ik wel...quote:Op maandag 19 november 2012 23:25 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ja joh, een paar en je moet al kotsen?
Hornage!!quote:Op dinsdag 20 november 2012 09:07 schreef hornage het volgende:
Een klein berichtje van mij uit Thailand.
Gezien op straat in Bangkok...
[ afbeelding ]
dat is in bangkok of niet? We zijn niet wezen site see'en in bangkokquote:Op dinsdag 20 november 2012 09:50 schreef picodealion het volgende:
Inderdaad. Ben je al in de Snake Farm geweest Hornage? Bij Lumpini Park in de buurt volgens mij.
nee, bij chiang rai in de buurt: Akha hill. We geven engelse les op de lokale school voor twee wekenquote:
Ga slapen man.quote:Op donderdag 22 november 2012 03:49 schreef hornage het volgende:
[..]
nee, bij chiang rai in de buurt: Akha hill. We geven engelse les op de lokale school voor twee weken
Is het bij hem niet gewoon 14u ofzo?quote:
Joh?!quote:Op donderdag 22 november 2012 07:33 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Is het bij hem niet gewoon 14u ofzo?
Weet je hoe leuk tank girl wel niet wasquote:Op donderdag 22 november 2012 19:08 schreef SamuelofSEK het volgende:
Een echte kenner van dit niveau film
Nee, vertelquote:Op donderdag 22 november 2012 21:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Weet je hoe leuk tank girl wel niet was
quote:Op donderdag 22 november 2012 21:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Weet je hoe leuk tank girl wel niet was
quote:
HEEELLLL leuk voor een film uit die tijdquote:
jij bent er zo eentje van vroeger was alles slechter?quote:Op donderdag 22 november 2012 22:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
HEEELLLL leuk voor een film uit die tijd
Nee zeker niet, maar als ik die film nu weer zou kijken dan is die wel slecht... denk ikquote:Op donderdag 22 november 2012 22:00 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
jij bent er zo eentje van vroeger was alles slechter?
Dat zou waarschijnlijk meer eindigen in de verwachting van sands en mijquote:Op donderdag 22 november 2012 22:02 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee zeker niet, maar als ik die film nu weer zou kijken dan is die wel slecht... denk ik
hoe bedoel je?quote:Op donderdag 22 november 2012 22:04 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dat zou waarschijnlijk meer eindigen in de verwachting van sands en mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |