Ik vond het zonder spatie zo raar staanquote:
zzzipquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:57 schreef Evertjan het volgende:
voor de Jim Vorwald fans nog maal eens
Overal maar die spaties tussenquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:57 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik vond het zonder spatie zo raar staan
quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:57 schreef Evertjan het volgende:
NAAKT!quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:57 schreef Pino112 het volgende:
Slechte TT.
Ik had minstens een eervolle vermelding gezien dat Cin, Rock en ik op den Neerlandschen Televiesie geweest zijn.
ik moet na anderhalve minuut al poepen van dat filmpje. ik ken hem niet als dj, maar dit vind ik ruk.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:57 schreef Evertjan het volgende:
quote:ZIGGY STARDUST
DAVID BOWIE
PARADISE CITY
GUNS N' ROSES
WORLD OF HURT
ILSE DELANGE
FOREVER AUTUMN
JEFF WAYNE
LAMBADA
KAOMA
UNFINISHED SYMPATHY
MASSIVE ATTACK
GO WEST
PET SHOP BOYS
IN THE AIR TONIGHT
PHIL COLLINS
MESSAGE IN A BOTTLE
THE POLICE
INNUENDO
QUEEN
AUTO VLIEGTUUG
ROWWEN HEZE
SUNRISE
SIMPLY RED
CORNFLAKE GIRL
TORI AMOS
ALANE
WES
MOTHER EARTH
WITHIN TEMPTATION
WONDERFUL DAYS
CHARLY LOWNOISE & MENTAL THEO
TUMBLE AND FALL
JOHAN
LETHAL INDUSTRY
TIESTO
BURNED WITH DESIRE
ARMIN VAN BUUREN
SUCH IS LIFE
RANK 1
Iedereen klaagt, waarom maken jullie dan nog een lijst?quote:Op zondag 18 november 2012 00:03 schreef borisz het volgende:
Na lang geklaag(wegens beperkte keuze) toch maar weer een lijstje geproduceerd
[..]
staigerpaip FM ofzoquote:Op zondag 18 november 2012 00:05 schreef CindieY het volgende:
Ik heb per ongeluk m'n radio op een zender gezet, maar daar weten ze niet wat ze met 't geluid aan moeten, constant harder en zachter
ach Top2000 is altijd wel leuk om te luisteren je hoort mij niet klagenquote:Op zondag 18 november 2012 00:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Iedereen klaagt, waarom maken jullie dan nog een lijst?
Omdat ik probeer toch nog enigzins iets fatsoenlijks aan te brengenquote:Op zondag 18 november 2012 00:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Iedereen klaagt, waarom maken jullie dan nog een lijst?
Daar heb ik het ook niet over. Het gaat me om het lijstjes maken.quote:Op zondag 18 november 2012 00:06 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ach Top2000 is altijd wel leuk om te luisteren je hoort mij niet klagen
Ik vind het feit dat iemand die film kijkt al om te huilenquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Da's echt wel de laatste film waarbij ik flink m'n tranen moet wegknipperen.
want je kan geen keuze maken???quote:Op zondag 18 november 2012 00:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Daar heb ik het ook niet over. Het gaat me om het lijstjes maken.
3 is gevarieerder. Dus die lijst krijgt de voorkeur.quote:Op zondag 18 november 2012 00:08 schreef Evertjan het volgende:
alleen jammer dat de Top 2000 samen loopt met de Top Serious request dus ik zit altijd te schakelen tussen radio 2 en 3
ik moet ook nog altijd huilen bij Forrest Gump op het einde dus ik zal wel een homo zijnquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Da's echt wel de laatste film waarbij ik flink m'n tranen moet wegknipperen.
Ik maak nooit lijstjes dus daar gaat het me ook niet om.quote:
Bij die film moest ik ook even flink knipperenquote:Op zondag 18 november 2012 00:11 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik moet ook nog altijd huilen bij Forrest Gump op het einde dus ik zal wel een homo zijn
Lion King.quote:Op zondag 18 november 2012 00:11 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik moet ook nog altijd huilen bij Forrest Gump op het einde dus ik zal wel een homo zijn
Gewoon radio 2quote:Op zondag 18 november 2012 00:08 schreef Evertjan het volgende:
alleen jammer dat de Top 2000 samen loopt met de Top Serious request dus ik zit altijd te schakelen tussen radio 2 en 3
zeker. maar zijn manieren van presenteren is nogal irritant. Maar met de knopjes weet hij wel raad iets wat Ingrid Perez (vervangster van Bert van Lent) totaal niet kan.quote:
Bij radio 2 zit er zoveel onterechte oude meuk tussen. Al die babyboomers met herinneringen aan de Blof van hun tijdquote:
die schuift toch wel zelf??quote:Op zondag 18 november 2012 00:15 schreef hole1988 het volgende:
[..]
zeker. maar zijn manieren van presenteren is nogal irritant. Maar met de knopjes weet hij wel raad iets wat Ingrid Perez (vervangster van Bert van Lent) totaal niet kan.
quote:Op zondag 18 november 2012 00:15 schreef 3rdRock het volgende:
ok, ik ben een stoere vent. ik heb nog bij geen enkele film, bij geen enkel boek en bij geen enkel liedje ooit gehuild. iig niet dat ik me kan herinneren. maar ja, ik ben dan ook zo hard als Steen.
dat nog wel gelukkig maar het opnemen van de telefoon dat is al teveel.quote:
Ik hoefde ook niet te huilen, geloof ikquote:
nee sorry. hoewel ik de laatste jaren wel steeds meer geraakt wordt door goede films. 1e film waarvan ik me kan herinneren dat ik wel een klein brokje in m'n keel had is My Girl.quote:
geen idee eigenlijk hoe ze klinkt eerder keek ik altijd de stukjes van Bert van Lent op je YT kanaal maar van Perez zie ik niet zo veel, dus had al het idee dat het niet veel soeps isquote:Op zondag 18 november 2012 00:18 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dat nog wel gelukkig maar het opnemen van de telefoon dat is al teveel.
Bij 3FM is er ook genoeg meukquote:Op zondag 18 november 2012 00:15 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Bij radio 2 zit er zoveel onterechte oude meuk tussen. Al die babyboomers met herinneringen aan de Blof van hun tijd
Hou op! Ik heb die hele film nog nooit gezien, maar word al droevig van dat plaatjequote:
Nog nooit gezien?quote:Op zondag 18 november 2012 00:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Hou op! Ik heb die hele film nog nooit gezien, maar word al droevig van dat plaatje
wat!!! je hebt nog nooit de lion king gezien!!quote:Op zondag 18 november 2012 00:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Hou op! Ik heb die hele film nog nooit gezien, maar word al droevig van dat plaatje
Minthy kijkt alleen keiharde actiefilmsquote:
met spuitgasten en lange palen?quote:Op zondag 18 november 2012 00:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Minthy kijkt alleen keiharde actiefilms
quote:
Dat kan toch?quote:Op zondag 18 november 2012 00:22 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wat!!! je hebt nog nooit de lion king gezien!!![]()
quote:
Nee, ik kijk amper filmsquote:Op zondag 18 november 2012 00:22 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wat!!! je hebt nog nooit de lion king gezien!!![]()
nee, met Stallone en Schwarzenegger en Van Damme enzoquote:
ik kijk volgens mij per week wat jij per jaar kijktquote:
Charles Bronson, ook een favorietjequote:Op zondag 18 november 2012 00:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, met Stallone en Schwarzenegger en Van Damme enzo
Dat weet ik wel zeker!quote:Op zondag 18 november 2012 00:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik kijk volgens mij per week wat jij per jaar kijkt
Death Wish. ik heb er maar 1 gezien, en dan nog maar een stukje. dan wordt z'n dochter ofzo verkracht. en toen moest ik naar bed van mama en papaquote:Op zondag 18 november 2012 00:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Charles Bronson, ook een favorietje
en wat vond je huis ervan? die huilde bakstenen met tuiten?quote:Op zondag 18 november 2012 00:25 schreef henkde_j het volgende:
Laatst nog met het huis The Lion King gekeken. Damn wat valt die film dan tegen. In je herinnering is het een epische film. Maar in realiteit maar een droevige trage film
Die heb ik dan weer wel gezien, ik ken de titel.quote:Op zondag 18 november 2012 00:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Death Wish. ik heb er maar 1 gezien, en dan nog maar een stukje. dan wordt z'n dochter ofzo verkracht. en toen moest ik naar bed van mama en papa![]()
Death Wish is met Charles Bronson. God hebben zijn ziel.quote:Op zondag 18 november 2012 00:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Die heb ik dan weer wel gezien, ik ken de titel.
Waarschijnlijk eens meegekeken met m'n ex
Ik heb em nog op vhs bij m'n ouders liggenquote:Op zondag 18 november 2012 00:26 schreef Evertjan het volgende:
toen de lion king in de bios draaide ben ik er volgens mij wel een stuk of 5 keer naar toe geweest
Je bent idd homoquote:Op zondag 18 november 2012 00:26 schreef Evertjan het volgende:
toen de lion king in de bios draaide ben ik er volgens mij wel een stuk of 5 keer naar toe geweest
Ba dum tssssquote:Op zondag 18 november 2012 00:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en wat vond je huis ervan? die huilde bakstenen met tuiten?
Animatiefilmsquote:Op zondag 18 november 2012 00:28 schreef minthy het volgende:
Animatiefilms keek ik sowieso nooit, dacht dat dat meer voor kinderen was... God, wat heb ik in een deuk gelegen bij Finding Nemo vorig jaar
1994quote:Op zondag 18 november 2012 00:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb em nog op vhs bij m'n ouders liggen
ik was 10 toen hij in 94 in de bios draaidequote:Op zondag 18 november 2012 00:28 schreef D. het volgende:
Op zondag 18 november 2012 00:26 schreef Evertjan het volgende:
Je bent idd homo
ja, goede grap he! daar kun je weer even op terenquote:
ik 12. broekie.quote:Op zondag 18 november 2012 00:30 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik was 10 toen hij in 94 in de bios draaide
Noem eens iets?quote:Op zondag 18 november 2012 00:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
AnimatiefilmsEr zijn er ook wel een aantal die ik toch niet aan de allerkleinsten zou laten zien
Madagaskarquote:Op zondag 18 november 2012 00:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Noem eens iets?![]()
Happy feet vond ik ook geniaal, net als die dierentuindieren die naar Afrika gingen
I like to move it move itquote:Op zondag 18 november 2012 00:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Noem eens iets?![]()
Happy feet vond ik ook geniaal, net als die dierentuindieren die naar Afrika gingen
Ik deed afgelopen maand een intake op het werk, het jong kwam uit 1995. Dat deed pijn...quote:Op zondag 18 november 2012 00:29 schreef Evertjan het volgende:
[..]
1994![]()
kinderen die toen geboren zijn mogen nu al stemmen en auto rijden
Coraline en Mary and Max bijvoorbeeld.quote:Op zondag 18 november 2012 00:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Noem eens iets?![]()
Nightmare before christmas, South Park: bigger, longer, uncut, Howard the Duck, Corpse Bridequote:Op zondag 18 november 2012 00:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Noem eens iets?![]()
dat kan niet die is pas 10 ofzoquote:Op zondag 18 november 2012 00:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik deed afgelopen maand een intake op het werk, het jong kwam uit 1995. Dat deed pijn...
Werkelijk nog nooit van gehoordquote:Op zondag 18 november 2012 00:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Coraline en Mary and Max bijvoorbeeld.
Corpse bride, ik zat al over de titel na te denken. Toch wel één van m'n favo's.quote:Op zondag 18 november 2012 00:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Nightmare before christmas, South Park: bigger, longer, uncut, Howard the Duck, Corpse Bride
Kijk, daar heb ik er wel een aantal van gezienquote:Op zondag 18 november 2012 00:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Nightmare before christmas, South Park: bigger, longer, uncut, Howard the Duck, Corpse Bride
quote:
Precies! De jaren '90 zijn echt nog niet langer dan 10 jaar geledenquote:
ik weet nog dat ik south Park in de bios ging zien. die draaide belachelijk laat in NL, in februari. En ik had tijdens de zomervakantie in Duitsland de soundtrack al gekcoht. kon dus alle liedjes al meezingenquote:Op zondag 18 november 2012 00:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Kijk, daar heb ik er wel een aantal van gezien
De jaren 80 zijn net voorbijquote:Op zondag 18 november 2012 00:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies! De jaren '90 zijn echt nog niet langer dan 10 jaar geleden
*noteert*quote:Op zondag 18 november 2012 00:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik kan ze allebei van harte aanbevelen
Mary and Max ligt denk ik qua onderwerp ook wel in jouw straatje.quote:Op zondag 18 november 2012 00:34 schreef minthy het volgende:
[..]
*noteert*
Voor het zwarte gat na de zomer
Vergeet Cars nietquote:Op zondag 18 november 2012 00:34 schreef minthy het volgende:
[..]
*noteert*
Voor het zwarte gat na de zomer
Had jij deze film nou nog in de bios gezien toen ie net uit was? http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=8737quote:Op zondag 18 november 2012 00:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik deed afgelopen maand een intake op het werk, het jong kwam uit 1995. Dat deed pijn...
twitter:julianvelard twitterde op zaterdag 17-11-2012 om 12:21:51What to wear tonight? This or Bowtie? Decisions, decisions.
reageer retweet
goed shirt. zal een collega leuk vinden. die is overtuig vegeterriër.quote:Op zondag 18 november 2012 00:36 schreef hole1988 het volgende:
twitter:julianvelard twitterde op zaterdag 17-11-2012 om 12:21:51What to wear tonight? This or Bowtie? Decisions, decisions. [ link | afbeelding ] reageer retweet
IMDB gelezen, ik gok dat je gelijk hebtquote:Op zondag 18 november 2012 00:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mary and Max ligt denk ik qua onderwerp ook wel in jouw straatje.
Rijdt hij soms ook tegen je been aan?quote:Op zondag 18 november 2012 00:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
goed shirt. zal een collega leuk vinden. die is overtuig vegeterriër.
zij. en nee, gelukkig nietquote:Op zondag 18 november 2012 00:38 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Rijdt hij soms ook tegen je been aan?
Nee... Ik mocht niet naar binnen, de film was 18+, het scheelde net een paar jaartjesquote:Op zondag 18 november 2012 00:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Had jij deze film nou nog in de bios gezien toen ie net uit was? http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=8737
agossiequote:Op zondag 18 november 2012 00:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee... Ik mocht niet naar binnen, de film was 18+, het scheelde net een paar jaartjes
Ik heb Toy Story nooit leuk gevonden. Animatiefilms die wel leuk zijn: Uiteraard Shrek, How to train your dragon, Ice Age,quote:
18+ film in een bioscoop?quote:Op zondag 18 november 2012 00:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee... Ik mocht niet naar binnen, de film was 18+, het scheelde net een paar jaartjes
Weet ik veel, ik ben in de jaren '50 voor het laatst in de bios geweestquote:
Ice age, dat is toch met die eekhoorn en die eikel die de hele film dat ding laat vallen?quote:Op zondag 18 november 2012 00:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb Toy Story nooit leuk gevonden. Animatiefilms die wel leuk zijn: Uiteraard Shrek, How to train your dragon, Ice Age,Up
, Rapunzel, Puss in boots, Monsters Inc., Ratatouille, The Polar Express, Happy Feet. Etc etc
Ice Age is inderdaad met Scrat met z'n eikelquote:Op zondag 18 november 2012 00:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Ice age, dat is toch met die eekhoorn en die eikel die de hele film dat ding laat vallen?![]()
Die is tof, ja![]()
Polar Express heb ik ook gezien, ook waanzinnig mooi![]()
Zo heb ik toch al meer animatiefilms gezien dan ik van tevoren dacht
Je laat je door ons uit bed houdenquote:Op zondag 18 november 2012 00:42 schreef 3rdRock het volgende:
kinders, ik vind het allemaal erg leuk en gezellig. maar jullie houden me uit bed. ik zou jullie graag allemaal meenemen m'n bedje in, maar om nou een hele pc mee te nemen is ook weer teveel gedoe. ik ga jullie dus verlaten, maar ik zal wederkeren. tenzij is morgenochtend niet meer wakker wordt natuurlijk. In dat geval zijn jullie allemaal uitgenodigd op mijn koffietafel. Jullie krijgen allemaal een flesje Shandy en een pizzapunt. wanneer ik de oven ingeschoven word wil ik graag Live while we're young van One Direction horen
Slaap lekker
Da's mijn ervaring met de meeste animatiefilms. Zeker leuk voor kinderen, maar er zit een laagje in dat heel geschikt is voor volwassenen.quote:Op zondag 18 november 2012 00:44 schreef henkde_j het volgende:
Shrek1 is ook prima. Ook genoeg grappen voor volwassenen
Trustenquote:Op zondag 18 november 2012 00:46 schreef 3rdRock het volgende:
oh, ook nog wel een aardige, wat onbekendere animatiefilm: Hoodwinked. roodkapje, maar anders....het vervolg is ook wel aardig.
nu ben ik echt weg. slaap lekker
Trusten Rockquote:Op zondag 18 november 2012 00:46 schreef 3rdRock het volgende:
oh, ook nog wel een aardige, wat onbekendere animatiefilm: Hoodwinked. roodkapje, maar anders....het vervolg is ook wel aardig.
nu ben ik echt weg. slaap lekker
Geweldig om eens door te klikken als je je verveeltquote:Op zondag 18 november 2012 00:55 schreef henkde_j het volgende:
R&P subforum is toch wel mijn ontdekking van de week. Wat je daar allemaal vindt
Chanantquote:
Goed voor je eigenwaarde ookquote:Op zondag 18 november 2012 00:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Geweldig om eens door te klikken als je je verveelt
Kom je daar nu pas achter?quote:Op zondag 18 november 2012 00:55 schreef henkde_j het volgende:
R&P subforum is toch wel mijn ontdekking van de week. Wat je daar allemaal vindt
Jupquote:
Absoluut. Blijkbaar kan het soms nóg ellendigerquote:
FFFUUUUUquote:
Was ook niet voor jou bedoeld pantoffeldiertjequote:
quote:Op zondag 18 november 2012 01:02 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Was ook niet voor jou bedoeld pantoffeldiertje
"Dit is een filler, een filler is een muzikaal ...."quote:
quote:Op zondag 18 november 2012 01:05 schreef henkde_j het volgende:
[..]
"Dit is een filler, een filler is een muzikaal ...."
quote:Op zondag 18 november 2012 01:05 schreef henkde_j het volgende:
[..]
"Dit is een filler, een filler is een muzikaal ...."
Ga je nu alles bij langs op zoek naar jezelf?quote:Op zondag 18 november 2012 01:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb mezelf tijdens de Opposites gevonden trouwens
[ afbeelding ]
Gezellig met Rock in één shot
quote:Op zondag 18 november 2012 01:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ga je nu alles bij langs op zoek naar jezelf?
Deze in het bijzonder omdat ik em gemist had, maar ik denk het wel jaquote:Op zondag 18 november 2012 01:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 november 2012 01:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb mezelf tijdens de Opposites gevonden trouwens
[ afbeelding ]
Gezellig met Rock in één shot
speciale plekjes op zijn lichaamquote:Op zondag 18 november 2012 01:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Veel plezier ermeequote:Op zondag 18 november 2012 01:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Deze in het bijzonder omdat ik em gemist had, maar ik denk het wel ja.
Je kan ook gewoon even naar een spiegel lopen om jezelf te zienquote:Op zondag 18 november 2012 01:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Deze in het bijzonder omdat ik em gemist had, maar ik denk het wel ja.
Gelukkig heb ik een grote spiegel dus dat komt ook wel goed ja.quote:Op zondag 18 november 2012 01:14 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon even naar een spiegel lopen om jezelf te zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 november 2012 01:20 schreef Evertjan het volgende:
wtf is dit???Dat is het nieuwe 'twee-vingers-in-de-lucht-voor-een-foto"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
Maar wat was nu z'n antwoord? Anders moet ik mijn 10e bod aanpassenquote:Op zondag 18 november 2012 01:22 schreef minthy het volgende:
Nou, ik moest hem een paar dagen terug namens Henk vragen of hij gecastreerd was, hij reageerde daar net op met een![]()
En hij steekt al dagen z'n tong uit, hij doet gewoon naar
Wat een bitchquote:Op zondag 18 november 2012 01:22 schreef minthy het volgende:
Nou, ik moest hem een paar dagen terug namens Henk vragen of hij gecastreerd was, hij reageerde daar net op met een![]()
En hij steekt al dagen z'n tong uit, hij doet gewoon naar
quote:Op zondag 18 november 2012 01:20 schreef Evertjan het volgende:
wtf is dit???Jezus, hoe erg moet je je vervelen om uit te vinden dat het geinig is om een poging te doen je hand door te slikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Ik heb een grote mond, maar dat lukt me nietquote:Op zondag 18 november 2012 01:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Jezus, hoe erg moet je je vervelen om uit te vinden dat het geinig is om een poging te doen je hand door te slikken
Het bleef bijquote:Op zondag 18 november 2012 01:22 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Maar wat was nu z'n antwoord? Anders moet ik mijn 10e bod aanpassen
d.quote:
Heel normaalquote:Op zondag 18 november 2012 01:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Jezus, hoe erg moet je je vervelen om uit te vinden dat het geinig is om een poging te doen je hand door te slikken
Precies! Het is dat ik beloften nakom en mezelf ga bewaren voor hem... *zucht*quote:
Ik doe niet eens een poging, vind het aardig kansloosquote:Op zondag 18 november 2012 01:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb een grote mond, maar dat lukt me niet
OMGquote:Op zondag 18 november 2012 01:26 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Heel normaal
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
KLB / Mensen die tijdens het uitgaan hun hand in hun mond stoppen.
Ik doe ook geen poging, ik ben goed in inschattenquote:Op zondag 18 november 2012 01:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik doe niet eens een poging, vind het aardig kansloos
Ik heb het geprobeerd, keiharde faalquote:Op zondag 18 november 2012 01:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ik doe ook geen poging, ik ben goed in inschatten
Ik ook. Gok dat ik gelijk begin met nekken en als ik ergens een hekel aan heb...quote:Op zondag 18 november 2012 01:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ik doe ook geen poging, ik ben goed in inschatten
Is dat allesquote:
Mijn mond is groot, maar mijn handen helemaalquote:Op zondag 18 november 2012 01:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd, keiharde faal
quote:Op zondag 18 november 2012 01:30 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn mond is groot, maar mijn handen helemaal
En mijn voeten, en mijn...nouja, you get the point
Nee, dichterlijke vrijheidquote:Op zondag 18 november 2012 01:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Is dat alles? Ik denk nu gaat ie zeggen het is D. en niet d.
.
Dat schijnt zo te zijn he als je vrij lang bent.quote:Op zondag 18 november 2012 01:30 schreef D. het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 november 2012 01:30 schreef D. het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 november 2012 01:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat schijnt zo te zijn he als je vrij lang bent.
Nee, lichaamslengte maakt niet uitquote:Op zondag 18 november 2012 01:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat schijnt zo te zijn he als je vrij lang bent.
Idd ik ben niet heel lang, maar ...quote:
Stelletje FOK!kers bij elkaarquote:Op zondag 18 november 2012 01:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Idd ik ben niet heel lang, maar ....
Trusten Pinootjequote:Op zondag 18 november 2012 01:33 schreef Pino112 het volgende:
Tiesto is echt goed bezig, heb het nog niet saai gevonden tot nu toe
Maar het wordt tijd om te pitten.. Tot vandaag![]()
![]()
.
quote:Op zondag 18 november 2012 01:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Idd ik ben niet heel lang, maar ....
Gisterenquote:Op zondag 18 november 2012 01:33 schreef Pino112 het volgende:
![]()
.
Ik zei verder niets hoorquote:
Vrouwen zijn ook allemaal hetzelfdequote:Op zondag 18 november 2012 01:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zei verder niets hoor, dat jij meteen dingen denkt
.
Slaap lekker, jong!quote:Op zondag 18 november 2012 01:33 schreef Pino112 het volgende:
![]()
.
Jah, die dames in dit topic zien ons, mannen puur als lustobjectenquote:Op zondag 18 november 2012 01:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zei verder niets hoor, dat jij meteen dingen denkt
.
Jij dacht hetzelfdequote:
JA IDD !!!!! Ze doen er alleen niets meequote:Op zondag 18 november 2012 01:36 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Jah, die dames in dit topic zien ons, mannen puur als lustobjecten
Waar moeten we wat mee doen dan?quote:Op zondag 18 november 2012 01:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
JA IDD !!!!! Ze doen er alleen niets mee.
Jaquote:
Oh ja, absoluut. Heel erg. Het is maar goed dat ik languit op de bank hang, anders was ik er vast van afgegledenquote:Op zondag 18 november 2012 01:36 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Jah, die dames in dit topic zien ons, mannen puur als lustobjecten
quote:Op zondag 18 november 2012 01:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh ja, absoluut. Heel erg. Het is maar goed dat ik languit op de bank hang, anders was ik er vast van afgegleden
Tja, wat het ook zou zijn, nu haak ik af... De arrogantiequote:
Mja, ze geven er ook weer geen antwoord op hèquote:Op zondag 18 november 2012 01:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Tja, wat het ook zou zijn, nu haak ik af... De arrogantie
speciaal voor jouw een lekker hapjequote:Op zondag 18 november 2012 01:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Ze?quote:Op zondag 18 november 2012 01:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mja, ze geven er ook weer geen antwoord op hè
Nope... Ontzettend jammer ookquote:Op zondag 18 november 2012 01:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Okquote:Op zondag 18 november 2012 01:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Nope... Ontzettend jammer ook![]()
Tja, dan zit er niks anders op. Cin, batsen??
Gayquote:Op zondag 18 november 2012 01:41 schreef Evertjan het volgende:
[..]
speciaal voor jouw een lekker hapje
[ afbeelding ]
Lief aangeboden, maar die kerel is me veel te perfect!quote:Op zondag 18 november 2012 01:41 schreef Evertjan het volgende:
[..]
speciaal voor jouw een lekker hapje
[ afbeelding ]
Ik ben onschuldigquote:Op zondag 18 november 2012 01:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, ze. Jullie dus, de mannen in dit topic.
Met onsquote:
Tss heb eens wat geduldquote:Op zondag 18 november 2012 01:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Echt welquote:Op zondag 18 november 2012 01:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nah, dank je, ik sla overquote:Op zondag 18 november 2012 01:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Met ons.
[..]
Tss heb eens wat geduld.
[..]
Echt wel.
Tsssquote:
Verwacht antwoordquote:Op zondag 18 november 2012 01:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Sorry jong, je zult 't ergens anders moeten zoeken
Ja, die is behoorlijk schuldig jaquote:Op zondag 18 november 2012 01:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan op z'n minst DaMook, die met de opmerking kwam.
Ik ben onschuldigquote:
Ik...ow, wachtquote:Op zondag 18 november 2012 01:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben onschuldig, heb nog nooit wat gedaan met de dames hier
.
Begin maar hoorquote:Op zondag 18 november 2012 01:51 schreef minthy het volgende:
Dit onderwerp sla ik over, ik haak bij de volgende wel weer in
quote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 18 november 2012 01:53 schreef DaMook het volgende:
Ik ben weg. Ga nog even een uurtje reis plannen en dan slapen
.
Samen slapen vind ik al enorm spannend... Ik snurk namelijk en niet iedereen vindt dat schattigquote:Op zondag 18 november 2012 01:56 schreef D. het volgende:
[..]
Slapen spannend? Da's afhankelijk van de droom
Ik knars met m'n tanden en ik beweeg vrij veelquote:Op zondag 18 november 2012 01:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Samen slapen vind ik al enorm spannend... Ik snurk namelijk en niet iedereen vindt dat schattig
Dat IS ook niet schattigquote:Op zondag 18 november 2012 01:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Samen slapen vind ik al enorm spannend... Ik snurk namelijk en niet iedereen vindt dat schattig
Nog erger dusquote:Op zondag 18 november 2012 01:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik knars met m'n tanden en ik beweeg vrij veel
Oh ja, bewegen doe ik ook enorm lomp...quote:Op zondag 18 november 2012 01:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 november 2012 01:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Achquote:Op zondag 18 november 2012 01:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik werd eens wakker midden in de nacht van een bons. Hop, vriendje uit bed op de grond. Uit een bed van 1.80 breedquote:Op zondag 18 november 2012 01:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh ja, bewegen doe ik ook enorm lomp...
Och, da's ook irritantquote:Op zondag 18 november 2012 02:02 schreef henkde_j het volgende:
Ik draai complete dekbedden in m'n slaap.
Coolquote:Op zondag 18 november 2012 02:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik werd eens wakker midden in de nacht van een bons. Hop, vriendje uit bed op de grond. Uit een bed van 1.80 breed
Katten lijk ik in m'n slaap dan weer automatisch te registreren ofzo. Ik heb daardoor wel eens in de meest oncomfortabele houdingen gelegenquote:Op zondag 18 november 2012 02:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Cool![]()
Ben hier wel eens wakker geschrokken van een krijsende kat. Lag blijkbaar op het dekbed en werd gelanceerd toen ik me omdraaide![]()
En ik heb m'n ex her en der wat blauwe plekken gegeven
Vast niet, je zal het zelf niet eens merkenquote:Op zondag 18 november 2012 02:03 schreef D. het volgende:
Ik ben kennelijk de enige die voorbeeldig gedrag vertoont in bed
Het was ook maar een garpjequote:Op zondag 18 november 2012 02:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Vast niet, je zal het zelf niet eens merken
Hier niet... Ben als de dood dat ik echt ga snurken of ga kletsenquote:Op zondag 18 november 2012 02:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Katten lijk ik in m'n slaap dan weer automatisch te registreren ofzo. Ik heb daardoor wel eens in de meest oncomfortabele houdingen gelegenEn nouja, tegenwoordig gaat het een stuk beter als er iemand naast me ligt
Het is geven en nemenquote:Op zondag 18 november 2012 02:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Daarom. Als je het maar van elkaar kunt accepteren
Precies! Ik heb ook nachten wakker gelegen van een ronkende kerel, volgens mij snurken de meeste mannen enormquote:
Snurkloos hierquote:Op zondag 18 november 2012 02:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies! Ik heb ook nachten wakker gelegen van een ronkende kerel, volgens mij snurken de meeste mannen enorm
Ik schijn er best wat van te kunnen jaquote:Op zondag 18 november 2012 02:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies! Ik heb ook nachten wakker gelegen van een ronkende kerel, volgens mij snurken de meeste mannen enorm
Hoe bedoel je?quote:
Ik volg de dubbelzinnigheid niet..quote:
I know...quote:Op zondag 18 november 2012 02:09 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Snurkloos hier![]()
Maar damn, vrouwen kunnen ook snurken
Je volgt de dubbelzinnigheid van 'geven en nemen' niet?quote:Op zondag 18 november 2012 02:10 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik volg de dubbelzinnigheid niet..
Porren, doe ik ook als ik het gezaag zat benquote:Op zondag 18 november 2012 02:09 schreef D. het volgende:
[..]
Ik schijn er best wat van te kunnen ja
Maar een por, en ik ben weer braaf
Mensen met slaapapneu, ook leukquote:Op zondag 18 november 2012 02:11 schreef henkde_j het volgende:
Meer het engste vond ik nog een vriendin die met d'r ogen half open sliep![]()
Schrok mij elke keer kapot
Niet te hard hequote:Op zondag 18 november 2012 02:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Porren, doe ik ook als ik het gezaag zat ben
Op het moment heb ik niemand om te porren, maar ik zal er in de toekomst aan denkenquote:Op zondag 18 november 2012 02:12 schreef D. het volgende:
[..]
Niet te hard he
Anyway, ik ga naar mijn boek luisteren
Neequote:Op zondag 18 november 2012 02:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Eeeeejjjquote:Op zondag 18 november 2012 02:12 schreef D. het volgende:
[..]
Niet te hard he
Anyway, ik ga naar mijn boek luisteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niets mis met oude Saabs overigensquote:
wel met rode broeken....quote:Op zondag 18 november 2012 12:20 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Niets mis met oude Saabs overigens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |