SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Juichen voor een doelpunt tegen VVV.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
2-0 wij zijn ajax wij zijn de beste[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
2-0 Hoessen![]()
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Die commentator heeft sowieso een spraakgebrek.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:25 schreef debeterebob het volgende:
Ik blijf het kut vinden dat NAC op z'n Engels uitgesproken wordt als NEC![]()
interessantquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Alle wedstrijden die om 19:45 begonnen hebben als stand 2-0/0-2![]()
Illuminati.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
veltman is op zich wel oke maar in de jeugd loopt er een betere rond
bazoer heet ie, binnen 2 jaar kent iedereen deze speler![]()
![]()
Maar samen niet eens meer goals dan PSVquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo rolt KONING FRANK met zijn wissels. FrankieHoessen
Volgens mij wel ja.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij moest er in 12 wedstrijden nog tien voor het record toch?Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Ik bel gelijk de krant.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Boedjis en Koedasjquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die commentator heeft sowieso een spraakgebrek.![]()
Dennis krijgt geen speeltijd vandaag, aldus de commentator.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar samen niet eens meer goals dan PSV![]()
![]()
bergkamp??quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:26 schreef Monolith het volgende:
Dennis krijgt geen speeltijd vandaag, aldus de commentator.![]()
Metsjfiksjing!quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Alle wedstrijden die om 19:45 begonnen hebben als stand 2-0/0-2Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Weer een talent uit de eigen jeugd dat door gaat breken.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:26 schreef j0rdiiii het volgende:
bazoer heet ie, binnen 2 jaar kent iedereen deze speler![]()
![]()
Ik denk het ook wel, de kleine baas.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat gaat als hij niets breekt 'm wel worden dusOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Hm, die naam zegt me wel wat.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:26 schreef j0rdiiii het volgende:
bazoer heet ie, binnen 2 jaar kent iedereen deze speler
Waar komt hij vandaan?![]()
spanning voorbij helaas.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Jeugdopleiding van Ajax.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, die naam zegt me wel wat.
Waar komt hij vandaan?Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ja er werd gemeld dat beide bergkamps op de bank bleven vandaag.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dat was retorisch.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik vraag me af van welke kant... Ajax of VVV?![]()
hihaho al die bazoer grapjes zo origineel xd xd xd[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Als PSV bovenin mee wil blijven doen zouden ze ook eens wat van die toppertjes op moeten leiden.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Met mensen die dachten dat het 8-0 ging worden.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe vol zit de ArenA eigenlijk bij een wedstrijd als deze?![]()
Denk het ook idd. Meer dan Sigthorsonquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:27 schreef j0rdiiii het volgende:
hoesen is een echte ajax spits
die gaat ook doorbreken bij ajax![]()
Dat hoeft niet want we hebben Strootgodquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als PSV bovenin mee wil blijven doen zouden ze ook eens wat van die toppertjes op moeten leiden.![]()
Daar moet je het ook van hebben AHUMquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat hoeft niet want we hebben Strootgod![]()
Dat geen goede speler vindenquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:29 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Daar moet je het ook van hebben AHUM
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
mooiquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:29 schreef j0rdiiii het volgende:
heb vandaag nog 3 broodjes filet americain met uitjes gehad trouwens![]()
Klopt, beste speler van de Eredivisie dit momentquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:29 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Daar moet je het ook van hebben AHUM![]()
leukquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:29 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik heb de cd van madvillain besteld trouwens.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:29 schreef j0rdiiii het volgende:
![]()
lekker. ik 3 broodjes met tonijnsalade met rode pepers.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:29 schreef j0rdiiii het volgende:
heb vandaag nog 3 broodjes filet americain met uitjes gehad trouwens[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
De PSV-Fans kunnen wel goed rijmen bij Ajax - PSV over 2/3/4 jaar.
Bazoer, bazoer, je moeder is een hoer![]()
![]()
En dat vertel je nu pas?quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:29 schreef j0rdiiii het volgende:
Nouja, Real is alleen te kloppen als je snel veel scoort en daarna die aanval vastzet. Weet niet of Ajax dat kan.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En daarna Real
GroepswinnaarAlleen maar goed voor het Nederlandse voetbalquote:![]()
![]()
Gelukkig zit ik niet naast jou vanavond.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:29 schreef j0rdiiii het volgende:
Alsof Ajax dan nog Eredivisie speelquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Bazoer, bazoer, je moeder is een hoer![]()
![]()
Krijg aids jij, tyfusjongquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alsof Ajax dan nog Eredivisie speel![]()
Te goed voor de Eredivsie dan idd.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alsof Ajax dan nog Eredivisie speel![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Bazoer, bazoer, je moeder is een hoerwaar slaat dit op?
![]()
Ik vergeef het je voor deze keer.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik had ze net op en toen begon die bazoer discussie, was het helemaal vergeten te melden.![]()
Mwah, ik geloof niet dat het spel van Real, Ajax erg ligtquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En daarna Real
Groepswinnaar
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
speeltquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alsof Ajax dan nog Eredivisie speelOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ach. Vandaag won Norwich van ManU, Chelsea verloor tegen WBA, PSG verloor tegen 9 man van Rennes, Genk verloor van Cercle en Bayern kwam niet voorbij Nurnbergquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nouja, Real is alleen te kloppen als je snel veel scoort en daarna die aanval vastzet. Weet niet of Ajax dat kan.
[..]
Alleen maar goed voor het Nederlandse voetbal![]()
![]()
quote:
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
ik ben net zoals gijp erg van de detailsquote:
VBL / Het Handige Linkjes Topic - Reeksen gekoppeld!
hier staat hoesen in plaats van Hoesen, ik stoor mij daar erg aan, zou je dat willen aanpassen?![]()
Dat zegt niets. City en Heracles speelden allebei gelijk tegen Ajax, die zijn toch ook niet even sterkquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:33 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ach. Vandaag won Norwich van ManU, Chelsea verloor tegen WBA, PSG verloor tegen 9 man van Rennes, Genk verloor van Cercle en Bayern kwam niet voorbij Nurnberg![]()
![]()
Die ging dan ook verloren...quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:33 schreef Mandéra het volgende:
De tribune's zijn nog leger dan tegen Utrecht vorig jaar.![]()
Ja, tuurlijk.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik ben net zoals gijp erg van de details
VBL / Het Handige Linkjes Topic - Reeksen gekoppeld!
hier staat hoesen in plaats van Hoesen, ik stoor mij daar erg aan, zou je dat willen aanpassen?
Gelijk een hoofdletter toegevoegd.![]()
![]()
Dan is de kans op een gaybesmetting ook groot.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Helaas voor jou ben ik geen Ajacied, dus de kans dat ik het krijg is nihil
Jij bent voor Real Madrid en vindt Ronaldo de beste. En Ronaldo is gay.![]()
![]()
Gays herkennen gay?quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan is de kans op een gaybesmetting ook groot.
Jij bent voor Real Madrid en vindt Ronaldo de beste. En Ronaldo is gay.
Dat kan kloppen als jij het zo ziet![]()
Alles is mogelijk. Bal is rond. En als je niet scoort win je niet.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat zegt niets. City en Heracles speelden allebei gelijk tegen Ajax, die zijn toch ook niet even sterk![]()
Wat heeft die Van Gerwen ineens voor pillen gehadquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Tijd voor de kraker van de avond
Van Gerwen - Waites![]()
![]()
Bedankt.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk.
Gelijk een hoofdletter toegevoegd.![]()
![]()
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gays herkennen gay?
Dat kan kloppen als jij het zo ziet"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Tijd voor de kraker van de avond
Van Gerwen - Waites![]()
![]()
Gewoon extra gewicht.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wat heeft die Van Gerwen ineens voor pillen gehad![]()
PEC
Mono gaat vanavond ernstig zat worden, denk ik
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Die breekt bij het vallen over een kiezelsteentje al zijn kaakquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:36 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Daarom heeft Co Stompé het dus nooit gemaakt![]()
![]()
Het is zaterdag. Spreekt voor zich.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
PEC
Mono gaat vanavond ernstig zat worden, denk ik![]()
Dat was Gerben Lowikquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die breekt bij het vallen over een kiezelsteentje al zijn kaak![]()
![]()
Hij is opeens 2x zo zwaar, hij doet mee aan Movember.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:36 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Daarom heeft Co Stompé het dus nooit gemaaktOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Wat slechtquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij is opeens 2x zo zwaar, hij doet mee aan Movember.![]()
![]()
Die man is dan ook een volslagen idioot.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:37 schreef RvLaak het volgende:
Ten Rouwelaar beweerd ook nog dat NAC de eerste helft "gewoon onder controle" had![]()
Fanatieke jongen gewoon.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:37 schreef RvLaak het volgende:
Ten Rouwelaar beweerd ook nog dat NAC de eerste helft "gewoon onder controle" had![]()
Dat blijktquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die man is dan ook een volslagen idioot.![]()
Ik vind hem buiten het veld echt overkomen als een verstandige jongen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die man is dan ook een volslagen idioot.![]()
Kan zijn, maar zijn analyses slaan als een lul op een drumstel.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik vind hem buiten het veld echt overkomen als een verstandige jongen.![]()
Als controle wil zeggen 'zorgen dat ze de hele tijd tussen de middellijn en jouw zestienmetergebied blijven' betekent heeft 'ie wel een puntquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kan zijn, maar zijn analyses slaan als een lul op een drumstel.![]()
![]()
![]()
Ik geloof niet echt dat hij in die richting aan het denken was... Maar ik kan het vaudt hebbenquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als controle wil zeggen 'zorgen dat ze de hele tijd tussen de middellijn en jouw zestienmetergebied blijven' betekent heeft 'ie wel een punt![]()
![]()
![]()
Ik had de docu over Enke gezienquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kan zijn, maar zijn analyses slaan als een lul op een drumstel.Kwam hij ook in voor
![]()
![]()
Beetje jammer dat zijn analyse van deze wedstrijd gewoon slecht isquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik had de docu over Enke gezienKwam hij ook in voor
![]()
Genoeg mensen die na een wedstrijd overkomen als volslagen idioten en er een dag later een stuk realistischer na kunnen kijkenquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Beetje jammer dat zijn analyse van deze wedstrijd gewoon slecht is![]()
![]()
Nee, maar volgens perez is AZ beter, maar maken ze hun kansen niet af.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:42 schreef RvLaak het volgende:
BTW: iemand hier eerste helft AZ gezien? Zo ja, hoe was het?![]()
Waar hebben we dat eerder gehoord. Zal je zien dat De Leeuw er maar weer eentje in knalt in de 80e minuutquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, maar volgens perez is AZ beter, maar maken ze hun kansen niet af.![]()
![]()
Perez is dan ook een mongool al la Ten Rouwelaarquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, maar volgens perez is AZ beter, maar maken ze hun kansen niet af.![]()
Heeft gewoon moeite met terugkomen op dingen die hij eerder heeft gezegdquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Perez is dan ook een mongool al la Ten Rouwelaar![]()
![]()
Zo kun je het ook omschrijven natuurlijkquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Heeft gewoon moeite met terugkomen op dingen die hij eerder heeft gezegd![]()
![]()
Fake it till you make it in de praktijkquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zo kun je het ook omschrijven natuurlijk![]()
![]()
Sowieso snap ik niet waarom dit soort tweederangs voetbalanalytici nog serieus worden genomen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Perez is dan ook een mongool al la Ten RouwelaarOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Tenzij ze natuurlijk ooit doelman in Utrecht zijn geweest...quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Sowieso snap ik niet waarom dit soort tweederangs voetbalanalytici nog serieus worden genomen.![]()
Nu de Alkmaarse helden maar even bekijkenOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Het hoogtepunt uit het leven van Perez is dat hij een paar jaar geleden Shakira mocht interviewen, zegt dus al genoeg over hoe matig zijn voetbalcarrière was. Maar dan wel even bijdehand wat voetbalanalyses geven
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Perez toch wel een goede carriere gehad vind ikquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:50 schreef Shreyas het volgende:
paar jaar geleden Shakira mocht interviewen, zegt dus al genoeg over hoe matig zijn voetbalcarrière was. Maar dan wel![]()
![]()
Groningen
GGGGGGGGGOAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MAHER![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Straks nog UFC kijken?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Als ik wakker kan blijven, ik heb de laatste dagen niet zoveel geslapen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Hetzelfde hier.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als ik wakker kan blijven, ik heb de laatste dagen niet zoveel geslapen."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:quote:quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als ik wakker kan blijven, ik heb de laatste dagen niet zoveel geslapen.Wedstrijd is niet veel aan?quote:![]()
Gelukkig is er ook nog Dartsenquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Wedstrijd is niet veel aan?en Real
Zelfs nu is het niet uitverkocht hahaquote:Op zondag 18 november 2012 12:30 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Leuke sfeer weer in het Gelredome![]()
Is ook veel te groot.quote:Op zondag 18 november 2012 12:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zelfs nu is het niet uitverkocht hahaIncelfrikandel![]()
Hahaha jajajajajajaIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Wat doet ie?quote:
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
lol bony faalt de 1-1 te maken hoe kan die gozer topscoorder zijn egt dramaI noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.![]()
kreeg een terugspeelbal maar zag niet dat er iemand van NEC liep en die kon hem daardoor zo intikkenquote:![]()
Jesis, Bony
Vitesse is uit wel sterker dan thuisquote:Op zondag 18 november 2012 12:41 schreef FL_Freak het volgende:
volgende week Vitesse thuis geen probleem![]()
![]()
Geldredome is dan ook een heksenketel.quote:Op zondag 18 november 2012 12:42 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Vitesse is uit wel sterker dan thuisIndien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Bony__O_OO_O_
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Gelukkig is PSV thuis zo matigquote:Op zondag 18 november 2012 12:42 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Vitesse is uit wel sterker dan thuis![]()
WA EEN doelpungt van bony!! klasse spits hoor logisch dat die topscoorder is!I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.![]()
fixed.quote:Op zondag 18 november 2012 12:45 schreef tompsv18 het volgende:
Het is wachten op de eerste gele rode kaart. Duurt erg lang...![]()
Misschien is het ontbreken daarvan wel het probleem van Vitesse thuis..?quote:Op zondag 18 november 2012 12:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Geldredome is dan ook een heksenketel.![]()
Met die logica zou PSV ook thuis barslecht moeten zijnquote:Op zondag 18 november 2012 12:46 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Misschien is het ontbreken daarvan wel het probleem van Vitesse thuis..?![]()
inkoppertjequote:Op zondag 18 november 2012 12:47 schreef Grifte het volgende:
[..]
Met die logica zou PSV ook thuis barslecht moeten zijn![]()
Zat inderdaad een klein druppeltje sarcasme aan mijn post.quote:Op zondag 18 november 2012 12:46 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Misschien is het ontbreken daarvan wel het probleem van Vitesse thuis..?Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Hmm myth busted dan.quote:Op zondag 18 november 2012 12:47 schreef Grifte het volgende:
[..]
Met die logica zou PSV ook thuis barslecht moeten zijn![]()
quote:Op zondag 18 november 2012 13:14 schreef tompsv18 het volgende:
Wel de leuke wedstrijd meteen verpest. Jammer.-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)![]()
Jammer dat de scheidstrechter de wedstrijd weer moet verpesten.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Waarom heeft Vitesse dan nog geen kaarten? Ik heb spelers van vitesse toch minimaal overtredingen van dit niveau zien maken.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Omdat Bosschen, en omdat Bosschen == kut.quote:Op zondag 18 november 2012 13:16 schreef vandermar het volgende:
Waarom heeft Vitesse dan nog geen kaarten? Ik heb spelers van vitesse toch minimaal overtredingen van dit niveau zien maken.![]()
gewoon bony rood geven, dan ben ik tevredenquote:Op zondag 18 november 2012 13:16 schreef vandermar het volgende:
Waarom heeft Vitesse dan nog geen kaarten? Ik heb spelers van vitesse toch minimaal overtredingen van dit niveau zien maken.![]()
Nee, die moet volgende week gewoon spelen.quote:Op zondag 18 november 2012 13:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
gewoon bony rood geven, dan ben ik tevredenRvP; Feyenoord
Er gaat veel geld om daar, ik denk dat de scheids morgen in een nieuwe auto rondrijdt.quote:Op zondag 18 november 2012 13:16 schreef vandermar het volgende:
Waarom heeft Vitesse dan nog geen kaarten? Ik heb spelers van vitesse toch minimaal overtredingen van dit niveau zien maken.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Fijne pot wel
Eerste gele kaart was onterecht. De bal werd gewoon gespeeld. De tweede gele kaart is veel te makkelijk gegeven, zeker in een wedstrijd als dit. Dankjewel scheidsrechter voor het verklooien van deze wedstrijd.![]()
Ik vind het trouwens best dom dat je geel krijgt als je gewoon voor een aanstormende tegenstander gaat staan
Ok, Pálsson vloog erin, maar wat als 'ie gewoon was blijven staan en Ibarra was tegen hem opgeknald?[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
MULDER IS TERUG
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Bossen is gewoon ongeschikt man. Ongelofelijk dat zo'n man zo'n beladen wedstrijd mag fluitenAl mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
2-1“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Teringzooi.Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Jammer
Vreemd trouwens dat ze hierna Feyenoord - Willem II uitzenden op het eerste kanaal ipv Utrecht - Twente.![]()
Feyenoord zal een iets grotere aanhang hebben.quote:Op zondag 18 november 2012 13:38 schreef tompsv18 het volgende:
Vreemd trouwens dat ze hierna Feyenoord - Willem II uitzenden op het eerste kanaal ipv Utrecht - Twente.![]()
Ze kiezen volgens mij altijd voor de leukste wedstrijd, dat lijkt me toch Utrecht - Twente.quote:Op zondag 18 november 2012 13:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Feyenoord zal een iets grotere aanhang hebben.![]()
Hm, denk dat het beide niet veel aan is, maar met die redenatie is Twente iets minder kut ja.quote:Op zondag 18 november 2012 13:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ze kiezen volgens mij altijd voor de leukste wedstrijd, dat lijkt me toch Utrecht - Twente.![]()
Niets vreemds aan.quote:Op zondag 18 november 2012 13:38 schreef tompsv18 het volgende:
Vreemd trouwens dat ze hierna Feyenoord - Willem II uitzenden op het eerste kanaal ipv Utrecht - Twente.RvP; Feyenoord
Bij Feyenoord-Willem II heb je een stuk meer kans op doelpunten dan bij Utrecht-Twente.quote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Tokkies weten het 2e kanaal niet te vinden, vandaar.quote:Op zondag 18 november 2012 13:38 schreef tompsv18 het volgende:
Vreemd trouwens dat ze hierna Feyenoord - Willem II uitzenden op het eerste kanaal ipv Utrecht - Twente.¯ _(ツ)_/¯![]()
Twente zal de weststrijd straks wel weer gaan verkloten met behoudend afbraakvoetbal. McLaren
Aaah, Boschker speelt dadelijk. Kan nog leuk worden
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
zullen wel weer gaan counteren iddquote:Op zondag 18 november 2012 13:49 schreef AFCNiels het volgende:
Twente zal de weststrijd straks wel weer gaan verkloten met behoudend afbraakvoetbal. McLaren![]()
Zo'n hele slechte keeper is dat nou ook weer niet, toch?quote:Op zondag 18 november 2012 13:50 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Aaah, Boschker speelt dadelijk. Kan nog leuk worden![]()
Mazzel dat NEC met 10 man speelt, door die waardeloze scheidsrechterquote:Op zondag 18 november 2012 13:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Vitesse voor. Mooi.
En Utrecht - Twente op EL2, wtf?Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op zondag 18 november 2012 13:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo'n hele slechte keeper is dat nou ook weer niet, toch?![]()
![]()
Mooi?quote:Op zondag 18 november 2012 13:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Vitesse voor. Mooi.
En Utrecht - Twente op EL2, wtf?![]()
![]()
Soms snap ik jou niet.quote:Op zondag 18 november 2012 13:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Vitesse voor. Mooi.
Raar mannetje.quote:Op zondag 18 november 2012 13:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Vitesse voor. Mooi.
Vitesse gaat toch punten verspelen met de Africa Cup.quote:
Ajax kan volgende week en over 2 weken 6 punten verkleinen aangezien ik denk dat PSV 2x verliest.![]()
Ik mag het hopen want die duitsers hoef ik niet bovenaan te zien.quote:Op zondag 18 november 2012 13:49 schreef AFCNiels het volgende:
Twente zal de weststrijd straks wel weer gaan verkloten met behoudend afbraakvoetbal. McLarenRvP; Feyenoord
Jij dacht dat Heerenveen en ADO ook punten gingen pakken tegen PSV...quote:Op zondag 18 november 2012 13:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vitesse gaat toch punten verspelen met de Africa Cup.
Ajax kan volgende week en over 2 weken 6 punten verkleinen aangezien ik denk dat PSV 2x verliest.![]()
Ohja dat roep je elke week maargoed.quote:Op zondag 18 november 2012 13:55 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 18 november 2012 13:56 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Jij dacht dat Heerenveen en ADO ook punten gingen pakken tegen PSV...![]()
![]()
quote:Op zondag 18 november 2012 13:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vitesse gaat toch punten verspelen met de Africa Cup.
![]()
![]()
![]()
Vitesse en Ajax zijn van ander kaliber dan Heerenveen & ADOquote:Op zondag 18 november 2012 13:56 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Jij dacht dat Heerenveen en ADO ook punten gingen pakken tegen PSV...![]()
Maar waarop baseer je je voorspelling? PSV speelt op dit moment het beste voetbal.quote:Op zondag 18 november 2012 13:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vitesse en Ajax zijn van ander kaliber dan Heerenveen & ADO![]()
5-0 voor Utrecht en McClaren wordt het contract van verlengd met 5 jaar en 50 miljoen afkoopsom.quote:RvP; Feyenoord
PSV wint wel van Ajax inderdaad.quote:Op zondag 18 november 2012 13:58 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Maar waarop baseer je je voorspelling? PSV speelt op dit moment het beste voetbal.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Nee man, was eigenlijk wel een leuke geweest om weerus te gaanquote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Omdat PSV nog niet echt getest is. Nu komt er een pittige periode. Vitesse heeft met Bony, van Ginkel, Janssen en keeper Velthuizen een goed team.quote:Op zondag 18 november 2012 13:58 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Maar waarop baseer je je voorspelling? PSV speelt op dit moment het beste voetbal.
De verdediging laat weinig door.![]()
Ik hoop gelijkspel omdat dat het beste is. Maar ik zie ajax dat nooit winnen, want tering die zijn echt zo slechtquote:
RvP; Feyenoord
Met Utrecht - Ajax kan je het beste gaan.quote:Op zondag 18 november 2012 13:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee man, was eigenlijk wel een leuke geweest om weerus te gaan![]()
Ja en staat nu maar 2-1 thuis tegen 10 man van NEC.quote:Op zondag 18 november 2012 13:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat PSV nog niet echt getest is. Nu komt er een pittige periode. Vitesse heeft met Bony, van Ginkel, Janssen en keeper Velthuizen een goed team.
De verdediging laat weinig door.![]()
Dan ga ik ook altijdquote:Op zondag 18 november 2012 13:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met Utrecht - Ajax kan je het beste gaan.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Twentse verdediging laat er nóg minder doorquote:Op zondag 18 november 2012 13:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat PSV nog niet echt getest is. Nu komt er een pittige periode. Vitesse heeft met Bony, van Ginkel, Janssen en keeper Velthuizen een goed team.
De verdediging laat weinig door.
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |