quote:Op maandag 20 mei 2013 23:43 schreef Remqo het volgende:
Ik heb het een tijdje terug meegemaakt toen ik op mijn zij lag.
Ik zag niks, hoorde wel geklop en rammelende sleutels en voelde een kwaadaardige aanwezigheid.
Omdat ik bewust was van een slaapverlamming, had ik iets van, doei jongens, ik ga lekker verder slapen.
Dat false awakening was vroeger het engste wat er wasquote:Op maandag 20 mei 2013 16:05 schreef Joanne35 het volgende:
Volgens Wikipedia komt "false awakening" in 2 types voor en kan type 2 ook voorkomen in combinatie met slaapverlamming
Hmm...dat is ook wel een beetje creepy, haha!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:25 schreef Gwywen het volgende:
Misschien is 't bij iedereen toch wel diezelfde vent die over ons heen gebogen staat. We zouden eens moeten bijhouden hoe laat en wanneer hij langs komt, in theorie kan hij nooit op twee plekken tegelijk komen.![]()
Ik ben een keer van een slaapverlamming in een droom gezakt en toen droomde ik dat ik die schim door het hele huis achterna ging, dat was bijna nog enger dan die slaapverlamming zelf, maar het engste moest nog komen toen ik wakker werd: toen bleek de lamp die in mijn droom door die schim kapot was gemaakt, ook werkelijk niet meer te branden, toen heb ik 'm wel even geknepen moet ik bekennen.
Geloof me wil je niet. Ik heb het zowat dagelijks en dan met name steken bij de borst en dat soort grappen. Ben ook aan het rondkijken hoe ervanaf te komen want grappig is het niet meer. Heb het dus niet met dromen en dergelijke maar meer met paniekaanvallen etc.quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:19 schreef maktgalen het volgende:
Zou ik wel is willen meemaken zo'n slaapverlamming. Is er nog een manier hoe je het kan uitlokken?
Ja heb ik 1x gehad en dat is heel erg eng. Ik lag op de bank smiddags was erg moe en ik zag mijzelf vanuit het plafond zeg maar op de bank liggen en mn vriendin liep gewoon in de kamer etc(dit was ook zo). Toen ik me ertegen ging verzetten kwam ik zeg maar bij ofzo en wat ik zag klopte dus ook precies (mn honden lagen precies zo, vriendin liep net langs etc). Heel vaag in ieder geval.quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:25 schreef maktgalen het volgende:
Maar ik heb gehoord dat je jezelf dan ook ziet liggen tijdens zo'n slaapverlamming, speelt dat dan ook af in je hoofd?
Ja, vaag toch.. dan zou je zeggen dat het niet in je hoofd afspeelt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:29 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ja heb ik 1x gehad en dat is heel erg eng. Ik lag op de bank smiddags was erg moe en ik zag mijzelf vanuit het plafond zeg maar op de bank liggen en mn vriendin liep gewoon in de kamer etc(dit was ook zo). Toen ik me ertegen ging verzetten kwam ik zeg maar bij ofzo en wat ik zag klopte dus ook precies (mn honden lagen precies zo, vriendin liep net langs etc). Heel vaag in ieder geval.
Ja ik snap er tot op de dag van vandaag nog geen reet van. Denk iets met je onderbewustzijn ofzo.quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:30 schreef maktgalen het volgende:
[..]
Ja, vaag toch.. dan zou je zeggen dat het niet in je hoofd afspeelt.
Soms, maar meestal niet. Hallucinaties heb je ook meestal niet elke keer. Je bent bij bewustzijn en voelt dat je lichaam verlamd is, als je probeert te bewegen of praten kun je daardoor steeds sterkere tinteling in je lichaam voelen en koppijn, kan best pijnlijk zijn. Als ik mezelf rustig hield was het daarmee af, maar als ik in de stress schoot ging het verder met hallucinaties en soms out-of-body ervaringen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:25 schreef maktgalen het volgende:
Maar ik heb gehoord dat je jezelf dan ook ziet liggen tijdens zo'n slaapverlamming, speelt dat dan ook af in je hoofd?
Haha, cool vrhaalquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:25 schreef Gwywen het volgende:
Misschien is 't bij iedereen toch wel diezelfde vent die over ons heen gebogen staat. We zouden eens moeten bijhouden hoe laat en wanneer hij langs komt, in theorie kan hij nooit op twee plekken tegelijk komen.![]()
Ik ben een keer van een slaapverlamming in een droom gezakt en toen droomde ik dat ik die schim door het hele huis achterna ging, dat was bijna nog enger dan die slaapverlamming zelf, maar het engste moest nog komen toen ik wakker werd: toen bleek de lamp die in mijn droom door die schim kapot was gemaakt, ook werkelijk niet meer te branden, toen heb ik 'm wel even geknepen moet ik bekennen.
Dit. Ook weleens gehad, op het moment is het wel even heel freaky, maar daarna is het niet zo boeiend meer. Duurde bij mij dan ook maar een seconden of tien, kan me voorstellen dat als het minuten aanhoudt het wel echt freaky wordt.quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:44 schreef Paxcon het volgende:
Besef je dat het gewoon iets in je hoofd is. Ik kreeg het ook een keer maar had er al eens over gelezen dus was niet zo creepy meer.
Dit klinkt niet als een slaapverlammingquote:Op zondag 23 juni 2013 23:21 schreef Greyson het volgende:
Ik heb het zovaak. Gisteren was het een enorme zwarte schim in de vorm van een steekvlieg. Ik rap uit bed kon steekvlieg niet vinden.
Paar dagen terug had ik overal klimmende spinnen. Lampen, op bed, meubels enzo. Dat vond ik zo wazig. Ben weer onder de dekens gekropen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |