SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Epic fails:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leipe fans:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boze managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrouwelijke grensrechters:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En poesjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sexy managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een heleboel idioten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP zal in de komende weken verder uitgebouwd worden. Suggesties zijn welkom![]()
![]()
goeie TT ;')als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Mertesacker
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Nee.quote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Met 10 man winnen ze niet hoorquote:Op zaterdag 17 november 2012 14:11 schreef Doublepain het volgende:
Adebayor dom dom dom, nu wint die klote club ook nog
Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Bale met z'n hypocriete kutkop
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Hahaha.quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Met 10 man winnen ze niet hoor![]()
![]()
heeft iemand gifje van die overtreding van adebayor?
had het net gemist
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
Ok.quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:13 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Bale met z'n hypocriete kutkopVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:13 schreef Silver_Shark het volgende:
heeft iemand gifje van die overtreding van adebayor?
had het net gemist![]()
![]()
Dankquote:als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
Walcott wordt nog maar eens aangepakt. Wanneer is dat een keer geel?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Lekker schot van Cazorla.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:19 schreef Doublepain het volgende:
LLoris is niet voor niks de beste na Buffon, Casilias en Neuer![]()
![]()
Bedankt voor je random geblaat.quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:19 schreef Doublepain het volgende:
LLoris is niet voor niks de beste na Buffon, Casilias en NeuerIndien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Erwin Mulder niet bij dit lijstje noemenquote:Op zaterdag 17 november 2012 14:19 schreef Doublepain het volgende:
LLoris is niet voor niks de beste na Buffon, Casilias en Neuer
Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Je vergeet Waterman.quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:19 schreef Doublepain het volgende:
LLoris is niet voor niks de beste na Buffon, Casilias en Neuer“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Ja man, top seizoen bij Lyonquote:Op zaterdag 17 november 2012 14:19 schreef Doublepain het volgende:
LLoris is niet voor niks de beste na Buffon, Casilias en Neuer![]()
![]()
Is een goeie keeper, sowieso in de top 5 hoorquote:Op zaterdag 17 november 2012 14:20 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
Ja man, top seizoen bij Lyon![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is een goeie keeper, sowieso in de top 5 hoorMuslera, Valdes,Cech, Hart
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Commentatoren doen net alsof het een goede wedstrijd is. Grappig.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Valdesquote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
. die mag de schoenen nog net strikken van Lamprou
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Ok.quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Valdes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
. die mag de schoenen nog net strikken van Lamprou
Ga maar weer FM spelen johquote:Op zaterdag 17 november 2012 14:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Beste keeper is Luciano da Silva.![]()
Grioud past prima bij Ajax.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Grioud past prima bij Ajax.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Grioud past prima bij Ajax.Whahahaha xDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Screen.quote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
quote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:31 schreef sausagin het volgende:
Ja nog 1 goal in de 2de helft en die 4-1 dan vasthouden
Make me rich bitchquote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Juist niet.quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:32 schreef GGMM het volgende:
Adebayor heeft de hele wedstrijd verpest.![]()
Best een aardige wedstrijd hoor.quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:32 schreef Doublepain het volgende:
Sport1 mag nu wel wat anders gaan uitzendenAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Neuh, was 15 minuten leuk. Nu gaat het allemaal 1 kant opquote:Op zaterdag 17 november 2012 14:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Best een aardige wedstrijd hoor.![]()
Daarvoor ook.quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Neuh, was 15 minuten leuk. Nu gaat het allemaal 1 kant opAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Ok man.quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende week zal Man City - Chelsea wel interessanter zijnVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ga d'r maar niet van uit.quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende week zal Man City - Chelsea wel interessanter zijnAlles dankzij God en alles op eigen kracht
Forum Opties Forumhop: Hop naar: