abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119339746
Nee de aangepaste versie is nog aan het uploaden. Batterij lijkt normaal te werken
pi_119339761
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 13:07 schreef elinx het volgende:

[..]

Hoewel ik denk dat het niet moeilijk is zoals RobertNL al aangaf is het denk ik best wel veel werk.Feitelijk moeten alle system apk's worden aangepast. Of die echt uitwisselbaar zijn weet ik niet
hmmm. Maar was er gisteren geen link naar xda gepost waar iemand een progje had geschreven om taalfiles naar een rom te schrijven? :) Was wel enkel voor linux denk ik, mss dat iemand dat kan proberen?
pi_119339767
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 13:08 schreef i124Q het volgende:
Nee de aangepaste versie is nog aan het uploaden. Batterij lijkt normaal te werken
Ok dan wacht ik daar even op. Zal even mijn cwmr uppen.
pi_119339778
Top.. 15 min left

Edit: http://db.tt/XeRFF14p
pi_119340079
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 13:09 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

hmmm. Maar was er gisteren geen link naar xda gepost waar iemand een progje had geschreven om taalfiles naar een rom te schrijven? :) Was wel enkel voor linux denk ik, mss dat iemand dat kan proberen?
Klopt APK fire
Dat progje maakt je taal zichtbaar indien dat is uitgeschakeld in de ROM.
Ontbreekt het echter dan zal je in iedere apk de juiste bestanden moeten toevoegen.
Kijk maar eens hier hoe dit handmatig gaat.
Als de apk's van de G3, of een andere GSM met dezelfde Android versie, hetzelfde zijn, vereenvoudigd dat de zaak natuurlijk wel.
Als alle apk's OK zijn dan kan je het framework wijzigen met APK fire
pi_119340226
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 13:24 schreef elinx het volgende:

[..]

Klopt APK fire
Dat progje maakt je taal zichtbaar indien dat is uitgeschakeld in de ROM.
Ontbreekt het echter dan zal je in iedere apk de juiste bestanden moeten toevoegen.
Kijk maar eens hier hoe dit handmatig gaat.
Als de apk's van de G3, of een andere GSM met dezelfde Android versie, hetzelfde zijn, vereenvoudigd dat de zaak natuurlijk wel.
Als alle apk's OK zijn dan kan je het framework wijzigen met APK fire
ahzo ok :) Ik dacht dat die APK fire dat automatisch deed :) Heb zelf men Neo nog niet, en ken er ook niet super veel van, maar als ik hem heb en het is nog niet opgelost ga ik zeker mee zoeken :)
pi_119340378
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 13:31 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

ahzo ok :) Ik dacht dat die APK fire dat automatisch deed.......
Ik denk dat je gelijk heb, ik was in de war met de korte beschrijving van de Windows versie.
Ik denk dat ik het binnenkort toch eens met Ubuntu ga uitproberen.

[ Bericht 0% gewijzigd door elinx op 18-11-2012 13:46:22 ]
pi_119340728
THHProducts.nl heeft een ban :P?
pi_119340849
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 13:50 schreef AnimeFan het volgende:
THHProducts.nl heeft een ban :P?
Inderdaad, misschien sluikreclame ofzo geen idee.
pi_119340877
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 13:09 schreef Xenorium het volgende:

[..]

Ok dan wacht ik daar even op. Zal even mijn cwmr uppen.
56k6 modempje? :-p
pi_119341042
Volk wilde mijn Neo aanschouwen. ;)

https://rapidshare.com/fi(...)ecovery_Xenorium.rar

Pass is de naam van deze site zonder .nl en met hoofdletter en uitroepteken.
pi_119341435
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 14:00 schreef Xenorium het volgende:
Volk wilde mijn Neo aanschouwen. ;)
.........
Bedankt, ben benieuwd welke bron je hebt gebruikt.
pi_119341648
Gewoon google en forums, xda developers etc. Er is geen handleiding voor dit specifieke model, was echt trial and error. Zal later wel alles samenstellen en een tut schrijven. Want bij de ene bron klopte drivers niet, bij de andere zaten ze te mekkeren over ubuntu en dit proggie en die versie. Alles heb ik nu specifiek bij elkaar gezocht. Maar wat ik heb gebruikt is MTK rom studio, Sp flash tool, Cygwin, Androids kitchen, Kitchen plugins met pl plugins, ADB terminal etc. Zal nog wel wat vergeten zijn.

Maak nog wel ff een screenie van de phone met CWMR zo
pi_119341803
Kan je me ook ff de juiste richting op sturen met hoe ik de recovery kan flashen? Met fastboot gebeurt er niets en met sp tools krijg ik een chinese versie (misschien omdat ik een andere scatter heb gebruikt?) Dank!
pi_119341841
Daarom zei ik dus dat iedereen ff moest wachten, alle correcte tools heb ik scattered over mijn laptop, die moet ik bij elkaar gooien in een map straks. Het ene werkt niet zonder het andere.

Sorry brakke foto's, mijn vorige telefoon. Sony ericsson non smartphone met 3.2 MP!

bla bla stomme image shack

[ Bericht 25% gewijzigd door Xenorium op 18-11-2012 14:49:57 ]
pi_119342789
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 14:20 schreef Xenorium het volgende:
Daarom zei ik dus dat iedereen ff moest wachten, alle correcte tools heb ik scattered over mijn laptop, die moet ik bij elkaar gooien in een map straks. Het ene werkt niet zonder het andere.

Sorry brakke foto's, mijn vorige telefoon. Sony ericsson non smartphone met 3.2 MP!

http://img846.imageshack.us/img846/2896/dsc00045vs.jpg (copy/paste deze link)

http://img827.imageshack.us/img827/9804/dsc00040nn.jpg (copy/paste deze link)

Wtf, hoe werken die tags hier, [img] werkt niet?

imageshack is geblokt omdat het een shitty host is.
pi_119342814
Mooi werk Xenorium!

Ikzelf heb zojuist de taiwan101 CWM erop gezet en Gapps erin geflaht. Nu kijkend in de Play Store staan Nu.nl en Buienradar er gewoon in en dus op mijn Neo! ook fijn, google talk doet het :)
pi_119342996
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 14:46 schreef Casper_nl het volgende:
Mooi werk Xenorium!

Ikzelf heb zojuist de taiwan101 CWM erop gezet en Gapps erin geflaht. Nu kijkend in de Play Store staan Nu.nl en Buienradar er gewoon in en dus op mijn Neo! ook fijn, google talk doet het :)
Maar de hamvraag is, doen de apps het ook :P ( NU.nl en buienrader :P?)
mijn neo laat ze namelijk wel zien, maar installen ho maar :P
pi_119343011
quote:
Mooi werk Xenorium!

En kun je ze ook installeren ?
pi_119343042
quote:
Mooi werk Xenorium!

Is die in het engels? Welke versie is dat?

Ik hou het bij mijn eigen versie, omdat die is opgebouwd met mijn eigen originele recovery en scatter file. Dus alles is 100% matched
pi_119343105
Ja. Nu.nl en Buienradar doen het in ieder geval beide. Ook NS reisplanner Xtra doet het. Lijkt er dus op dat na Gapps flash alle apps werken.
pi_119343110
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 10:58 schreef i124Q het volgende:
Ik zal morgen foto's en uitleg sturen. Ben nu bovenstaande taiwan rom aan het flashen en heb voor de rest de agenda voor vandaag al vol zitten.
Kom je hier nog aan toe vandaag ?
pi_119343141
Kun jij misschien een tutorial maken Casper of linken zodat ik niet dat ook nog allemaal moet uitzoeken. Als iemand anders dan ff gaat prutsen om Nederlands in de Rom te bakken.

Als iedereen die dat kan zijn aandeel levert dan gaat het allemaal wat sneller denk ik zo. Ik heb ook geen zin om al mijn vrije tijd te spenderen aan ditte. :P
pi_119343144
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 14:54 schreef Casper_nl het volgende:
Ja. Nu.nl en Buienradar doen het in ieder geval beide. Ook NS reisplanner Xtra doet het. Lijkt er dus op dat na Gapps flash alle apps werken.
kijk goed nieuws :D

ben inderdaad ook benieuwd naar tutorials, dan kunnen we die straks mooi als 1 geheel aanbieden met mijn Root en eventueel playstore tutorial, zodat minder technische hun neo's ook volledig werkend kunnen maken :D!
pi_119343194
quote:
Is die in het engels? Welke versie is dat?
De CMW is in het Thais.. Dus nog zeker niet ideaal. En je moet de gapps.zip renamen naar update.zip om hem te kunnen flashen.

Ik heb http://goo.im/gapps/gapps-ics-20120429-signed.zip dus renamed naar update.zip. Maar voordat je die kan Flashen moet je dus je recovery hebben aangepast.

Lijkt erop dat jou recovery beter is (Engels), dus die wil ik er eigenlijk ook wel in slingeren.

Even openlijk denken voor fokkers die de Neo nog gaan ontvangen denk ik dat dit de volgorde moet zijn. Let wel: ikzelf heb het dus met diverse omwegen gedaan en heb nog niet de recovery die hieronder genoemd wordt!
Met een nieuwe Neo dus;
1) Eerst nieuwe versie stock-rom erop zetten (NO2M update T10 ZIP). Op een SD-kaart zetten, opstarten in recovery mode en de .zip erin flashen. Diverse problemen (witte scherm, batterij) zouden hiermee opgelost moeten zijn.
2) De recovery aanpassen naar een CWM variant. Mogelijk dus die van Xenorium, al snap ik nog niet hoe we die erin kunnen flashen. Met de standaard recovery kan je de Gapps niet installeren.
3) Gapps erin flashen. Ik denk dat met de recovery van Xenorium je de gapps.zip niet eens hoeft te hernoemen.
4) opstarten en je kan alle apps downloaden die je wilt.

Enige wat nog mooi zou zijn is dus een full Nederlandstalige Rom op basis van T10 die niet de recovery terugzet naar stock-standaard.

[ Bericht 25% gewijzigd door Casper_nl op 18-11-2012 15:23:24 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')