PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Lacazette, Alessandrini!quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:00 schreef Toefjes het volgende:
Van mijn 4-3-3 eredivisie/pro league team is eigenlijk alleen dit nog maar over:
[ afbeelding ]
Na 3 nederlagen op rij heb ik gewoon iedereen behalve Donk op de TP gegooid. Welke silver spelers moet ik écht gebruikt hebben? Budget 500K
Mayuka en IF Lambert voorinquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:00 schreef Toefjes het volgende:
Van mijn 4-3-3 eredivisie/pro league team is eigenlijk alleen dit nog maar over:
[ afbeelding ]
Na 3 nederlagen op rij heb ik gewoon iedereen behalve Donk op de TP gegooid. Welke silver spelers moet ik écht gebruikt hebben? Budget 500K
Pauper in UTquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:01 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Lacazette, Alessandrini!
Zal ik Akinfenwa nu verkopen voor 350k of wachten tot hij verder stijgt?
Doe iets met Pro League beasts als Kouyate, Odjidja-Ofoe, Vargasquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:00 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Mayuka Toefquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:00 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Kouyate, Odjidja, Quinteroquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:00 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb donk en kouyate en dat is eigenlijk al oneerlijkquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:09 schreef Toefjes het volgende:
Odjidja had ik als CM in 4-3-3, die op de TP gegooid, koop ik een goedkopere voor terug. Kouyate, samen met Donk en Almeback, dat is bijna oneerlijk![]()
Quintero wel lastig in te passen door zijn competitie. Zal eens naar die Mayuka kijken
Aangezien je toch geen skiller bent; heb je Benteke al gebruikt?quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:09 schreef Toefjes het volgende:
Odjidja had ik als CM in 4-3-3, die op de TP gegooid, koop ik een goedkopere voor terug. Kouyate, samen met Donk en Almeback, dat is bijna oneerlijk![]()
Quintero wel lastig in te passen door zijn competitie. Zal eens naar die Mayuka kijken
Mooie winsten inderdaad, maar ik heb helaas nooit het geduld om naar de 59e te gaanquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:10 schreef DuTank het volgende:
Een 3-5-2 Frimpong opgepikt voor 1200 en toen voor 2.8 buy now terug erop. Was denk ik binnen 4 minuten weg
Sommige mensen
Volgende stap is het oppikken in hoeveelheden van onze vriend DarkSonic
Nee, goed maatje voor Mayuka? DTM kwam ook al met Benteke als suggestie voor mn BPL teamquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Aangezien je toch geen skiller bent; heb je Benteke al gebruikt?
Ja, maar wat schiet je daarmee op? Ik bedoel, als je dan een mooie deal lijkt te hebben, dan gaan die er vaak ook nog voor zulke bedragen eruit dat het bijna geen winst meer oplevert.quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:11 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Mooie winsten inderdaad, maar ik heb helaas nooit het geduld om naar de 59e te gaan
Die brons packs zijn ook drama dit jaar, het is dat ik toch nog even als een achievementhoertje die 85 miljoen wil halen mja veel meer verliesquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Eindelijk een silver pack dat de moeite waard is om te posten:
[ afbeelding ]
Dit lijkt me een verstandig moment om te stoppen met packs kopen
Verstandige keuze. Heb de golds geen moment gemistquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:13 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb het echt helemaal gehad met golds.Sta met rust 3-1 achter, drie keer die aidsneger van Aston Villa. Ik gooi m'n team weg, samen met m'n andere silver squad en bouw 1 ziek silver team.
Ja, had zeker meer in gezeten, maar ja, snelle money jeweet mijn sosa is ook beter, maar goedkoper snelle geld jeweetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |