Dat was nadat hij alle aandacht opeiste tijdens het handjesschudden en weg werd getrokken door regiequote:
iddquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:37 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik vond hem al zo raar hysterisch doen met al die tekeningen.
twitter:stefandewalle twitterde op zaterdag 17-11-2012 om 08:41:22Nou ja zeg, loop ik door #Roermond, vandaag naar #Sinterklaas kijken, zie ik dit!! #zinin http://t.co/DA5buojj reageer retweet
Baasquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:39 schreef Cee het volgende:
twitter:stefandewalle twitterde op zaterdag 17-11-2012 om 08:41:22Nou ja zeg, loop ik door #Roermond, vandaag naar #Sinterklaas kijken, zie ik dit!! #zinin http://t.co/DA5buojj reageer retweet
Ik al sinds juli.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:39 schreef Karina het volgende:
Sinds gisteren en eregisteren denk ik bij een box aan iets heel anders
quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:39 schreef Cee het volgende:
Instant-paard. Slechts water toevoegen!quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:40 schreef Karina het volgende:
Huh waar komt dat paard nou opeens vandaan
quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:39 schreef Cee het volgende:
Even roeren, 2 minuten wachten.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Instant-paard. Slechts water toevoegen!
Dat gaat hetzelfde als met de hamster van de kinderen. Gewoon elke keer een zelfde uitziende regelen en de kinderen maar doen geloven dat t dezelfde isquote:
Paniek!, Paniek!quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:41 schreef Cee het volgende:
Ik schrok van die plotselinge paniek ineens.
Nee! Die is nog voor de intocht van vorig jaar overleden. Dit is een nieuw paard, en uit respect voor Amerigo wordt dit nieuwe paard gewoon 'het paard van Sinterklaas' genoemd! De naam Amerigo zeggen ze niet meer.quote:
daaahhwquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:43 schreef Twinky het volgende:
[..]
Nee! Die is nog voor de intocht van vorig jaar overleden. Dit is een nieuw paard, en uit respect voor Amerigo wordt dit nieuwe paard gewoon 'het paard van Sinterklaas' genoemd! De naam Amerigo zeggen ze niet meer.
Echt waar?quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:43 schreef Twinky het volgende:
[..]
Nee! Die is nog voor de intocht van vorig jaar overleden. Dit is een nieuw paard, en uit respect voor Amerigo wordt dit nieuwe paard gewoon 'het paard van Sinterklaas' genoemd! De naam Amerigo zeggen ze niet meer.
Paarden komen en gaan en dan noemen ze dan een concours.quote:
Daar gaat m'n vrolijke zaterdagmiddag.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:43 schreef Twinky het volgende:
[..]
Amerigo is al een paar jaar niet meer bij, met pensioen ging die.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:43 schreef Twinky het volgende:
[..]
Dat is geen echte...dat weet je toch wel?quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:45 schreef Dale. het volgende:
Gaat die politiegast nu de hele tijd meelopen met het paard?
Ja, want eigenaar maybe of echt agentquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:45 schreef Dale. het volgende:
Geen gezicht inderdaad. Stond in het regeerakkoord.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:45 schreef Dale. het volgende:
Idd dat dus... En als het de eigenaar is... waarom niet gewoon ook verkleden als piet?quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:47 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Geen gezicht inderdaad. Stond in het regeerakkoord.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:48 schreef feeling_sinister het volgende:
Wat is dit? Koefnoen junior?
Zal veel gepest worden denk ik zo met haar grote muil.quote:
Nou ja, niemand die het verstaat, dus who cares wat je vertelt, dat scheelt weerquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:49 schreef Cee het volgende:
Wel knap dat je dit uit je kop weet te leren.
Ontsnapt??? Het zijn geen slaven ofzo he!!!quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:49 schreef Specularium het volgende:
Niemand geeft een neuk om Roermond, ik wil weten wat die ontsnapte Piet gaat doen.
Hahaquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:50 schreef Dale. het volgende:
[..]
Ontsnapt??? Het zijn geen slaven ofzo he!!!
Oh wacht![]()
fri...quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:51 schreef Karina het volgende:
DIe had het goed bekeken, die mocht een zak patat eten tijdens het toneelstukje.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:49 schreef Lutte het volgende:
Als ouders wil je toch niet dat je kind op z'n tiende al zo praat, krijg je er niet meer uitgeramd.
mm okay. Ik weet in ieder geval wel dat de naam Amerigo niet meer wordt gebruikt bij het Sinterklaasjournaal!quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:47 schreef Michie_ het volgende:
Amerigo was gewoon verleden jaar bij Paul de Leeuw.
Er was wat onduidelijkheid maar de amerigo die was overleden was een reserve paard
Animal cop.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:53 schreef Bayswater het volgende:
Zit die agent geboeid aan het paard ofzo?
Idd..quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:54 schreef Karina het volgende:
Die is gek. Als hij valt, alle kinderen een trauma.
Kijk es Sint, zonder handen! *baf* Kijk Sint! Zonder tanden!"quote:
De Paal Piet is het gewendquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:56 schreef Dale. het volgende:
Dat is echt lef hebben... gewoon recht op staan...
Die zit echt wel gezekerd lijkt me.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk het wel, want zijn zekering leek los te hangen
Ze hebben er meestal twee.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:58 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die zit echt wel gezekerd lijkt me.
Hij is wel erg oranje jaquote:Op zaterdag 17 november 2012 13:00 schreef Cee het volgende:
Mijn god, een bebaarde kleuter-oompa-loompa. Ik krijg nachtmerries hiervan.
Dat kan niet anders!quote:
jaren geleden had je sinterklaasliedjes gabbertje stylequote:Op zaterdag 17 november 2012 13:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Sinterklaasliedjes op een lekker pittig ritme.
Die zwarte.quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:02 schreef sonnyspek het volgende:
wie is valerio zeno? Ik bedoel welke piet.
Die wil jij wel even schoonboenen na afloop zekerquote:
Met dat bosje bloemenquote:Op zaterdag 17 november 2012 13:02 schreef sonnyspek het volgende:
die zwarte met die muts opquote:Op zaterdag 17 november 2012 13:02 schreef sonnyspek het volgende:
quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:03 schreef WheeleE het volgende:
Leuk, pepernoten in je CV-ventilatieschacht...
Het is niet echtquote:Op zaterdag 17 november 2012 13:03 schreef WheeleE het volgende:
Leuk, pepernoten in je CV-ventilatieschacht...
Op zichquote:Op zaterdag 17 november 2012 13:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die wil jij wel even schoonboenen na afloop zeker.
Da's gewoon een schaaltje.quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:03 schreef StephanL het volgende:
Is dat wel goed, kruidnoten in dat gat?
quote:
deze!quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:02 schreef sonnyspek het volgende:
Huispiet toch?quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:05 schreef alors het volgende:
Maarten Wansink is trouwens ook een Piet, herkenbare stem.
In het wit/beige pak, Pietje verliefdquote:Op zaterdag 17 november 2012 13:02 schreef sonnyspek het volgende:
Dat de SP zeker staat voor Sint en Piet, zoiets.quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wil hier een slimme politieke partij-opmerking bij maken maar ik weet er te weinig over.
twitter:geertwilderspvv twitterde op zaterdag 17-11-2012 om 13:03:39Ge-wel-dig nieuws! Beste van de hele week, kan geen politiek debat tegenop: Sinterklaas is goed aangekomen in Roermond! http://t.co/7RmlNo70 reageer retweet
Ja, die had ik een uur geleden al gemaakt toen Marijnissen in beeld kwam.quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat de SP zeker staat voor Sint en Piet, zoiets.
Oh toen lag ik nog in bed te kijkenquote:Op zaterdag 17 november 2012 13:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, die had ik een uur geleden al gemaakt toen Marijnissen in beeld kwam.
Dat!quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:07 schreef Tha_Erik het volgende:
"Jan Peter Balkenende, ja die ligt hier ook!"
Klinkt als een begraafplaats.
Ja geld kan ik niet opetenquote:Op zaterdag 17 november 2012 13:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat heb je liever, pepernoten of geld
quote:
quote:
quote:
Frietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |