PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Lacazette, Alessandrini!quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:00 schreef Toefjes het volgende:
Van mijn 4-3-3 eredivisie/pro league team is eigenlijk alleen dit nog maar over:
[ afbeelding ]
Na 3 nederlagen op rij heb ik gewoon iedereen behalve Donk op de TP gegooid. Welke silver spelers moet ik écht gebruikt hebben? Budget 500K
Mayuka en IF Lambert voorinquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:00 schreef Toefjes het volgende:
Van mijn 4-3-3 eredivisie/pro league team is eigenlijk alleen dit nog maar over:
[ afbeelding ]
Na 3 nederlagen op rij heb ik gewoon iedereen behalve Donk op de TP gegooid. Welke silver spelers moet ik écht gebruikt hebben? Budget 500K
Pauper in UTquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:01 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Lacazette, Alessandrini!
Zal ik Akinfenwa nu verkopen voor 350k of wachten tot hij verder stijgt?
Doe iets met Pro League beasts als Kouyate, Odjidja-Ofoe, Vargasquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:00 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Mayuka Toefquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:00 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Kouyate, Odjidja, Quinteroquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:00 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb donk en kouyate en dat is eigenlijk al oneerlijkquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:09 schreef Toefjes het volgende:
Odjidja had ik als CM in 4-3-3, die op de TP gegooid, koop ik een goedkopere voor terug. Kouyate, samen met Donk en Almeback, dat is bijna oneerlijk![]()
Quintero wel lastig in te passen door zijn competitie. Zal eens naar die Mayuka kijken
Aangezien je toch geen skiller bent; heb je Benteke al gebruikt?quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:09 schreef Toefjes het volgende:
Odjidja had ik als CM in 4-3-3, die op de TP gegooid, koop ik een goedkopere voor terug. Kouyate, samen met Donk en Almeback, dat is bijna oneerlijk![]()
Quintero wel lastig in te passen door zijn competitie. Zal eens naar die Mayuka kijken
Mooie winsten inderdaad, maar ik heb helaas nooit het geduld om naar de 59e te gaanquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:10 schreef DuTank het volgende:
Een 3-5-2 Frimpong opgepikt voor 1200 en toen voor 2.8 buy now terug erop. Was denk ik binnen 4 minuten weg
Sommige mensen
Volgende stap is het oppikken in hoeveelheden van onze vriend DarkSonic
Nee, goed maatje voor Mayuka? DTM kwam ook al met Benteke als suggestie voor mn BPL teamquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Aangezien je toch geen skiller bent; heb je Benteke al gebruikt?
Ja, maar wat schiet je daarmee op? Ik bedoel, als je dan een mooie deal lijkt te hebben, dan gaan die er vaak ook nog voor zulke bedragen eruit dat het bijna geen winst meer oplevert.quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:11 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Mooie winsten inderdaad, maar ik heb helaas nooit het geduld om naar de 59e te gaan
Die brons packs zijn ook drama dit jaar, het is dat ik toch nog even als een achievementhoertje die 85 miljoen wil halen mja veel meer verliesquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Eindelijk een silver pack dat de moeite waard is om te posten:
[ afbeelding ]
Dit lijkt me een verstandig moment om te stoppen met packs kopen
Verstandige keuze. Heb de golds geen moment gemistquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:13 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb het echt helemaal gehad met golds.Sta met rust 3-1 achter, drie keer die aidsneger van Aston Villa. Ik gooi m'n team weg, samen met m'n andere silver squad en bouw 1 ziek silver team.
Ja, had zeker meer in gezeten, maar ja, snelle money jeweet mijn sosa is ook beter, maar goedkoper snelle geld jeweetquote:
Als je Kanu doet ipv Almeback dan kun je misschien wel linken met Mexicaanse competitie (Rosinei bv).quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:09 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, had zeker meer in gezeten, maar ja, snelle money jeweet mijn sosa is ook beter, maar goedkoper snelle geld jeweet
Almeback is klein en Kanu is beast.quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is Kanu echt beter dan Almeback ?
http://www.futhead.com/fifa/players/compare/8759/5526quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ik naar de stats kijk heeft hij lengte en heading in het voordeel waar Almeback wat betere def, pace heeft en H/M ipv M/M. Ik zou wel voor Kanu gaanquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Almeback niet geprobeerdquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Donk is toch wel beter imoquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Almeback is klein en Kanu is beast.
Ik denk dat Kanu zelfs beter is dan Donk (met zijn kut work rates), maar heb niet met Donk gespeeld.
en IF Mandzukic in 1 week zou ziek zijnquote:
Suso speelt op cam/cfquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:24 schreef wieisboos het volgende:
De wingers van Liverpool atm zijn 17 en 18
Ik heb bovendien zowel Quintero als Vargas als LCAM in respectievelijk een 4-2-2-2 en 4-2-3-1 en ik vind Vargas een stuk beter.quote:
Ik sluit me bij Tim aan, toch bedanktquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:27 schreef DutchSL het volgende:
Anyway, als je Quintero wilt linken met de Pro League beasts in aan 3atb dan kom ik op zoiets uit..
[ afbeelding ]
Vind dit niet zo spannend eigenlijk.. zijn betere combinaties te maken zonder Quintero.
Vargas is dan ook belachelijk goed.quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb bovendien zowel Quintero als Vargas als LCAM in respectievelijk een 4-2-2-2 en 4-2-3-1 en ik vind Vargas een stuk beter.
Oh op Sport1 site stond 4-3-3 met Sterling - Suarez - Susoquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:26 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Suso speelt op cam/cf
Jammer dat Assaidi er niet bij zit
Ik had Vargas al ontdekt en hier gepost toen de eerste vroege databases uitgelekt werden op chuzz en zoquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:33 schreef Dudeweiser het volgende:
Mensen die nu pas Vargas ontdekken
Ik had Vargas al ontdekt in FIFA12quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:34 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik had Vargas al ontdekt en hier gepost toen de eerste vroege databases uitgelekt werden op chuzz en zo
(o wat ben ik goed, raak me aan)
Ik vind Quintero echt fantastisch. 3-5-2 CAM en speelt alleen maar tegen goldquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb bovendien zowel Quintero als Vargas als LCAM in respectievelijk een 4-2-2-2 en 4-2-3-1 en ik vind Vargas een stuk beter.
hahahquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:33 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Oh op Sport1 site stond 4-3-3 met Sterling - Suarez - Suso
En Hazard op CDM![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik sluit me bij Tim aan, toch bedanktEerst die Kouyate voor een goede prijs zien te scoren, dan kijk ik weer verder, ga ik niet meer redden vandaag denk ik
Hipster.quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:36 schreef Tim86 het volgende:
Ik had Vargas al bij de allereerste FUT.
Is dat je kloon?quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hipster.
Misschien voor de PS3'ers hier?
V&A / [tk] 8 ps3 games
die spellen zijn bijna ouder dan GJE.quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hipster.
V&A / [tk] 8 ps3 games
Wel de Fiorentina Vargas (L)quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hipster.
V&A / [tk] 8 ps3 games
Falcaoquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:41 schreef ThadCastle het volgende:
Torres doet die mee?Heb hem nog niet gezien haha
Ik denk dat Chelsea een nieuwe spits halen in de winter of Lukaku terug..
Lukaku komt echt niet terug..staat meestal niet eens in de basis nuquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:41 schreef ThadCastle het volgende:
Torres doet die mee?Heb hem nog niet gezien haha
Ik denk dat Chelsea een nieuwe spits halen in de winter of Lukaku terug..
Ziet er wel vet uitquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:36 schreef BDIL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb lopen puzzelen en kom op dit uitMij lijkt het wat ,hopelijk jou ook
Opa toefjes stylequote:Op zaterdag 17 november 2012 16:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ziet er wel vet uitIk ga denk ik morgen het team formeren. Met een brak hoofd. Vanavond weer een feestje
Mag je wel 20 miljoen bij betalenquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:43 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja hopelijk een ruil, Torres naar Atletico
Zou niet zo'n gek idee zijn
quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ziet er wel vet uitIk ga denk ik morgen het team formeren. Met een brak hoofd. Vanavond weer een feestje
ja lol geen keeperquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zo ga je een hoop tegengoals krijgen.
En de rest ja.. Atletico gaat gewoon 60 miljoen achtige bedragen voor Falcao vragen als het niet meer is en Torres is geen 40 miljoen (meer) waard.quote:
Agbon en Jerome in de punt gewoonquote:
En terecht! Falcao nu laten gaan kost je 6/7 plekken op de ranglijst.quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
En de rest ja.. Atletico gaat gewoon 60 miljoen achtige bedragen voor Falcao vragen als het niet meer is en Torres is geen 40 miljoen (meer) waard.
Refaelov > Bruls. 4* Skill en 5* WFquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Agbon en Jerome in de punt gewoon
Brüls LM want pace en allebeidebenig
Atletico kan dat wel vragen maar clubs weten ook wel van hun financiële problemen, denk niet dat hij voor meer dan 40 miljoen zal gaan. Torres is misschien nog 15 miljoen waardquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
En de rest ja.. Atletico gaat gewoon 60 miljoen achtige bedragen voor Falcao vragen als het niet meer is en Torres is geen 40 miljoen (meer) waard.
Dat laatste heeft Bruls ook en die heeft da pace. Ik ben geen pacehoer, maar 80+ moet een LM/RM toch wel hebben imoquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Refaelov > Bruls. 4* Skill en 5* WF
een verdediging met alleen maar High attacking workratesquote:
Ze willen echt wel 50 miljoen voor hem en dat kunnen ze ook krijgen. En dan halen ze over 2 jaar Jackson Martinez en komt Porto ook weer met een geniale Zuid-Amerikaanquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Atletico kan dat wel vragen maar clubs weten ook wel van hun financiële problemen, denk niet dat hij voor meer dan 40 miljoen zal gaan. Torres is misschien nog 15 miljoen waard?
Wie is deze manquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:54 schreef m25 het volgende:
KrAlex, wordt je gedold door Suárez en co?! We hebben de scheids omgekocht
wordquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:54 schreef m25 het volgende:
KrAlex, wordt je gedold door Suárez en co?! We hebben de scheids omgekocht
Ze hebben zelf al meer dan 40 miljoen voor Falcao betaald!quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Atletico kan dat wel vragen maar clubs weten ook wel van hun financiële problemen, denk niet dat hij voor meer dan 40 miljoen zal gaan. Torres is misschien nog 15 miljoen waard?
Ben wel benieuwd waar hij heen gaat behalve City en Chelsea zie ik niet echt een club die zoveel voor hem kan/wil betalen en hem ook nodig heeft.quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze willen echt wel 50 miljoen voor hem en dat kunnen ze ook krijgen. En dan halen ze over 2 jaar Jackson Martinez en komt Porto ook weer met een geniale Zuid-Amerikaan
Die CAM lijkt wel een lesbiennequote:
quote:
Ja dat bedacht ik me net ookquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:55 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ze hebben zelf al meer dan 40 miljoen voor Falcao betaald!
Zou het als club ook wel gokken voor zo'n bedrag maar je kan geen 25 miljoen vragen voor een spits die er 10 maakt per jaarquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:54 schreef Lindgren. het volgende:
Torres 15 miljoen.Dan kom ik 'm persoonlijk naar Amsterdam dragen. In de juiste formatie en met goede toevoer nog steeds een van de beste spitsen ter wereld.
Nodig hebben is bij dat soort clubs geen argument meer.quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd waar hij heen gaat behalve City en Chelsea zie ik niet echt een club die zoveel voor hem kan/wil betalen en hem ook nodig heeft.
Wie zie jij dan als potentiele clubs?quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nodig hebben is bij dat soort clubs geen argument meer.
Hij zit totaal niet op z'n plek bij Chelsea. Verkeerde team voor hem. In dat opzicht is de aanvoer dus niet optimaal.quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja dat bedacht ik me net ook
[..]
Zou het als club ook wel gokken voor zo'n bedrag maar je kan geen 25 miljoen vragen voor een spits die er 10 maakt per jaar![]()
Je kan ook niet zeggen dat de aanvoer slecht is trouwens.
Ja echt een lesboquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die CAM lijkt wel een lesbienneDe verdediging zal dit wel gaan worden, Danilinho even kijken hoe het financieel er voor staat. Bedankt voor alle suggesties
Ja leuk, ik geloof je wel. Maar al die mongolen met hun 5atb verzieken het spel wel. Ik verlies er echt niet veel vaker van dan een normale formatie, maar weet wel dat het een saaie kutpot wordt. Leuk man, een spelletje.quote:
PSG, Zenit, Anzhi, andere club van gekke Rus/Arabier/whatever.quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wie zie jij dan als potentiele clubs?
Ja tof man.quote:
MERTENSquote:Op zaterdag 17 november 2012 17:01 schreef Luukiee09 het volgende:
Oke oke, voor iedereen wat ie wilt:
[ afbeelding ]
de beste kopper uit de eredivisie en de zwartste nederlander in een teamquote:Op zaterdag 17 november 2012 17:01 schreef Luukiee09 het volgende:
Oke oke, voor iedereen wat ie wilt:
[ afbeelding ]
Dat is hoe we rollenquote:Op zaterdag 17 november 2012 17:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
de beste kopper uit de eredivisie en de zwartste nederlander in een team
Hoezo BMI heeft ie er toch niet in staan?quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
de beste kopper uit de eredivisie en de zwartste nederlander in een team
DAAAAAGquote:Op zaterdag 17 november 2012 17:01 schreef wieisboos het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_gordel_niet_om.html
Eerste 20 seconden![]()
![]()
HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAH HELP ME HAHAHAHAHAHAHHA JULLIE DOEN MIJ PIJN HAHAHAHHAHAHA DOE WEG DIE CAMERRAAAAAquote:Op zaterdag 17 november 2012 17:01 schreef wieisboos het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_gordel_niet_om.html
Eerste 20 seconden![]()
![]()
En Athletico is gekquote:Op zaterdag 17 november 2012 17:10 schreef ThadCastle het volgende:
Torres en David Luiz voor Falcao?
Hamsik vond ik kut spelen in 41212quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:10 schreef DannyDeko het volgende:
352 CAM -> Mata of Silva?
En heeft er al eens iemand met IF Hamsik gespeeld? Zo ja, hoe beviel 'ie?
Cazorlaquote:Op zaterdag 17 november 2012 17:10 schreef DannyDeko het volgende:
352 CAM -> Mata of Silva?
En heeft er al eens iemand met IF Hamsik gespeeld? Zo ja, hoe beviel 'ie?
Dan nog Mata en wat geld er bij...quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:10 schreef ThadCastle het volgende:
Torres en David Luiz voor Falcao?
Van Athletico naar Real doen ze niet zo snel.quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:59 schreef DutchSL het volgende:
[..]
PSG, Zenit, Anzhi, andere club van gekke Rus/Arabier/whatever.
Zelfs Real Madrid zou ik niet uitsluiten.
Helaas hahaquote:Op zaterdag 17 november 2012 17:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dan nog Mata en wat geld er bij...
Roberto Carlos had hem in zijn elftal van het jaarquote:Op zaterdag 17 november 2012 17:12 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Helaas haha
David Luiz is echt geen goeie CB misschien zou het als CDM nog kunnen![]()
Die verhalen dat Barca 30mil wilde betalen voor Luiz kunnen toch niet waar zijn
Gebruik m op CAM in 352, en ik vind het de beste CAM waar ik deze Fifa tot nog toe mee gespeeld heb.quote:
Kan ook nog ja. Maar met Mata of Silva kan ik leuke dubbel/trippel linkjes maken en dan eens spelen met een 6chem Eto'oquote:
Luiz speelt misschien 1 op de 5 wedstrijden goed..quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Roberto Carlos had hem in zijn elftal van het jaar
Ik zou het niet uitsluiten, Hugo Sanchez deed het ooit ook en Real wist ook Figo van Barca naar Madrid te halen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Van Athletico naar Real doen ze niet zo snel.
2 goals en 60ste minuut.quote:
quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:27 schreef zerokil het volgende:
Bazoer krijg aub een nekschot.
En gooi aub een bom op de Toekomst en op de Arena
En daar is gefrustreerde psv'er #1.quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:27 schreef zerokil het volgende:
Dat is niet nodig, maar je mag het editen in: Bazoer hopelijk faal je als professioneel voetballer.quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:27 schreef zerokil het volgende:
Talentvolle verdediger, Marcie zag hem als (een van de) beste jeugdspelersquote:Op zaterdag 17 november 2012 17:28 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb even wat gemist, wie is Bazoer ???
maar SIF Suarez zou wel nice zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |