Neuhjquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee je wil haar raken, da's anders.
Ja, dat blijft het vervelende van TVOHquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:02 schreef Koen66 het volgende:
gaan er van dit team dus 2 uit, en een type als Johannes door
ja, maar je kan Johannes moeilijk beter vindenquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
Ron doet ook weer een prinsesje qua muziek. Dolletjes.
quote:
wie?quote:
Mocht je willen, dat die je wil 'raken'. Ik zou voor die zwartje gaan. Normaal ben ik team blond, maar zijn heeft iets.quote:
Ik snap niet dat hij door is, maar ik vind het wel fijn als er nog 1 iemand over blijft die iets met een gitaar doet.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, maar je kan Johannes moeilijk beter vinden
100e keer deze vraagquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:03 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
Wat is er eigenlijk het nut van dat ze nu omgedraaid zitten?
Ik vond het best aardig, maar ik gun het hem nietquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:03 schreef Greys het volgende:
Ron niet zo best.
En toch gun ik het hem enorm om verder te komen en ik weet niet waarom.
Hopen dat Ivar zijn hand weer snel beter is!quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat hij door is, maar ik vind het wel fijn als er nog 1 iemand over blijft die iets met een gitaar doet.
quote:
ik heb geen ideequote:
Die zingt ook r&b met een gitaarquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Hopen dat Ivar zijn hand weer snel beter is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |