PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Gelukkig maar. Ik werd al bijna bezorgd. Ernstige oorlog of valt het mee?quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:45 schreef Toefjes het volgende:
Lindgren , ik leef nog hoor! Veel avonddiensten en oorlogje spelen met mijn ex. Weinig fifa op dit moment
Mwoah, het is nu enigszins onder controlequote:Op vrijdag 16 november 2012 20:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik werd al bijna bezorgd. Ernstige oorlog of valt het mee?
Ik kan nu wel meedoenquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Gaan we nog clubsen trouwens? :$
Daar kom je nu meequote:Op vrijdag 16 november 2012 20:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Gaan we nog clubsen trouwens? :$
quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
VIDat gaat helemaal nergens over joh
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mwoah, het is nu enigszins onder controleGewoon haar ouders gebeld
dm?quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Die naaktfoto's van Nena zijn ook pittig lekker
Sarcasmequote:
huh?quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Sarcasme
Is van de leeftijd nu ze oma is geloof ik
quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:05 schreef Lindgren. het volgende:
Dan gaan we dus dat mooie record weer verneuqen.
Je hebt de verkeerde Nenaquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Sarcasme
Is van de leeftijd nu ze oma is geloof ik
My badquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je hebt de verkeerde Nena
Het is niet deze
Ging over Nena van de gouden kooi natuurlijk..stond zelfs een foto bij
Tot nu toe alleen Lindgren. en ik.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:11 schreef GekkeGerrit- het volgende:
OH zijn jullie echt aan het clubben? WACHT OP MIJ
Niet zo denigrerend.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:11 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Tot nu toe alleen Lindgren. en ik.
Haha, Omni en poker steeds kampioen worden, en dan gaat de rest clubben, en dan loopt het meestal in de soepquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:11 schreef GekkeGerrit- het volgende:
OH zijn jullie echt aan het clubben? WACHT OP MIJ
Divisie twee vind ik nog wel te doen als ANY, maar 1 gaat me te ver.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, Omni en poker steeds kampioen worden, en dan gaat de rest clubben, en dan loopt het meestal in de soep
Ey flikker wazmetjij wij helemaal wachten.quote:
Krijgen ze een uitdagingquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, Omni en poker steeds kampioen worden, en dan gaat de rest clubben, en dan loopt het meestal in de soep
je doet echt alleen maar silveren he,quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als ik tijd krijg om op te nemen ga ik dat doen want mijn TP zit weer bijna helemaal vol. Ik heb nog 2 kaarten van de vorige aflevering die niet zijn verkocht, 18 kaarten zijn wel verkocht en 18 kaarten heb ik net opgepikt
Als ik dat zou zeggen dan zou ik minder op kunnen pikkenquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:25 schreef Maver24 het volgende:
[..]
je doet echt alleen maar silveren he,
zo te zien valt daar dus wel echt in te handelen,
mijn respect voor dat, ik heb niet zoveel geduld helaas, vroeger wel maar tegenwoordig moet ik weer tijd maken voor het dealen,
Jammer genoeg wat ik al eerder melde is het zoeken gewoon brak en daarom moet je meer gefilterd zoeken,
wat zijn jou zoekopdrachten ?
Dan kon je dus gewoon hard genaaid worden.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:32 schreef Tim86 het volgende:
Dat auction systeem bij de eerste FUT was zo geniaal he..dan werd de klok niet op 15sec teruggezet bij een late bid, dus iedereen wachtte tot de laatste seconde met een bod en dan moest je maar hopen dat je de hoogste had![]()
Dat was echt tof, de spelers stonden ook niet op volgorde op de markt van 1 uur naar 0, soms zaten ze echt door elkaar heen en je had geen webapp, toen vond ik het ook echt leuk om te zoekenquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:32 schreef Tim86 het volgende:
Dat auction systeem bij de eerste FUT was zo geniaal he..dan werd de klok niet op 15sec teruggezet bij een late bid, dus iedereen wachtte tot de laatste seconde met een bod en dan moest je maar hopen dat je de hoogste had![]()
werkt nietquote:
Wie spät?quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:59 schreef Tim86 het volgende:
Ciao Lindje
Morgen Arsenal - Spurs als early match in Engeland
Kwart voor 2quote:
Topwedstrijd.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:59 schreef Tim86 het volgende:
Ciao Lindje
Morgen Arsenal - Spurs als early match in Engeland
Prima voetbaldag morgen hoor. In de Serie A heb je Napoli - Milan en Juve - Lazio en in de Eredivisie PSV en Ajax die moeten spelen en Spanje ook nog Real - Bilbao en Barca - Zaragoza. Lekker zappenquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:01 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Topwedstrijd.![]()
Daarna nog New'Utd - Swansea
Formatie?quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:05 schreef poker4lifee het volgende:
Die Lex net ROnaldo gekocht wilt daar een ziek team om heen bouwen. Iemand tips?
IF Messi heeft hij al in een ander teamdus het liefst iets anders, wel zo goed mogelijk verder
Waarom propt hij ze niet in 1 teamquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:05 schreef poker4lifee het volgende:
Die Lex net ROnaldo gekocht wilt daar een ziek team om heen bouwen. Iemand tips?
IF Messi heeft hij al in een ander teamdus het liefst iets anders, wel zo goed mogelijk verder
Twijfel.. Eigenlijk 352 maar 41212 of iets misschien beter?quote:
Moet hij z'n huidge team om gaan gooien en die bevalt met Silva-Ramos-IF Pepe achterinquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:06 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Waarom propt hij ze niet in 1 team
Erg handig om niet te vragen van me idd. Laat het je zo wetenquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:09 schreef Tim86 het volgende:
Oh dus hij wil een team met Ronaldo en Ramos en IF Pepe mogen er ook niet in? Wel zonde om hem niet op de vleugel voorin te zetten..
Koop een goeie console en ik had je gesloopt. Maar ja...quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:09 schreef seeewpaall het volgende:
Nee niemand interesse in een verlies :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder Ramos en Pepe kan je het echt vergetenquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:11 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Erg handig om niet te vragen van me idd. Laat het je zo weten
En ja precies, alleen 352 speelt weer veel beter =[
Vierinha dan Bundesliga zou ook kunnen mja die is 77quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:17 schreef Tim86 het volgende:
Like a baws
[ afbeelding ]
Maar die Colombianen hebben toch een te lage rating voor hem
Tegen wie praat je überhaupt, de muur?quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:18 schreef seeewpaall het volgende:
Oh ja gaat er 1 stoer doen op een topic ? Gesloopt haha ach
Wat is dezequote:Op vrijdag 16 november 2012 22:18 schreef poker4lifee het volgende:
Samenvatting voor de nieuwe lezers
TS leert online een man van 46 kennen uit Engeland. De man betaalt een vliegticket voor TS om naar Engeland te vliegen. Google leert dat de man eerder een meisje heeft misbruikt, maar TS wil desalniettemin morgenochtend naar Engeland vliegen.
R&P / Daten overzee, hier verder
Wacht jij bent die ene van laatst.. hoe het hij.. BAJE!quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:21 schreef seeewpaall het volgende:
Haha als jij toch niet zon internet held was ach ach
Dat is hem nietquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:23 schreef leoon. het volgende:
[..]
Wacht jij bent die ene van laatst.. hoe het hij.. BAJE!
vet team welquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:17 schreef Tim86 het volgende:
Like a baws
[ afbeelding ]
in, ik doneer 5¤. mits hij pics maakt natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wat is deze
Paar posts gelezen, laten we Crook erop afsturen om te kijken of ze gaat
Ah nu kan het wel met iedereenquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:17 schreef Tim86 het volgende:
Like a baws
[ afbeelding ]
ff kiekenquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:40 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ah nu kan het wel met iedereenROnaldo en IF Messi dus sowieso in 1 team
en de rest zo goed mogelijk. Gewoon het ziekste team mogelijk moet het maar gaan worden dus, misschien Messi maar als spits ofzo.
quote:Maak er ook 1 van de afstandsbediening als je toch maar besloten hebt toch ff bij hem thuis wat te gaan drinken
Prima filmpjesquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben wel tevreden over aflevering 5Met een best wel grappig moment omdat ik ergens om moet lachen in de video. Die geluiden op de achtergrond moet ik er wel uit zien te halen, vooral door mijn stoel die kraakt
21 dacht ik. En die man 46 ofzo.quote:
linkkkquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben wel tevreden over aflevering 5Met een best wel grappig moment omdat ik ergens om moet lachen in de video. Die geluiden op de achtergrond moet ik er wel uit zien te halen, vooral door mijn stoel die kraakt
thxquote:
Ibra + Messi + Ronaldoquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:49 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
21 dacht ik. En die man 46 ofzo.
[..]
linkkk
[..]
thx
quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ibra + Messi + Ronaldo
[ afbeelding ]
Hij wilde 41212 of beter nog: 352quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dit middenveld en de keeper maken alles goed
Met dat middenveld is niks misquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dit middenveld en de keeper maken alles goed
quote:
thx, vet teamquote:
Knal je Gundogan erinquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
[..]
thx, vet teamZal dat wel een beetje chill spelen, 2 trage cdms? Zelf nooit gedaan.
dan speel je elk potje 8-6 of 6-8quote:
ah ook nicequote:Op vrijdag 16 november 2012 23:11 schreef Tim86 het volgende:
Of dit (RM kan iedere EPL RM zijn en Xabi Alonso kan ook CDM):
[ afbeelding ]
Doe jij 'r niet naquote:
Goh, al die Puskas goals zijn hier nog niet voorbij gekomenquote:
Dan heb ik een grotere kans dat de speler verkoopt. Ik let er nu wel meer op. En nee, ik moest niet lachen om het hoofd van Blind maar gewoon dat hij tussen die deals staatquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:24 schreef Tim86 het volgende:
Moest je lachen om het hoofd van Blind?
Waarom doe je zo'n groot verschil tussen de startprijs en de bin eigenlijk?
waar is Ibra's goalquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Goh, al die Puskas goals zijn hier nog niet voorbij gekomen
Geen nominatie gehadquote:
Geen last van met Applequote:
Grotere kans wel, maar op langere termijn vind ik het zelf fijner om gewoon start en bin vlakbij elkaar te hebben om altijd te krijgen wat ik ervoor wil krijgen..dan maar een keertje extra op de trade. Maar goed, niet dat ik jou tradingadvies hoef te geven, je weet heel goed wat je doetquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan heb ik een grotere kans dat de speler verkoopt. Ik let er nu wel meer op. En nee, ik moest niet lachen om het hoofd van Blind maar gewoon dat hij tussen die deals staat
quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geen last van met Apple
[ afbeelding ]
Mongolenbandje is echt debielquote:
COD halen en FIFA verkopenquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:28 schreef Anonymous61 het volgende:
offtopic
bo2 halen en bf3 links laten liggen? hmm of medal of honor halen..
heb wel zin in schietspellen laatste tijd..
fifa 13 en realiteit pff pasen etc lukt nooit bij mij..quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:30 schreef Rijst het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan en geen spijt van gekregen.
Gewoon verkopen knul. Iedereen die hier post wil je toch weg hebben.quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:32 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
fifa 13 en realiteit pff pasen etc lukt nooit bij mij..
profclubs lijkt me leuk dus het is wel beter dan pes...
noob =[quote:
Ja dat wilde ik ook eigenlijk maar die pakt Futhead alleen als LM LF LWquote:
Xavi op CAM..quote:
waarom niet benzemmel in de spitsquote:
Ja allicht, maar het lijkt me dat ik dat er niet nog bij hoef te zeggen.quote:
iF's zijn koelquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:34 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
waarom niet benzemmel in de spits
Hij is ook geen CAM dit jaar.quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:34 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja dat wilde ik ook eigenlijk maar die pakt Futhead alleen als LM LF LW
Vandaar dat ik Xavi heb gekozenquote:
klopt maar soms kun je beter 1 normale in de hand hebben dan 10 ifs in de luchtquote:
Kloptquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:37 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
klopt maar soms kun je beter 1 normale in de hand hebben dan 10 ifs in de lucht
hahahahaquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:37 schreef Rijst het volgende:
Oh wacht ik ben echt fucking dom. Ik dacht dat hij nog bij Arsenal speelde
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
lolquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:37 schreef Rijst het volgende:
Oh wacht ik ben echt fucking dom. Ik dacht dat hij nog bij Arsenal speelde
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of 200k trouwens, dat is beterquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:38 schreef Hoogstaande het volgende:
Iets anders dan, ik ben helemaal niet thuis in de zilvers.
Ik heb mn goud alleen verkocht omdat ik daar helemaal niet fijn mee kon spelen.
Kan iemand voor mij in 352 een zilveren team knutselen met de nadruk op de verdedigers? Die moeten vooral goed zijn.
Budget iets van om en nabij 150k.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:38 schreef Hoogstaande het volgende:
Iets anders dan, ik ben helemaal niet thuis in de zilvers.
Ik heb mn goud alleen verkocht omdat ik daar helemaal niet fijn mee kon spelen.
Kan iemand voor mij in 352 een zilveren team knutselen met de nadruk op de verdedigers? Die moeten vooral goed zijn.
Budget iets van om en nabij 150k.
Thnx!quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Budgetversie van mijn team..ik heb Kouyate ipv Almeback. Weet niet hoe het precies zit qua prijzen ivm pricefixes etc. LM kan Cabral ook..ik wissel het een beetje af. Ipv Almeback en Molins kan je ook spelen met Kanu en Reynaldo
Kanu is wel echt 10x beter dan Almeback.quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Budgetversie van mijn team..ik heb Kouyate ipv Almeback. Weet niet hoe het precies zit qua prijzen ivm pricefixes etc. LM kan Cabral ook..ik wissel het een beetje af. Ipv Almeback en Molins kan je ook spelen met Kanu en Reynaldo
Alleen de voetvolley vind ik leuk (tip mocht je het niet weten: als je de bal terugspeelt zonder te laten stuiten krijg je steeds meer punten), de rest matig. Dat overspelen in een vierkantje tegen 2 verdedigers is helemaal kut, voor sommige passess krijg je veel meer punten maar snap het systeem daarachter niet helemaal. Vliegen ook steeds eruit.quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Op futhead wordt gezegd dat Totti in bijna alle skill games goed is. Zijn penalties zijn wel absurd goed, het is alleen jammer dat ik niet zo goed richt maar ik kom vaak in de buurt van de 50.000.
Dat heb ik heel vaak, dan doe ik een klein tikje maar dan nog passt hij de bal 30 meter verderquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Alleen de voetvolley vind ik leuk (tip mocht je het niet weten: als je de bal terugspeelt zonder te laten stuiten krijg je steeds meer punten), de rest matig. Dat overspelen in een vierkantje tegen 2 verdedigers is helemaal kut, voor sommige passess krijg je veel meer punten maar snap het systeem daarachter niet helemaal. Vliegen ook steeds eruit.
Advances shooting begin ik altijd met een rabona chip over de keeper.quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat heb ik heel vaak, dan doe ik een klein tikje maar dan nog passt hij de bal 30 meter verderDie van advanced shooting is wel leuk maar ik heb hem nog niet gehaald.
Misschien robinho of neymar in plaats van bastos.quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:09 schreef tochweerhenk het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/1233837/
Eens kijken of dit lekker speelt, het ziet er best goed uit in ieder geval.
Ja ik denk dat ik binnenkort Robinho haal, Neymar vind ik wat te duur voor dat geld, hij is 150k of zo. Maar Robinho valt wel mee.quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:13 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Misschien robinho of neymar in plaats van bastos.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:41 schreef Rijst het volgende:
ER KOMT EEN MINISTER LANGS BIJ OBAMA. MAAR HIJ KAN SLECHT ENGELS
OBAMA: SO WHAT DO YOU DO?
MINISTER: I FOK HORSES
OBAMA: PARDON?
MINISTER: YES PARDON!
HAHAHAHHAAHHA
Hopelijk vlieg je niet zelf.quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:55 schreef BDIL het volgende:
Im drunk and high at th e same time drinking champange on the airpolane
Oh, heb ik gemist. Brb, ff wat scriptenquote:Op zaterdag 17 november 2012 02:16 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren ook iets gepost hoor! ...of was dat nou eergisteren?
quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:41 schreef Rijst het volgende:
ER KOMT EEN MINISTER LANGS BIJ OBAMA. MAAR HIJ KAN SLECHT ENGELS
OBAMA: SO WHAT DO YOU DO?
MINISTER: I FOK HORSES
OBAMA: PARDON?
MINISTER: YES PARDON!
HAHAHAHHAAHHA
Ik kan het woord niet meer horen eigenlijk.quote:Op zaterdag 17 november 2012 02:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh, heb ik gemist. Brb, ff wat scripten
Je komt nooit meer buiten?quote:Op zaterdag 17 november 2012 02:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik kan het woord niet meer horen eigenlijk.Gisteren ging m'n been ineens heel heftig trillen. Ik dacht eerst dat het een spiertje in m'n been was die gek aan het doen was, maar toen ik ging staan ging m'n been helemaal tintelen. Ben gelijk weer gaan zitten en keihard gaan beuken op m'n been om m'n bloedstroming weer opgang te krijgen.
Ik meen het, er zijn momenteel enorm veel overeenkomsten tussen mij en dit plaatje:
[ afbeelding ]
koud manquote:
Que?quote:Op zaterdag 17 november 2012 03:18 schreef Tim86 het volgende:
Wat een wending heeft dat topic van straks gekregen zeg
quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:18 schreef poker4lifee het volgende:
Samenvatting voor de nieuwe lezers
TS leert online een man van 46 kennen uit Engeland. De man betaalt een vliegticket voor TS om naar Engeland te vliegen. Google leert dat de man eerder een meisje heeft misbruikt, maar TS wil desalniettemin morgenochtend naar Engeland vliegen.
R&P / Daten overzee, hier verder
puntje pep erin en gaan met die banaan, toch?quote:Op zaterdag 17 november 2012 05:16 schreef Lindgren. het volgende:
Dat er überhaupt mensen zijn die slapen.Kom op zeg, paupers.
Ik ging in een ruk door, ik sta nu zo strak als de neten van de cafeine. Moet zo nog voetballen met het tweede en om 3 uur nog een wedstrijd fluitenquote:Op zaterdag 17 november 2012 05:16 schreef Lindgren. het volgende:
Dat er überhaupt mensen zijn die slapen.Kom op zeg, paupers.
59e?quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:37 schreef Maver24 het volgende:
ff silveren dealen
keeper van Porto voor 500 coins en Van Aanholt voor 500 coins
gaat best lekker
Als je de 59e minuut doet, hoe kom je daar snel? Of zit je gewoon te klikken op volgende pagina?quote:
gewoon drukken totdat je daar bent aangekomenquote:Op zaterdag 17 november 2012 10:50 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Als je de 59e minuut doet, hoe kom je daar snel? Of zit je gewoon te klikken op volgende pagina?
Hoeveel heb je wel niet voor Jaaskelainen betaald?quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:48 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag maar Agbonlahor proberen terug te halen, verkocht voor 198K, maar zag m alweer staan voor 185k. Hopen dat ik m voor 180K op kan pikken
Hij zat in een pakje dat ik gisteren kochtquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:55 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Hoeveel heb je wel niet voor Jaaskelainen betaald?En ooit Benteke geprobeerd?
Nooooit! Dan heb je 1 van de duurste silvers van het jaar gekregen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij zat in een pakje dat ik gisteren kochtBenteke nooit geprobeerd, is dat ook al zo'n baas?
Ja, en BDIL had 2 dagen geleden Wallyson. Ik heb moeite om uberhaupt een speler boven de 5k in een pack te krijgen. Ik had net een Engelse CM van Sunderland, helaas niet Gardner maar wel Colback.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:00 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nooooit! Dan heb je 1 van de duurste silvers van het jaar gekregen.
Ja Benteke is ontzettend goed. 194 lang, zieke heading en erg sterk.
EA zwijgt liever dingen dood ipv ze te fixen...hoe fucking triest is dit weer zegquote:
Ik koop geen pakjesquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, en BDIL had 2 dagen geleden Wallyson. Ik heb moeite om uberhaupt een speler boven de 5k in een pack te krijgen. Ik had net een Engelse CM van Sunderland, helaas niet Gardner maar wel Colback.
Eeeehmquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
EA zwijgt liever dingen dood ipv ze te fixen...hoe fucking triest is dit weer zeg
oh dacht dat het over mijn posts van gisteren ging mbt die nieuwe bug, ben net wakkerquote:
Neem lekker een kopje koffie. Alles komt goedquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh dacht dat het over mijn posts van gisteren ging mbt die nieuwe bug, ben net wakker
Die leeft nog wel: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2085297.page
WTF, toch? Op het Sinterklaasjournaal had ik toch echt gehoord dat de kans aanzienlijk zou zijn dat de Sint het dit jaar niet zou reddenquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:21 schreef poker4lifee het volgende:
Na lang wachten en een roerige tocht vanuit Spanje is het dan zover: Vandaag is Sinterklaas aangekomen!
Ik zit al 8 uur lang in dezelfde game joh, zet net mijn tv aan en hij staat nog op hetzelfde beeldquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Neem lekker een kopje koffie. Alles komt goed
quote:Op zaterdag 17 november 2012 04:32 schreef Tim86 het volgende:
Leuk, er is een nieuwe glitch op xbox. Als je een custom corner kiest dan wordt de corner blijkbaar niet meer automatisch genomen als je te lang wacht...zit al een kwartier naar een corner te kijken die niet wordt genomen..Sta 4-1 voor vlak voor tijd
Wtf, ik hoop niet dat dit soort dingen in het EA forum komen, anders is dat de doodsteek voor FUTquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zit al 8 uur lang in dezelfde game joh, zet net mijn tv aan en hij staat nog op hetzelfde beeld
[..]
Zal wel alleen op xbox kunnen en bug is er schijnbaar al sinds fifa 12quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wtf, ik hoop niet dat dit soort dingen in het EA forum komen, anders is dat de doodsteek voor FUT
Ik hou er wel van om etterige mannetjes te zieken. Maar dit is zelfs voor mij een stap te verquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zal wel alleen op xbox kunnen en bug is er schijnbaar al sinds fifa 12
quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zit al 8 uur lang in dezelfde game joh, zet net mijn tv aan en hij staat nog op hetzelfde beeld
[..]
Elke wedstrijd 8-6 of 5-7quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:27 schreef Maver24 het volgende:
iemand al wel eens met 3-4-1-2 gespeeld ?, met 3 snelle verdedigers moet dat toch geen probleem wezen ?
Jij hebt fifa 13 nog niet gespeeld?quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:27 schreef Maver24 het volgende:
iemand al wel eens met 3-4-1-2 gespeeld ?, met 3 snelle verdedigers moet dat toch geen probleem wezen ?
dus veel doelpunten tegen wil je zeggenquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:28 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Elke wedstrijd 8-6 of 5-7
Dan moet die er heeeel snel uit, anders is het einde voor EA en FIFA. Dan gaan zo een grote economische crisis veroorzaken, dat het zelfs het einde voor online gaming betekent.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zal wel alleen op xbox kunnen en bug is er schijnbaar al sinds fifa 12
jawel, alles draait om pace maar ik kan kan er dus uit opmaken dat je dus veel tegengoals gaat krijgenquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:29 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Jij hebt fifa 13 nog niet gespeeld?
Hoi, welkom in het FUT topicquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:28 schreef strakkeman het volgende:
Haal net deze binnen voor 300 coins in de 59min is die wat waard?
[ afbeelding ]
zoek het opquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:28 schreef strakkeman het volgende:
Haal net deze binnen voor 300 coins in de 59min is die wat waard?
[ afbeelding ]
ja dat lijkt mij wel, en het spel in een ziek hoog tempo van de ene 16 meter naar de andere. Lijkt me niet echt leuk spelen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:30 schreef Maver24 het volgende:
[..]
jawel, alles draait om pace maar ik kan kan er dus uit opmaken dat je dus veel tegengoals gaat krijgen
Probeer het gewoon uitquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:30 schreef Maver24 het volgende:
[..]
jawel, alles draait om pace maar ik kan kan er dus uit opmaken dat je dus veel tegengoals gaat krijgen
Ligt eraan, met 3 snelle verdedigers (bijvoorbeeld Santana, Dede en Luiz) rennen ze er bijna nooit langS, maar je moet zorgen dat je je spelers goed kunt positioneren. Want dat gaat iets lastiger denk ik.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:30 schreef Maver24 het volgende:
[..]
4-2-2-2 Voelt voor mij als 6-0-4 en ik werd overlopen op het middenveldquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:33 schreef Maver24 het volgende:
ik wil een 4222 proberen maar is er in het middenveld niet erg veel ruimte ?
352 is dus wel veel beter want dan hebben je 2 CDMs die net voor je CBs staanquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:34 schreef Tim86 het volgende:
In 3-4-1-2 mistte ik vorig jaar echt de coverage van mijn CDM's..scheelt wel veel. Daarnaast speelt een voorhoede met een CF en spitsen heel anders dan een CAM en spitsen. Mijn spitsen waren daar net wingers en de CF kreeg alle kansen..bij 3-5-2 scoort je CAM ook veel, maar is het meer een playmaker en draait het gewoon meer om de spitsen. 4-3-1-2 vind ik ook kut en 3-4-1-2 is de 3atb variant daarop qua voorhoede..
dat gevoel krijg ik dus ook als je alleen al naar de formatie kijkt, ik ik wilde graag Mata en Silva in me team samen willen hebben, 4231 is dat dan niks ?quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:34 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
4-2-2-2 Voelt voor mij als 6-0-4 en ik werd overlopen op het middenveld
Dat bedoel ik, vragen of een formatie werkt, werkt niet. Iedereen heeft zn eigen voorkeuren. 3-5-2 is voor de meesten het meest effectief.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:35 schreef Vraagje100 het volgende:
ik speel 3-4-2-1 en het speelt geweldig zoveel kansen creer je
Je CDM's moeten aardig wat loopvermogen hebben en als het even kan een goed schot. Er is idd veel ruimte achter de spitsen, maar daardoor ben je juist erg onvoorspelbaar..qua aanvallend spel vind ik het misschien wel de leukste formatie. Zoals gezegd komen de CDM's meer op, kan je de wide CAM's echt als wingers gebruiken en veel naar binnen laten komen en kan je de backs er ook nog overheen laten komen op het moment dat die CAM's naar binnen staan..werkt wel prima imo.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:33 schreef Maver24 het volgende:
ik wil een 4222 proberen maar is er in het middenveld niet erg veel ruimte ?
Jep, bazenopstelling. Ik ga nu hier mee spelen:quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:35 schreef Maver24 het volgende:
[..]
352 is dus wel veel beter want dan hebben je 2 CDMs die net voor je CBs staan
Huh?quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:38 schreef Tim86 het volgende:
50k ja? BDIL dacht hem voor discard value op te pikken
Alleen Emenike mist nog.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:38 schreef Tim86 het volgende:
Verder is het echt een standaard Braziliaans kutteam though.
quote:
Hij vond dat bpl liga team die je had gemaakt wel mooi trouwensquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:38 schreef Tim86 het volgende:
Haha nice, goed dat hij mijn iedeeen vet vondquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Hij vond dat bpl liga team die je had gemaakt wel mooi trouwens
[5:09:31] L wowwwww
[5:09:34] L: vette iedeeen
[12:02:55] L: die bpl liga
[12:02:58] L: is wel vet teringf
Hij zakt wel naar de 20-30k zeker tegen volgend week woensdag aanquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:38 schreef Tim86 het volgende:
Bij H2H redelijk vaak als ik uitspeel, bij fut nietquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:49 schreef HugoohAFCA het volgende:
iemand ook nog steeds last van die invisible bal bug?
Ik ook alleen in h2hquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:50 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Bij H2H redelijk vaak als ik uitspeel, bij fut niet
Wat bedoel je daar precies mee?quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:46 schreef BDIL het volgende:
[..]
@ DS2 als je wat goeds uit een pack krijgt dan open ik packs daarna op mijn ander account etc. tot ik weer bij mijn main ben
Wel jammer dat je Messi CDM moet makenquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:52 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat perfect chemistry ding is nieuw toch?
Nee dit keer niet, maar ik heb de afgelopen periode niks op mijn main gehad. Nu ga ik weer naar mijn 2e account en door tot nummer 4quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat bedoel je daar precies mee?Had je die Wallyson op een ander account dan je main?
Vertonghen? wel lekker voor Chemistryquote:Op zaterdag 17 november 2012 13:02 schreef Maver24 het volgende:
welke CB naast Kompany uit de BPL ?, wel een beetje Rating graag
Vidic:)quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:02 schreef Maver24 het volgende:
Vidicquote:Op zaterdag 17 november 2012 13:02 schreef Maver24 het volgende:
lukt ons ook niet om een beter team dan dat te maken zonder 1 of 2 posities op te offeren.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Haha nice, goed dat hij mijn iedeeen vet vond
vlaarquote:Op zaterdag 17 november 2012 13:05 schreef Maver24 het volgende:
[..]
zo hoog hoeft het ook weer niet,
Kom eens potje binnekortquote:Op zaterdag 17 november 2012 13:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Vertonghen? wel lekker voor Chemistry
Vermaelenquote:Op zaterdag 17 november 2012 13:05 schreef Maver24 het volgende:
[..]
zo hoog hoeft het ook weer niet,
Nee, is ook lastig. 1 of 2 posities opofferen hoeft ook niet erg te zijn. Hij fapt ook heel erg op hoge rating, maar dat zegt vaak toch weinigquote:Op zaterdag 17 november 2012 13:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
lukt ons ook niet om een beter team dan dat te maken zonder 1 of 2 posities op te offeren.
Pics van jouw hoofd op het lijf van je zusje?quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:22 schreef Lindgren. het volgende:
Bazen. Ik zeg goedemorgen.
Heerlijk vanochtend, ik kwam rond 10 over 5 binnen en sliep uiteindelijk kwart voor 6 ofzo en een kwartier later ging bij m'n zusje de wekker.![]()
Nee, geen pics want jullie willen ze niet. Geloof me. Ik heb alle knapheid geërfd.
Komen eraan.quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Pics van jouw hoofd op het lijf van je zusje?
Bekend met Sport1?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |