SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Epic fails:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leipe fans:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boze managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrouwelijke grensrechters:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En poesjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sexy managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een heleboel idioten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP zal in de komende weken verder uitgebouwd worden. Suggesties zijn welkom![]()
![]()
goeie TT ;')als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Mertesacker
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Nee.quote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Met 10 man winnen ze niet hoorquote:Op zaterdag 17 november 2012 14:11 schreef Doublepain het volgende:
Adebayor dom dom dom, nu wint die klote club ook nog
Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Bale met z'n hypocriete kutkop
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Hahaha.quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Met 10 man winnen ze niet hoor![]()
![]()
heeft iemand gifje van die overtreding van adebayor?
had het net gemist
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
Ok.quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:13 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Bale met z'n hypocriete kutkopVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:13 schreef Silver_Shark het volgende:
heeft iemand gifje van die overtreding van adebayor?
had het net gemist![]()
![]()
Dankquote:als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
Walcott wordt nog maar eens aangepakt. Wanneer is dat een keer geel?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Lekker schot van Cazorla.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:19 schreef Doublepain het volgende:
LLoris is niet voor niks de beste na Buffon, Casilias en Neuer![]()
![]()
Bedankt voor je random geblaat.quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:19 schreef Doublepain het volgende:
LLoris is niet voor niks de beste na Buffon, Casilias en NeuerIndien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Erwin Mulder niet bij dit lijstje noemenquote:Op zaterdag 17 november 2012 14:19 schreef Doublepain het volgende:
LLoris is niet voor niks de beste na Buffon, Casilias en Neuer
Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Je vergeet Waterman.quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:19 schreef Doublepain het volgende:
LLoris is niet voor niks de beste na Buffon, Casilias en Neuer“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Ja man, top seizoen bij Lyonquote:Op zaterdag 17 november 2012 14:19 schreef Doublepain het volgende:
LLoris is niet voor niks de beste na Buffon, Casilias en Neuer![]()
![]()
Is een goeie keeper, sowieso in de top 5 hoorquote:Op zaterdag 17 november 2012 14:20 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
Ja man, top seizoen bij Lyon![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is een goeie keeper, sowieso in de top 5 hoorMuslera, Valdes,Cech, Hart
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Commentatoren doen net alsof het een goede wedstrijd is. Grappig.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Valdesquote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
. die mag de schoenen nog net strikken van Lamprou
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Ok.quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Valdes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
. die mag de schoenen nog net strikken van Lamprou
Ga maar weer FM spelen johquote:Op zaterdag 17 november 2012 14:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Beste keeper is Luciano da Silva.![]()
Grioud past prima bij Ajax.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Grioud past prima bij Ajax.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Grioud past prima bij Ajax.Whahahaha xDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Screen.quote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
quote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:31 schreef sausagin het volgende:
Ja nog 1 goal in de 2de helft en die 4-1 dan vasthouden
Make me rich bitchquote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Juist niet.quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:32 schreef GGMM het volgende:
Adebayor heeft de hele wedstrijd verpest.![]()
Best een aardige wedstrijd hoor.quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:32 schreef Doublepain het volgende:
Sport1 mag nu wel wat anders gaan uitzendenAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Neuh, was 15 minuten leuk. Nu gaat het allemaal 1 kant opquote:Op zaterdag 17 november 2012 14:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Best een aardige wedstrijd hoor.![]()
Daarvoor ook.quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Neuh, was 15 minuten leuk. Nu gaat het allemaal 1 kant opAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Ok man.quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende week zal Man City - Chelsea wel interessanter zijnVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ga d'r maar niet van uit.quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende week zal Man City - Chelsea wel interessanter zijnAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
2 teams die saaivoetbal spelenquote:Op zaterdag 17 november 2012 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende week zal Man City - Chelsea wel interessanter zijn![]()
Schakel nu pas in. Waarom is er rood gegeven? Ik zie het nergens in de comments staan.Laat maar, vorige topic.quote:![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Schakel nu pas in. Waarom is er rood gegeven? Ik zie het nergens in de comments staan.![]()
![]()
Monsterovertreding van Adebayor, gif is hier wel ergens gepost.quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Schakel nu pas in. Waarom is er rood gegeven? Ik zie het nergens in de comments staan.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Ik zie daar geen Wilshere inquote:Op zaterdag 17 november 2012 15:00 schreef avaz het volgende:
Is dat ook niet op Wilshere? Straks raakt ie 'm vol en is ie weer een tijd uit de runningWas Arteta
Cazorla bedoel ik“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Bijna 5-1“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Op naar de 4-4“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Oeff Bale bijna 4-3“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
shotgunquote:Op zaterdag 17 november 2012 15:17 schreef GGMM het volgende:
Als het 4-4 wordt geef ik iemand een pimp-abo.sd![]()
Diegene die bij 2-1 Arsenal en 1 man meer nog zei dat Arsenal niet ging winnen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:17 schreef GGMM het volgende:
Als het 4-4 wordt geef ik iemand een pimp-abo.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Wat een prijs! Dit is nog eens kwaliteit ipv de lingo tassen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:17 schreef GGMM het volgende:
Als het 4-4 wordt geef ik iemand een pimp-abo.![]()
Het is geen prijs, maar een cadeau. Maar jij wordt alvast overgeslagen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:19 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wat een prijs! Dit is nog eens kwaliteit ipv de lingo tassen.![]()
Daar gaat mijn stem voor jou als favo modquote:Op zaterdag 17 november 2012 15:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is geen prijs, maar een cadeau. Maar jij wordt alvast overgeslagen.![]()
Hoe Arsenal dit uitspeelt
Arsenal.
Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
Goh raar he.quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:27 schreef CaptainObvious39 het volgende:
Arsenal supports zijn nog nerveus ook.know'm sayin?
word? word.![]()
De manier waarop ze nu spelen, bedoel ik.quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:29 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Dacht dat je neutraal was?![]()
Mooi toch.quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
De manier waarop ze nu spelen, bedoel ik.![]()
Ja nog een extra verdediger inzetten als je met 1 man meer en 4-2 voorstaat. Mooi man.quote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Weer 5-2![]()
Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja nog een extra verdediger inzetten als je met 1 man meer en 4-2 voorstaat. Mooi man.![]()
![]()
Heb je ook gezien waar die 'verdediger' ging spelen?quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja nog een extra verdediger inzetten als je met 1 man meer en 4-2 voorstaat. Mooi man.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Sowieso de enige die denkt dat Santos een verdediger is dat is Wenger. De rest weet wel beter.quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:39 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Heb je ook gezien waar die 'verdediger' ging spelen?know'm sayin?
word? word.![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:19 schreef Doublepain het volgende:
LLoris is niet voor niks de beste na Buffon, Casilias en NeuerOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Commentator dacht het ookquote:Op zaterdag 17 november 2012 15:43 schreef alors het volgende:
[..]
Sowieso de enige die denkt dat Santos een verdediger is dat is Wenger. De rest weet wel beter.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
QPR - Southampton is erg interessant... #elsackico zoals Gary Lineker hem al noemt. Waarschijnlijk wordt een van deze twee coaches ontslagen dit weekend.![]()
Yes, echt 6-punten duel. Al heeft Atkins nog veel steun bij de fans. Daarnaast hebben zij een ongelooflijk zware competitiestart gehad, terwijl juist nu de laaggeklasseerde teams worden bestreden. Qua niveau houdt het niet over, maar heb er wel vertrouwen in dat ze erin kunnen blijven, ook met Atkins.quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:22 schreef Monopoly_Man het volgende:
QPR - Southampton is erg interessant... #elsackico zoals Gary Lineker hem al noemt. Waarschijnlijk wordt een van deze twee coaches ontslagen dit weekend.![]()
Inderdaad Atkins heeft ze gewoon twee maal gepromoveerd en ik zou het ook onterecht vinden. Hoop natuurlijk dat QPR verliest.
Oh, van eerder vandaag:![]()
![]()
Adkins is gewoon een baas, die coach van QPR zou echter wel terecht zijn als ze die ontslaan.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
QPR heeft echt wel aardig materiaal, hebben ook flink met geld lopen smijten. Middenmoot zou je daar echt wel mee kunnen bereiken, wat een aanfluiting dit seizoen zeg.![]()
Geweldig belangrijke overwinning voor Southampton, hoop echt dat ze erin blijven.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Zekerquote:Op zaterdag 17 november 2012 17:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Geweldig belangrijke overwinning voor Southampton, hoop echt dat ze erin blijven.![]()
![]()
Niet heel boeiend idd. Man U is zo saaaai.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:07 schreef alors het volgende:
Niemand die Norwich - Manutd kijkt? Begrijpelijk overigens hoor------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------![]()
Man U begint vaak pas het laatste kwartiertje te voetballen ( geen troll van "until we score" maar serieusquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:13 schreef Equites het volgende:
[..]
Niet heel boeiend idd. Man U is zo saaaai.)
Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
Maarten is gewoon een enorme baas met zijn voorspellende vermogen.![]()
Totaal niet iddquote:Op zaterdag 24 november 2012 15:27 schreef Libris het volgende:
[..]
Leek me niet echt een terecht penalty...
sig verwijderd door FA![]()
Lindegaard; Rafael, Evans, Ferdinand, Evra; Young, Fletcher, Scholes, Rooney, Welbeck; van Persie. Subs: De Gea, Jones, Smalling, Anderson, Cleverley, Powell, Chicharito
Come on United
Nog niet helemaal fitquote:Op zaterdag 24 november 2012 15:58 schreef sausagin het volgende:
Hopelijk gaat Man U ten onder.
En De Gea op de bank?“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Ook maar even kijken, het Europese topteam Hannover heeft tegen Bayern toch geen schijn van kans.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
quote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Met Sjonnie in de basis.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
quote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Stoke 1-0“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Uhm neequote:![]()
Maar het is wel een zaadpot, Rooney is kut“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Zou je totaal niet verwachten bij een wedstrijd van Manu.quote:VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Het is wachten tot Kagawa en Nani terugkomen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou je totaal niet verwachten bij een wedstrijd van Manu.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Eigen schuld. Eerst maar eens een paar tandjes erbij.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Evans 1-1
Mooi voor hem2-1
Hoe draai je een wedstrijd om...
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
QPR had beter niet kunnen scoren, was het gewoon op 0-0 doodgebloed.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door Rosario op 24-11-2012 17:40:26 ]![]()
Wat is er mis met die club eigenlijk? Veel hier hebben een hekel aan ze.quote:
Norwich
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Waarschijnlijk wel ja!quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:33 schreef Rosario het volgende:
[..]
QPR had beter niet kunnen scoren, was het gewoon op 0-0 doodgebloed.quote:
Allemaal jaloerse Gunners.quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat is er mis met die club eigenlijk? Veel hier hebben een hekel aan ze.
Norwich“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
MINI HARTAANVAL HOOROp vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Koscielny
Zaadploeg Arsenal
Jaloers?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Hoezo zou ik daar jaloers op moeten zijn?quote:
quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo zou ik daar jaloers op moeten zijn?Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
1 wedstrijdje, geen enkele andere ploeg is ooit een heel seizoen ongeslagen geweest, en dan in zo'n grote competitie. Nog steeds de beste voetbalprestatie die ooit geleverd is in voetbal, een simpele overwinning is dat niet, zelfs Zwolle kan dat.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Uhm Juventus vorig jaar?“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Volgens mij
Serie A is allemaal corrupte bende joh, Juventus is al vaak genoeg gepakt en die coach is op dit moment ook alweer geschorst, niet zo zuiver allemaal.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Daar gaat het ook niet om, Tuurlijk was Arsenal op zijn best toen. Maarja, toen hadden ze Henry, toen hadden ze Cesc, Persie etc etc.
Ik zei alleen dat Arsenal een wispelturige zaadploeg is op dit moment. En dat klopt gewoon.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
En waarom is het een zaadploeg?quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:57 schreef Fok-it het volgende:
Daar gaat het ook niet om, Tuurlijk was Arsenal op zijn best toen. Maarja, toen hadden ze Henry, toen hadden ze Cesc, Persie etc etc.
Ik zei alleen dat Arsenal een wispelturige zaadploeg is op dit moment. En dat klopt gewoon.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Overal dat klappen en staan voor kanker ofzo?Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
nee er is een oud-chelsea manager overledenquote:Op zondag 25 november 2012 17:00 schreef napoleonfour het volgende:
Overal dat klappen en staan voor kanker ofzo?![]()
Bonuspuntenquote:Op zondag 25 november 2012 17:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Waarom heeft die keeper een helm op?Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: