quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze moeten zo zeggen dat er helaas niet gestemd is. Iedereen eruit.
Ja!quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:43 schreef Stickertje het volgende:
salome lijkt op een 'toddlers & tiaras' kind
Kan het woord voor woord meezingenquote:
Hey jij kent ze ookquote:
Why not meeeeeeeeee on a rainy dayyyyyyyyyyyyyyquote:
Al jarenquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:44 schreef iBenny het volgende:
"Van der Vorst ziet Hazes"
Rachel ziet dollartekens
Nou Ashley vind ik vooral leuk door d'r rol in eh...quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hey jij kent ze ook
Ja ze zijn ook leuk
ze zei zelfs een tijd geleden, dat op vakantie een kikker in hun huisje naar binnen sprong, en zeker wist dat het andre wasquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Al jarenDaarom roept ze overal dat ze die kerel nog steeds niet los kan laten, dan let niemand op wat anders.
Was ooit een hele grote hit, en best catchy nummerquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
Wat geestig, ik zit het te luisteren D.
Ik hou soms wel van Country
quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou Ashley vind ik vooral leuk door d'r rol in eh...
Een hele leuke film met Hugh Jackman
Islands in the Stream van Dolly en Kennyquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
Vond ik altijd een prachtige vrouw, tot dat ze vond dat ze een plastisch chirurg nodig had. Zó zonde!quote:
Beetje country op z'n tijd is idd niet verkeerd. Wat linedancen enzo.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
Nou ik ken ze vooral van dat Why not me, wat ik echt een leuk nummer vindquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar vind je die moeder en zus ook grappig?
Sin Wagon van de Dixie Chicks.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Islands in the Stream van Dolly en Kenny![]()
![]()
![]()
Ah ja, net als elke lamp en deur die knippert-kraakt-bokt-snuift-ronktquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:46 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ze zei zelfs een tijd geleden, dat op vakantie een kikker in hun huisje naar binnen sprong, en zeker wist dat het andre was
Jaquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Beetje country op z'n tijd is idd niet verkeerd. Wat linedancen enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |