Volgende keer onthouden dat je de nummering niet hoeft aan te passen, want dat gebeurt automatisch in een reeks.
Wat voor geluid maken ze dan? Muziek?
https://www.facebook.com/HQTurkequote:Pass auf, wie du mit mir redest. Ich bin highquality- Türke.
14,225 likes · 3,277 talking about this
Niet grappig.quote:Op zondag 18 november 2012 01:49 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/HQTurke
quote:Op zondag 18 november 2012 01:58 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nuja de scheidslijn tussen triest en grappig is soms ook flinterdun
Iyi gecelerquote:Op zondag 18 november 2012 02:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]Haklisin.
Ik ga slapen, wil morgenochtend vroeg opstaan en dingen doen. Dat hele dag thuiszitten vreten en aan nicotine denken trekt me niet meer.
Slaap lekker wie dan ook.
Maak een boswandeling, de kleuren zijn prachtig momenteel.quote:Op zondag 18 november 2012 02:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]Haklisin.
Ik ga slapen, wil morgenochtend vroeg opstaan en dingen doen. Dat hele dag thuiszitten vreten en aan nicotine denken trekt me niet meer.
Slaap lekker wie dan ook.
Wat romantisch!quote:Op zondag 18 november 2012 06:48 schreef Weissman het volgende:
Shattering the skies above
I want to destroy all that you love
Shattering the skies above
I won't rest till I am drenched in blood
![]()
Vagerds. Het is zondag, rustdag.quote:Op zondag 18 november 2012 09:13 schreef DeParo het volgende:
Koerden zijn nu bezig in Irak met hun gerechtvaardigde strijd.
Lijkt me prima. We fucked up.quote:Op zondag 18 november 2012 10:07 schreef 1BJK903 het volgende:
http://volkabulaire.nl/vo(...)+einde+van+de+wereld
De einde van de wereld is in zicht!
Dan is het dus eerder de vraag waarom je het allemaal in stand zou willen houden, hm...quote:Op zondag 18 november 2012 10:54 schreef 1BJK903 het volgende:
[..]
Good question G. Geen idee. Wat is het nut van de wereld anyway? Enig idee?
Zo kun je het ook bekijken, ja. Maar eerst weten wat het nut heeft, daarna zien we verder.quote:Op zondag 18 november 2012 10:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dan is het dus eerder de vraag waarom je het allemaal in stand zou willen houden, hm...
Heeft 't niet, als je het op een aardse wijze benadert.quote:Op zondag 18 november 2012 10:56 schreef 1BJK903 het volgende:
[..]
Zo kun je het ook bekijken, ja. Maar eerst weten wat het nut heeft, daarna zien we verder.
Jij zal nooit weten wat het nut v/h leven is. Volgens mij bestaat het algehele nut ook niet en hoor jij dit voor jezelf enigszins in te vullen.quote:Op zondag 18 november 2012 10:56 schreef 1BJK903 het volgende:
[..]
Zo kun je het ook bekijken, ja. Maar eerst weten wat het nut heeft, daarna zien we verder.
Als je zegt dat het algehele nut niet bestaat, dan is er ook niets om in te vullen. Tevens ben je onnodig hard over een vraag waarop toch geen plausibel antwoord mogelijk is.quote:Op zondag 18 november 2012 10:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij zal nooit weten wat het nut v/h leven is. Volgens mij bestaat het algehele nut ook niet en hoor jij dit voor jezelf enigszins in te vullen.
Hm, toch nog wel wat.quote:
Hard? Realistisch.quote:Op zondag 18 november 2012 11:02 schreef 1BJK903 het volgende:
[..]
Als je zegt dat het algehele nut niet bestaat, dan is er ook niets om in te vullen. Tevens ben je onnodig hard over een vraag waarop toch geen plausibel antwoord mogelijk is.
Hiernamaals, om maar een voorbeeld te geven. Mocht je daarin geloven.quote:Op zondag 18 november 2012 11:02 schreef 1BJK903 het volgende:
[..]
@Zargon: wat is de niet-aardse manier?
Nice one. En die visie luidt: wat je hier doet, wordt daar beloond of afgestraft?quote:Op zondag 18 november 2012 11:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hiernamaals, om maar een voorbeeld te geven. Mocht je daarin geloven.
Iets met open deur.quote:Op zondag 18 november 2012 11:08 schreef 1BJK903 het volgende:
[..]
Nice one. En die visie luidt: wat je hier doet, wordt daar beloond of afgestraft?
Hoe dan ook, de aardse zaken die hier nuttig zijn, zijn ook echt alleen hier nuttig, de dood is er en die zorgt ervoor dat je niets dat aards is (o.a. geld) meeneemt ergens anders heen. Mocht je geloven dat er een 'ergens anders' is.quote:Op zondag 18 november 2012 11:08 schreef 1BJK903 het volgende:
[..]
Nice one. En die visie luidt: wat je hier doet, wordt daar beloond of afgestraft?
Nu geloof ik je dus helemaal niet meer.quote:Op zondag 18 november 2012 11:35 schreef Ambipur het volgende:
Ja wij zijn nichtjes, wrm geloven jullie ons niet.
Ga ik zo doen. Mama is bezig in de keuken.quote:Op zondag 18 november 2012 11:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ga jij eens ontbijtje maken.
Kom maar naar mijn keuken. Daar mag je je Masterchef skills uitoefenen.quote:Op zondag 18 november 2012 11:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ga ik zo doen. Mama is bezig in de keuken.
Ik kan alleen een eitje bakken en sandwiches maken. En een diepvriespizza in de oven zetten.quote:Op zondag 18 november 2012 11:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Kom maar naar mijn keuken. Daar mag je je Masterchef skills uitoefenen.
...serieus?quote:Op zondag 18 november 2012 11:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik kan alleen een eitje bakken en sandwiches maken. En een diepvriespizza in de oven zetten.
Vooruit, ook cup-a-soup/soep en noedels.quote:
Ja ik kan ook niet koken.quote:Op zondag 18 november 2012 11:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Vooruit, ook cup-a-soup/soep en noedels.Maar als ik moeite zou doen, vast wel meer, maar als thuiswonende kom ik niet zo veel aan zelf koken toe, omdat moeder en zusje dat sneller en beter kunnen.
Mijn ervaring:quote:Op zondag 18 november 2012 12:04 schreef westside1993 het volgende:
Ik had een vraagje aan jullie!,
Als je bijvoorbeeld in Rotterdam in de Thalia uitgaat, of welke anderen plek dan ook, zie je een redelijk aandeel turkse jongens, moet zeggen dat ik turken onwijs chill vind tijdens het stappen, jullie genieten gewoon van de ambiance, en zijn veel meer met respect naar vrouwen als marokkaanse jongens in mijn beleving!
Maar het aandeel turkse meisjes is vaak niet zo hoog tijdens het uitgaan, omdat turkse meisjes een goede naam willen behouden om sneller te trouwen dacht ik?
Maar hoe zit het in Turkije zelf?
En dan niet de badplaatsen waar alle toeristen komen, maar echt de turkse stadjes, hoe zit het daar in de discotheken?is daar het aantal jongens veel hoger als het aantal meisjes?
En hoe zit het met ''versieren'' in de locale dancings daar? kan je gewoon daar een turkse vrouw proberen te scoren of is dit niet zo als hier in Nederland?
Was wel erg benieuwd hierin, hopelijk blijft Turkije steeds meer groeien met economie, en hopelijk word de sociale zekerheid ook beter daar, want het lijkt me wel lachen als het straks andersom is, dat je Nederlandse gastarbeiders in Turkije krijgt, aangezien hier de economie naar zn klote gaat
Maar als jullie mijn eerste vraag zouden willen beantwoorden zou ik dat erg leuk vinden bedankt alvast!
Alle vrouwen zijn hoeren, net zoals alle mannen sletten zijn.quote:Op zondag 18 november 2012 12:06 schreef Levolution het volgende:
Turkse meisjes daarzo zijn sletjes.
Tenminste die je in de clubs aantreft.
We prefer sluts.quote:Op zondag 18 november 2012 12:23 schreef Weissman het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn hoeren, net zoals alle mannen sletten zijn.
Woordkeuze was geheel bewust.quote:Op zondag 18 november 2012 12:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
We prefer sluts.
Hoeren krijgen betaald. Sletten doen het voor de neuk en lol.
Oh, nou dan voel ik me niet aangesprokenquote:Op zondag 18 november 2012 12:32 schreef Weissman het volgende:
[..]
Voor vrouwen die hoeren zijn wel ja, voor vrouwen die sletten zijn niet.
Probeer een keer parboiled rijst, ipv zilvervliesquote:Op zondag 18 november 2012 11:48 schreef Levolution het volgende:
Epic rijst van gisteren met spiegeleieren erop.
Mijn moeders en oma's rijst zijn briljant. Mij lukt het nooit zo goed.
Jammer dat er hier weinig dames zijn die dit kunnen nazeggen.quote:Op zondag 18 november 2012 12:34 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh, nou dan voel ik me niet aangesproken
quote:Op zondag 18 november 2012 12:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jammer dat er hier weinig dames zijn die dit kunnen nazeggen.
Hangt af waar je in Turkije bent. In een conservatieve Anatolische stad, ik geef als voorbeeld mijn eigen stad Tosya, een gemeente van de provincie Kastamonu, zal je bijna geen bars vinden. Ondergronds heb je altijd wel wat(zogenoemde meyhane wat je overal hebt in Turkije) maar op zulke plekken zal je nooit normale meisjes vinden, eerder zuipende, vooral oude mannen en misschien een paar vaste vrouwen die daar werken(als wat mag jij raden). Zulke plekken zullen ook altijd een lokale bordeel hebben, ik heb bv gehoord dat er een bordeel is in Tosya. Een stad die vooral bekend staat om zijn grote populatie moskeeën(één van de hoogste gemiddeldes per persoon in Turkije)quote:Op zondag 18 november 2012 12:04 schreef westside1993 het volgende:
Ik had een vraagje aan jullie!,
Als je bijvoorbeeld in Rotterdam in de Thalia uitgaat, of welke anderen plek dan ook, zie je een redelijk aandeel turkse jongens, moet zeggen dat ik turken onwijs chill vind tijdens het stappen, jullie genieten gewoon van de ambiance, en zijn veel meer met respect naar vrouwen als marokkaanse jongens in mijn beleving!
Maar het aandeel turkse meisjes is vaak niet zo hoog tijdens het uitgaan, omdat turkse meisjes een goede naam willen behouden om sneller te trouwen dacht ik?
Maar hoe zit het in Turkije zelf?
En dan niet de badplaatsen waar alle toeristen komen, maar echt de turkse stadjes, hoe zit het daar in de discotheken?is daar het aantal jongens veel hoger als het aantal meisjes?
En hoe zit het met ''versieren'' in de locale dancings daar? kan je gewoon daar een turkse vrouw proberen te scoren of is dit niet zo als hier in Nederland?
Was wel erg benieuwd hierin, hopelijk blijft Turkije steeds meer groeien met economie, en hopelijk word de sociale zekerheid ook beter daar, want het lijkt me wel lachen als het straks andersom is, dat je Nederlandse gastarbeiders in Turkije krijgt, aangezien hier de economie naar zn klote gaat
Maar als jullie mijn eerste vraag zouden willen beantwoorden zou ik dat erg leuk vinden bedankt alvast!
maar ik ben ook écht lief en schattigquote:Op zondag 18 november 2012 13:05 schreef Ambipur het volgende:
[..]Vrouwen doen alsof ze o zo heilig en lief en schattig zijn. Dan denken ze nml dat ze huwelijksmateriaal aan zullen trekken.
Dat ze in donkere garages dingen doen vergeten we even voor het gemak, want daar komt hun huwelijksmateriaal toch niet achter.
Ieder zn ding.
Ik oordeel niet, schatquote:Op zondag 18 november 2012 13:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
maar ik ben ook écht lief en schattig
Dat betekent dat je dingen hebt uitgespookt in donkere garages.quote:Op zondag 18 november 2012 13:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
maar ik ben ook écht lief en schattig
Waarom roddelen mensen nooit over mij? Ik heb ook geen dingen uitgespookt in donkere garages.quote:Op zondag 18 november 2012 13:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik oordeel niet, schatIk gaf een beeld over de meiden, die mij in mijn leven voor van alles en nog wat hebben uitgemaakt en daarna hun hoofddoekje afdeden om Ahmet te pijpen.
Of mag ik dit niet zeggen?
Ook wel eens gedaan, ik eet de laatste tijd helemaal geen zilvervlies meer (schijt aan, want bulk).quote:Op zondag 18 november 2012 12:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
Probeer een keer parboiled rijst, ipv zilvervlies
bustedquote:Op zondag 18 november 2012 13:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat betekent dat je dingen hebt uitgespookt in donkere garages.
Ik ben een kutwijf, dat zou het moeten verklarenquote:Op zondag 18 november 2012 13:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom roddelen mensen nooit over mij? Ik heb ook geen dingen uitgespookt in donkere garages.
Doe even die pics dan.quote:Op zondag 18 november 2012 13:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat betekent dat je dingen hebt uitgespookt in donkere garages.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
Doe je wel sehriye enzo opbakken?quote:Op zondag 18 november 2012 13:14 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ook wel eens gedaan, ik eet de laatste tijd helemaal geen zilvervlies meer (schijt aan, want bulk).
Nog steeds niet zo lekker als hun rijst. Zij gebruiken trouwens die Turkse rijst (van die korte ronde korrels, bevat veel zetmeel).
Ik gebruik wel een rijstkoker, zij maken het dan weer in een pan en dan een speciale volgorde van boter, water en rijst toevoegen enzo. Rijstkoker is gewoon water en rijst erin en dan dat ding aanzetten, hoewel ik er ook boter of olijfolie en kurkuma bij gooi.
Beetje dom van die meiden, met hoofddoek pijpen is veel handiger want anders krijg je cum in je haar.quote:Op zondag 18 november 2012 13:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik oordeel niet, schatIk gaf een beeld over de meiden, die mij in mijn leven voor van alles en nog wat hebben uitgemaakt en daarna hun hoofddoekje afdeden om Ahmet te pijpen.
Of mag ik dit niet zeggen?
En tavuk suyu?quote:Op zondag 18 november 2012 13:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Doe je wel sehriye enzo opbakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |