Maar er zijn toch bijna geen andere FTR bezoekersquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:44 schreef picodealion het volgende:
Ohja het is weer bijna FTR awards tijd. Ik heb besloten wel weer te willen organiseren, met twee voorwaarden:
- Iemand die me helpt / aanspoort
- Grondig overleg over hoe we kunnen zorgen dat het eens niet een FMT-incrowdgebeuren wordt maar weer gewoon voor alle FTR bezoekers interessant wordt.
Geinteresseerden om hier wat op te helpen vinden of is het verspilde moeite?
Ik ben wel je bitchquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:44 schreef picodealion het volgende:
Ohja het is weer bijna FTR awards tijd. Ik heb besloten wel weer te willen organiseren, met twee voorwaarden:
- Iemand die me helpt / aanspoort
- Grondig overleg over hoe we kunnen zorgen dat het eens niet een FMT-incrowdgebeuren wordt maar weer gewoon voor alle FTR bezoekers interessant wordt.
Geinteresseerden om hier wat op te helpen vinden of is het verspilde moeite?
Veldhoven, maar Sands is lui, ik zie dat niet snel gebeuren. Wat als wij nou eens de handen ineenslaan?quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:35 schreef dyonvbaal het volgende:
Nijmegen? Ik dacht dat de volgende in Eindhoven en omgeving zou zijn. Door Sands?
Handjeklap, altijd leuk. Ik ben best bereid je te helpenquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:30 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Veldhoven, maar Sands is lui, ik zie dat niet snel gebeuren. Wat als wij nou eens de handen ineenslaan?
Bij vrijwel alle awards op FOK! gaat het over een relatief klein kliekje dat elkaar tof aan het vinden is, dat zal nooit veranderen. Zo worden FTR-awards gewonnen door users die volstrekt onbekend zijn bij 95% van de FTR bezoekers. Noem het gewoon FMT-awards (volgens mij post ik dit elk jaar wel eensquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:44 schreef picodealion het volgende:
Grondig overleg over hoe we kunnen zorgen dat het eens niet een FMT-incrowdgebeuren wordt maar weer gewoon voor alle FTR bezoekers interessant wordt.
En ik ben altijd bereid om Pico een schop onder z'n kont te geven.quote:
Het jubileum van 5 jaar geleden had een mooi topic. Indien we weer zoiets gaan doen, wil ik wel weer helpen. In december ben ik toch min of meer vrij.quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Binnen enkele weken bestaat FMT trouwens 10 jaar. Misschien kan daarrond iets gedaan worden, lijkt me interessanter/toffer dan wat awards.
quote:
Dat moet een leuke.ervaring zijn. En natuurlijk een leuk iets om op een cv te zetten :-)quote:Op zondag 18 november 2012 01:09 schreef Robby87 het volgende:
[..]![]()
Geweldige docu De Sekspolitie! Wat een figuren daar in Den Haag...
Heb met regisseur Roy Dames kunnen praten, en had hem gevraagd of ik een keer bij een van z'n producties het maakproces kan meemaken, en dat mocht!
Naja, ik weet nog niet concreet wat ik daar mag doen,quote:Op zondag 18 november 2012 01:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat moet een leuke.ervaring zijn. En natuurlijk een leuk iets om op een cv te zetten :-)
Ja echt. Ik wist niet dat je zo'n kant hadquote:
Nou ik denk dat we de prijs voor meest dooie topic wel alvast kunnen weggeven.....De Movie Triviaquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:01 schreef picodealion het volgende:
Ik open deze week een awardbrainstormtopic.
En voor welke award ga jij?quote:Op zondag 18 november 2012 10:39 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Nou ik denk dat we de prijs voor meest dooie topic wel alvast kunnen weggeven.....De Movie Trivia
Nee, er zijn ergere...quote:Op zondag 18 november 2012 10:50 schreef Sands het volgende:
[..]
Slechtste vragenonderhouder denk ik zo
Meest irritante user? Meest misplaatste opmerkingen? Ik heb er recht op genoeg....maar slechtste vragenonderhouder? Meen je dat echt Sands?quote:
Ja, hoewel je eerder op plek 3 zou komen.quote:Op zondag 18 november 2012 11:16 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Meest irritante user? Meest misplaatste opmerkingen? Ik heb er recht op genoeg....maar slechtste vragenonderhouder? Meen je dat echt Sands?
Sorcees staat ook in de top 3quote:Op zondag 18 november 2012 11:43 schreef dyonvbaal het volgende:
3? Ik weet wel wie op 1 komt... maar verder heb ik geen lijstje
quote:
Die vervelende Sands staat dan op 1 jaquote:Op zondag 18 november 2012 11:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
voor de meest misplaatste opmerkingen weet ik ook wel wat andere kandidaten
Nee hoorquote:Op zondag 18 november 2012 11:54 schreef Sands het volgende:
[..]
Die vervelende Sands staat dan op 1 ja
Zware competitiequote:Op zondag 18 november 2012 12:00 schreef Sands het volgende:
[..]
Hoe ik ook mijn best doe tegen robby en fox kan ik niet op.
Slijmbak... Als je dan zo graag wil slijmen had je Njos moeten zeggen...quote:Op zondag 18 november 2012 12:12 schreef Sands het volgende:
[..]
Liefste user gaat ook niet want dat is wyccie elk jaar
Omdat het een feit isquote:Op zondag 18 november 2012 12:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Slijmbak... Als je dan zo graag wil slijmen had je Njos moeten zeggen...
Dat was vorig jaar! We zijn een jaartje verder...quote:Op zondag 18 november 2012 12:18 schreef Sands het volgende:
[..]
Omdat het een feit is
TV / FOK! FTR-AWARDS 2011 - De uitslag!
Sands krijgt van mij de stem voor FTR-Babequote:Op zondag 18 november 2012 10:50 schreef Sands het volgende:
[..]
Slechtste vragenonderhouder denk ik zo
Bedankt...denk ikquote:Op zondag 18 november 2012 13:39 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Sands krijgt van mij de stem voor FTR-Babe
dank je!quote:Op zondag 18 november 2012 23:13 schreef Robby87 het volgende:
Je bent officieel een nerd Ran, gefeliciteerd.
Goed bezig, my Padawan!quote:Op zondag 18 november 2012 22:47 schreef RanTheMan het volgende:
aftellen tot kerst als een echte fmt-er:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mwoah.. ik vermoed dat het maar kleintjes zijn.. maar ik moet nog ff wachten voordat ik kan proevenquote:Op maandag 19 november 2012 09:08 schreef JayHovah het volgende:
The Force chocolate is strong in this one...
quote:Op zondag 18 november 2012 22:47 schreef RanTheMan het volgende:
aftellen tot kerst als een echte fmt-er:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoiquote:Op zondag 18 november 2012 11:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
voor de meest misplaatste opmerkingen weet ik ook wel wat andere kandidaten
Natuurlijk schatjequote:
Voel je je gepasseerd?quote:
Je hoort toch bij de FMT familie?quote:
Ik ben niet zo'n familiemanquote:Op maandag 19 november 2012 20:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je hoort toch bij de FMT familie?
Ja, jij bent de dronken oom van hett stel.quote:
En wie ben jij?quote:Op maandag 19 november 2012 21:29 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ja, jij bent de dronken oom van hett stel.
De seniele opa die vanaf de veranda schreeuwt naar windmolensquote:
FMT familie, dat klinkt liefquote:Op maandag 19 november 2012 20:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je hoort toch bij de FMT familie?
Patras Familiasquote:
Ja hé.quote:
quote:
Niet mogelijk? Technisch wel mogelijk. Maar gewenst? Neu,quote:Ja hé.Helaas is incest niet mogelijk
quote:Op maandag 19 november 2012 21:43 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
[..]
Niet mogelijk? Technisch wel mogelijk. Maar gewenst? Neu,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Meer erg dysfunctioneel.quote:
Voor wat?quote:Op maandag 19 november 2012 21:45 schreef Robby87 het volgende:
He did it again... ik kan hier echt niet overheen mensen, de lat ligt te hoog.
Het erge is dat je wrs nuchter bent, as we speak. Wat er uit jouw mond komt als je er een paar ophebt, god bewaar me.quote:
Dat zegt mijn vriendin ook altijdquote:Op maandag 19 november 2012 21:49 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Het erge is dat je wrs nuchter bent, as we speak. Wat er uit jouw mond komt als je er een paar ophebt, god bewaar me.
ik wel...quote:Op maandag 19 november 2012 23:25 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ja joh, een paar en je moet al kotsen?
Hornage!!quote:Op dinsdag 20 november 2012 09:07 schreef hornage het volgende:
Een klein berichtje van mij uit Thailand.
Gezien op straat in Bangkok...
[ afbeelding ]
dat is in bangkok of niet? We zijn niet wezen site see'en in bangkokquote:Op dinsdag 20 november 2012 09:50 schreef picodealion het volgende:
Inderdaad. Ben je al in de Snake Farm geweest Hornage? Bij Lumpini Park in de buurt volgens mij.
nee, bij chiang rai in de buurt: Akha hill. We geven engelse les op de lokale school voor twee wekenquote:
Ga slapen man.quote:Op donderdag 22 november 2012 03:49 schreef hornage het volgende:
[..]
nee, bij chiang rai in de buurt: Akha hill. We geven engelse les op de lokale school voor twee weken
Is het bij hem niet gewoon 14u ofzo?quote:
Joh?!quote:Op donderdag 22 november 2012 07:33 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Is het bij hem niet gewoon 14u ofzo?
Weet je hoe leuk tank girl wel niet wasquote:Op donderdag 22 november 2012 19:08 schreef SamuelofSEK het volgende:
Een echte kenner van dit niveau film
Nee, vertelquote:Op donderdag 22 november 2012 21:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Weet je hoe leuk tank girl wel niet was
quote:Op donderdag 22 november 2012 21:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Weet je hoe leuk tank girl wel niet was
quote:
HEEELLLL leuk voor een film uit die tijdquote:
jij bent er zo eentje van vroeger was alles slechter?quote:Op donderdag 22 november 2012 22:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
HEEELLLL leuk voor een film uit die tijd
Nee zeker niet, maar als ik die film nu weer zou kijken dan is die wel slecht... denk ikquote:Op donderdag 22 november 2012 22:00 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
jij bent er zo eentje van vroeger was alles slechter?
Dat zou waarschijnlijk meer eindigen in de verwachting van sands en mijquote:Op donderdag 22 november 2012 22:02 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee zeker niet, maar als ik die film nu weer zou kijken dan is die wel slecht... denk ik
hoe bedoel je?quote:Op donderdag 22 november 2012 22:04 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dat zou waarschijnlijk meer eindigen in de verwachting van sands en mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |