Gewoon praten in de kroeg of zo.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:19 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Leer me dat!
[..]
Heb ik ook nog meegemaakt dat ik dat deed.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:20 schreef Lyza666 het volgende:
Weer 2 boxen geweest zie ik. Hoeveel van die dingen verkopen ze wel niet! Maarrem iedereen die er een wilde inmiddels gelukt?
Nee we wachten op de laatste. Als die nog komt.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:21 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Geen box in het laatste uur toch?
Juist nietquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:22 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ze zouden gewoon al die boxen in 1 keer moeten verkopen, en niet over de hele dag. heb je meteen meer kans.
Neh. Dan ben je gelijk ook helemaal de sjaak als je even op de plee zit. Of slaapt. Of werkt. Ik vind dat ze het nu qua aantal en verspreiding wel heel goed doen eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:22 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ze zouden gewoon al die boxen in 1 keer moeten verkopen, en niet over de hele dag. heb je meteen meer kans.
En dat is precies de reden waarom ze dat niet doenquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:23 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Wel, want dan kan ik weer verder met de ode van de dag.
Op de manier met al die errors ook.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
En dat is precies de reden waarom ze dat niet doenDan is iedereen meteen weg.
Dan blijf je wel hopen op de volgende. Zoals wij allemaalquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:24 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Op de manier met al die errors ook.
Ja, eigenlijk zijn wij gek geworden.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan blijf je wel hopen op de volgende. Zoals wij allemaal
Als je het beperkt tot 1 a 2 keer schudden dan welquote:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:29 schreef tralalala het volgende:
[..]
Geen babypotje bij de Hunt in je woonkamer hebben staan.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:29 schreef tralalala het volgende:
[..]
Arme mamma tralalalaquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:29 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ach we redden het toch weer nietquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:30 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Bedoelde dat het daar tijd voor is.... geen zaklampen of massage-ellende
Alles wat "Aqua" of "water" in de naam heeft is goed.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:31 schreef Sheffield het volgende:
Hmmm.... luchtje.... ken het niet, ga niet kopen
haha, da's wel ff geledenquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:32 schreef tralalala het volgende:
Vroegah toen Swarovski alleen voor de elite was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |