Ik ben meer tegen het hele schoppen van AFC. Vind het initiatief goed, want de Dons zijn natuurlijk een verkrachte club en het gaat natuurlijk nergens over dat je 100 km verder gaat spelen (beetje het FC Limburg principe) maar de fans moeten niet vergeten dat de club anders waarschijnlijk had moeten opdoeken.quote:Op zondag 2 december 2012 13:29 schreef Artillerieschaap het volgende:
Is er hier ook maar iemand die vanmiddag MK Dons gaat supporteren?
Hmz, als MK compleet had gebroken met het verleden dan hadden veel Wimbledon-supporters er niet zo mee gezeten als nu. Het is dat ze zich echt als opvolger van Wimbledon zagen en aanvankelijk ook de prijzenkast claimden en nu (nu nog steeds) de bijnaam van Wimbledon in de clubnaam dragen dat pijn doet..quote:Op zondag 2 december 2012 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben meer tegen het hele schoppen van AFC. Vind het initiatief goed, want de Dons zijn natuurlijk een verkrachte club en het gaat natuurlijk nergens over dat je 100 km verder gaat spelen (beetje het FC Limburg principe) maar de fans moeten niet vergeten dat de club anders waarschijnlijk had moeten opdoeken.
Fan van de Dons zal ik absoluut nooit worden, maar AFC laat zich mi toch net teveel kennen. En ja, ik vond het oude Wimbledon een mooie club. Maar daar is in beide kampen te weinig van over. Het is allebei kapot gemaakt, door een idiote deal en door doordravende fans.
Het is in principe ook de opvolger van Wimbledon, maar de fans zien dat (terecht) anders. Hier gaat het dus om het hele idee dat 100km verder je club opnieuw opstarten idioterie is. En dan helemaal als je er inderdaad de bijnaam bij blijft gebruiken (wat ik erger vind dan de prijzenkast claimen, dat vind ik gerechtigd zelfs)quote:Op zondag 2 december 2012 14:49 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Hmz, als MK compleet had gebroken met het verleden dan hadden veel Wimbledon-supporters er niet zo mee gezeten als nu. Het is dat ze zich echt als opvolger van Wimbledon zagen en aanvankelijk ook de prijzenkast claimden en nu (nu nog steeds) de bijnaam van Wimbledon in de clubnaam dragen dat pijn doet..
Blauw, lul.quote:Op zondag 2 december 2012 14:53 schreef TheDutchguy het volgende:
Zet nu net stream aan, welke kleir is Wimbledon=
Blimeytwitter:AFCWimbledon twitterde op zondag 02-12-2012 om 14:48:36Milton Keynes 1 Wimbledon 1 - Jack Midson with a diving header! Wimbledon are level. Blimey reageer retweet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |