quote:Op zaterdag 17 november 2012 09:33 schreef iamredleader het volgende:
mogguh, vandaag niet veel aanwezig want ABO-spelletjesmeet
bij Bart
Bij dat soort dingen moet je het gewoon goed doen in mijn ogen, dus dan gaat er mooi Coca Cola inquote:Op zaterdag 17 november 2012 09:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die bedoel ikEn dan niet de goedkoopste varianten. Euroshopper heeft bijvoorbeeld een deel van de suiker vervangen door zoetstoffen
ik neem aan dat mevrouw Bart jou verteld heeft wat ze allemaal in huis heeft...quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:46 schreef MadMaster het volgende:
Pim Pam Pet, ganzenborden, ezeltje prik, pesten en zo, gok ik...
Kijk, de statistieken van Friesland zullen weer een mooie plus laten zien dit kwartaal. Maar hoeveel lidmaatschappen heb je gekocht?quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Bij dat soort dingen moet je het gewoon goed doen in mijn ogen, dus dan gaat er mooi Coca Cola in
En crisis? Wij hebben net voor zo'n 330 euro uitgegeven bij de ANWB. Wát nou crisis
Wat doe je hier dan?quote:
Leuke traditie hebben jullie ervan gemaakt.quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:41 schreef LadyBlack het volgende:
Zo, dat was druk en gezellig
Pepernoten waren lekker geworden en zijn allemaal alweer opGelukkig heb ik nog een lading deeg
Geen enkelequote:Op zaterdag 17 november 2012 14:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Kijk, de statistieken van Friesland zullen weer een mooie plus laten zien dit kwartaal. Maar hoeveel lidmaatschappen heb je gekocht?
Oooh, leuk, die ga ik onthouden voor volgend jaar.quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:49 schreef LadyBlack het volgende:
Het was ook heel leuk, de twee oudste kindjes (3,5 en 1,5 jr) deden ook mee met pepernootjes maken, lekker kliederen
En de oudste mocht ze daarna in het koekblik doen en de eerste ronde uitdelen; zo trots als een pauw
quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
tentamen kunstgeschiedenis in een paar uur
Ik ben hard mijn inner LB aan het channelen
Vanillejoghurt, was dat lekker?quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:21 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb net experimenteel staan koken; ik wilde wraps maken en had (vega)shoarmastukjes in huis. Maar ik had geen creme fraiche oid, dus toen heb ik met vanilleyoghurt, mayonaise, azijn, knoflook, zout en peper een heel behoorlijk sausje in elkaar weten te draaien
Oeh, ik ben gek op zulke printjes. Heb ook zulk soort sokken.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:28 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb vandaag zulke leuke sokken gekocht: met noorse print, rendieren en konijntjes
Dat wilde ik even delen
Nee, ze zijn van H&M maar staan niet op de site.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oeh, ik ben gek op zulke printjes. Heb ook zulk soort sokken.Foto van de sokken?
PS, veel succes!
Ja, stom is dat he? Ben een paar jaar terug nog op zoek geweest naar zo'n trui. Uiteindelijk op een beurs een heel toffe trui gevonden, maar die was meer dan 200 euro.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:44 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, ze zijn van H&M maar staan niet op de site.
Ik wil nog heel graag zo'n trui maar ik kan geen mooie vinden
Zo een: http://www.hm.com/nl/product/03688?article=03688-Aquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, stom is dat he? Ben een paar jaar terug nog op zoek geweest naar zo'n trui. Uiteindelijk op een beurs een heel toffe trui gevonden, maar die was meer dan 200 euro.Dat had ik er toch niet voor over.
Nee, toevalquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Komt dat ook omdat ik zei dat ik deze reeks gestart ben of is dat weer toeval?
En kom eens buurten in de SC! Stuk relaxter en minder ruzie dan in Gezond Slank![]()
Vaizquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:06 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Nee, toeval
Zijn gewoon veel die ook met chronische klachten lopen en die doorhebben hoe voeding veel van invloed is op het gestel. Denk dat ze het dan zonde vinden wanneer iemand er minder op let.
Heb een groot aantal ontmoet en zijn aardige dames anders hoor.
Morgen soort van meet met 3 voor mij nog onbekenden (in het echt, heb ze wel op FB)
Gezellig!quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:16 schreef V1z0R het volgende:
Co, Nallie en Anna.
Maar Perr ook, alleen had ik die al eens ontmoet bij de BBQ (die geen BBQ was) bij Phaidra
Zachte heelmeesters...
Feestjes waar je kleren kunt meenemen?!quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:16 schreef MaJo het volgende:
En tentamen op zaterdag PS?
TevensDat feestje van gisteren bleek dus behoorlijk suf te zijn
Het idee was wel geinig: er waren allemaal tweedehands kleren die je aan kon trekken en mee mocht nemen. Mijn idee was dat iedereen zich de hele avond zou verkleden en dat leek me wel geinig maar nee... We zijn natuurlijk Nederlanders dus er waren allemaal meiden met backpacks die stonden te graaien en met kilo's kleren naar huis gingen
Dat was volgens mij niet helemaal de bedoeling. En de muziek was ook echt suf
Ik zat met verbazing te kijken hoe het slanktopic nou weer in MyAt terecht was gekomen, tot ik doorhad dat jij hier in de SC posttequote:
quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:52 schreef LadyBlack het volgende:
Haha, heb je ook al punten gescoord in de quiz zelf dan?
En ja, eerste kindjedus hang veel rond op marktplaats om allerlei babyspul op de kop te tikken
Zojuist het eerste grote ding gekocht; een box! Maar het is maar goed dat ie ingeklapt kan, wat een enorm ding zeg
Ah, een kledingruilfeestje. Moet ik ook eens organiseren, maar dat is lastig als je vrienden met andere maten hebt. Ik heb hier nog héél veel kleren die ik moet sorteren.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:16 schreef MaJo het volgende:
TevensDat feestje van gisteren bleek dus behoorlijk suf te zijn
Het idee was wel geinig: er waren allemaal tweedehands kleren die je aan kon trekken en mee mocht nemen.
Hier staan er wel wat.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:48 schreef B.ertha het volgende:
Zo een: http://www.hm.com/nl/product/03688?article=03688-A
Maar dan zonder rits en eigenlijk moet het patroon nog grover
Ja, da's ook een slim planquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:31 schreef wyccie het volgende:
Daar valt het grootste deel van mijn kleren dan nog buiten. Maar misschien is het wel een goed idee, hoewel mijn plan was om het via Marktplaats te verkopen aangezien ik best wel wat geld kan gebruiken zo na de verhuizing.
Nee geen kleding ruilfeestje, dit was in de Tivoli en er was een tweedehands winkeltje die kleding op kraampjes had gelegd dus je hoefde zelf niks mee te nemen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah, een kledingruilfeestje. Moet ik ook eens organiseren, maar dat is lastig als je vrienden met andere maten hebt. Ik heb hier nog héél veel kleren die ik moet sorteren.![]()
Het lijkt me inderdaad leuker als je steeds past en showt, en elkaar helpt met setjes maken, in plaats van echt gaan winkelen en tassen vullen.
Het heeft gehelpt! geholpenquote:Op zaterdag 17 november 2012 18:56 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken, helpt dat?
Dankjequote:Op zaterdag 17 november 2012 22:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hier staan er wel wat.
http://www.fashionchick.nl/c/noorse-truien/738/
en![]()
En zondag en maandag. Knox College, guysquote:
Oh zo. Nou, maar ik zou ook echt niet gaan omkleden en passen in de Tivoli terwijl je daar aan het uitgaan bent. Maar goed, ik zou ook niet in de Tivoli zelf gaan shoppen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:56 schreef MaJo het volgende:
Het leek me veel grappiger als iedereen zich op de dansvloer zou verkleden in plaats van serieus te shoppen
Ik kan niet breienquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:28 schreef wyccie het volgende:
Maar voor die prijs kun je er zelf één breien, B.
Ik niet in elk geval. Ik gooi gewoon wel eens dingen weg, of laat het eindeloos in de kast liggen zoals het hoort.quote:Op zondag 18 november 2012 00:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Kledingruilfeestjes... Zijn er hier mannen die er ooit aan gedaan hebben![]()
Ik kan me er namelijk helemaal niets bij voorstellen. Ik zou niet weten waarom ik kleding zou willen ruilen.
Je moet helemaal niksquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:46 schreef V1z0R het volgende:
ik moest van MaJo
![]()
Tof! Is jouw eerste toch?
Het idee van midden in de nacht aangeschoten verkleden leek me wel grappig maar het was helemaal niet zoals verwachtquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh zo. Nou, maar ik zou ook echt niet gaan omkleden en passen in de Tivoli terwijl je daar aan het uitgaan bent. Maar goed, ik zou ook niet in de Tivoli zelf gaan shoppen.
Ja die is echt gaafquote:
wil ik weten waar het lag?quote:Op zondag 18 november 2012 00:43 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb na maanden eindelijk weer het rubber dopje van mijn oordopjes terug![]()
Kan ik weer normaal muziek luisteren waar ik ook ben
Voor 140 euro kun je het gaan leren.quote:
Je kunt kleding die je niet meer draagt dus weggooien of in de kast laten liggen zoals HT het doet (en 90% van Nederland), maar je kunt het ook 'recyclen'. Op die manier is het minder zonde, en als je ruilt kan jij weer aan 'nieuwe' kleren komen zonder geld uit te geven.quote:Op zondag 18 november 2012 00:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Kledingruilfeestjes... Zijn er hier mannen die er ooit aan gedaan hebben![]()
Ik kan me er namelijk helemaal niets bij voorstellen. Ik zou niet weten waarom ik kleding zou willen ruilen.
Aan wie had je het uitgeleend?quote:Op zondag 18 november 2012 00:43 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb na maanden eindelijk weer het rubber dopje van mijn oordopjes terug![]()
Kan ik weer normaal muziek luisteren waar ik ook ben
klopt, maar ik kan me niet voorstellen wat de lol/nut van zo'n feestje is. Als het nog goed is doe ik het naar de kringloop en anders gooi ik het weg.quote:Op zondag 18 november 2012 01:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Voor 140 euro kun je het gaan leren.
[..]
Je kunt kleding die je niet meer draagt dus weggooien of in de kast laten liggen zoals HT het doet (en 90% van Nederland), maar je kunt het ook 'recyclen'. Op die manier is het minder zonde, en als je ruilt kan jij weer aan 'nieuwe' kleren komen zonder geld uit te geven.
Dat is de gedachte erachter, en dat wist jij natuurlijk ook wel.
[..]
Aan wie had je het uitgeleend?
De lol zit 'm natuurlijk in het tweede gedeelte, namelijk 'nieuwe' kleren uitzoeken. En daarom zijn het vaker vrouwen dan mannen die het doen.quote:Op zondag 18 november 2012 01:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
klopt, maar ik kan me niet voorstellen wat de lol/nut van zo'n feestje is. Als het nog goed is doe ik het naar de kringloop en anders gooi ik het weg.
Aan niemand dusquote:Op zondag 18 november 2012 01:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Voor 140 euro kun je het gaan leren.
[..]
Je kunt kleding die je niet meer draagt dus weggooien of in de kast laten liggen zoals HT het doet (en 90% van Nederland), maar je kunt het ook 'recyclen'. Op die manier is het minder zonde, en als je ruilt kan jij weer aan 'nieuwe' kleren komen zonder geld uit te geven.
Dat is de gedachte erachter, en dat wist jij natuurlijk ook wel.
[..]
Aan wie had je het uitgeleend?
Zal idd wel een vrouwending zijnquote:Op zondag 18 november 2012 01:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
De lol zit 'm natuurlijk in het tweede gedeelte, namelijk 'nieuwe' kleren uitzoeken. En daarom zijn het vaker vrouwen dan mannen die het doen.
Hoe bevalt je wasbare toetsenbord? Typt dat een beetje prettig om moet je hard drukken?
daar was het stof ook maar viel het minder opquote:Op zondag 18 november 2012 01:38 schreef wyccie het volgende:
Precies, ik ben verhuisd om de kosten van een nieuw toetsenbord uit te sparen.
Wat ik trouwens wel zo raar vind is dat ik met laminaat veel meer stof lijk te hebben dan met tapijt.
Truste.quote:Op zondag 18 november 2012 01:45 schreef wyccie het volgende:
Maar bij mijn moeder ligt er bijvoorbeeld veel minder stof.
Oh ja, het is al zo laat. Ik moet ook maar eens mijn bedje in.
Bij elke trui dacht ik: oh, dit is toch echt niet wat ik bedoelde. En: B. vindt dit wel mooi.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:07 schreef B.ertha het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die niet in ieder geval
quote:Op zondag 18 november 2012 15:15 schreef MaJo het volgende:
Jojo, gooi je kleding echt weg in plaats van aan humanitas te geven?
Zo doe ik het ookquote:Op zondag 18 november 2012 01:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
klopt, maar ik kan me niet voorstellen wat de lol/nut van zo'n feestje is. Als het nog goed is doe ik het naar de kringloop en anders gooi ik het weg.
Ah ok, overheen gelezenquote:
Ik vond 'm kort genoegquote:
neequote:Op zondag 18 november 2012 15:15 schreef MaJo het volgende:
Jojo, gooi je kleding echt weg in plaats van aan humanitas te geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |