Ik vond het zonder spatie zo raar staanquote:
zzzipquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:57 schreef Evertjan het volgende:
voor de Jim Vorwald fans nog maal eens
Overal maar die spaties tussenquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:57 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik vond het zonder spatie zo raar staan
quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:57 schreef Evertjan het volgende:
NAAKT!quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:57 schreef Pino112 het volgende:
Slechte TT.
Ik had minstens een eervolle vermelding gezien dat Cin, Rock en ik op den Neerlandschen Televiesie geweest zijn.
ik moet na anderhalve minuut al poepen van dat filmpje. ik ken hem niet als dj, maar dit vind ik ruk.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:57 schreef Evertjan het volgende:
quote:ZIGGY STARDUST
DAVID BOWIE
PARADISE CITY
GUNS N' ROSES
WORLD OF HURT
ILSE DELANGE
FOREVER AUTUMN
JEFF WAYNE
LAMBADA
KAOMA
UNFINISHED SYMPATHY
MASSIVE ATTACK
GO WEST
PET SHOP BOYS
IN THE AIR TONIGHT
PHIL COLLINS
MESSAGE IN A BOTTLE
THE POLICE
INNUENDO
QUEEN
AUTO VLIEGTUUG
ROWWEN HEZE
SUNRISE
SIMPLY RED
CORNFLAKE GIRL
TORI AMOS
ALANE
WES
MOTHER EARTH
WITHIN TEMPTATION
WONDERFUL DAYS
CHARLY LOWNOISE & MENTAL THEO
TUMBLE AND FALL
JOHAN
LETHAL INDUSTRY
TIESTO
BURNED WITH DESIRE
ARMIN VAN BUUREN
SUCH IS LIFE
RANK 1
Iedereen klaagt, waarom maken jullie dan nog een lijst?quote:Op zondag 18 november 2012 00:03 schreef borisz het volgende:
Na lang geklaag(wegens beperkte keuze) toch maar weer een lijstje geproduceerd
[..]
staigerpaip FM ofzoquote:Op zondag 18 november 2012 00:05 schreef CindieY het volgende:
Ik heb per ongeluk m'n radio op een zender gezet, maar daar weten ze niet wat ze met 't geluid aan moeten, constant harder en zachter
ach Top2000 is altijd wel leuk om te luisteren je hoort mij niet klagenquote:Op zondag 18 november 2012 00:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Iedereen klaagt, waarom maken jullie dan nog een lijst?
Omdat ik probeer toch nog enigzins iets fatsoenlijks aan te brengenquote:Op zondag 18 november 2012 00:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Iedereen klaagt, waarom maken jullie dan nog een lijst?
Daar heb ik het ook niet over. Het gaat me om het lijstjes maken.quote:Op zondag 18 november 2012 00:06 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ach Top2000 is altijd wel leuk om te luisteren je hoort mij niet klagen
Ik vind het feit dat iemand die film kijkt al om te huilenquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Da's echt wel de laatste film waarbij ik flink m'n tranen moet wegknipperen.
want je kan geen keuze maken???quote:Op zondag 18 november 2012 00:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Daar heb ik het ook niet over. Het gaat me om het lijstjes maken.
3 is gevarieerder. Dus die lijst krijgt de voorkeur.quote:Op zondag 18 november 2012 00:08 schreef Evertjan het volgende:
alleen jammer dat de Top 2000 samen loopt met de Top Serious request dus ik zit altijd te schakelen tussen radio 2 en 3
ik moet ook nog altijd huilen bij Forrest Gump op het einde dus ik zal wel een homo zijnquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Da's echt wel de laatste film waarbij ik flink m'n tranen moet wegknipperen.
Ik maak nooit lijstjes dus daar gaat het me ook niet om.quote:
Bij die film moest ik ook even flink knipperenquote:Op zondag 18 november 2012 00:11 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik moet ook nog altijd huilen bij Forrest Gump op het einde dus ik zal wel een homo zijn
Lion King.quote:Op zondag 18 november 2012 00:11 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik moet ook nog altijd huilen bij Forrest Gump op het einde dus ik zal wel een homo zijn
Gewoon radio 2quote:Op zondag 18 november 2012 00:08 schreef Evertjan het volgende:
alleen jammer dat de Top 2000 samen loopt met de Top Serious request dus ik zit altijd te schakelen tussen radio 2 en 3
zeker. maar zijn manieren van presenteren is nogal irritant. Maar met de knopjes weet hij wel raad iets wat Ingrid Perez (vervangster van Bert van Lent) totaal niet kan.quote:
Bij radio 2 zit er zoveel onterechte oude meuk tussen. Al die babyboomers met herinneringen aan de Blof van hun tijdquote:
die schuift toch wel zelf??quote:Op zondag 18 november 2012 00:15 schreef hole1988 het volgende:
[..]
zeker. maar zijn manieren van presenteren is nogal irritant. Maar met de knopjes weet hij wel raad iets wat Ingrid Perez (vervangster van Bert van Lent) totaal niet kan.
quote:Op zondag 18 november 2012 00:15 schreef 3rdRock het volgende:
ok, ik ben een stoere vent. ik heb nog bij geen enkele film, bij geen enkel boek en bij geen enkel liedje ooit gehuild. iig niet dat ik me kan herinneren. maar ja, ik ben dan ook zo hard als Steen.
dat nog wel gelukkig maar het opnemen van de telefoon dat is al teveel.quote:
Ik hoefde ook niet te huilen, geloof ikquote:
nee sorry. hoewel ik de laatste jaren wel steeds meer geraakt wordt door goede films. 1e film waarvan ik me kan herinneren dat ik wel een klein brokje in m'n keel had is My Girl.quote:
geen idee eigenlijk hoe ze klinkt eerder keek ik altijd de stukjes van Bert van Lent op je YT kanaal maar van Perez zie ik niet zo veel, dus had al het idee dat het niet veel soeps isquote:Op zondag 18 november 2012 00:18 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dat nog wel gelukkig maar het opnemen van de telefoon dat is al teveel.
Bij 3FM is er ook genoeg meukquote:Op zondag 18 november 2012 00:15 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Bij radio 2 zit er zoveel onterechte oude meuk tussen. Al die babyboomers met herinneringen aan de Blof van hun tijd
Hou op! Ik heb die hele film nog nooit gezien, maar word al droevig van dat plaatjequote:
Nog nooit gezien?quote:Op zondag 18 november 2012 00:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Hou op! Ik heb die hele film nog nooit gezien, maar word al droevig van dat plaatje
wat!!! je hebt nog nooit de lion king gezien!!quote:Op zondag 18 november 2012 00:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Hou op! Ik heb die hele film nog nooit gezien, maar word al droevig van dat plaatje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |