SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Juichen voor een doelpunt tegen VVV.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
2-0 wij zijn ajax wij zijn de beste[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
2-0 Hoessen![]()
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Die commentator heeft sowieso een spraakgebrek.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:25 schreef debeterebob het volgende:
Ik blijf het kut vinden dat NAC op z'n Engels uitgesproken wordt als NEC![]()
interessantquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Alle wedstrijden die om 19:45 begonnen hebben als stand 2-0/0-2![]()
Illuminati.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
veltman is op zich wel oke maar in de jeugd loopt er een betere rond
bazoer heet ie, binnen 2 jaar kent iedereen deze speler![]()
![]()
Maar samen niet eens meer goals dan PSVquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo rolt KONING FRANK met zijn wissels. FrankieHoessen
Volgens mij wel ja.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij moest er in 12 wedstrijden nog tien voor het record toch?Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Ik bel gelijk de krant.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Boedjis en Koedasjquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die commentator heeft sowieso een spraakgebrek.![]()
Dennis krijgt geen speeltijd vandaag, aldus de commentator.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar samen niet eens meer goals dan PSV![]()
![]()
bergkamp??quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:26 schreef Monolith het volgende:
Dennis krijgt geen speeltijd vandaag, aldus de commentator.![]()
Metsjfiksjing!quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Alle wedstrijden die om 19:45 begonnen hebben als stand 2-0/0-2Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Weer een talent uit de eigen jeugd dat door gaat breken.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:26 schreef j0rdiiii het volgende:
bazoer heet ie, binnen 2 jaar kent iedereen deze speler![]()
![]()
Ik denk het ook wel, de kleine baas.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat gaat als hij niets breekt 'm wel worden dusOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Hm, die naam zegt me wel wat.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:26 schreef j0rdiiii het volgende:
bazoer heet ie, binnen 2 jaar kent iedereen deze speler
Waar komt hij vandaan?![]()
spanning voorbij helaas.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Jeugdopleiding van Ajax.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, die naam zegt me wel wat.
Waar komt hij vandaan?Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ja er werd gemeld dat beide bergkamps op de bank bleven vandaag.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dat was retorisch.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik vraag me af van welke kant... Ajax of VVV?![]()
hihaho al die bazoer grapjes zo origineel xd xd xd[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Als PSV bovenin mee wil blijven doen zouden ze ook eens wat van die toppertjes op moeten leiden.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Met mensen die dachten dat het 8-0 ging worden.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe vol zit de ArenA eigenlijk bij een wedstrijd als deze?![]()
Denk het ook idd. Meer dan Sigthorsonquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:27 schreef j0rdiiii het volgende:
hoesen is een echte ajax spits
die gaat ook doorbreken bij ajax![]()
Dat hoeft niet want we hebben Strootgodquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als PSV bovenin mee wil blijven doen zouden ze ook eens wat van die toppertjes op moeten leiden.![]()
Daar moet je het ook van hebben AHUMquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat hoeft niet want we hebben Strootgod![]()
Dat geen goede speler vindenquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:29 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Daar moet je het ook van hebben AHUM
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
mooiquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:29 schreef j0rdiiii het volgende:
heb vandaag nog 3 broodjes filet americain met uitjes gehad trouwens![]()
Klopt, beste speler van de Eredivisie dit momentquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:29 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Daar moet je het ook van hebben AHUM![]()
leukquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:29 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik heb de cd van madvillain besteld trouwens.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:29 schreef j0rdiiii het volgende:
![]()
lekker. ik 3 broodjes met tonijnsalade met rode pepers.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:29 schreef j0rdiiii het volgende:
heb vandaag nog 3 broodjes filet americain met uitjes gehad trouwens[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
De PSV-Fans kunnen wel goed rijmen bij Ajax - PSV over 2/3/4 jaar.
Bazoer, bazoer, je moeder is een hoer![]()
![]()
En dat vertel je nu pas?quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:29 schreef j0rdiiii het volgende:
Nouja, Real is alleen te kloppen als je snel veel scoort en daarna die aanval vastzet. Weet niet of Ajax dat kan.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En daarna Real
GroepswinnaarAlleen maar goed voor het Nederlandse voetbalquote:![]()
![]()
Gelukkig zit ik niet naast jou vanavond.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:29 schreef j0rdiiii het volgende:
Alsof Ajax dan nog Eredivisie speelquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Bazoer, bazoer, je moeder is een hoer![]()
![]()
Krijg aids jij, tyfusjongquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alsof Ajax dan nog Eredivisie speel![]()
Te goed voor de Eredivsie dan idd.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alsof Ajax dan nog Eredivisie speel![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Bazoer, bazoer, je moeder is een hoerwaar slaat dit op?
![]()
Ik vergeef het je voor deze keer.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik had ze net op en toen begon die bazoer discussie, was het helemaal vergeten te melden.![]()
Mwah, ik geloof niet dat het spel van Real, Ajax erg ligtquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En daarna Real
Groepswinnaar
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
speeltquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alsof Ajax dan nog Eredivisie speelOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ach. Vandaag won Norwich van ManU, Chelsea verloor tegen WBA, PSG verloor tegen 9 man van Rennes, Genk verloor van Cercle en Bayern kwam niet voorbij Nurnbergquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nouja, Real is alleen te kloppen als je snel veel scoort en daarna die aanval vastzet. Weet niet of Ajax dat kan.
[..]
Alleen maar goed voor het Nederlandse voetbal![]()
![]()
quote:
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
ik ben net zoals gijp erg van de detailsquote:
VBL / Het Handige Linkjes Topic - Reeksen gekoppeld!
hier staat hoesen in plaats van Hoesen, ik stoor mij daar erg aan, zou je dat willen aanpassen?![]()
Dat zegt niets. City en Heracles speelden allebei gelijk tegen Ajax, die zijn toch ook niet even sterkquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:33 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ach. Vandaag won Norwich van ManU, Chelsea verloor tegen WBA, PSG verloor tegen 9 man van Rennes, Genk verloor van Cercle en Bayern kwam niet voorbij Nurnberg![]()
![]()
Die ging dan ook verloren...quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:33 schreef Mandéra het volgende:
De tribune's zijn nog leger dan tegen Utrecht vorig jaar.![]()
Ja, tuurlijk.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik ben net zoals gijp erg van de details
VBL / Het Handige Linkjes Topic - Reeksen gekoppeld!
hier staat hoesen in plaats van Hoesen, ik stoor mij daar erg aan, zou je dat willen aanpassen?
Gelijk een hoofdletter toegevoegd.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |