Dat topic had je weer snel voor elkaarquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Saturday November 17
In de middag vanaf 14:00
Winstanley - Painter
Hamilton - Part
in de avond vanaf 20:00
Kist - van Barneveld
Waites - van Gerwen
Wat een zaadwedstrijdenquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat topic had je weer snel voor elkaar
[ afbeelding ]
Ik denk precies hetzelfde.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:39 schreef Nober het volgende:
Ik dacht dat het nog wel even best of 19/first to 10 zou blijven vandaag.
Format
Group Stage Best of nine legs
Second Round Best of 19 legs
Quarter-Finals Best of 31 legs
Semi-Finals Best of 31 legs
Final Best of 31 legs
Ik denk dat Winstanley, Van Gerwen, Hamilton en Kist doorgaan.
Die Painter is ook wel goed, ik hoop toch dat Winstanley wint.quote:
Maar we willen Winstanley - Van Gerwen toch?quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:40 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
Als je zo uitgooit is het moeilijk winnen.
Het maakt me niet heel veel uit, ik vind alleen Winstanley wat sympathieker dan Painter.quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar we willen Winstanley - Van Gerwen toch?
Wou het rustiger aan doen volgens mijquote:Op zaterdag 17 november 2012 14:47 schreef Nober het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met Wayne Mardle, is die gestopt?
Hij speelt nog steeds, hij wint alleen weinig meer denk ik.quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:47 schreef Nober het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met Wayne Mardle, is die gestopt?
Hij ziet er al heel lang heel erg ongezond uit.quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
We kunnen net zo goed een Hankeymomentje doen iedere dag.
quote:
Part is toch wel een baas ..quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hamilton - Part zal niet veel beter zijn. Vanavond komt het viirwerk
Part scoort wel erg matig.quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:30 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Part is toch wel een baas ..
Een van de betere finales(wk pdc) tegen the power won hij wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |