isturbiaquote:
IK WILDE PRECIES HET ZELFDE ZEGGEN.quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik moest ineens aan Sugar Lee Hooper denken
quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:04 schreef tralalala het volgende:
Gelukkig dat smaken verschillen zeg.
Echt niks dit.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:05 schreef MissJ het volgende:
Dit klinkt zo veel prettiger dan Sandra.
maar die oogt een stuk prettigerquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:05 schreef MissJ het volgende:
hebbie hier zo weinig aanquote:
Ja, ik wilde het typeren. Dit is het dus.quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:05 schreef Cee het volgende:
Wel jammer dat er een cruiseboatversie van gemaakt is.
quote:
Ik wil van die Barbara wel eens een enorm rocknummer horen, volgens mij kan ze dat ookquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:05 schreef Cee het volgende:
Wel jammer dat er een cruiseboatversie van gemaakt is.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze is dan ook eind 30, dus wat dit programma betreft vrijwel terminaal.
Ik durf te wedden dat ze xx sigaretten per dag rooktquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:06 schreef LoveProfuzion het volgende:
Wat een zitzak zonder lijn is dit..dat kapsel, die jurk...maar prachtig gezongen.
Mehh, je hartje got me confusedquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:06 schreef megamandy het volgende:
Is trouwens mijn eerste keer dat ik haar hoor, normaal dans ik op de vrijdag en heb haar schijnbaar altijd gemist in dat uurtje wat ik altijd wel kan zien.
Maar, mehh..
JA!quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:05 schreef MissJ het volgende:
nou nou nouquote:
Het spettert niet. Benieuwd hoe groot haar fanschare is.quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het was goed, maar daar is ook alles mee gezegd
In een kamer vol blinden.quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:06 schreef Stickertje het volgende:
moet die jurk haar dun laten lijken?
werkt volgens mij alleen met een zwarte achtergrond.. met de lichten uit
Mogen Leona en Sandra ook meequote:Op vrijdag 16 november 2012 23:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze is dan ook eind 30, dus wat dit programma betreft vrijwel terminaal.
Ja, Weak as I am van Skunk Anansie ofzoquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wil van die Barbara wel eens een enorm rocknummer horen, volgens mij kan ze dat ook
quote:
Ik zat er net aan te denken...die loopt het podium af en draait een shagje.quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:06 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat ze xx sigaretten per dag rookt
yep! En ze heeft ook humor, dus dat wordt een gezellig avondje uit!quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:05 schreef Greys het volgende:
Als ik ergens zat te eten ofzo dan zou ik haar graag heel de avond horen
Daar zou ik niet snel genoeg van krijgen. Van diverse andere stemmen wel.
nou dat nietquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:06 schreef D1 het volgende:
Kan Wendy aub ff een beroerte krijgen? Zo irritant
piemp zijn piemp wel gezien zijn cijferquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het spettert niet. Benieuwd hoe groot haar fanschare is.
Ze zou er mee weg komen denk ikquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, Weak as I am van Skunk Anansie ofzo.
en roel is streng vandaagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |