Eens! Als je niets hebt, 2 x deze set en je bent helemaal klaar...quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Toch, als je nog niets hebt is dit best aardig. Messenset en een compleet bestek.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:39 schreef tralalala het volgende:
Ik wil alleen geen messenblok, ben weer zo'n debiel die per ongeluk een vieze mes terug in het blok stopt.
Dan wordt Rob zijn spermalamp zo blauw.
Wordt ie niet vrolijk vanquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:39 schreef tralalala het volgende:
Ik wil alleen geen messenblok, ben weer zo'n debiel die per ongeluk een vieze mes terug in het blok stopt.
Doe ik!quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:40 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]![]()
Vertel het als het past.
Daar verdienen ze zelf onwijs op. Bullshit idd.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:40 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
DIe verzendkosten moeten ze iets aan gaan doen.
Waarom kan dat bij alle webwinkels 3 euro of zelfs gratis zijn, behalve ibood?
Verzend desnoods via kiala.
Mocht van mezelf 1 ding kopen tot +/- 30 euro en dat zijn de messen gewordenquote:
Ah okquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:42 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mocht van mezelf 1 ding kopen tot +/- 30 euro en dat zijn de messen geworden
Heeft ook wel lang genoeg geduurd. Kan ik tenminste weer normaal gaan leven.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:42 schreef Maraca het volgende:
Lisette-1DK.nl: de hunt duurt uiterlijk tot 12 uur!
waarom blijf ik nog eigenlijk kijken vraag ik mezelf nu afquote:
Honger?quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:43 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Heeft ook wel lang genoeg geduurd. Kan ik tenminste weer normaal gaan leven.
Voor de box natuurlijk hequote:Op vrijdag 16 november 2012 22:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
waarom blijf ik nog eigenlijk kijken vraag ik mezelf nu af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |