Hoe heb jij die thaise CWM er dan op gekregen ?quote:Op zondag 18 november 2012 14:56 schreef Casper_nl het volgende:
[..]
De CMW is in het Thais.. Dus nog zeker niet ideaal. En je moet de gapps.zip renamen naar update.zip om hem te kunnen flashen.
maar, maar they "swore to god" ? Dan kan het toch niet anders dan dat ze hem verzonden hebben...quote:Op zondag 18 november 2012 15:29 schreef Creqaw het volgende:
Nou ik heb een geschil geopend bij Paypal over de Umi X1 van uredeal, hopelijk komt er iets uit, anders word het een upgrade naar Paypal claim.
Met behulp van deze post. Had wel moeite met vinden van de juiste windows7-64 drivers.quote:Op zondag 18 november 2012 15:28 schreef glsf het volgende:
[..]
Hoe heb jij die thaise CWM er dan op gekregen ?
quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:58 schreef i124Q het volgende:
Aangezien ik niet thuis ben kan ik de stappen niet helemaal precies omschrijven. Er vanuitgaande dat je al de usbdrivers geinstalleerd hebt:
1) download rom naar sdkaart en rename deze naar update.zip
2) doe het sdkaartje in de telefoon.
3) laat de telefoon uit
4) flash cwm met sp tools. Open in sp tools bij scatter load het tekstbestand in de cwm zip l. Als het goed is zie je nu in de lijst dat recovery is aangevinkt. klik op de button download. Vergeet de waarschuwing.
5) ( telefoon staat nogsteeds uit) hou volume down op de telefoon ingedrukt en connect via usb met de pc
Je ziet nu de balk naar 100% lopen. Eerst in het rood dan paars en dan groen. Nu staat cwm erop.
6) zet de telefoon aan met volume up en power. Houd volume up ingedrukt tot hij bpot in recovery.
7) kies voor 2e optie in cwm om update.zip te flashen.
Succes!
Van wat ik weet van Chinezen (en dat zijn er aardig wat aangezien mijn hele familie Chinees is, nee ik kan geen Chinees lezen of spreken); geloof is te verwaarlozen als je er rijk van word. Dus dat was al een non-argument. Ik hoop echt dat Paypal bij mij ook hulpzaam is.quote:Op zondag 18 november 2012 15:36 schreef Vincent_vd het volgende:
[..]
maar, maar they "swore to god" ? Dan kan het toch niet anders dan dat ze hem verzonden hebben...
![]()
Nee veel succes er mee, suckt echt wel :s Heb tot nu toe altijd mooi geld terug gekregen van paypal met zo'n problemen dus moet normaal wel goed komen hé
Dank voor de tip. Helaas werkt het niet bij mijquote:Op zondag 18 november 2012 16:23 schreef elinx het volgende:
Met Mobile Uncle (M44Tools) is het ook mogelijk om een andere recovery te flashen.
Heb je dus alleen de revovery.img voor nodig op de sd-card? Hier zou ik dus de recovery (engelstalig) van Xenorium mee kunnen flashen?quote:Op zondag 18 november 2012 16:23 schreef elinx het volgende:
Met Mobile Uncle (M44Tools) is het ook mogelijk om een andere recovery te flashen.
Ja, wel root vereistquote:Op zondag 18 november 2012 16:48 schreef Casper_nl het volgende:
[..]
Heb je dus alleen de revovery.img voor nodig op de sd-card? Hier zou ik dus de recovery (engelstalig) van Xenorium mee kunnen flashen?
met een update.zip file geroot? zoja welke bestanden gebruikt dan?quote:Op zondag 18 november 2012 16:57 schreef Xenorium het volgende:
Heb de t10 versie erop geflashed via mijn cwmr. Was even zoeken naar de language setting, alles was in het chinees. Zometeen maar opnieuw rooten en de stock chinese rotzooi eraf gooien, zucht
In de cwmr zit een functie ingebouwd die je vraagt of je de cwm recovery met de stock recovery uit de nieuwe rom wilt flashen, je geeft gewoon 'nee' aan en cwmr blijft gewoon staan!
t10 installed!! ajuuuuuu
Nu even rooten again. Ik root gewoon vanuit cwmr. Kijken of dat werkt
Hup en geroot in een paar seconden. Nice
Nice, dat gaat hier allemaal maar gemakkelijker en gemakklijkerquote:Op zondag 18 november 2012 16:57 schreef Xenorium het volgende:
Heb de t10 versie erop geflashed via mijn cwmr. Was even zoeken naar de language setting, alles was in het chinees. Zometeen maar opnieuw rooten en de stock chinese rotzooi eraf gooien, zucht
In de cwmr zit een functie ingebouwd die je vraagt of je de cwm recovery met de stock recovery uit de nieuwe rom wilt flashen, je geeft gewoon 'nee' aan en cwmr blijft gewoon staan!
t10 installed!! ajuuuuuu
Nu even rooten again. Ik root gewoon vanuit cwmr. Kijken of dat werkt
Hup en geroot in een paar seconden. Nice
Google play niet installeren.. gewoon gapps flashen (die link van mij een pagina terug). Dan heb je automatisch ook de play store als het goed is.quote:Op zondag 18 november 2012 17:15 schreef Xenorium het volgende:
Super user Busy box zip file inderdaad.
Godver nou moet ik Downstar post weer vinden om google play te installeren, hadden we maar een OP.....
De link naar die post staat in de OP....quote:Op zondag 18 november 2012 17:15 schreef Xenorium het volgende:
Super user Busy box zip file inderdaad.
Godver nou moet ik Downstar's post weer vinden om google play te installeren, hadden we maar een OP over de Neo.....
Ik wacht rustig afquote:Op zondag 18 november 2012 17:19 schreef Xenorium het volgende:
Ok zal gapps proberen. Je hebt SP flash tools nodig. Ik ben nu druk bezig dus mijn hands are tied.
Ja, had ik gisteren zonder succes aangepast.. Direct na gapps waren de apps van oa nu.nl en buienradar zichtbaar. Daarvoor niet.quote:Op zondag 18 november 2012 17:25 schreef Downstar het volgende:
( casper heb je niet je build.prop aangepast?)
ja Gapps is heel handigquote:Op zondag 18 november 2012 17:26 schreef Xenorium het volgende:
Heb nu Gapps geflashed. Hij is nu aan het booten, ben benieuwd. Ken het nog niet.
Nice gelijk playstore erop!
Zou je kunnen bevestigen dat je nu.nl zou kunnen installeren?quote:Op zondag 18 november 2012 17:26 schreef Xenorium het volgende:
Heb nu Gapps geflashed. Hij is nu aan het booten, ben benieuwd. Ken het nog niet.
Nice gelijk playstore erop!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |