abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119344462
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 14:56 schreef Casper_nl het volgende:

[..]

De CMW is in het Thais.. Dus nog zeker niet ideaal. En je moet de gapps.zip renamen naar update.zip om hem te kunnen flashen.

Hoe heb jij die thaise CWM er dan op gekregen ?
pi_119344497
Nou ik heb een geschil geopend bij Paypal over de Umi X1 van uredeal, hopelijk komt er iets uit, anders word het een upgrade naar Paypal claim.
pi_119344713
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 15:29 schreef Creqaw het volgende:
Nou ik heb een geschil geopend bij Paypal over de Umi X1 van uredeal, hopelijk komt er iets uit, anders word het een upgrade naar Paypal claim.
maar, maar they "swore to god" ? Dan kan het toch niet anders dan dat ze hem verzonden hebben...
:P :P Nee veel succes er mee, suckt echt wel :s Heb tot nu toe altijd mooi geld terug gekregen van paypal met zo'n problemen dus moet normaal wel goed komen hé :)
pi_119344728
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 15:28 schreef glsf het volgende:

[..]

Hoe heb jij die thaise CWM er dan op gekregen ?
Met behulp van deze post. Had wel moeite met vinden van de juiste windows7-64 drivers.

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 12:58 schreef i124Q het volgende:
Aangezien ik niet thuis ben kan ik de stappen niet helemaal precies omschrijven. Er vanuitgaande dat je al de usbdrivers geinstalleerd hebt:

1) download rom naar sdkaart en rename deze naar update.zip
2) doe het sdkaartje in de telefoon.
3) laat de telefoon uit
4) flash cwm met sp tools. Open in sp tools bij scatter load het tekstbestand in de cwm zip l. Als het goed is zie je nu in de lijst dat recovery is aangevinkt. klik op de button download. Vergeet de waarschuwing.
5) ( telefoon staat nogsteeds uit) hou volume down op de telefoon ingedrukt en connect via usb met de pc
Je ziet nu de balk naar 100% lopen. Eerst in het rood dan paars en dan groen. Nu staat cwm erop.
6) zet de telefoon aan met volume up en power. Houd volume up ingedrukt tot hij bpot in recovery.
7) kies voor 2e optie in cwm om update.zip te flashen.

Succes!
pi_119344884
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 15:36 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

maar, maar they "swore to god" ? Dan kan het toch niet anders dan dat ze hem verzonden hebben...
:P :P Nee veel succes er mee, suckt echt wel :s Heb tot nu toe altijd mooi geld terug gekregen van paypal met zo'n problemen dus moet normaal wel goed komen hé :)
Van wat ik weet van Chinezen (en dat zijn er aardig wat aangezien mijn hele familie Chinees is, nee ik kan geen Chinees lezen of spreken); geloof is te verwaarlozen als je er rijk van word. Dus dat was al een non-argument. Ik hoop echt dat Paypal bij mij ook hulpzaam is.
Als je wilt weten waarom ik ineens een geschil heb geopend, ik las het volgende comment op gizchina van een andere... slachtoffer:

According to Russian message board from this Friday a lot of people in Russia and Ukraine starting to receive their phones ordered after us from different shops on aliexpress. They all come via various shipping methods. In Ukraine you can even buy UMI X1 with a next day delivery (confirmed). But there whoever bought the phone from Uredeal having problem with shipping. Below is LATEST excuse from Uredeal to one of concerned buyer with EMS shipping”
“I have just called the EMS, and a girl told me that your parcel is transferred by truck from China to Russia.Because the parcel contents the battery. We are confused with this answer. I even yelled with her, but the answer
is the parcel is still underway to Russia. ”

I don’t know what to say. Probably customers in USA will receive theirs by submarine or else. But even if I’m lucky and will get mine soon, I’ll ask to refund the shipping cost cause next week will be month since I paid for the phone and EMS delivery.

Dan gaat je credibilty wel hard omlaag.
pi_119345122
ff nog extra backups maken voor ik zo de t10 rom erop flash.

[ Bericht 12% gewijzigd door Xenorium op 18-11-2012 16:06:45 ]
pi_119345233
Mogelijk dat je daarna dus weer de CWM recovery erop moet zetten..
pi_119346426
Met Mobile Uncle (M44Tools) is het ook mogelijk om een andere recovery te flashen.
pi_119347133
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 16:23 schreef elinx het volgende:
Met Mobile Uncle (M44Tools) is het ook mogelijk om een andere recovery te flashen.
Dank voor de tip. Helaas werkt het niet bij mij
pi_119347267
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 16:23 schreef elinx het volgende:
Heb je dus alleen de revovery.img voor nodig op de sd-card? Hier zou ik dus de recovery (engelstalig) van Xenorium mee kunnen flashen?
pi_119347284
Mooi! Hier zat ik op te wachten, ik bestel hem gewoon via airmail en zie hem wel verschijnen. Echt heel goed hoe jullie hiermee bezig zijn, elke keer weer een stapje verder! Bijna spannend!
pi_119347337
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 16:48 schreef Casper_nl het volgende:

[..]

Heb je dus alleen de revovery.img voor nodig op de sd-card? Hier zou ik dus de recovery (engelstalig) van Xenorium mee kunnen flashen?
Ja, wel root vereist
pi_119347586
Heb de t10 versie erop geflashed via mijn cwmr. Was even zoeken naar de language setting, alles was in het chinees. Zometeen maar opnieuw rooten en de stock chinese rotzooi eraf gooien, zucht ;)

In de cwmr zit een functie ingebouwd die je vraagt of je de cwm recovery met de stock recovery uit de nieuwe rom wilt flashen, je geeft gewoon 'nee' aan en cwmr blijft gewoon staan!

t10 installed!! ajuuuuuu

Nu even rooten again. Ik root gewoon vanuit cwmr. Kijken of dat werkt

Hup en geroot in een paar seconden. Nice

[ Bericht 2% gewijzigd door Xenorium op 18-11-2012 17:09:22 ]
pi_119348116
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 16:57 schreef Xenorium het volgende:
Heb de t10 versie erop geflashed via mijn cwmr. Was even zoeken naar de language setting, alles was in het chinees. Zometeen maar opnieuw rooten en de stock chinese rotzooi eraf gooien, zucht ;)

In de cwmr zit een functie ingebouwd die je vraagt of je de cwm recovery met de stock recovery uit de nieuwe rom wilt flashen, je geeft gewoon 'nee' aan en cwmr blijft gewoon staan!

t10 installed!! ajuuuuuu

met een update.zip file geroot? zoja welke bestanden gebruikt dan?
pi_119348122
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 16:57 schreef Xenorium het volgende:

t10 installed!! ajuuuuuu

Nice, dat gaat hier allemaal maar gemakkelijker en gemakklijker :D Tegen dat ik mij neo krijg ga ik maar op 1 knopje moeten duwen en gaat alles al klaar zijn xD xD
pi_119348219
Super user Busy box zip file inderdaad.

Godver nou moet ik Downstar's post weer vinden om google play te installeren, hadden we maar een OP over de Neo.....
pi_119348299
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 17:15 schreef Xenorium het volgende:

Godver nou moet ik Downstar post weer vinden om google play te installeren, hadden we maar een OP.....
Google play niet installeren.. gewoon gapps flashen (die link van mij een pagina terug). Dan heb je automatisch ook de play store als het goed is.

Nu dan de hamvraag hoe we jouw recovery erop kunnen krijgen.. Mij is het niet gelukt via Mobile Uncle..
pi_119348358
Ok zal gapps proberen. Je hebt SP flash tools nodig. Ik ben nu druk bezig dus mijn hands are tied.

En ga niet zomaar flashen als je niet weet wat je doet, dan is je phone zo kapoet.
pi_119348448
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 17:15 schreef Xenorium het volgende:

Godver nou moet ik Downstar's post weer vinden om google play te installeren, hadden we maar een OP over de Neo.....
De link naar die post staat in de OP....
Mooi deze ontwikkelingen! Nu nog begrijpbaar voor een leek ;-)
pi_119348472
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 17:19 schreef Xenorium het volgende:
Ok zal gapps proberen. Je hebt SP flash tools nodig. Ik ben nu druk bezig dus mijn hands are tied.
Ik wacht rustig af :) Ben al blij zat dat na mijn gapps installatie alle apps gewoon geïnstalleerd kunnen worden. Ook blij dat google talk nu werkt (met videobellen-optie), mijn foto's op Picasa zichtbaar zijn in de gallerij van de Neo, etc :)

Nog een mooie tip als je recovery netjes werkt. Titanium backup kan een .zip maken met al je apps, data, instellingen, etc.. Als je dus een keer een nieuwe ROM wilt installeren, maak je eerst een titanium.zip. Na het installeren van je ROM flash je de titanium.zip en klaar is kees.
pi_119348569
en idd, zolang je geen recovery hebt draaien gewoon mijn manier gebruiken om playstore werkend te krijgen..

mocht je al een recovery er op hebben staan, dan is die gapps flashen misschien beter
aangezien casper dus wel alle apps kan downloaden..

( casper heb je niet je build.prop aangepast?)
pi_119348599
Heb nu Gapps geflashed. Hij is nu aan het booten, ben benieuwd. Ken het nog niet.

Nice gelijk playstore erop!
pi_119348642
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 17:25 schreef Downstar het volgende:
( casper heb je niet je build.prop aangepast?)
Ja, had ik gisteren zonder succes aangepast.. Direct na gapps waren de apps van oa nu.nl en buienradar zichtbaar. Daarvoor niet.
pi_119348711
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 17:26 schreef Xenorium het volgende:
Heb nu Gapps geflashed. Hij is nu aan het booten, ben benieuwd. Ken het nog niet.

ja Gapps is heel handig :) Wordt ook bij de grote custom roms vaak gebruikt om al de google apps in één keer te laten flashen want tegenwoordig staan die er niet altijd standaard op (zoals bij de Neo dus) :)
pi_119348837
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 17:26 schreef Xenorium het volgende:

Zou je kunnen bevestigen dat je nu.nl zou kunnen installeren? :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')