hmmm. Maar was er gisteren geen link naar xda gepost waar iemand een progje had geschreven om taalfiles naar een rom te schrijven?quote:Op zondag 18 november 2012 13:07 schreef elinx het volgende:
[..]
Hoewel ik denk dat het niet moeilijk is zoals RobertNL al aangaf is het denk ik best wel veel werk.Feitelijk moeten alle system apk's worden aangepast. Of die echt uitwisselbaar zijn weet ik niet
Ok dan wacht ik daar even op. Zal even mijn cwmr uppen.quote:Op zondag 18 november 2012 13:08 schreef i124Q het volgende:
Nee de aangepaste versie is nog aan het uploaden. Batterij lijkt normaal te werken
Klopt APK firequote:Op zondag 18 november 2012 13:09 schreef Vincent_vd het volgende:
[..]
hmmm. Maar was er gisteren geen link naar xda gepost waar iemand een progje had geschreven om taalfiles naar een rom te schrijven?Was wel enkel voor linux denk ik, mss dat iemand dat kan proberen?
ahzo okquote:Op zondag 18 november 2012 13:24 schreef elinx het volgende:
[..]
Klopt APK fire
Dat progje maakt je taal zichtbaar indien dat is uitgeschakeld in de ROM.
Ontbreekt het echter dan zal je in iedere apk de juiste bestanden moeten toevoegen.
Kijk maar eens hier hoe dit handmatig gaat.
Als de apk's van de G3, of een andere GSM met dezelfde Android versie, hetzelfde zijn, vereenvoudigd dat de zaak natuurlijk wel.
Als alle apk's OK zijn dan kan je het framework wijzigen met APK fire
Ik denk dat je gelijk heb, ik was in de war met de korte beschrijving van de Windows versie.quote:Op zondag 18 november 2012 13:31 schreef Vincent_vd het volgende:
[..]
ahzo okIk dacht dat die APK fire dat automatisch deed.......
56k6 modempje? :-pquote:Op zondag 18 november 2012 13:09 schreef Xenorium het volgende:
[..]
Ok dan wacht ik daar even op. Zal even mijn cwmr uppen.
Bedankt, ben benieuwd welke bron je hebt gebruikt.quote:Op zondag 18 november 2012 14:00 schreef Xenorium het volgende:
Volk wilde mijn Neo aanschouwen.
.........
imageshack is geblokt omdat het een shitty host is.quote:Op zondag 18 november 2012 14:20 schreef Xenorium het volgende:
Daarom zei ik dus dat iedereen ff moest wachten, alle correcte tools heb ik scattered over mijn laptop, die moet ik bij elkaar gooien in een map straks. Het ene werkt niet zonder het andere.
Sorry brakke foto's, mijn vorige telefoon. Sony ericsson non smartphone met 3.2 MP!
http://img846.imageshack.us/img846/2896/dsc00045vs.jpg (copy/paste deze link)
http://img827.imageshack.us/img827/9804/dsc00040nn.jpg (copy/paste deze link)
Wtf, hoe werken die tags hier, [img] werkt niet?
Maar de hamvraag is, doen de apps het ookquote:Op zondag 18 november 2012 14:46 schreef Casper_nl het volgende:
Mooi werk Xenorium!
Ikzelf heb zojuist de taiwan101 CWM erop gezet en Gapps erin geflaht. Nu kijkend in de Play Store staan Nu.nl en Buienradar er gewoon in en dus op mijn Neo! ook fijn, google talk doet het
En kun je ze ook installeren ?quote:Op zondag 18 november 2012 14:46 schreef Casper_nl het volgende:
Mooi werk Xenorium!
Ikzelf heb zojuist de taiwan101 CWM erop gezet en Gapps erin geflaht. Nu kijkend in de Play Store staan Nu.nl en Buienradar er gewoon in en dus op mijn Neo! ook fijn, google talk doet het
Is die in het engels? Welke versie is dat?quote:Op zondag 18 november 2012 14:46 schreef Casper_nl het volgende:
Mooi werk Xenorium!
Kom je hier nog aan toe vandaag ?quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:58 schreef i124Q het volgende:
Ik zal morgen foto's en uitleg sturen. Ben nu bovenstaande taiwan rom aan het flashen en heb voor de rest de agenda voor vandaag al vol zitten.
kijk goed nieuwsquote:Op zondag 18 november 2012 14:54 schreef Casper_nl het volgende:
Ja. Nu.nl en Buienradar doen het in ieder geval beide. Ook NS reisplanner Xtra doet het. Lijkt er dus op dat na Gapps flash alle apps werken.
De CMW is in het Thais.. Dus nog zeker niet ideaal. En je moet de gapps.zip renamen naar update.zip om hem te kunnen flashen.quote:Is die in het engels? Welke versie is dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |