Dit,quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:55 schreef TrippleDistilled het volgende:
Op het eerste gezicht zonde. Maar als je dan denkt dat ze het uit zichzelf aandoen, laten gaan. Maar niet komen zeiken als je daarna door 10 man anaal bent verkracht.
Gadverdamme.quote:
Dan zal dit volgen:quote:Op zondag 18 november 2012 12:58 schreef Lunice het volgende:
Je zal maar een dochter hebben en ze komt thuis met een marokkaan,
Eens,quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:38 schreef KreKkeR het volgende:
Maar als we dan toch over oude uitgaansgelegenheden gaan praten: ik mis Mazzo! Zo'n relaxte gezellige sfeer daar.
Je zal maar een marokkaan hebben en die komt thuis met een dochterquote:Op zondag 18 november 2012 12:58 schreef Lunice het volgende:
quote:Op zondag 18 november 2012 13:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Je zal maar een marokkaan hebben en die komt thuis met een dochter
Maar wel met het echte partypubliek van toenquote:Op zondag 18 november 2012 09:11 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Zat schuin tegenover de Melkweg , foute tent
Fixedquote:Op zondag 18 november 2012 14:41 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Maar wel met het eckte partypubliek van toen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
Veel liever dat, dan dat ze met een bekrompen idioot (ongeacht afkomst) thuis komt die haar slecht behandelt.quote:Op zondag 18 november 2012 12:58 schreef Lunice het volgende:
quote:Op zondag 18 november 2012 14:44 schreef N22 het volgende:
[..]
FixedIn die tijd was 'eckte' alleen nog aan Antillianen voorbehoudenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krekker is de bom!
Nou Marokkaantjes hebben daar nog wel vaak een handje in hoor, helaas meerdere keren van dichtbij gezien. Verder heb je gelijk overigens, dan zou afkomst niks moeten uitmaken.quote:Op zondag 18 november 2012 14:44 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Veel liever dat, dan dat ze met een bekrompen idioot (ongeacht afkomst) thuis komt die haar slecht behandelt.
Excusesquote:Op zondag 18 november 2012 14:46 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
In die tijd was 'eckte' alleen nog aan Antillianen voorbehouden
Inderdaad. Het gaat mij niet om de afkomst maar om het gedrag. En wanneer het mijn kind zou betreffen vind ik het wel heel erg kortzichtig om naar gemiddelden te kijken. Ik neem dan liever de tijd om mij te verdiepen in de specifieke situatie (lees: de persoon zelf)quote:Op zondag 18 november 2012 15:01 schreef N22 het volgende:
[..]
Nou Marokkaantjes hebben daar nog wel vaak een handje in hoor, helaas meerdere keren van dichtbij gezien. Verder heb je gelijk overigens, dan zou afkomst niks moeten uitmaken.
[..]
En mocht het niet bevallen wat je tegenkomt bij het verdiepen in de persoon zelf, dan pak je gewoon de honkbalknuppel erbij als een goede vader betaamtquote:Op zondag 18 november 2012 15:06 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Inderdaad. Het gaat mij niet om de afkomst maar om het gedrag. En wanneer het mijn kind zou betreffen vind ik het wel heel erg kortzichtig om naar gemiddelden te kijken. Ik neem dan liever de tijd om mij te verdiepen in de specifieke situatie (lees: de persoon zelf)
Geen broek op de kont en even onder waterquote:Op zondag 18 november 2012 15:28 schreef Nikmans het volgende:
Bas vat het allemaal goed samen
Vanaf 1:20
Een Marokkaan dus?quote:Op zondag 18 november 2012 14:44 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Veel liever dat, dan dat ze met een bekrompen idioot (ongeacht afkomst) thuis komt die haar slecht behandelt.
quote:Op zondag 18 november 2012 16:58 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Niet per se, kan ook een Equites zijn.
wat?quote:Op zondag 18 november 2012 17:04 schreef RetRy32 het volgende:
Vrij schokkend dat de Revu zo racistisch is...
Wat is daar racistisch aan?quote:Op zondag 18 november 2012 17:07 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die text is gewoon racistisch.
Je dochter kan beter met mij thuis komen, dat verzeker ik jequote:Op zondag 18 november 2012 16:58 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Niet per se, kan ook een Equites zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |